Hi,
Jako, iż koledzy wyżej podsunęli pomysły na nowe rangi, nie będę już sobie tym zawracał głowy ;p
To jest pomysł Nieznanego303
Nazwa klasy: Gepard
Ikona klasy: Płomienny proszek
Bron specjalna: Wysoka prędkość (Używać można co 15 sekund)
Opis broni specjalnej: Po kliknięciu aktywowany zostaje Speed IV na 3 sekundy
Bron podstawowa: Miecz diaxowy
Ekwipunek:
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=8K3Z
Reszta ekwipunku: To co wyżej
Nazwa klasy: Reaper
Ikona klasy: Mroczna czaszka
Bron specjalna: Czarna śmierć (Można użyć co 40 sekund)
Opis broni specjalnej: Czaszka po kliknięciu zaraża najbliższych przeciwników (W promieniu 5 kratek) obumieraniem na 6 sekund
Bron podstawowa: Diax motyka ench. V - Broń ta miała by się nazywać "Mroczna kosa"
Ekwipunek: Skórzany hełm, Żelazna klata, Żelazne nogawice, złote buty i oczywiście mroczna czaszka
Reszta ekwipunku: Zupy
Nazwa klasy: Creeper
Ikona klasy: Czaszka Creepera
Bron specjalna: Totalna rozwałka (Można używać co 35 sekund)
Opis broni specjalnej: Po kliknięciu natychmiast aktywuje kilka TNT (Niewidzialnych), które wybuchają od razu i odrzucają najbliższych przeciwników. Na nas TNT nie działa rzecz jasna
Bron podstawowa: Miecz diaxowy
Ekwipunek:
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=VX6G
Reszta ekwipunku: Jak wyżej
Nazwa klasy: Wynalazca
Ikona klasy: Diaxowy hełm
Bron specjalna: Blaze rod - nie mam na razie pomysłu na nazwę ;/ (Można używać co 35 sekund)
Opis broni specjalnej: Na start zaznaczę, że przy tej klasie będzie dużo roboty ;p Gdy klikniemy na blaze roda dostaniemy 80% szans (Set i broń podstawowa słaba) aby miecz, albo część naszego setu została wzmocniona (Np. miecz z kamiennego robi się, żelazny, albo dostaje niezniszczalność I itp. - To samo tyczy się setu) Oczywiście nie może być tak, że od razu przy 1 ewolucji dostaniemy diax set; miecz, było by to stopniowo i losowo. Dodatkowo, jako kolejny atut klasy dostalibyśmy jakieś 10% szans (Można będzie zmniejszyć/zwiększyć jak to będzie za dużo/mało) na to, aby nasza postać dostała losowego buffa (Dla przykładu regeneracja na 10 sekund (Wszystko by było na 10 sekund, aby nie było zbyt przesadne)) - Wybacz Kalis, jeżeli to będzie dla Ciebie za dużo roboty ;c
Bron podstawowa: Miecz kamienny na start
Ekwipunek: Hełm i buty skórzane, barwione na niebiesko, klata i nogawice kolcze - Na start
Reszta ekwipunku: Zupy
Pssst, jako iż ta klasa miała by ewoluować, prosiłbym, aby dać jej bardzo wysoką (Jak nie najwyższą..) cenę ;p
Dostępne efekty dla klasy: Regeneracja, siła, odporność, zwiększony skok, szybkość, odporność na ogień, pośpiech - To tyle ^^
Ulepszenie dla miecza: Kamienny->Żelazny->Diaxowy - Efekty: Ostrość (Do V), Niezniszczalność (Do III), Zaklęty ogień (Do II), Odrzut (Do II)
Ulepszenie dla setu: Skórzany->Złoty->Kolczy->Żelazny->Diaxowy - Efekty: Ochrona (Do IV), Ochrona przed ogniem (Do IV), Ochrona przed wybuchem (Do IV), Ochrona przed pociskami (Do IV), Ciernie (Do III)
Nazwa klasy: Pudzian (Tak, wiem, kreatywna nazwa xD)
Ikona klasy: Jabłko
Bron specjalna: Przyrost siły (Można używać co 45 sekund)
Opis broni specjalnej: Po kliknięciu dostajemy efekt Siła I na 8 sekund
Bron podstawowa: Miecz diaxowy
Ekwipunek: Skórzany hełm barwiony na zielono, Żelazna klata i buty, kolcze nogawice
Reszta ekwipunku: Zupy
Nazwa klasy: Schorowany
Ikona klasy: Blok węgla
Bron specjalna: Dotyk śmierci
Opis broni specjalnej: Każdy ten, który nas dotyka (Bije) ma szansę się zarazić każdym złym efektem (Mamy na to 40% szans). Długość działania takich efektów wynosiła by maksymalnie 5 sekund. Jako, iż jesteśmy chorzy, mamy nieskończony efekt osłabienia. Jednak w zamian mamy 2% szans na to, aby brutalnie zarazić przeciwnika (Przeciwnik dostaje wtedy kilka efektów na raz. Efekty mają działać 10 sekund)
Bron podstawowa: Żelazny miecz ostrość I
Ekwipunek: Złoty hełm, kolczy napierśnik, żelazne nogawice i skórzane buty
Reszta ekwipunku: Poty leczenie II
Dostępne efekty dla klasy: Trucizna, obumieranie, ślepota, spowolnienie, osłabienie, mdłości, wyczerpanie - To chyba tyle ^^
Nazwa klasy: Dodge
Ikona klasy: Blok diamentu
Bron specjalna: Unikanie ciosów
Opis broni specjalnej: Mamy 30% szans, aby uniknąć ciosu przeciwnika
Bron podstawowa: Żelazna siekiera ostrość II
Ekwipunek: Żelazny hełm, kolcza klata, żelazne nogawice i złote buty
Reszta ekwipunku: Zupy
Nazwa klasy: Szczęściarz
Ikona klasy: Kocioł
Bron specjalna: Uniknięcie śmierci
Opis broni specjalnej: Mamy 25% szans, że przy mniej niż 2 sercach szczęście uratuje nas przed śmiercią - Ładuje nam wtedy życie do pełna
Bron podstawowa: Złoty miecz niezniszczalność II, Ostrość I
Ekwipunek: Złoty hełm i buty, diax klata i kolcze nogawice
Reszta ekwipunku: Zupy
Nazwa klasy: Mistrz Lodu
Ikona klasy: Blok lodu
Bron specjalna: Zamrożenie przeciwnika i hibernacja (Jednego można użyć co 30 sekund, drugiego zaś co 1,5 minuty)
Opis broni specjalnej: Przy pierwszej umiejętności po prostu zamrażamy najbliższego przeciwnika (Spowolnieniem), tak, aby nie mógł się ruszyć. Druga umiejętność nas zamraża i teleportuje w losowe miejsce. Po przeteleportowaniu ładuje nam życie do pełna
Bron podstawowa: Żelazny kilof ostrość II
Ekwipunek: Diaxowy hełm, skórzana klata, żelazne nogawice i kolcze buty
Reszta ekwipunku: Zupy
Nazwa klasy: Żongler
Ikona klasy: Płyta muzyczna
Bron specjalna: Zamiana pozycji (Można użyć co 50 sekund)
Opis broni specjalnej: Można zamienić się z przeciwnikiem pozycjami ;p Czyli nas przenosi na miejsce przeciwnika, a jego na nasze
Bron podstawowa: Miecz diaxowy
Ekwipunek: Skórzany hełm ochrona I, żelazna klata, złote nogawice, diaxowe buty
Reszta ekwipunku: Zupy
Nazwa klasy: Summoner
Ikona klasy: Złota motyka
Bron specjalna: Wysadzanie
Opis broni specjalnej: Motyka po kliknięciu spawni naładowanego creepera, który po zauważeniu przeciwnika wybucha. Najlepiej gdyby przeciwnik leciał na wysokie odległości (+50 kratek xD) Oczywiście wybuch też rani przeciwnika - Nas nie
Bron podstawowa: Żelazny miecz ostrość I
Ekwipunek: Skórzana czapka ochrona II, klata i nogawice kolcze, a buty żelazne
Reszta ekwipunku: Zupy
Nowe Kity!
Nazwa klasy: Helas
Ikona klasy: Złote jabłko
Bron specjalna: Odrodzenie życia (Można użyć co 25 sekund)
Opis broni specjalnej: Po kliknięciu jabłka automatycznie ładuje nam hp do maksa, oraz dają nam absorbcję na 5 sekund
Bron podstawowa: Miecz diaxowy
Ekwipunek: Złoty hełm, żelazna klata, złote nogawice i kolcze buty
Reszta ekwipunku: Zupy
Nazwa klasy: Kowal
Ikona klasy: Piec
Bron specjalna: Ulepszanie broni (Można użyć co 50 sekund)
Opis broni specjalnej: Po kliknięciu możemy ulepszyć posiadaną aktualnie broń. I teraz tak:
Chciałbym, aby nie było to jak w wynalazcy, broń może nam wypaść losowa np.: Miecz żelazny zaklęty ogień I, patyk ostrość VII, Blaze rod ostrość X, niezniszczalność II itp.
Oczywiście było by to stopniowo, aby uniknąć sytuacji gdy klikniemy i od razu dostajemy diax miecz ostrość np. III.
Na dodatek przy każdym ulepszeniu dostalibyśmy efekt wyczerpania na 6 sekund.
Chciałbym aby to, jaką broń dostaniemy było losowe i ewentualne atrybuty też, dlatego też chciałbym aby takich broni było kilkadziesiąt
Bron podstawowa: Miecz kamienny na start
Ekwipunek: Diaxowy hełm, złota klata, kolcze nogawice i diaxowe buty
Reszta ekwipunku: Zupy
Nazwa klasy: Fewor
Ikona klasy: Blok lapisu
Bron specjalna: Wzmocniona odporność (Nieskończona)
Opis broni specjalnej: Klasa posiada nieskończoną odporność
Bron podstawowa: Miecz żelazny ostrość I
Ekwipunek: Skórzany hełm barwiony na czarno, diax klata, kolcze nogawice i buty
Reszta ekwipunku: Zupy
Nazwa klasy: Kaliber
Ikona klasy: Miksturka siły
Bron specjalna: Podwojona siła
Opis broni specjalnej: (Tak, może wzbudzać kontrowersje, ale co tam
) Mamy 10% szans, że nasze uderzenie zada 2 razy więcej obrażeń
Bron podstawowa: Miecz żelazny
Ekwipunek: Kolczy hełm, złoty napierśnik, diaxowe nogawice i złote buty
Reszta ekwipunku: Zupy
Nazwa klasy: Raban
Ikona klasy: Obraz
Bron specjalna: Szybkie ciosy
Opis broni specjalnej: Mamy nieskończony efekt pośpiechu
Bron podstawowa: Patyk ostrość VII (Jak będzie za dużo/mało to możecie lepiej to dostosować
)
Ekwipunek: Diax hełm, kolcza klata, skórzane nogawice i kolcze buty
Reszta ekwipunku: Zupy
Nazwa klasy: Renger (Full kreatywności xD)
Ikona klasy: Mikstura leczenia
Bron specjalna: Regeneracja w krytycznej sytuacji
Opis broni specjalnej: Dostajemy efekt regeneracji II gdy mamy mniej niż 3 serca
Bron podstawowa: Miecz diax
Ekwipunek: Złoty hełm, diaxowa klata, złote nogawice i złote buty
Reszta ekwipunku: Zupy
Nie martwcie się, nowe klasy jeszcze dojdą