RE: Rozbudowa Zamku - Bonusy podczas wojen
Wskrzeszam ten wątek, bo mam pewien pomysł, który chyba nie był by taki głupi, już tłumaczę o co chodzi:
Otóż... Jak na razie to mamy zamek i kilkanaście struktur do niego i każda z nich dodaje pkt obrony... that's it. Ale co jeśli efekty o których Banan wspomniał moglyby być wręczane graczom nie bazowo na ilości obrony, ale zamiast tego bazowałoby to na rozbudowaniu danej struktury? Pozwólcie, że zaprezentuję ten pomysł nieco bardziej szczegółowo. Rozbudowa danego obiektu wraz ze wzrostem poziomów dawałaby jakiś pożytek dla właścicieli lub przeszkodę dla opozycji:
-Zamek - Ulepszanie zamku na lvlu 3 mogłoby dać efekt "Odporność I", na levelu 6 "Odporność II" i na lvlu 10 "Odporność III" (w obrębie nieco większym od położenia zamku oczywiście);
-Kowal - Kowal ulepsza bronie, prawda? A może wykułby klanowiczom pewną możliwość na polepszenie ofensywy? Mam na myśli to, że nadałby im efekt Pośpiechu I od 5 poziomu i II od dziesiątego;
-Wieże - tu miałem pewien pomysł i nie jestem pewny czy Banan by miał zamiar takie coś robić, ale od tego są propozycje żeby proponować - Otóż w każdej wieży mógłby być zrespiony Szkielet, który ostrzeliwałby wrogów z dystansu. Wszyscy znają Szkieletów i ich umiejętności snajperskie, więc na pewno nie byłoby to rozczarowujące. Wraz ze wzrostem poziomu wieży, Szkielet jej broniący miałby wiecej HP i zadawał więcej obrażeń, np. 1 level by miał 1000 HP i zadawał 10 obrażeń, drugi 2000 HP, 20 obrażeń i tak dalej. Pośmiertnie Szkielet odrodziłby się po 2 minutach. Widziałem taki zabieg na Bedwarsach (z golemami), więc może tutaj też by się sprawdził?;
-Tawerna - Własna tawerna kojarzy mi się z "własnymi zyskami". A co jeśli każdy poziom tawerny obniżałby ceny każdej struktury do kupienia o np. 1%? Co dawałoby 10% łącznie w poziomie 10;
-Kryształ - Kryształy są znane z reguły jako źródło pewnej magicznej nieskończonej energii, dlatego myślałem że z każdym poziomem gracz po wejściu do terenu z kryształem dostałby efekt absorpcji odpowiadającego poziomu (czyli jak Kryształ będzie miał poziom 5, klanowicz który obok niego przejdzie dostanie efekt Absorpcji V) - specjalnie lepiej żeby efekt się pojawiał przy krysztale a nie w obrębie zamku, żeby gracze nie nadużywali tej mechaniki poza murami zamku;
-Portal - Hmm, mam dwa pomysły:
#1 Pierwszy poziom przywołałby moba obrońcę pod mur aby go strzegł, z każdym poziomem HP i obrażenia tych mobów by wzrastały, a od poziomów 5 i 10 również ich ilość odpowiednio do 2 i 3 strażników. Każdy zabity strażnik potrzebowałby dwóch minut do odrodzenia;
#2 Skoro portal, może to być też struktura wspierająca graczy w powrocie do zamku po śmierci - mam na myśli to, że ulepszenie portalu mogłoby skracać czas teleportacji do zamku na poziomie 3 o 1 sekundę, na 6 - o 2 sekundy i na 10 - o 3;
-Magazyn - W magazynie można znaleźć wiele rzeczy. Ale Magazynować można też swoje zdrowie. A co jeśli powiększając magazyn, ilość kontenerów serc (sorki za Isaac'owe powiedzenie) wzrosłaby o 2 na poziom (ten zabieg da się łatwo zrobić efektem Health Boost, chociaż nwm czy w 1.8 taki istnieje)? Taka absorpcja, ale działająca na cały teren i oczywiście po pojawieniu się na mapie zamkowej serca będą puste, ale można je wtedy uzupełnić, na przykład za pomocą Drzewa życia;
-A propo Drzewa życia - Drzewo życia miałoby działanie podobne do Kryształu - jak podejdziesz do jego terenu, nada ci efekt regeneracji na kilka sekund i poziom drzewa determinowałby poziom regeneracji: 3 lvl - Reg II, 6 lvl - Reg III, 10 lvl - reg IV;
-Pomnik - Pomnik własnego klanu... Daje motywację klanowiczom. Jest czymś, co łączy tych graczy. Daje im chęć do walki o ich dobra. Daje im pragnienie aby go strzec za wszelką cenę. Jednak w jaki sposób? Może zwiększając ich obrażenia w pobliżu zamku? Każdy poziom = 2% więcej dmg? Tu akurat już nie wiedziałem co dać, wiec jest to naciągane;
-Wieża magów - Co Wam się kojarzy z Magami? Mi szybkość. Dlatego sugeruję od 5 lvlu stałą szybkość I a od dziesiątego szybkość II;
-Mur - Od 5 poziomu ulepszenia dawałby efekt zmęczenia I dla każdego oponenta wkraczającego na teren zamku, a od 10 - zmęczenie II.
Starałem się wymyślić do każdego jakiś zabieg, żeby wszystko miało sens i trzymało się jedności, że tak powiem. Oczywiście wszystkie wymienione efekty mają działać TYLKO I WYŁĄCZNIE na mapie zamkowej. Poza tym może to też być nowa strategia dla klanowiczów, bo mogą wtedy kupować w rozmaity sposób, a nie tylko ulepszać najniższy level "bo najbardziej się opłaca".
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-April-2019 19:38:23 przez Dorian1998.)
|