RE: PrisonBreak - Niedziałające enchanty
Dobra, skoro to co wczoraj było średnie, to mam nadzieję, że to co dziś zaproponuje będzie dobre ;b
Poza tym, musisz przeczytać wszystko, aby zrozumieć ideę działania tego enchantu, sorcia
I nadal bazuję na tym, że efektywność daje jakiś efekt:
Enchant mógłby działać tak, że dawałby większy % szans/dłuższy czas działania każdego INNEGO enchantu (Oraz ewentualnie kilka innych unikalnych; zwiększenie kilku innych atrybutów enchantów, ale o tym niżej).
O co mi chodzi? Mamy kilof z jedwabnym dotykiem (A jak wiemy jedwabny dotyk daje 20% szans na wykopanie niezmienionego bloku) oraz efektywnością 1 (Zwiększałby szansę wykopania niezmienionego bloku o 4%). Czyli kilof posiadający enchanty jedwabny dotyk 1 i efektywność 1 ma szansę 24% na wykopanie niezmienionego bloku.
Jeśli chodzi o "Dłuższy czas działania" - Bardzo proste działanie. Stwierdziłem że samo zwiększenie % zadziałania enchantu w niektórych przypadkach byłoby zbyt op (Przykład Super Breaker) i kosztem tych % byłby wydłużony czas działania. Gdy już jesteśmy przy Super Breakerze powiedzmy o pół sekundy do maksimum sekundy. Chodzi o to, że % będzie też większy, ale gdy będziemy robić upgrade enchantu (Na przykład z efektywność 2 do 3) zamiast zwiększonej szansy zadziałania enchantu było by właśnie to dłuższe działanie.
Czyli tak - Mamy kilof z Super Breaker 4 i Efektywność 2 (I tutaj bije się w pierś - Nie wiem ile jest % szans na zadziałanie Super Breakera, ale załóżmy że 10%). Efektywność będzie dawała nam dodatkowe 6% szans, czyli zamiast 10, będzie to 16% szans na zadziałanie.
Przykład numer dwa, tylko zamiast efektywności 2 mamy efektywność 3. Efektywność daje nam dodakowe 6% szans na zadziałanie oraz wydłużone działanie o 0,5 sekundy. Czyli mamy 16% szans na zadziałanie i 4,5 sekundy działania Super Breakera (Zakładając że Super Breaker działa 4 sekundy).
Jeszcze jeden przykład. Posiadamy kilof mający efekty efektywność 5, naprawa 4, dotyk Hermesa 4 i pośpiech 3. (Nie wiem jaki % zadziałania mają enchanty, także wymyślę przykładowo własne) Naprawa daje 5% szans na naprawę narzędzia, dotyk Hermesa daje 20% szans na wykopanie dodatkowych pieniędzy podczas wykopania bloku, a pośpiech daje 15% szans na dostanie krótkiego efektu pośpiechu podczas kopania. Dzięki efektywności pozostałe enchanty otrzymują dodatkowo:
Naprawa - Dodatkowe 5% szans na zadziałanie enchantu,
Dotyk Hermesa - Zwiększenie prawdopodobieństwa wykopania o 5% oraz zwiększenie wynagrodzenia o 10% (To jest ten unikalny benefit płynący z enchantu; nie musi zostać wprowadzany, jeśli uzna się go za zbyt op),
Pośpiech - Zwiększenie czasu działania o 1 sekundę oraz dodatkowe 10% na zadziałanie enchantu. Czyli wychodzi tak: Naprawa z 10% szansą na naprawienie, dotyk Hermesa 25% szans na wykonanie pieniędzy oraz 110% wynagrodzenia (100% normalnego + 10% wynikającego z enchantu) oraz pośpiech, który ma 25% szans na aktywację oraz trwa 1 sekundę dłużej. Może wydawać się to op, jednak proszę zwrócić uwagę, że to jest 5, maksymalny możliwy stopień efektywności.
Oczywiście nie każdy enchant musi mieć stały % zwiększania możliwości zadziałania (Na przykład efektywność 1 daje każdemu enchantowi 3%, efektowność 2 6% i tak dalej). Zależeć to według mnie powinno od tego jaki to enchant i jak bardzo wpływa na kopanie/co daje i tak dalej. Wszystko po to, aby uniknąć sytuacji, aby kilof dzięki jednemu enchantowi był zbyt op, oczywistym jest, że "Najlepsze enchanty" będą dostawać mniejszy bonus, a słabsze większy, tak aby ewentualnie trochę zacieśnić ich granicę ;p Oczywiście to są tylko przykłady i nie muszą dawać takich benefitów.
Myślę, że propozycja o wiele lepsza niżeli to było wczoraj, propozycja, która nie odbiega od słowa "Efektywność", pozostaje jedynie kwestia czy da się coś takiego zrobić ;p I naprawę mam nadzieję, że Ci się to uda, bo pomysł na pewno lepszy niż wczoraj, ba, mój autorski, nie szukałem po internetach, wykazałem się kreatywnością (Której chyba mam mało). Jednakże tą kwestię zostawiam już Tobie Banan, bo w końcu Ty możesz coś takiego wprowadzić ^^
PS: Chciałeś kreatywne propozycje, to masz ^^
PS2: Ło ja sie w janusza pobawie, dzie reput za poprzednią propozycje? :c
Jestem jedną z osób pamiętających złote czasy, w których na MS i MF grało 1000 osób, a RC i MC ISTNIAŁY.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-July-2019 11:04:36 przez Caynaz.)
|