PSmith15
Zbanowany
Liczba postów: 1,165
Dołączył: Jan 2015
Nick na Serwerze: PSmith15
Odznaczenia: (Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
|
[Recenzja] Klasy Dla Potworów na trybie Wojownicy Kontra Potwory
Witam! Dziś napiszę recenzje klas podstawowych dla potworów na trybie Wojownicy Kontra Potwory
SZKIELET
Klasa dobra do walki na dystans. Posiada w miarę dobry łuk oraz lekki pancerz. Posiada również 64 strzały.
Jest idealna dla Snajperów. Jeśli lubisz strzelanie z łuku świetna klasa.
Jej wady to jednak mała wytrzymałość oraz brak broni ręcznej, więc z bliskiej konfrontacji z wojownikiem w pełni zdrowia wyjdzie oczywiście tylko jeden gracz, i to nie będziemy my.
ZOMBIE
Podstawowa klasa. Posiada niezły pancerz oraz złotą zaklętą siekierę oraz mikstury leczenia.
Klasa nie jest co prawda tak silna jak jej krewniak, Pig Zombie (O którym zaraz napiszę) lecz nadrabia dwoma obszarowymi eliksirami leczenia. Tak więc może uleczyć zarówno siebie jak i kolegów z drużyny (Lub jak kto woli, też wrogich wojowników ).
Niestety, zombie nie ma najmniejszych szans z takim wojownikiem z lepszym mieczem i Szmaragdowym Uzbrojeniem, za to świetnie jest nią walczyć w grupie i nacierać na słabszych graczy. Wielką wadą jest też mała wytrzymałość jego broni.
PIG ZOMBIE
Silniejszy wariant powyższej klasy. Posiada podpalający topór oraz niezły pancerz. Siekiera Pig Zombie również podpala, co jest bardzo przydatne podczas walki ze słabszym lub rannym wojownikiem.
Klasa ta nie ma jakiś większych specjalnych mocy po za podpalaniem, ale mimo to jest jedną z mych ulubionych klas Potworów
LARWA
Jest to klasa, która przydaje się szczególnie podczas dywersji. Bardzo trudno ją trafić, ale gdy już dostanie umiera na jedno uderzenie, nawet z podstawowego miecza Wojownika. Ma łopatę, którą użyć może do robienia podkopów lub obrony. Może ona składać jaja, czym osłabia mury zbudowane przez wojowników, oraz przyzwać 3 larwy do pomocy.
Gigantyczną wadą jest jednak to, że jej słudzy też będą ją atakować. Klasa nie może sprintować, dlatego dla tych co lubią się śpieszyć polecam klasę niżej.
PAJĄK
Przyznam na wstępie, że to jedna z mych ulubionych klas. Pająk jest bardzo szybki oraz ma zwiększony skok, co pozwala mu na unikanie ataków. W dodatku, do obrony ma 3 trucizny oraz konfuzję, która oszołomi i spowoduje ślepotę oponenta.
Pająk posiada także pnącza, dzięki którym on i jego drużyna wejdą po murach wojowników. Jak dla mnie świetna klasa, polecam
CREEPER
Creeper ma tylko jedną umiejętność, która zarazem jest jego bronią. Wybuch. Jeśli tylko uda mu się przedrzeć przez wojowników rozwali mury świątyni lub bazy. Klasa dobra, choć jej celem jest tylko zabawianie się w kamikaze.
ŻELAZNY GOLEM
Bardzo silna i wytrzymała klasa, istny czołg. Jednak, z powodu swej wagi porusza się bardzo wolno i nie umie skakać normalnym sposobem. Posiada 2 umiejętności- rozsadzanie bloków i wysoki skok (Taki, jak u Boga u Wojowników). Pierwsze przyda się do robienia sobie przejścia oraz atakowania wrogów, podskok zaś przyda się gdy utkniemy w jakiejś dziurze.
Jej zaletami są duża wytrzymałość; przyjmie "na klate" nawet ciosy z boskich broni i siła; pokona na kilka ciosów nawet wojownika w Emeraldowym secie.
Wadą natomiast mała szybkość, no i czasem zanim dotrze do świątyni kończy się gra.
ENDERMAN
Dobra (Według mnie) klasa, może teleportować się i tworzyć portale, z których korzystają inne potwory. Niestety, z powodu braku broni jest raczej mięsem armatnim (Chyba, że zaatakuje wojownika z małym poziomem zdrowia)
SNOW GOLEM
Klasa według mnie cienka, nie polecam. Posiada funkcję miotania pocisków, które są niestety mało celne i słabe. Więcej ma wad niż zalet, m. in słaba wytrzymałość, kiepskie pociski, mała celność oraz długi czas przeładowania. Jak dla mnie, klasa by była fajniejsza po stronie wojowników bo w grze jest to mob pozytywny.
WILK
Całkiem dobra klasa, która broni się złotym mieczem i posiada z dziwnej przyczyny zbroję podobną do charakterystycznego pancerza Linka z gry The Legends Of Zelda. Może też przywołać wilki, które po oswojeniu będą mu służyć. Pieski niestety, mogą być też wybite przez inne potwory więc czasem nici ze sług. Można nim też zrobić pewną dywersję. Wojownicy nie będą mieli zaliczanych zabić za zabicie jego psów, więc można je pospawnować dla zmyłki, a samemu uciec gdy rycerze zajmą się innymi wilkami.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-October-2015 10:15:23 przez PSmith15.)
|
|