MegaRPG
1. Błędy:
1.1 Expowiska/Mapy
EXP.90
Zdjęcie Naprawione
EXP.85
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3 Naprawione
EXP.80
Zdjęcie 1 - Do usunięcia drzewa (można wtedy w łatwy sposób zabić bossa) Zamiast usuwania drzew, do ustawienia dzień na stałe
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Zdjęcie 4 Naprawione
EXP.75
Zdjęcie 1 - Do usunięcia kamienne płotki
Zdjęcie 2- Do usunięcia półpłytki/kolumny umożliwiające ponowne bugowanie mobów
Zdjęcie 3 - Postawienie barrier blocków z jednej i drugiej strony mostu
Zdjęcie 4 - Zabezpieczenie drzew, czyli postawienie na nich barrier blocków
Zdjęcie 5 - Niektóre z mostów zostały już zabezpieczone, natomiast ten nie. To samo - do postawienia barrier blocki
Zdjęcie 6 - Kolejne miejsce, w którym można zbugować moby
Zdjęcie 7 - Kolejne drzewo, tym razem niedaleko spawnu EXP.75
Zdjęcie 8 - Poprawa estetyczna expowiska, do dodania literka "W" w nazwie exp
Zdjęcie 9 - Kolejne drzewo
Zdjęcie 10 - Miejsce przy respieniu bossa, tutaj również proszę o dodanie barrier blocków, gdyż istnieje możliwość wejścia na te bloki
Zdjęcie 11 - Ta sama sytuacja co wyżej
Zdjęcie 12 - Ta sama sytuacja co wyżej
Zdjęcie 13 - Ta sama sytuacja co wyżej lub usunięcie bloków (widoczne po lewej stronie), które umożliwiają wejście w to miejsce
Zdjęcie 14 - Ta sama sytuacja co wyżej
Zdjęcie 15 - Ta sama sytuacja co wyżej lub usunięcie bloków (widoczne po p stronie), które umożliwiają wejście w to miejsce
Zdjęcie 16 - Ta sama sytuacja co wyżej
Zdjęcie 17 - Kolejne drzewo Naprawione - dodatkowo został zmodernizowany most pod względem stylistycznym
EXP.70
Większość rzeczy, które znalazłem nadal nie zostały naprawione, więc po prostu dodam tutaj cytat z komentarza, w którym zgłaszałem bugi z tego expowiska
(22-April-2019 10:52:13)MrManga napisał(a): Zdjęcie 1 - Miejsca do bugowania mobów
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Zdjęcie 4
Zdjęcie 5
Zdjęcie 6
Zdjęcie 7
Zdjęcie 8
Zdjęcie 9
Zdjęcie 10
Zdjęcie 11
Zdjęcie 12
Zdjęcie 13
Zdjęcie 14
Zdjęcie 15
Zdjęcie 16
Zdjęcie 17
Zdjęcie 18
Zdjęcie 19
Zdjęcie 20
Zdjęcie 21
Zdjęcie 22
Zdjęcie 23
Zdjęcie 24
Zdjęcie 25
Zdjęcie 26
Zdjęcie 27
Zdjęcie 28
Zdjęcie 29
Zdjęcie 30
Zdjęcie 31
Zdjęcie 32
Zdjęcie 33
Zdjęcie 34
Zdjęcie 35
Zdjęcie 36
Zdjęcie 37
Zdjęcie 38
Zdjęcie 39
Zdjęcie 40
Zdjęcie 41
Zdjęcie 42
Zdjęcie 43
Zdjęcie 44
Zdjęcie 45
Zdjęcie 46
Zdjęcie 47
Zdjęcie 48
Zdjęcie 49
Zdjęcie 50
Zdjęcie 51
Zdjęcie 52 (Tutaj można się dostać do kilku miejsc, w których możemy zbugować moby/bossa)
Zdjęcie 53
Zdjęcie 54
Zdjęcie 55
Zdjęcie 56
Zdjęcie 57
Zdjęcie 58
Zdjęcie 59
Zdjęcie 60
Zdjęcie 61
Zdjęcie 62
Zdjęcie 63
Zdjęcie 64
Zdjęcie 65
Zdjęcie 66
Zdjęcie 67
Zdjęcie 68
Zdjęcie 69 (Również w tym miejscu można na różne sposoby zbugować sb moby)
Zdjęcie 70
Zdjęcie 71
Zdjęcie 72
Zdjęcie 73
Zdjęcie 74
Zdjęcie 75
Zdjęcie 76
Zdjęcie 77
Zdjęcie 78
Zdjęcie 79
Zdjęcie 80
Zdjęcie 81
Zdjęcie 82
Zdjęcie 83
Zdjęcie 84
Zdjęcie 85
Zdjęcie 86
Zdjęcie 87
Zdjęcie 88
Zdjęcie 89
Zdjęcie 90 (Miejsce, które umożliwia graczowi wskoczyć na te dwa płotki)
Zdjęcie 91 (Miejsce, w którym gracz posiadający łuk z punchem może się dostać na bloczek, który został ukazany na ss w wyniku czego będzie można bardzo łatwo pokonać bossa)
Zdjęcie 92
Zdjęcie 93
Zdjęcie 94
Zdjęcie 95 (Do usunięcia bloczek)
Zdjęcie 96
Zdjęcie 97
Zdjęcie 98
Zdjęcie 99
Zdjęcie 100
Zdjęcie 101
Zdjęcie 102
Zdjęcie 103
Zdjęcie 104
Zdjęcie 105
Częściowo naprawione - pozostały jeszcze do zabezpieczenia góry (na środku mapy)
EXP.65
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2 Naprawione
EXP.60
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2 Naprawione
EXP.50
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3 Naprawione
EXP.45
Zdjęcie 1 Naprawione
EXP.30 -
Do naprawy Zdjęcie 4
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2 - Do zabezpieczenia cały dach/domek
Zdjęcie 3
Zdjęcie 4 - Do zabezpieczenia/dodania barrier blocki, które uniemożliwią graczom wyjście poza mapę
Zdjęcie 5 - Do zabezpieczenia/dodania barrier blocki na płotkach
[i]EXP.25
Zdjęcie 1 Naprawione
EXP.5 -
Zdjęcie 1 - dziura w mapie Naprawione
EXP.0
Zdjęcie 1 - Poprawa estetyczna expowiska, do dodania literka "O" w nazwie exp Naprawione
Katedra - BOSS AZMODAN
Zdjęcie 1 - Do usunięcia kamienne płotki przy posągach -
Naprawione
Katedra - BOSS PANDORA
Zdjęcie 1 - Do usunięcia schody/zmiana mapy w taki sposób, aby gracze nie mogli bugować sobie bossa, gdzie on mu nic nie zrobi Naprawione - dodatkowo zostały zmodernizowane schody oraz ich otoczenie pod względem stylistycznym
Misje dzienne - BOSS OPĘTANY WOJOWNIK
Zdjęcie 1 - Do zamurowania/dobudowania szkło z dwóch stron (znajduje się tam dziura umożliwiająca wyjść z terenu walki z bossem) Naprawione
Otchłań - ENDERMAN
Zdjęcie 1 - Brak endermana umożliwiającego wymienić kamienie z sal na demo rubin
1.2 Dodatkowe błędy
-
Mefisto - boss nie otrzymuje DMG od łuku po jego zrespieniu (jedynie część strzałów w głowę zadaje mu trochę hp) Problem już nie występuje
- Do usunięcia nieszkodliwe moby z EXP.35 (Królewska straż przy spawnie)
- Do zablokowania możliwość respawnu bossów po zabiciu nieszkodliwych mobów dla graczy (powyższy punkt) jak i zarówno po zabiciu gracza Wyjaśnione przez właściciela w innym wątku
-
Zamki:
- do usunięcia zamek CAMELOT + wieża w CZERWONEJ RÓŻY
- do usunięcia zbędne górki umożliwiające przedostać się użytkownikowi do zamku (podczas wojny - niektóre z miejsc zostały już usunięte, więc nadmienię tutaj kolejne, które wypadałoby usunąć. Główne miejsca, które mam na myśli, to przede wszystkim wszelkiego rodzaju góry/podwyższenia umożliwiające się wybić łukiem z punchem)
Orle gniazdo - Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Zdjęcie 4
Zdjęcie 5
Czarny las - Zdjęcie Naprawione
Ewentualnie zamiast usuwania/zabezpieczania tych miejsc można zrobić to samo co na BestRPG, czyli dodać efekty spowolnienia/trucizny na łuki z punchem po wystrzeleniu w siebie strzałą (odnoszę się tutaj do sytuacji z parkourami vipowskimi o których Ci kiedyś wspominałem)
-
Opętany wojownik
- gdy gracz zmierza się z bossem, to istnieje szansa, że poprzedni nadal zostaje na mapie https://imgur.com/pGY1a65 (do naprawy)
- nie wiem czy mi się wydaję, ale golemy znajdujące się na mapie są praktycznie nie do pokonania (do naprawy)
- do zminimalizowania ilość ataków bossa/zastąpienie tych ataków takimi, które nie zawierają w sobie dużo particli (przy 400-500fps podczas walki fps'y spadły mi do 100-250)
-
ŚWIĄTECZNY ZIOMEK do usunięcia ze spawna (event został zakończony)
- Do usunięcia
NPC znajdujące się pod spawnem:
- Do poprawienia
treść po ukończeniu drugiego questa polegającego na dostarczeniu x100 Trujący Klej (
Zdjęcie)
- Błąd: Ahoj wreszcie mamy czym przecinasz te szlamy!
- Poprawna forma: Ahoj wreszcie mamy czym przecinac te szlamy!
-
Wymieniarki na spawnie - po stanięciu na płytkach w wymieniarkach nie zamykają się drzwi (
Zdjęcie)
-
Uzupełnianie głodu na spawnie - na spawnie tracimy głód przez co trzeba cały czas jeść mięso lub iść do akary w celu uzupełnienia pasku głodu. Proponuję tutaj wprowadzić automatyczne zapełnianie głodu (zarówno na spawnie, otchlani jak i w katedrze)
-
Nazwa klanu przed nickiem gracza - wszystko widoczne na ss (błąd dotyczy tylko graczy, którzy należą do klanu) Zdjęcie
-
Brak strażnika w Sali Anubisa - zgłoszone na MS (nie ma widocznego strażnika przy bramie)
-
Umiejętność krwawy smok - umiejętność ta nie działa w przypadku bossa na EXP.70/EXP.75/EXP.80/EXP.85/Hades z katedry (nie zadaje bossu żadnego dmg) oraz bossów otchłani
-
Sala nienawiści w otchłani:
- Brak możliwości zadania dmg mobom z łuku (z większej odległości) - strzały się odbijają od przeciwnika(@Edit - na każdej sali z otchłani strzelec nie może zadać obrażeń mobom z łuku z większej odległości)
- Brak możliwości zadania dmg mobom z różdżki (z większej odległości) - brak odnotowanego dmg (@Edit - na każdej sali z otchłani mag nie może zadać obrażeń mobom z różdżki z większej odległości)
- Nie wiem czy to również można zaliczyć jako bug, ale czasami zdarza się, iż Dr. Pirotechnik rzuci na gracza potkę spowolnienia na okres ukończenia otchłani. Jeżeli jest to celowy zabieg, aby gracz musiał się trudzić z pokonywaniem mobów/bossa na spowolnieniu, to proszę o skreślenie tego punktu
- Poprawienie respawnu mobów - z tego co pamiętam już kiedyś powstał podobny wątek/temat co do respawnu mobów na nienawiści. Zdarza się często, iż użytkownik pozostaje z dwoma-czterema mobami na całą mapę, ponieważ reszta respi się poza mapą. Czasami również można napotkać na taką sytuację, iż respi się tylko jeden mob (mam tutaj na myśli Pirotechnika) na całą mapkę. W poprzednim z wątków była udzielona odpowiedź, iż jest to celowo zrobione, natomiast myślę, że "expienie" dyń na klucz do bossa na jednym mobie nie jest celowym zabiegiem, dlatego proszę o drobne poprawienie respawnu mobów w tej sali.
-
Wiadomości prywatne - w sytuacji, gdy napisze do nas dwóch graczy na PW, po wykorzystaniu polecenia /r [treść wiadomości] przechodzi ona do pierwszego użytkownika z którym pisaliśmy zamiast do tego, który napisał ostatnio do nas na pw.
-
Sala rozpaczy w otchłani - na końcu labiryntu respią się dwa bossy
-
Władca demonów (BOSS - katedra) - wyjaśnione w
Wątek
-
Stawianie bloków w zamku - istnieje możliwość położenia bloków na terytorium swojego zamku Zdjęcie 1, Zdjęcie 2 Dodatkowy link do wątku z problemem
-
Wybieranie klasy - po pierwszym wejściu na tryb MegaRPG bywa, iż użytkownik expi bez klasy (nie miał możliwości wyboru). Proszę o zablokowanie polecenia /spawn itp. na rejonie wyboru klas oraz o wyłączenie otrzymywanego dmg (w przypadku zgonu, gracz również może trafić na spawn)
-
Zwój doświadczenia/DMG (enchant fortuny) - sytuacja podobna z marchewkami, gdy można było rozwalać takim zwojem marchewki i otrzymywaliśmy wtedy ich bardzo dużą ilość. Problem ten teraz tyczy się ziemniaków (
Wątek).
-
Otchłań (Sala śmierci - BOSS) - po wejściu na salę, zdarza się, iż jesteśmy zmuszeni walczyć z dwoma bossami zamiast z jednym
Zdjęcie
2. Propozycje:
2.1 Eventy:
-
Wprowadzenie eventu polegającego na zabiciu villagera. Osoba, która zada bossowi ostatniego hita zgarnia nagrode (pomysł zaciągnięty z BestRPG). Nagrodą za jego pokonanie proponowałbym minerały (diax/eme/rub) w odpowiedniej ilości (np. 3 diamenty IV, następny boss 3 eme IV, następny 3 rub IV itd.)
-
Wprowadzenie turnieju PvP (kolejny pomysł zaciągnięty z BestRPG) organizowanego przez opiekuna trybu/administratora. Systematyka będzie podobna tak jak na Beście, czyli ostatnia osoba, która zostanie na liście zapisanych do turnieju wygrywa nagrodę. Proponowana nagroda - tak samo minerały/klejnoty klanowe lub stal kowalska (do ustalenia w przypadku dwóch eventów jakie nagrody/w przypadku zaproponowanych nagród do drugiego eventu - stal kowalska dopiero po naprawieniu kowala na /warp kowal)
2.2 Specjalne questy:
-
Wierzchowce Kashya (częściowo pomysł zaciągnięty z BestRPG) - jak dobrze wiemy konie nie zostaną wprowadzone na tryb, gdyż istniałaby możliwość pojawienia się dodatkowych problemów/bugów, dlatego też wpadłem na pomysł, aby wprowadzić 3 labirynty (takie jakie są na Beście lub nawet inne). Systematyka podobna - itemy z mobów sprzedajemy w celach zarobkowych natomiast z bossa będzie dropił specjalny przedmiot, którego będziemy mogli wymienić (w odpowiednich ilościach) na jajo u Kashya (np. 10 fragmentów jaja = 1 jajo konia). Za takie jajo otrzymalibyśmy nagrodę (w postaci $ lub jakiegoś przedmiotu - również do rozważenia jaka nagroda) Ewentualnie można również wprowadzić przy Kashya NPC, który aktualnie znajduje się pod spawnem, czyli Podróżnika u którego będziemy mogli się udać w podróż do labiryntu, natomiast wszelkiego rodzaju artefakty zdobyte po pokonaniu bossa będziemy mogli sprzedać u Kashya
2.3 Dodatkowe skrzynie:
-
Magiczne skrzynie na /warp stefan - Na chwilę obecną możemy kupić 3 skrzynie (jeżeli ktoś decyduje się kupować masowo skrzynki). Proponuję dodać możliwość zakupu 5 skrzyń dla każdych, które aktualnie można nabyć na /warp stefan
- x5 Skrzynia Wędrowca - proponowana cena 75000$
- x5 Skrzynia Czarnoksiężnika - proponowana cena 100000$
- x5 Skrzynia Piekielna - proponowana cena 145000$
- x5 Skrzynia Gemów - proponowana cena 75000$
2.4 Rankingi
-
Topka $ - kiedyś użytkownicy mieli dostęp do sprawdzenia topki najbogatszych użytkowników na serwerze. Proponuję, aby przywrócić ten ranking/dostęp do polecenia /balancetop lub /baltop
Informacje dotyczące map (naprawy)
Exp.95 -
Expowisko do naprawy
Exp.90 -
Expowisko do naprawy
Exp.85 -
Expowisko do naprawy
Exp.80 -
Expowisko do naprawy
Exp.75 -
Expowisko do naprawy
Exp.70 -
Expowisko naprawione. Zostały zabezpieczone miejsca umożliwiające bugowanie mobów/bossów, zmienione mury pod względem stylistycznym
Exp.65 -
Expowisko do naprawy
Exp.60 -
Expowisko do naprawy
Exp.55 -
Expowisko do naprawy
Exp.50 -
Expowisko do naprawy
Exp.45 -
Expowisko do naprawy
Exp.40 -
Expowisko naprawione. Zostały zabezpieczone drzewa umożliwiające bugowanie mobów/bossów.
Exp.35 -
Expowisko do naprawy
Exp.30 -
Expowisko do naprawy
Exp.25 -
Expowisko w naprawie
Exp.20 -
Expowisko naprawione
Exp.15 -
Expowisko naprawione
Exp.10 -
Expowisko naprawione.
Exp.5 -
Expowisko naprawione. Zostały zabezpieczone miejsca umożliwiające bugowanie mobów/bossów.
Exp.0 -
Expowisko naprawione.
Wątek ten będzie aktualizowany o kolejne podpunkty/ewentualne propozycję na tryb MegaRPG