Przepraszam bardzo, czy taka klasa jak barbarzyńca, druid, templariusz, kapłan są bardziej unikatowe od mojego pomysłu? Czy są bardzo przemyślane? Sprawdźmy:
Barbarzyńca:
-set
-broń
-banan
0 umiejętności, 0 mechanik
Druid:
-refil
-set
-mleko
-żródła lecznicze - każdy wojownik jest w stanie je zniszczyć, tak więc jeżeli nie schowamy sobie tego źródła, to tak jakbyśmy go w ogóle nie mieli, na wvsp2 nie używałem kompletnie tych źródeł.
Templariusz:
-miecz
-łuk
-set
-banan
Podobnie jak barbarzyńca, klasa polega na tym, że otrzymujemy set, broń do walki wręcz jak i broń dystansową.
Kapłan:
-miecz
-zaklęcie kuli
-eliksir + banan
-set
-potki krzywdy
-potki leczenia
Eliksir to nadal nic unikatowego, nie zmienia stylu gry, jego działanie to ratunek w ciężkiej sytuacji, możemy go także zakupić za 20.000$ co sprawia, że i chemik z vortexem działa jak kapłan.
Wszechmogący:
-set
-miecz
-armagedon
-wysoki podskok
-eliksir + banan
Jedyna profesja, która się wyróżnia w pewien sposób, i daje nam coś czego nie możemy zdobyć jako vip, czy poprzez zakup boskich przedmiotów.
Nie wypowiem się na temat archanioła, nie grałem tą profesją i nie wiem co posiada, ale z tego co pisał Lauyer to ta klasa (na chwile obecna) jest bardzo słaba.
Podsumowując, większość profesji daje nam jakąś broń (w każdym przypadku jest ona słabsza bądź = miecz wojownika) oraz set. Umiejętnośc kapłana to LPM vortexu co nie czyni kapłana oryginalną klasą, wysoki podskok wszechmogącego to PPM vortexu, co także nie jest niczym unikatowym dla tej właśnie profesji.
Profesja, którą przedstawiłem w tym wątku:
http://mineserwer.pl/Temat-Nowa-Profesja
Posiadałaby unikatowy styl walki, żadna profesja nie może zakraść się do przeciwnika na niewidzialności. Tak jak i żaden wojownik nie zyskuje nic poprzez zabijanie. Gameplay tą profesją byłby przyjemny przy użyciu boskich jak i bez nich.
Nie mówię, że mój pomysł jest idealny, najlepszy i w ogóle. Są pewne aspekty które wypadałoby rozpatrzeć i udoskonalić, ale chodzi o to, że widząc obecne profesje od wielu lat, i jedyne co zostało dodane to uzbrojenie, to wypowiedź banana, że my jako gracze proponujemy profesje, które nie są oryginalne, nie wymagały dużego namysłu jest przynajmniej jak dla mnie odrobinę śmieszne.
Banan, jeżeli nie chcesz wprowadzać nowych profesji, albo chcesz aby nasze propozycje były lepsze, to zajmij się proszę obecnymi profesjami
Wielu graczy twierdzi w ten sposób - vip + boskie = najlepsza profesja, i w większości przypadków mają rację, zmieńmy to, aby każda profesja (choć część) nie mogła zostać zastąpiona boskimi przedmiotami.
W moim wątku odnośnie ekonomii jak i na livach, powtarzasz, że ten tryb jest na lata. Jak tutaj grac latami, gdy jako wojownik z boskimi i vipem nie mamy powodów do odblokowywania profesji wojowników (większość jest bardzo słaba, a gdy mamy boskie i vipa to te profesje są nawet i bezużyteczne), co najwyżej bossów, gdzie i tak znaczna część graczy zakupi $$$ w grze za realne pieniądze (co prawda ich wybór) i w ten sposób tryb na lata staje się trybem na pare tygodni/miesięcy pod względem jednego gracza, bo tryb pewnie i będzie sie utrzymywał przez lata, ale gracze będą odchodzić, a na ich miejsce będą przychodzić nowi. Zwykły gracz bez boskich odpuści sobie po paru tygodniach, bądź szybciej, gdy zrozumie ile czasu zajmuje mu wbicie 1 poziomu i obliczy sobie ile mu zajmie odblokowanie najtańszej profesji, która nie da mu tak wiele jakby chciał. Wyobraźmy sobie gracza, który przez ponad miesiąc zabijał potwory i zakupił wymarzoną profesję barbarzyńcę i widzi jego broń, która ma 6,5dmg czy druida, który ma 1 refila (lekko wzmocnionego). Gdyby gracze posiadali więcej rzeczy do osiągnięcia jak zakup profesji, która rekompensowałaby czas poświęcony na uzbieranie na tę profesję/przedmiot to tryb cieszyłby się dużo większym zainteresowaniem i gracze nie odchodziliby od niego po krótkim okresie.
Ja, jak i pewnie każdy gracz lubię gdy widzę, że czas spędzony w grze daje mi coś więcej niż tylko zabicie czasu, że coś osiągam i mogę to wykorzystywać w dalszej rozgrywce co z automatu zatrzymuje mnie na dłużej przy konkretnym tytule czy trybie w przypadku minecrafta.