Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Balans klas i małe zmiany (głównie mag)
Autor Wiadomość
PixelGamePolska Offline
Świeżak
*

Liczba postów: 7
Dołączył: Sep 2017
0
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
PixelGamePolska

MineGold: 0.00
Post: #1
Thumbs Up [Rozwiązane] Balans klas i małe zmiany (głównie mag)
Witam wszystkich serdecznie, chciałbym dzisiaj omówić i zaproponować zmiany oraz zbalansowanie poszczególnych klas. Mam nadzieję, że propozycje się przyjmą na serwerze i zostaną wprowadzone.

Czemu balans klas?

Chociażby dlatego, że większość klas pomimo różnych preferencji i stylów walki, wszystko sprowadza się do tego, że magowie zamiast walczyć na dystans używając run/zaklęć (mam 15 lvl więc jakieś runy mam) i łucznicy, którzy powinni walczyć na dystans, z łuku - walczą zawsze wręcz niekiedy zadając większe obrażenia niż z broni na dystans. Jasne, kula ognia u maga i łuk u łucznika może i będą pomocne na dalsze odległości, z jakimiś niebezpiecznymi przeciwnikami, mogącymi nas zabić na parę uderzeń lub na smoki, które będą/są już dodane na serwerze. Ale nie mogę zrozumieć kilku rzeczy...

Łucznik: Ceny strzał

Posiadanie 64 strzał to nie lada wyzwanie, przynajmniej na ten moment (nawet dla graczy z 20+ poziomem). Takie 16 strzał jest możliwe do kupienia na /warp targ, ale ceny są strasznie wysokie, proszę o zmniejszenie cen tych strzał o połowę o ile się da lub dodanie kupna ich od npc za $$ za odpowiednią kwotę.

Mag i Łucznik: Walka na dystans, czy z bliska?

Pozwólcie, że wytłumaczę, o co mi tutaj chodzi. W walce na bliski dystans nie ma nic złego u klas, które POWINNY atakować na odległość, ale w chwili, gdy zadajemy o wiele więcej obrażeń z zerową siłą (nic nie dodawałem, wszystko zasługa zbrojek i innych) niż z naszych łuków/run które są dość dobre/najlepsze na naszym expowisku i wymaxowaną inteligencją/statystyką dla łucznika (nie jestem na serwerze aktualnie) to jest coś popsute i to bardzo, dlatego proszę o zmniejszenie cen strzał u npc, a teraz zajmiemy się czymś, co bardzo mnie denerwuje w magach.

Magowie: Ale jak to DMG z run nie wchodzi/ jest za słaby?

No więc tak, przykładowa sytuacja: Biegniesz na goblina, w ręce przygotowałeś już JAKĄKOLWIEK RUNĘ, strzelasz, trafiasz, ale... gdzie jest ten dmg? No właśnie nie ma... bo dokładnym wycelowaniu z Ognistej Fali/Ognistej Wiązki w moba, dmg często nie wchodzi (rzadko zdarzało mi się, aby takowy dmg wszedł). To samo tyczy się Kuli Ognia i Trującej Chmury, po użyciu i DOKŁADNYM STRZALE W MOBA GDZIE NA 1000% dmg powinien być, bo owa runa ma kontakt bezpośredni z mobem, nie wchodzą żadne obrażenia, a mob naciera na nas dalej.
Kolejny problem to długi proces odnawiania many. Pewnie znajdą się tutaj zaraz gracze, którzy napiszą: MASZ POTKI NA MANE, KUP SOBIE/POZBIERAJ I BĘDZIESZ MIEĆ - nie chodzi o to, aby pić potki many na potęgę, bo użyjesz sobie takich 6-7 kul ognia, z których dmg nie wchodzi albo wchodzi bardzo mały (kolejna uwaga, dmg czasem wchodzi tylko z kuli ognia, ale w liczbie 1-2 dmg, z kolei czasem wejdzie na ponad 50 dmg bez krytyka) i znowu musisz pić tą potke.
Teraz sprawa z cooldownem na runy - 5 sekund. Jest dobrze, a raczej byłoby, gdyby działał na daną runę, a nie na wszystkie. Przykład: Wyciągam runę, atakuję (mam cooldown), wyciągam drugą runę (teraz na tej mam cooldown), zmieniam na poprzednią runę (na której skończył się cooldown), a nie jak jest teraz, gdzie trzeba czekać 5 sekund, aby użyć jakiejkolwiek runy. A podczas bitwy z jakimiś bossami liczą się sekundy.

Mag za mało magowy? Dlaczego?

Przyznam szczerze, że jak gram w RPG i jest możliwość, to zawsze biorę maga. Pewnie dużo graczy również lubi walke na dystans, wspieranie innych graczy oraz leczenie... a no tak, przecież mag tego nie ma. Dlatego prosiłbym o dodanie nowej runy, która mogłaby uleczyć maga używającego owej runy, lub innego gracza po kliknięciu na nim taką runą. Odnawianie 1-3 serduszek (w zależności od poziomu) lub dodanie regeneracji mogłoby dobrze wpłynąć na wszelkie bitwy, gdzie magowie leczą tych w pierwszej lini, a sami atakują z daleka. Cooldown mógłby być nawet zwiększony do 15 sekund (oczywiście dla TYLKO dla tej runy).

To raczej tyle, jeśli chodzi o balans magów i łuczników, mam nadzieję, że propozycje się przyjmą i przynajmniej część z nich zostanie zrealizowana.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-December-2017 23:02:33 przez PixelGamePolska.)
17-December-2017 23:00:49
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Grzesiek88899 Offline
Noname
**********

Liczba postów: 1,974
Dołączył: Jun 2015
489
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Ten Sam :D

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 261.00
Post: #2
RE: Balans klas i małe zmiany (głównie mag)
Odnośnie maga to się wypowiem bo gram. Zgadzam się z tobą że dmg z run nie jest pozwalający. Jednak gorsze jest to o czym napisałeś że te taki nie zawsze wchodzą(postaram się to nagrać). Mna jak dla mnie regeneruje się odpowiednio.

[Obrazek: image.php?di=SQTP]
17-December-2017 23:07:47
Znajdź wszystkie posty
Suurstofafval Offline
Forumowy Guru
***********

Liczba postów: 2,394
Dołączył: Aug 2016
815
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Suurstofafval

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.50
Post: #3
RE: Balans klas i małe zmiany (głównie mag)
Osobiście mam chyba najwyższy lv jako strzelec (24), to strzały zdobyć się da, ale samo wykorzystywanie tych słabych łuków, które są legendarne np pozłacany łuk i łuk bitewny ( oba moc 50+) biorą przy łuczniku (45 zręczności) po 100 hp krwawemu zombiemu, więc jak dla mnie to łuki są za słabe.
A w końcu strzelec w głównej mierze powinien walczyć łukiem Tongue.

[Obrazek: tQDRjvg.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-December-2017 23:30:45 przez Suurstofafval.)
17-December-2017 23:29:58
Znajdź wszystkie posty
marcel4321 Offline
Kumaty
**

Liczba postów: 17
Dołączył: Mar 2016
23
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
marcel4321

MineGold: 30.00
Post: #4
RE: Balans klas i małe zmiany (głównie mag)
Strzały zdobyć się da, ale naprawdę nie mam ochoty spędzać całej godziny, by je zdobyć. Tym bardziej, że starczy mi ich tylko na jedną wyprawę. Na rpg 1.0 rozumiem to, ale tutaj mamy profesje strzelca, który powinien walczyć głownie łukiem.

Co do tej nowej runy na maga jestem za. Można, by usunąć błogosławieństwo i zamiast tego dodać tą runę. Dzięki temu gra będzie cooperation polegająca na współpracy różnych profesji.
Oceny: PixelGamePolska (+1)
18-December-2017 00:02:23
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #5
RE: Balans klas i małe zmiany (głównie mag)
@temat
Jeśli sądzisz że wymuszanie na graczu gry WYŁĄCZNIE z run albo WYŁĄCZNIE z łuku to balans klas to chyba nie miałeś zbyt wiele styczności z minecraftem.

Siłą rzeczy każda z tych profesji musi władać bronią białą bo taki jest minecraft, gdyby każdy mag miał nawalać wyłącznie z run to przedewszsystkim miałbyś pokaz slajdów zamiast gry gdyż tak by Ci lagowałby minecraft, z uwagi na to że nie ty jeden używałbyś tych run tylko pół serwera. Runy dla maga czy łuk dla strzelca są nabardziej korzystne przy walce z bosami, gdzie nie muszą podchodzić pod niego tylko atakować na dystans co przekłada się na ich bezpieczeństwo, nie łudź się że nagle magowi czy lucznicy będą EXPIĆ z tych umiejętności- to w fazie wstępu.


Jeśli chodzi o strzelca to rzeczy o których wspominałeś poruszał już marcel i zostały zmienione: http://mineserwer.pl/Temat-propozycja-balans-strzelca

Mag -
Dopóki nie zrozumiesz że runy są głownie pod moby które lepiej bić z dystansu będziesz mógł narzekać w nieskończoność dlatego odwoływanie się do twoich tez nie ma tu większego sensu. Siła czarów maga z czasem rośnie nieproporcjonalnie dlatego też nie ma co oczekiwać że w początkowej fazie runy będą zadawać jakieś kosmiczne obrażenia.
Nie wiem od kiedy magiem celuje się z Trującej chmury skoro jest to czar obszarowy który atakuje wszystkich w premieniu..
W kwestii fireballa czy wiązki faktycznie może być bo błąd który jest spowodowany blokada antycheata - tu będę musiał się ponownie przyjrzeć problemowi.
Jeśli chodzi o cooldown to jest właściwy i nic w nim się nie zmieni w innym przypadku miałbyś to samo o czym wspominałem na początku spamiąc każdą runą po kolei (szczególnie że jest ich około 40 dla samego maga).

Mag za mało magowy - po tym co piszesz mam wrażenie jakbyś grał tylko w 1 typ rpga w swoim życiu, a uświadomie Cię że każdej grze jest on całkowicie inny (od leczenia są najcześciej DRUIDZI / KAPŁANI w grach RPG a nie magowie), masz w głowie zapisany swój schemat na rpg, ale nikt go nie będzie realizować pod Ciebie. Mag na BESTRPG to typowy czarodziej władający czarami ognia (wiązka ognia, fala ognia, ognista kula, ognisty krąg), nie jest on żadnym healerem. Postacią wzmacniającą drużynę jest Paladyn - on ma czary obszarowe działające wzmacniająco na drużynę. Aktualnie masz mizerny lvl (nie tylko ty, tyczy się to większości serwera, również mnie), mizerne przedmioty i statystyki, więc nie dziw się że zadajesz mały dmg - być może w niedalekiej przyszłości postaram się przygotować odcinek na kanał w którym zaprezentuje Wam siłę rycerza, maga, paladyna czy strzelca z dobrymi statystykami na wysokim poziomie - wtedy dopiero poznacie ich prawdziwą siłę.

(17-December-2017 23:07:47)Grzesiek88899 napisał(a):  Odnośnie maga to się wypowiem bo gram. Zgadzam się z tobą że dmg z run nie jest pozwalający. Jednak gorsze jest to o czym napisałeś że te taki nie zawsze wchodzą(postaram się to nagrać). Mna jak dla mnie regeneruje się odpowiednio.

Racja początkowy dmg z run jest niewielki, ale taki też musi być aby system progresu rozwoju postaci miał sens, wraz z lvlem i wzrosem inteligencji moc maga wzrasta jak kurs bitcoina Smile
Problemem faktycznie jest to o czym wspomniał już PixelGamePolska - czyli brak dmg przy kuli gonia czy wiązce (nie za każdym razem jest uwzględniany).

(17-December-2017 23:29:58)lokwsn napisał(a):  Osobiście mam chyba najwyższy lv jako strzelec (24), to strzały zdobyć się da, ale samo wykorzystywanie tych słabych łuków, które są legendarne np pozłacany łuk i łuk bitewny ( oba moc 50+) biorą przy łuczniku (45 zręczności) po 100 hp krwawemu zombiemu, więc jak dla mnie to łuki są za słabe.
A w końcu strzelec w głównej mierze powinien walczyć łukiem Tongue.

Gdybyś walczył tylko/głównie łukiem - to nie miałbyś strzał. Gdyby natomiast strzały nie znikały (np przez infinity w łuku) to byłaby to najlepsza z wszystkich profesji, która nigdy nawet do potwora nie musiałaby podchodzić. Masz mylne pojęcie bo z paladyna też można zrobić strzelca, wszystkie zależne od sprzętu i sposobu w jaki buduje się postać (wykorzystuje statystyki).

(18-December-2017 00:02:23)marcel4321 napisał(a):  Strzały zdobyć się da, ale naprawdę nie mam ochoty spędzać całej godziny, by je zdobyć. Tym bardziej, że starczy mi ich tylko na jedną wyprawę. Na rpg 1.0 rozumiem to, ale tutaj mamy profesje strzelca, który powinien walczyć głownie łukiem.

Co do tej nowej runy na maga jestem za. Można, by usunąć błogosławieństwo i zamiast tego dodać tą runę. Dzięki temu gra będzie cooperation polegająca na współpracy różnych profesji.

żadnej takiej runy dla maga na pewno nie będzie.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

18-December-2017 11:50:29
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #6
RE: Balans klas i małe zmiany (głównie mag)
Jeden z magów robił ze mną test run, stwierdził że tylko fireball (ognista kula) jest problematyczna, z innych run trafiał normalnie:
https://scr.hu/2ad7wX
https://scr.hu/LGOZ3y

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

18-December-2017 12:40:28
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #7
RE: Balans klas i małe zmiany (głównie mag)
Fireballe naprawione - już za każdym razem zadają dmg.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

18-December-2017 13:28:59
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #8
RE: Balans klas i małe zmiany (głównie mag)
dodałem też naprawę fali ognia i naprawiłem też fale ognia i wiązki ognia która OD TERAZ przebija wrogów na wylot i atakuje całe grupy.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

18-December-2017 13:35:00
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości