Siemka, gram na brutalu już jakiś czas i mam troche wiedzy o mechanikach, sprzęcie jak i samym trybie, stwierdziłem że napisze poradnik ogólny o tym trybie.
Spis Treści:
I. Wszystko o Spawn
- Opis Zawartości Sklepów
- Questy
- Aktywności Poboczne
II. Eventy
- Banki
- Baza Nuklearna
- Porwanie Billa
- Helikoptery
III. Gangi
- Triada
- Rasta
- Mafia Italiano
- Portugalczycy
- Ballas
- Rosyjska Mafia
- Kibole
- Wojsko
IV. Rangi
- Bandyta
- Gangster
- Mafiozo
- Big Boss
[ I ] - Spawn
1. Wymieniarki i Enderchesty
W tym Budynku po lewej od wejścia znajdują się wymieniarki w których bezpiecznie można się wymieniać
za pomocą komendy
/trade (nick), by zaakceptować wymiane wystarczy wpisać
/trade accept lub
/trade (nick os. która wysyła).
Po prawej stronie znajdują się enderchesty, ich pojemność zależna jest od rangi.
Zwykły Gracz /
Bandyta- 18 slotów
Gangster - 27 slotów
Mafiozo - 36 slotów
Big Boss - 45 slotów
2. Sklep z Bronią ( Za głowy )
Za zabijanie członków wrogich gangów jest szansa na loot głowy z tego gangu, zależnie od ilości i typu można w tym budynku
dokonać zakupu różnych typów broni (
by strzelać z broni, należy użyć PPM).
PISTOLETY
Pistolety używają
Amunicji do Pistoletu
-
Glock 19
Amunicja: 6
Obrażenia: 2
Koszt: 8x
Glowa RastaMana + 8x
Glowa Triady
-
FNX-45
Amunicja: 8
Obrażenia: 2
Koszt: 16x
Glowa RastaMana + 16x
Glowa Triady
-
Desert Eagle
Amunicja: 12
Obrażenia: 3
Koszt: 40x
Glowa RastaMana + 40x
Glowa Triady
-
Dwie Berety
Amunicja 6 : 6
Obrażenia: 3
Specjalne: Strzela Prawym i Lewym, przez co strzelać można 2 pociskami naraz.
Koszt: 64x
Glowa RastaMana + 64x
Glowa Triady
SHOTGUNY
Shotguny używają
Amunicji do Shotguna.
-
Obrzyn
Amunicja: 4
Obrażenia z Bliska: 5
Koszt: 12x
Glowa Triady + 12x
Glowa Italiano
-
SPAS-12
Amunicja: 6
Obrażenia z Bliska: 6
Koszt: 24x
Glowa Triady + 24x
Glowa Italiano
-
MP-133
Amunicja: 10
Obrażenia z Bliska: 6
Koszt: 40x
Glowa Triady + 40x
Glowa Italiano
-
M3000
Amunicja: 8
Obrażenia z Bliska: 7
Koszt: 64x
Glowa Triady + 64x
Glowa Italiano
SNAJPERKI
Snajperki używają
Amunicji do Snajperek
-
Winchester Model 70
Amunicja: 1
Obrażenia: 4
Specjalne: Bonus za Headshot +2 Obrażeń
Koszt: 12x
Glowa Rosjanina + 12x
Glowa Italiano
-
VSS Vintorez
Amunicja: 4
Obrażenia: 5
Specjalne: Bonus za Headshot +2 Obrażeń
Koszt: 24x
Glowa Rosjanina + 24x
Glowa Italiano
-
M40A1
Amunicja: 7
Obrażenia: 4
Specjalne: Bonus za Headshot +3 Obrażeń
Koszt: 48x
Glowa Rosjanina + 48x
Glowa Italiano
-
AWP
Amunicja: 5
Obrażenia: 5
Specjalne: Bonus za Headshot +5 Obrażeń
Koszt: 64x
Glowa Rosjanina + 64x
Glowa Italiano
KARABINY
Karabiny używają
Amunicji do Karabinu
-
TMP
Amunicja: 32
Obrażenia: 3
Koszt: 10x
Glowa Portugalczyka + 10x
Glowa Ballas
-
AK-47
Amunicja: 32
Obrażenia: 3
Koszt: 26x
Glowa Portugalczyka + 26x
Glowa Ballas
-
M4A4
Amunicja: 52
Obrażenia: 4
Koszt: 40x
Glowa Portugalczyka + 40x
Glowa Ballas
-
SG550
Amunicja: 52
Obrażenia: 4
Koszt: 64x
Glowa Portugalczyka + 64x
Glowa Ballas
AKCESORIA
-
Granat oslepiajacy
Opis: Dezorientuje twoich przeciwników.
Koszt: 8
Odłamków Metalu
-
Granat
Opis: Eksploduje 3 sekundy po rzuceniu
Koszt: 12
Odłamków Metalu
-
Granat Odlamkowy
Opis: Granat Odlamkowy zadajacy ogromne obrazenia.
Granat po eksplozji dzieli sie na 10 odlamków! ( one też wybuchają )
Koszt: 12
Odłamków Metalu
-
Material Wybuchowy
Opis: Mozna go uzyc jako naboje do wyrzutni rakiet lub wysadzic niektore obiekty!
( z tym wysadzaniem to jakis żart, nie znalazłem niczego do wysadzenia )
Koszt: 5
Odłamków Metalu
-
Bomba Samochodowa
Opis: Aktywuj Samochod z BOMBA! Gracz ktory do niego wsiadzie lub w niego uderzy
eksploduje wraz z nim!
Koszt: 32
Odłamki Metalu
-
Nalot Powietrzny
Opis: Wezwij nalot powietrzny!
W miejscu w ktorym rzucisz flare spadnie potezny nalot!
Koszt: 48
Odłamków Metalu
-
Plazma do Hydry
Opis: (Ammo do Hydry)
Koszt: 32
Odłamki Metalu
- 32x
Amunicja do Dzialka Obrotowego
Opis: (Ammo do Dzialka Obrotowego)
Koszt: 32
Odłamki Metalu
3. Budynek z Informacjami
W tym Budynku znajdują się ogólne informacje do poczytania.
4. Sklep z Bronią itp ( za $$$ )
W tym sklepie znajduja się 2 NPC:
Bronie - Sprzedaje Broń, Amunicje i Zestawy Naprawcze za $$
Bronie:
-
COLT 1911
Typ: Pistolet
Amunicja: 18
Obrażenia: 4
Koszt:
30.000$
-
AA-12
Typ: Shotgun
Amunicja: 8
Obrażenia: 8
Koszt:
58.000$
-
HK416
Typ: Karabin
Amunicja: 64
Obrażenia: 4
Koszt:
75.000$
-
BARRETT M82
Typ: Snajperka
Amunicja: 4
Obrażenia 6
Specjalne: Bonus za Headshot +5 Obrażeń
Koszt:
100.000$
-
Wyrzutnia Rakiet
Typ: Specjalne
Amunicja: 1
Obrażenia: 7
Specjalne: Wybuch po kontakcie z celem / otoczeniem powoduje do 18 obrażeń.
Koszt:
200.000$
- Zestaw do Naprawy
Opis: (Naprawia Caly Ekwipunek)
Koszt:
400$
Amunicja:
- 64x
Amunicja do Pistoletu -
60$
- 64x
Amunicja do Shotguna -
80$
- 64x
Amunicja do Karabinu -
120$
- 64x
Amunicja do Snajperek -
180$
- 30x
Amunicja do Dzialka Obrotowego -
200$
- 1x
Plazma do Hydry -
300$
Drugim NPC znajdującym się w tym budynku jest Brutal, sprzedaje on swoje towary za PKT Umiejętności zdobywane
podczas nabijania poziomów.
-
Dzialko Obrotowe RTS-740
Typ: Specjalne
Typ Amunicji:
Amunicja do Dzialka Obrotowego
Amunicja: 128
Obrażenia: Niezidentyfikowane (+ - 3-4)
Specjalne: Można ulepszyć by powiększyć pojemność Magazynka.
Opis: ( Broń dobra pod niszczenie setów/tarcz itp. )
Koszt:
100 PKT Umiejętności
-
Hydra
Typ: Specjalne
Typ Amunicji:
Plazma do Hydry
Amunicja: 1
Obrażenia: Niezidentyfikowane
Specjalne: Można ulepszyć by powiększyć pojemność Magazynka.
Koszt:
100 PKT Umiejętności
-
Miotacz Ognia
Typ: Specjalne
Typ Amunicji:
Paliwo wszelkiej maści np LPG.
Amunicja: 60
Obrażenia: Niezidentyfikowane
Specjalne: Można ulepszyć by powiększyć pojemność Magazynka.
Koszt:
100 PKT Umiejętności
-
Zwiększona Kondycja
Opis: Dodaje
+5 Serc
Koszt:
50 PKT Umiejętności
-
Zmniejszenie Apetytu
Opis: Zmniejszenie głodu.
Koszt:
20 PKT Umiejętności
-
Szkolenie Fizyczne
Opis: Unikanie obrażeń od upadków.
Koszt:
20 PKT Umiejętności
-
Upgrade Magazynków (
Działko Obrotowe,
Hydra,
Miotacz)
Opis: Zwiększa Pojemność Magazynku 2krotnie
Koszt:
20 PKT Umiejętności
-
Prywatny Szofer
Opis: Odblokowuje darmowy transport na przystanki pod komenda
/transport
Koszt:
30 PKT Umiejętności
-
1500$
Opis: Zamiana
PKT Umiejętności na
$
Koszt:
1 PKT Umiejętności
5. Lootboxy za Real Kase / kity z Rang.
By otworzyć należy mieć klucz do danej skrzynki i kliknąć prawym przyciskiem.
Zawartości skrzynek można podejrzeć klikając lewym przyciskiem na skrzynke.
6. Pomniejsze/Skrzynkowe Pojazdy i Telefony/Laptopy
W tym Budynku można zakupić:
Telefony / Laptopy
Są jak spawn w pigułce, pozwalają na zakup z sklepów za $$$, zagranie w kasynie, dokupienie jedzenia oraz przemieszczanie się busem.
Pojazdy
Pojazdy z skrzynek mogą zostać skradzione przez innych graczy, aktywuje się je Prawym na powierzchni, chowa Shift + Prawy przycisk.
Lista:
MOTORY
-
Czerwony Motor
Szybkość: Powolny
Koszt:
4.000$
-
Pomaranczowy Motor
Szybkość: Umiarkowany
Koszt:
7.000$
-
Czarny Motor
Szybkość: Dość szybki
Koszt:
12.000$
POCIĄGI
Mogą być aktywowane tylko na torach.
-
Wolny Pociag
Szybkość: Powolny.
Koszt:
6.000$
-
Normalny Pociag
Szybkość: Umiarkowany
Koszt:
10.000$
-
Szybki Pociag
Szybkość: Szybki
Koszt:
15.000$
SAMOCHODY
-
Różowy Samochod
Szybkość: Umiarkowany
Koszt:
7.000$
-
Zolty Samochod
Szybkość: Dość Szybki
Koszt:
13.000$
-
Czarny Samochod
Szybkość: Szybki
Koszt:
20.000$
7. Ekskluzywne Pojazdy
W tym Budynku zakupisz ekskluzywne pojazdy i tuning to nich. Tych pojazdów nie da się ukraść.
-
Mysliwiec-Tygrys
Szybkość: 0.9
Sterowność: 20.0
Koszt:
1.000.000$
-
Bugatti_Veyron
Szybkość: 0.58
Sterowność: 18.0
Koszt:
400.000$
-
BMW_X3
Szybkość: 0.6
Sterowność: 15.0
Koszt:
300.000$
-
Helikopter
Szybkość: 0.9
Sterowność: 15.0
Koszt:
550.000$
-
Samochod Terenowy
Szybkość: 0.45
Sterowność: 40.0
Koszt:
250.000$
-
AUDI_A5_TDI
Szybkość: 0.62
Sterowność: 10.0
Koszt:
300.000$
-
Policja_Dodge_Challenger
Szybkość: 0.8
Sterowność: 20.0
Koszt:
500.000$
-
Samochod Bojowy
Szybkość: 0.5
Sterowność: 25.0
Koszt:
400.000$
Tuning:
-
Butla NITRO
Typ: 1-Razowy Upgrade
Opis: ( Dodaje NITRO do samochodu, co pozwala przez jego aktywację zwiększyć czasowo prędkość)
Zastosowanie:
BMW_X3 /
AUDI_A5_TDI /
Bugatti_Veyron /
Policja_Dodge_Challenger
Koszt:
300$
-
Podgrzewane siedzenia
Typ: Stały Upgrade
Opis: ( Regeneracja Zdrowia w Pojeździe)
Zastosowanie:
BMW_X3 /
AUDI_A5_TDI /
Bugatti_Veyron /
Policja_Dodge_Challenger
Koszt:
50.000$
-
Instalacja Ukladu NITRO
Typ: Stały Upgrade
Opis: ( Dodaje NITRO do samochodu, co pozwala przez jego aktywację zwiększyć czasowo prędkość)
Zastosowanie:
BMW_X3 /
AUDI_A5_TDI /
Bugatti_Veyron /
Policja_Dodge_Challenger
Koszt:
50.000$
-
Kuloodporne Szyby
Typ: Stały Upgrade
Opis: (Zmniejszone dmg w pojeździe)
Zastosowanie:
Samochod Bojowy /
Samochod Terenowy
Koszt:
50.000$
-
Tarcza Rakietowa
Typ: Stały Upgrade
Opis: (Zwiększone zdrowie w pojeździe)
Zastosowanie:
Samochod Bojowy /
Samochod Terenowy
Koszt:
50.000$
8. Sklep z Sprzętem, Egzamin Policyjny.
W tym Sklepie można zakupić sprzęt, chusty gangu oraz zdać egzamin na Policjanta.
CHUSTY:
Za 4.000$, można zakupic chuste której można nadać nazwę i zmienić wygląd
Enchanty: Prot 3, Knockback 1
EGZAMIN POLICYJNY
Nie podoba ci się to że ktoś łamie prawo? Chcesz udaremniać porwania, napady na banki?
Tu za 200$ zostaniesz Policjantem, a twoim sposobem zarobku będzie pozbywanie się Przestepców.
Za zabicie Przestępcy dostaniesz 50$, a za Skucie go i dostarczenie na Komisariat/ do Sądu/Więzienia
otrzymasz znacznie więcej, lecz potrzebujesz do tego [/color]
Kajdanek, przy uderzeniu kajdankami jest szansa
na zakucie Przestępcy, po czym następny cios podniesie go i pozwoli ci zabrać go.
SKLEP Z SPRZĘTEM
W sklepie zakupisz:
Tarcze ( Podstawowa, Stalowa, Pancerna, Tytanowa )
Ceny:
50.000$ /
100.000$ /
150.000$ /
200.000$
Wytrzymalosc: 250
Zależnie od typu durability Spada wolniej.
Kajdanki
Potrzebne Policji do łapania
przestępców.
Koszt:
6.000$
Sety:
Skórzany,
Zloty (Włoski) ,
Żelazny ( Wojskowy ) i
Diamentowy ( Policyjny )
w 2 typach (Gorszy i Lepszy) np Zwykły Policyjny i Taktyczny Policyjny
Zwykle różnica to
+1 Poziom Enchantow.
Enchanty:
Protection
Fire Protection
Unbreaking
Blast Protection
Projectile Protection
9. Gangster
Gangster zleca ci zadania polegające na zabij x czegoś, np 30 Portugalczyków, za zadania otrzymuje się
PKT Brutalności i
$$$,
a czas odnowy zadania po jego wykonaniu wynosi 24h.
10. Przemytnik
U przemytnika za 50.000$ zakupisz lootbox dający możliwość wylosowania np
Tarczy,
Miotacza Ognia,
Jetpacka itp.
11. Przystanki
Na mapie znajdują się przystanki (0-15), za
10$ możemy między nimi się przemieszczać ( za 0$ jeśli mamy /transport)
[ II ] - Eventy
1. Banki
Co jakiś czas na chat pojawiają się informacje o konwojentach przybywających do banków, oznacza to że można ten bank okraść.
Wystarczy udać się do Banku i zabić konwojenta, po tym w ciągu 25 sekund wejść do skarbca i wytrzymac tam 120sekund
pod naporem ochrony (których można wypchnąć, zabijanie ich = fast respawn) i okazjonalnie body guardow (tych można spokojnie zabic).
Przy wykonywaniu napadu gracze będący Policją mogą interweniować ( do skarbca można wejść jako Policja nawet po jego zamknięciu przez
przejście w formie dzwigni / przycisku przy wejściu.
Na Brutal Life znajdują się banki:
-
Zachodni
-
Narodowy
-
Centralny
2. Baza Nuklearna
Baza Nuklearna to misja typu podkładanie ładunków wybuchowych. By ją wykonać potrzebna jest drużyna która stworzyć może
jedynie gracz z
rangą, jednak może on zapraszać do niej graczy nie posiadających rang.
Sama misja wymaga podłożenia 8 bomb na terenie Bazy Nuklearnej / Rakiety i następnie detonacje przy
detonatorze
po drugiej stronie drogi.
3. Porwanie Bill'a
Ten event został dokładnie wytłumaczony w poświęconym mu poście, więc zostawiam odnośnik:
Link:
http://mineserwer.pl/Temat-Brutal-Life-P...t=Porwania
4. Helikoptery
Co 1h <przy równych godzinach> na chat pojawia się informacja o tym że w danym miejscu pojawi się helikopter.
Zniszczenie go gwarantuje podobne zyski co zrobienie banku.
[ III ] - Gangi
Na mapie znajdują się gangi kontrolujące określone tereny:
1. Triada
Podstawowy:
HP: 70
Typ Ataku: Melee, czasem zmiana na 1-2 silne strzały dystansowe.
Boss:
HP: 130
Typ Ataku: Melee
Looty:
- Kawałki słabszych setów
- Amunicja
-
Tasak Kuchenny
-
Maczeta
- Jedzenie [ Kurczaki KFC ]
-
Glowa Triady [Podstawowy]
-
Głowa Mistrza Triady [ Boss ]
2. Rasta
Podstawowy:
HP: 70
Typ Ataku: Melee
Boss:
HP: 130
Typ Ataku: Melee
Looty:
- Kawałki słabszych setów
- Amunicja
-
Tomahawk
-
Toporek
- Jedzenie [ Kurczaki KFC ]
-
Głowa RastaMana [ Podstawowy ]
-
Głowa Naczelnego Rasty [ Boss ]
3. Mafia Italiano
Podstawowy:
HP: 70
Typ Ataku: Dystansowy
Boss:
HP: 130
Typ Ataku: Dystansowy
Looty:
- Kawałki słabszych setów
- Amunicja
- Jedzenie [ Kurczaki KFC ]
-
Głowa Italiano [ Podstawowy ]
-
Głowa Wloskiego Szefa [ Boss ]
4. Portugalczycy
Podstawowy:
HP: 70
Typ Ataku: Dystansowy
Boss:
HP: 130
Typ Ataku: Dystansowy
Looty:
- Kawałki słabszych setów
- Amunicja
- Jedzenie [ Kurczaki KFC ]
-
Głowa Portugalczyka [ Podstawowy ]
-
Głowa Portugalskiego Dilera [ Boss ]
5. Ballas
Podstawowy:
HP: 70
Typ Ataku: Melee
Looty:
- Kawałki słabszych setów
- Amunicja
-
Mlotek
-
Mlot Kowalski
- Jedzenie [ Kurczaki KFC ]
-
Głowa Ballas [ Podstawowy ]
6. Ruska Mafia
Podstawowy:
HP: 70
Typ Ataku: Dystansowy, Czasem zmiana na Melee.
Looty:
- Kawałki słabszych setów
- Amunicja
-
Pila Lancuchowa NAC
- Jedzenie [ Kurczaki KFC ]
-
Głowa Rosjanina [ Podstawowy ]
7. Kibole
Podstawowy:
HP: 70
Typ Ataku: Melee
Looty:
- Amunicja
-
Kij Baseballowy
-
Badyl
- Jedzenie [ Kurczaki KFC ]
8. Wojsko
Czołg
HP: Niezidentyfikowane ( + - 300 )
Typ Ataku: Melee + Dystansowe (Zależnie od odległosci)
Sierzant
HP: 70
Typ Ataku: Melee + Dystansowe (Zależnie od odległosci)
Pułkownik
HP: 70
Typ Ataku: Melee + Dystansowe (Zależnie od odległosci)
Porucznik
HP: 70
Typ Ataku: Melee + Dystansowe (Zależnie od odległosci)
Looty:
- Amunicja
-
Odłamki Metalu
-
Material Wybuchowy [Czołg]
[ IV ] - Rangi
1. Bandyta
2. Gangster
3. Mafiozo
4. Big Boss
-------------------------------------------------------------------------------------------------
I to by było na tyle, jeśli poradnik się spodobał daj taktycznego
plusika : D