Yo,
Kolejny wątek z serii poprawek na tryb pvp kits właśnie zostaje przeze mnie pisany:
Bomber: Umiejętność działa 1 raz,
Climber: Obrażenia od upadku nie działają, gdy kogoś podrzucimy,
Heros: Przydałby sie lepszy miecz do klasy, tak myśle +1 sharp; klasa nic poza "Mocnym mieczem" nie oferuje, - dodane +1 do ostrości broni dla tej klasy.
Rycerz: No to ten, umiejętność x2 większych obrażeń, gdy przeciwnik ma mało serduszek już działa, ale... Jest ona teraz zbyt op! Mając 5 serc można zginąć od uderzenia, a to przesada, ba - Assasyn ginie na hita! Mając 100% życia możemy zginąć bez możliwości jakiejkolwiek obrony. Nawołuję o mocny nerf, - wartości procentowe dwukrotnych obrażeń zmienione, powinno być lepiej.
Neo: Powiem tak, ta klasa chyba jest w stanie powodować lagi na trybie, zauważyłem to dziś, gdy kilka osób na raz wzięło właśnie tą klasę i użyło umiejętności (10 sekundowy lag trybu). Jeśli okaże się to prawdą proszę klasę usunąć permanentnie, - patrząc po kodzie klasy, bardziej ze strony technicznej nie ma możliwości powodowania ścinek przez tą klasę, w razie dodatkowych informacji proszę o edycję postu.
Szczęściarz: Ochrona przed śmiercią działa zbyt często; ciężko zabić osobę posiadającą tą klasę, - wartość procentowa ochrony przed śmiercią lekko wyedytowana.
IceMan: Umiejętność nadal jest zbugowana...
Schorowany: -1 sharp w mieczu, za dużo bije,
Archer: Jaki sens ma ta klasa, skoro jest lepszy Rycerz? Do usunięcia,
Hardcore: Klasa nie ma sensu, skoro i tak dostajemy tyle samo expa, co inne klasy; do usunięcia,
Pszczoła: +1 sharp do miecza; słaba klasa,
Kobra:+1 sharp do miecza; słaba klasa,
Rin:+1 prot do żelaznej klaty - klasa nie wygląda, jakby kosztowała +1000 expa,
Dracula: +1 sharp do miecza, nie da sie tym 5.25dmg zabijać,
Blitz: Trochę mało wali ten kilof, +1 sharp (Skoro umiejętność też słaba),
Wojownik: Klasa do kitu, 3 efekty? Masakra, bubel za 1k expa powinien oferować o wiele więcej. Proszę dodać efekty od anioła i je odpowiednio wyważyć (Ale sądzę, że 15 sekund siłki, 1 minuta regeneracji I, 1 minuta odporności I, 3 minuty odporności na ogień, 1 minuta absorpcji, 1 minuta speeda III będzie okej)
Wither: Nie żeby coś, ale serio? Zwykły łuk? + Bugująca się strzała, dzięki której co chwile nie mamy strzał? Najgorsza klasa z tego co widze... +1 sharp do patyka i +2-3 mocy do łuku - i nieskończoność. - kod klasy lekko poprawiony, powinno być znacznie lepiej, mimo wszystko; gdyby podobne problemy powróciły, proszę o edycję postu.
Anioł: Ta klasa jest zbyt OP, jeśli ktoś zabije kilka osób w krótkim czasie ma już ponad 20s silki, nie idzie tego zabić, nawet strefy nie da się włożyć. Pomysł? Usunięcie silki, dodanie +2 sharpy do miecza oraz zmniejszenie kosztu klasy o 100 expa. Pozostałe efekty i tak swoje robią, a usunięcie silki sprawi, że nie będzie już tak bardzo wielkiej przepaści między Aniolem i reszta
Viking: Klasa zawiera błędny opis, powinna mieć w opisie "Kamienną", a nie "Diamentową" siekierę.
Biolog: Proponuję dodać prot I na skórzana klatę - nie jest to duża różnica, a jeśli będzie aż tak znaczącą, to proszę zwiększyć cenę do np. 1000 expa.
PS: Fajnie by było dodać klasy z MS, dziś/jutro będę miał wszystkie klasy, a te na MS do czegoś by kurcze były.
Na dzień dzisiejszy nie ma technicznej możliwości dodania klas z mineserwera.
Cóż, zapewne wszystkiego nie da się zrobić, ale przynajmniej jakąś część proszę stosownie poprawić... Życzę miłego dnia/wieczoru