Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Ankieta: Którą z opcji wybierasz?
Ankieta jest zamknięta.
Jestem na TAK (Punkt 1a) 57.58% 19 57.58%
Jestem na TAK (Punkt 1b) 24.24% 8 24.24%
Jestem na NIE (Uzasadnienie w wątku) 18.18% 6 18.18%
Razem 33 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Propozycja: Zmiana działania lub usuniecie Inferna & Berla
Autor Wiadomość
Trawsonek Offline
Naczelnik Forum
******************

Liczba postów: 9,769
Dołączył: Aug 2015
1587
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #1
Propozycja: Zmiana działania lub usuniecie Inferna & Berla
NA WSTĘPIE INFORMUJE, ŻE JEŚLI KTOŚ JEST NA "NIE" MA SENSOWNIE UARGUMENTOWAĆ SWOJĄ WYPOWIEDŹ W TYM WĄTKU (odpowiedzi, bo nie - nie będą brane pod uwagę razem z głosem oddanym do ankiety!-każdy w tym przypadku ma mieć inną opinie jeśli się nie zgadza z naszym podejściem do sytuacji).

A więc Witam, w raz z Olek_Rajch postanowiliśmy przemyśleć temat Inferna i Berła na trybach WvsP1 i 2
Oto efekty:

1a. Zmiana działania Inferna i Berła
- Prawy przycisk myszy atak obszarowy co 40s zasięg: 2 kratki
- Lewy przycisk myszy tu rozpatrzyliśmy dwie opcje:

- WvsP1 - podwójne kule zadające w sumie 8 serc (1 kula zadaje 4 serca) co 20s - szybkość kul taka jak w vortexie
WvsP2 - podwójne kule zadające w sumie 10 serc (1 kula zadaje 5 serc) co 20s - szybkość kul taka jak w vortexie.

- "Atak klątwy" Zasięg 10 kratek, Czas użycia co 40s, Efekty, które mob otrzyma po trafieniu w niego spowolnienie IV na 6s, obumieranie II na 2s

1b. Usunać Inferno i Berło.
Z powodów, że jest one co raz bardziej nadużywane, a co gorsze non stop o tym mówie, że zastępuje broń białą, nie widzialne moby nie są wymówką, bo jest jeszcze wiele sposób aby takiego moba zabić. Różdzka Energi i Gwiezdzista Różdzka przez to są zapomniane... Ich używa nie wiem? 1/100 Trybu? Jeśli trzeba mogę nagrać miliard filmików, aby każdego tym przekonać...
Oczywiście nie zapomniajmy o 1. Propozycji ^^ PS. Mamy koncepcje aby dać coś w zamian za Inferno i Berło. Również liczymy na wasze sugestie dotyczące zmian w tej broni, ponieważ jest to konieczne.

Głosy użytkowników nie brane pod uwagę(ze względu na nie spełnione warunki) :
-Pregus (Argument obalony),
-Youth (Brak argumentów),
-RokoPvP (Brak argumentów),
-Ravcore (Brak argumentów),
- MrDanio222 (Brak argumentów),
Edytowane głosy:
-EzgeAutor:
Początkowo byłem na nie z usnieciem inferna i berła ...
bo gracze za to zapłacili wienc poco to usuwac ,
ale faktycznie to co mowi trawa ma racje graczy już prawie nie uzywaja broni białej kiedyś to się grało kopalnia secik mieczyk i gra a teraz ...
bronie specjalne , nie mowie ze sa złe ale gra już traci sens gry wienc popieram 1b.
-


Wątek może byc EDYTOWANY!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-May-2018 11:15:12 przez Trawsonek.)
Oceny: Daster (+1), TrooxPL (+1), _Tygrys_elomelo_ (+1), GokuSSJ (+1), Marow2 (+1), Remikpl (+1)
17-April-2018 23:03:29
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Pregus Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 71
Dołączył: Sep 2016
18
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
PregusMonster

MineGold: 100.00
Post: #2
RE: Propozycja: Zmiana działania lub usuniecie Inferna & Berla
Na nie, ludzie zapłacili za berło/inferno takie jakie jest a nie za to znerfione; które proponujecie.
17-April-2018 23:13:43
Znajdź wszystkie posty
Lauyer Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 544
Dołączył: Jul 2016
325
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Lauyer

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 130.00
Post: #3
RE: Propozycja: Zmiana działania lub usuniecie Inferna & Berla
To, iż ludzie zapłacili za takie, a nie inne sprzęty nie oznacza, iż nerf bądź buff danej broni nie może zajść..
Przykłady z przeszłości - Nerf młota, zmiana zasady działania vortexu i inferna na starym W vs P I oraz zmiany zbroi vipa i boga..
Realia się zmieniają, także to, że takiej zmiany do tej pory nie było; nie oznacza, iż nie jest ona potrzebna..

Co do Ataku obszarowego - Ustaliliśmy dwie lub jedną kratkę.. nie trzy.. Trawo.. ;-;
I żeby nie było - Ja sam jestem definitywnie przeciwny całkowitemu skasowaniu berła..

Dodatkowo uzupełniając słowa Trawy.. Chodzi o to, aby argumenty na 'Nie' były przedstawione w sposób dość merytoryczny, ze względu na całkowity brak wartości głosów w stylu 'Nie, bo nie", bądź powtarzających się, nielogicznych uwag..

404 Error: File not found
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-April-2018 20:31:33 przez Lauyer.)
Oceny: TrooxPL (+1), Marow2 (+1), Trawsonek (+1)
17-April-2018 23:17:44
Znajdź wszystkie posty
Marow2 Offline
Downhill <3
*****

Liczba postów: 221
Dołączył: Feb 2017
106
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Marow2

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.01
Post: #4
RE: Propozycja: Zmiana działania lub usuniecie Inferna & Berla
Jak dla mnie bardzo dobry pomysł. Rzadko tam gram ale jak gram to najczęściej jest spam berła i nie da się nic zrobić. Plusik dla was.
18-April-2018 06:31:54
Znajdź wszystkie posty
MrBartekBEST Offline
Kumaty
**

Liczba postów: 16
Dołączył: Apr 2018
2
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
MrBartekBEST

MineGold: 0.00
Post: #5
RE: Propozycja: Zmiana działania lub usuniecie Inferna & Berla
Tak,berło bardzo wkurza,inferno tak samo,powinno być usunięte. Big Grin Bo chyba kazdego wkurzaja takie dzieci berla ktore atakuja z berla i potem odchodza i znow..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-April-2018 14:10:09 przez MrBartekBEST.)
18-April-2018 14:08:12
Znajdź wszystkie posty
Ajron Offline
✰ Towarzysz Emeryt Jajron ✰
***********

Liczba postów: 2,322
Dołączył: Aug 2014
1605
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ironhide

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 58.60
Post: #6
RE: Propozycja: Zmiana działania lub usuniecie Inferna & Berla
Cytat:Dodatkowo uzupełniając słowa Trawy.. Chodzi o to, aby argumenty na 'Nie' były przedstawione w sposób dość merytoryczny i weryfikowalny, niemożliwy do zanegowania inną, logiczną argumentacją..

To w takim razie nie widzę sensu tego wątku xD Skoro się wam nie chce tłumaczyć innym ludziom nawet jednej negacji z waszej strony (przykład: gracz wystawia opinię z którą wy się nie zgadzacie mając przy tym rację i dajecie typa na sort nieważnych bo wam się nie chce tłumaczyć tej sprawy), to nie ma po co wystawiać to na dyskusję... Nic tylko dać odpowiedniej osobie do weryfikacji i kreska #lol1

Cytat:Na nie, ludzie zapłacili za berło/inferno takie jakie jest a nie za to znerfione; które proponujecie.

Wytłumaczone wcześniej + zapłacili za przedmiot nie za jego balansowanie czy też zmiany [Obrazek: gniot.png]



Parafrazując do tematu:

Cytat:- Prawy przycisk myszy atak obszarowy co 40s zasięg: 2 kratki

Już mi się nie podoba... kolejny młot thora w mniejszej wersji (#lol2)... jedna obszarówka na serwerze wystarczy jak dla mnie...

Kule ognia natomiast wydają się być jednym z lepszych zamienników. Prosty i logiczny (nawiązujący do nazwy broni) atak, a dodatkowo wymaga nieco umiejętności odpowiedniego użycia, tylko czy wtedy atak vortexa nie zostanie z niczym kosztem tych zmian?

Cytat:b) "Atak klątwy" Zasięg 10 kratek, Czas użycia co 40s, Efekty, które mob otrzyma po trafieniu w niego spowolnienie IV na 6s, obumieranie II na 2s

To na W vs P 1 nie pasuje mi pod nazwę (Inferno bardziej mi się z ogniem kojarzy niż z czarną magią #lol3)... To już prędzej bym klątwę tam dodał niżeli coś takiego



Skoro wątek mam za sobą to może teraz dam coś od siebie do propozycji przeróbek. Wymagania są na minimalnie średni poziom umiejętności, wobec czego nie będzie takie mega proste do obsługi jakby się wydawało.

Prawy Przycisk - Ogniste Piętno

Opis zdolności: Nakłada piętno ognia na namierzony cel, który otrzymuje obrażenia. Każde sukcesywne piętno zwiększa liczbę kumulacji ognia w broni.
Maksymalna odległość od celu: 5 kratek
Obrażenia: 4 (2 serca)
Maksymalna liczba kumulacji: 3
Czas odnowienia (cooldown): 5 sekund
Dodatkowy atrybut: kumulacje są zapisywane w opisie broni


Lewy Przycisk - Furia Demona

Opis zdolności: Wykorzystuje zdobyte kumulacje ognia i uwalnia potężną falę zadającą obrażenia i podpalającą wrogów na dystans.
Obrażenia: 6 (3 serca)
+ Bonus do obrażeń: 4 (2 serca) za jedną kumulację
Zasięg ataku: 5 kratek
+ Bonus do zasięgu: 2 kratki za jedną kumulację
Czas odnowienia (cooldown): 18 sekund
Dodatkowy atrybut: wszystkie zdobyte kumulacje zostają wyzerowane na rzecz wzmocnienia ataku



Myślę, że jak dyskusja nabierze dobrego kształtu to będzie można z łatwością wprowadzić zmiany łącznie z poprawkami tematycznymi.

Na koniec tylko przypominam, że jest to wątek dyskusyjny, wobec czego każdy ma prawo zamieścić tu swoje zdanie, a rzeczoznawcy powinni wyjaśniać błędny tok rozumowania, a nie od razu wrzucać ludzi do błotnego worka Smile

[Obrazek: image.php?dm=EDN4]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-April-2018 15:48:44 przez Ajron.)
Oceny: Marow2 (+1), Afrapul (+1), Trawsonek (+1)
18-April-2018 15:48:04
Znajdź wszystkie posty
Lauyer Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 544
Dołączył: Jul 2016
325
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Lauyer

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 130.00
Post: #7
RE: Propozycja: Zmiana działania lub usuniecie Inferna & Berla
@Up: Co do kwestii logistyki tego wątku.. Pierwotnie - miało być to jedynie pytanie, czy ludzie zaakceptowaliby taką zmianę.. Warunek akceptacji argumentu mógłby być piekielnie nieobiektywny, ale na celu miał głownie wyodrębnienie jakichkolwiek wad zamysłu oraz ewentualny bilans plusów i minusów.. Wklejenie owej 'ankiety' na górze było pomysłem Trawy, ja miałem nieco inną wizję.. ;p
Pomijając, że to, co przedstawiłeś zakłada również nasz całkowity nieobiektywizm i ignorancję..


Już mi się nie podoba... kolejny młot thora w mniejszej wersji (#lol2)... jedna obszarówka na serwerze wystarczy jak dla mnie... Był to jedynie pierwotny zamysł, nie sprecyzowany przez Trawę..
Pełniejsza statystyka - Atak co 35s, jedno uderzenie opierające się na zasadzie obszarowego działania berła - nie zalicza killi, nie podlega pod szał, zasięg dwóch krateki, obrażenia - bezwarunkowe 10 serc.. Absolutnie nie wiem, dlaczego porównujesz to do Thora, atakującego z szałem, zabijającego na strzała wszystko w odległości 10/15 metrów, możliwego do użycia co 5s, dodatkowo rzucanego i zaliczającego kille.. #lol3 ;p

Może lepiej będzie zwyczajnie przedstawić mój tok rozumowania i przedyskutować powinności nowej broni..
Pytanie.. Do czego najbardziej potrzebne jest berło? Na moje oko - ataki na odległość i to, wokół czego kręci się całóśc mojej propozycji - zabijanie niewidzialnych potworów..
Dlaczego miałoby zostać znerfione? Jest zbyt mocne, przy zbyt małej trudności użytkowania.. Powoduje to również ogromne problemu z oraniem graczy, co irytuje niemal każdego..
Kule - aby nie zmieniać jedynie wyglądu ataku.. - 2 pociski o mocy 1 zwyczajnej wiązki.. nieco trudniejsze do stosowania, mniejsze obrażenia na średni dystans..
Aby nie tworzyć kolejnego, takiego samego berła, o tym razem nieskończonym zasięgu, oraz aby efektywniej zabijać niewidki, które w 90% przypadków zwyczajnie nas bija - atak obszarowy małego zasięgu, aby można było się ich dość efektywnie pozbyć.. Sam atak byłby średnio skuteczny na bossy, a jego stosowanie w strategii Walnij, ucieknij, powtórz [Która jest tutaj zresztą głównym mankamentem]; byłoby niemożliwe..
Dodając - Czy tak vortexa nie zostanie z niczym kosztem tych zmian? Vortex nie jest bronią ofensywną, służy przede wszystkim do przemieszczania się, kula to jedynie dodatek..

I tak - obmyślając tą broń, brałem pod uwagę głównie możliwość zabijania niewidzialnych potworów podobną do berła.. /Gdyż one same, potrafią być niesamowicie upierdliwe../ a także ograniczenie skuteczności w walce z bossami.. Co do innych broni przeciwko niewidkom, stanowiącym ok. 3-9% wszystkich potworów.. Armagedon - zbyt duży cooldown, Krzywda - zbyt niedostępna, łuk, vortex - zbyt mało efektywne.. ;p



Tyle o wątku, co do powyższej propozycji..
Berło powinno raczej pozostać panaceum na niewidki.. Owa propozycja nie oferuje takiej możliwości.. Dodatkowo, w połączeniu z cooldownem vortexu (5s) również byłaby przydatna podczas orania, a ponieważ atak jest wiązką - trudność używalności się nie zmienia..


Na koniec tylko przypominam, że jest to wątek dyskusyjny, wobec czego każdy ma prawo zamieścić tu swoje zdanie, a rzeczoznawcy powinni wyjaśniać błędny tok rozumowania, a nie od razu wrzucać ludzi do błotnego worka
- Na koniec tylko przypominam, iż dokładnie taki był pierwotny zamysł, a także, iż był on realizowany powyżej ;v

PS: Znowu zapowiada się walka do ostatniej kropli krwi?.. xD

404 Error: File not found
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-April-2018 17:35:34 przez Lauyer.)
Oceny: xovez (+1), Trawsonek (+1)
18-April-2018 16:51:03
Znajdź wszystkie posty
GokuSSJ Niedostępny
✰ Emeryturka ✰
******

Liczba postów: 356
Dołączył: Aug 2016
65
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
MinecraftGokuSSJ

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #8
RE: Propozycja: Zmiana działania lub usuniecie Inferna & Berla
Wdłg mnie Usunięcie Inferno/Berła nie jest Dobrym Pomysłem {bo Jednak Ludzie za to Zapłacili {No chyba ze dostali by cos w zamian}} ale znerfienie go jest strzałem w 10 Smile jak sie gra bossem to ciezko pokonac typa z Infernem . tylko moze zamiast zmieniac czarów zmniejszyc dmg 2x?

@edit

Zapewne ludzie ktorzy maja inferno zaglosuja na NIE a ludzie ktorzy go nie maja zaglosuja na TAK {pkt 1} a ci ktorzy nie maja go a wnerwiaja ich ludzie z infem jak maja bossy zaglosuja na TAK {pkt2} i w sumie tak to sie przedstawia raczej

[Obrazek: hheScoP.png]

Gdy _KKXD_ postanowi zabrać się za sprawdzanie 0.0
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-April-2018 20:29:00 przez GokuSSJ.)
Oceny: Trawsonek (0)
19-April-2018 08:37:39
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Lauyer Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 544
Dołączył: Jul 2016
325
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Lauyer

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 130.00
Post: #9
RE: Propozycja: Zmiana działania lub usuniecie Inferna & Berla
@Up: Argument 'bo zapłacili' został już obalony ;p
I nie, typa z infernem nie jest wcale ciężko pokonać, trudność pojawia się, kiedy takich ludzi jest kilku, bądź, kiedy jeden zaczyna orać ..
I nie, znerfienie inferna x2 nie wchodzi w grę, ponieważ byłoby wtedy użyteczne równie, co różdżka energii, tyle, że o wiele droższe i niewarte swojej ceny ;v

404 Error: File not found
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-April-2018 15:08:01 przez Lauyer.)
19-April-2018 15:07:08
Znajdź wszystkie posty
Trawsonek Offline
Naczelnik Forum
******************

Liczba postów: 9,769
Dołączył: Aug 2015
1587
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #10
RE: Propozycja: Zmiana działania lub usuniecie Inferna & Berla
@refresh
20-April-2018 16:12:55
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości