Witam jest to moj juz ostatni poradnik dotyczacy skryptow wiec chcialem dac cos wyjatkowego. Tą serię pozostawiam Jajronkowi bo on się a tym znacznie lepiej odemnie wiec nie bede wam mącić w głowach. Ten skrypt jest dość długi, ale testowałem go i działa. ( Co większe napisałem go przy małej pomocy Jajrona)
No dobra czego skrypt dotyczy?
Ten skrypt dotyczy skrzyni dzieki której możemy dostać specjalne miecze z dobrymi enchantami.
Zaczynamy od tradycyjnej komendy która pozwala nam otrzymać skrzynie:
Kod PHP:
command /skrzynia:
trigger:
give 1 chest named "&b&lLosowa Skrzynia Mieczy" to player
Czyli po wpisaniu komendy
/skrzynia otrzymamy 1 skrzynie o nazwie "&b&lLosowa Skrzynia Mieczy"
Teraz bedzie nam potrzebna variables czy ustawienie które służy do stawiania potencjalnych warunków zapisywania np: w postaci liczbowej bez której skryptu nie napiszemy:
Kod PHP:
variables:
{i.skrzynia.%player%} = 1
Teraz gdy mamy już ustawienie musimy zrobić cos z naszą skrzynią , aby dawała nam nasze miecze. Możemy zaczać dowolnie jednak aby było bardziej efektownie polecam dać otwieranie za pomocą PPM, ale jak kto woli moze dać LPM.
A więc:
Kod PHP:
on rightclick with chest:
if name of player's tool is "&b&lLosowa Skrzynia Mieczy":
remove 1 chest named "&b&lLosowa Skrzynia Mieczy" from player's inventory
clear {i.skrzynia.%player%}
set {i.skrzynia.%player%} to a random integer from 1 to 15
if {i.skrzynia.%player%} is 1:
add 1 wooden sword of unbreaking 25, sharpness 15 named "&e&lOstrze Moczarnika" to player
if {i.skrzynia.%player%} is 2:
add 1 wooden sword of unbreaking 30, sharpness 20 named "&e&lDebowe Ostrze" to player
if {i.skrzynia.%player%} is 3:
add 1 wooden sword of unbreaking 35, sharpness 25 named "&e&lWlocznia Starego Maga" to player
if {i.skrzynia.%player%} is 4:
add 1 stone sword of unbreaking 40, sharpness 30 named "&4&lStary Excalifer" to player
if {i.skrzynia.%player%} is 5:
add 1 stone sword of unbreaking 45, sharpness 35 named "&4&lStalowe Ostrze Chwaly" to player
if {i.skrzynia.%player%} is 6:
add 1 stone sword of unbreaking 50, sharpness 40 named "&4&lOstrze z Krwi Smoczego Serca" to player
if {i.skrzynia.%player%} is 7:
add 1 gold sword of unbreaking 55, sharpness 45 named "&6&lMiecz Betelgezy" to player
if {i.skrzynia.%player%} is 8:
add 1 gold sword of unbreaking 60, sharpness 50 named "&6&lZlote Ostrze Smierci" to player
if {i.skrzynia.%player%} is 9:
add 1 gold sword of unbreaking 65, sharpness 55 named "&6&lMiecz Lousity" to player
if {i.skrzynia.%player%} is 10:
add 1 iron sword of unbreaking 70, sharpness 60 named "&f&lZaklety Miecz Demonow" to player
if {i.skrzynia.%player%} is 11:
add 1 iron sword of unbreaking 75, sharpness 65 named "&f&lOstrze Boskiego Swiatla" to player
if {i.skrzynia.%player%} is 12:
add 1 iron sword of unbreaking 80, sharpness 70 named "&f&lMistyczny Miecz OverLorda" to player
if {i.skrzynia.%player%} is 13:
add 1 diamond sword of unbreaking 90, sharpness 80 named "&b&lPotezny Orez Wybuchu Supernowej" to player
if {i.skrzynia.%player%} is 14:
add 1 diamond sword of unbreaking 95, sharpness 85 named "&b&lMiecz Niebios" to player
if {i.skrzynia.%player%} is 15:
add 1 diamond sword of unbreaking 100, sharpness 90 named "&b&lNajswietsze Ostrze Archaniola" to player
SZYBKIE WYTLUMACZENIE SKRYPTU:
Po kliknięciu na skrzynie PPM o nazwie "&b&lLosowa Skrzynia Mieczy" skrzynia usuwa nam się i pojawia się w zamian za nia jeden z 15 mieczy które są napisane wyżej.
Nie ma tu żadnej zależności gdyż miecz jaki wam się trafi jest losowy.
Sami również mozecie kombinowac.
Jeśli chcecie dac dowolny item o enchancie niezniszczalnosć 10 i nazwie np: Antyczna Moneta zamiast tego piszecie:
Kod PHP:
add 1 gold nugget of unbreaking 10 named "&6&lAntyczna Moneta" to player
Jesli nie wiecie jakie są dostepne
''zmienne'' czyli
''&'' tu macie wszytskie napisane: