Witam chciałbym przedstawić moje pomysły na RPG.Pierwszą rzeczą są przedmioty.
Byłyby 5 rodzai przedmiotów: zwykłe, unikatowe, heroiczne, artefakty i legendarne.
Unikatowe itemy miałyby lepsze statystyki od zwykłych i będą mieć następujące bonusy :
1.Atak zadaje o 20 % mocniejszy cios, szansa 15%, nazwa : Silny cios.
2.Po ataku przeciwnika jest 7% na uleczenie 15% hp, nazwa : Aura Leczenia.
3.Twój miecz może spowolnić przeciwnika (II) na 3s ,jest 9% , nazwa : Cios w Nogę.
4.Po ciosie rywala masz 12% na to ,że twoje buty dostaną super speeda na 3s (III) nazwa : Zapał.
No i to są wszystkie bonusy broni unikatowych (tylko że nie jest tak że jeden item ma 4 bonusy...) teraz przechodzimy do rynsztunku Heroicznego. Heroiczne itemy mają lepsze bonusy i 1 item może mieć 2 (bonusy). Hero mogą mieć następujące bonusy :
1.Gdy oponent zaatakuje masz 9% na to, że dostaniesz tylko 85% ataku nazwa : Ochrona Fizyczna.
2.Atak zadaje o 30% mocniejszy cios , szansa 16% ,nazwa : Krytyczny cios.
3.Strzała wystrzelona z łuku ma 2% szans że zrobi dużą ranę, która krwawi i zadaje 30% mocniejszy cios + przez 3s przeciwnik ma zatrucie (krwawienie) nazwa : Głęboka Rana.
4.Gdy oponent atakuje masz szansę na aurę, czyli że jak zaatakuje masz 4% na to że przeciwnik dostanie 30% swojego ciosu, nazwa : Aura Obrażeń.
5.Strzelając z łuku masz szanse na podwójny strzał, szansa 10% nazwa : Szybki wystrzał.
No i to są wszystkie bonusy przedmiotów heroicznych, następne są artefakty.
Artefakty mogą mieć do 3 bonusów !
Artefakty mają następujące bonusy :
1.Atakując przeciwnika masz 17 % na zadanie o 45% mocniejszego ciosu, nazwa : Cios krytyczny.
2.Zadając cios oponentowi masz 14% na uleczenie 20%-30% hp, nazwa : Wysysanie życie.
3.Strzelając z łuku masz 14% ,na to że strzałą będzie płonąć ,nazwa : Płonąca strzała
4.Masz 7%, na to że strzelając z łuku możesz wystrzelić 5 strzał na raz, nazwa : Deszcz Strzał
5.Po ataku oponenta masz 9% na dostanie super speeda (III) na 6s, nazwa : Szał Szybkości.
6.Kiedy oponent strzeli z łuku jest 7% na odbicie strzały i posłanie w przeciwnika z mocą 2 razy większą ,nazwa : Odbijanie strzał.
No i to są wszystkie bonusy artefaktów.Teraz przechodzimy do przedmiotów
LEGENDARNYCH.Legendarne przedmioty będą najrzadsze na serwie, ale będą miał super mocne statystyki i mocarne bonusy.Bonusy leg to :
1.Atakując przeciwnika masz 4% na POTROJENIE siły ciosu, nazwa : Cios Bardzo Krytyczny.
2.Kiedy oponent zaatakuje masz 8% szans na to że przeciwnik dostanie 95% swojego ciosu, nazwa : Aura nietykalności.
3.Jeżeli ktoś strzeli do ciebie z łuku masz 3% na to ,że dostaniesz super speeda + każdy cios który zadasz jest o 78% mocniejszy, czas trwania 5s, nazwa : Wściekłość.
4.Jeżeli strzelisz z łuku masz 3% na to że strzała zrobi wielką ranę i przeciwnik dostanie następujące efekty: spowolnienie,zatrucie,obumieranie i słabość.Nazwa : Przeszywająca rana.
5.Twój oponent atakuje i masz 1% szans na OGROMNE uleczenie ran 100%, nazwa : Dotyk Anioła.
6.Jeżeli rywal zaatakuje masz 9,9% na uniknięcie ciosu, nazwa : Wrodzony unik.
7.Atakując przeciwnika masz 2% na sparaliżowanie go na 4s + trucizna 5s, nazwa :
Piorunujący cios.
No i to są wszystkie bonusy legendarnych przedmiotów należy pamiętać że wszystkie te przedmioty będą MEGA RZADKIE.
Teraz przechodzimy do potworków.
Będą 5 rodzai potworów : Zwykłe,Boss,Mega Boss,Herosi i Tytani.
Mega Boss'y będą silniejsze niż zwykłe bossy i wypadają z nich unikatowe
przedmioty, a Mega Bossy będą następujące :
10lvl - Goblin Szaman HP 1000 DMG z dobrym "setem" 1,5 DMG, Atak-na dystans
specjalne umiejętności : Kula ognia (z dobrym setem oczywiście) 2 DMG + podpalenie.
15lvl - Bogini Amazonek HP 1450 DMG 1,9, Atak-fizyczny, Specjalne umiejętności :
Piorun 4 DMG, Leczenie Ran ulecza się 10% HP i przywołanie 2 Amazonek.
35lvl - Diabeł HP 2100 DMG 3,9 Atak-Różny, Specjalne umiejętności : Fala ognia DMG 6 + podpalenie, Teleportacja i Śmiertelna strzała DMG 4,5
40lvl - Terrorysta HP 2300 DMG 4 Atak-Różny, Specjalne umiejętności : Przywołanie 3 muhhamedów, przywołanie 3 żołnierzy, opatrunek leczy 9%, Strzał z pistoletu DMG 6
50lvl - Ciasteczkowy Potwór (XD) HP 2500 DMG 4, Specjalne umiejętności : Przywołanie 10 cukierko-potworów (HP 75 DMG 1 ), Burza Batonów DMG 8 i Aura Głodu i spowolnienia.
55lvl - Władca Marsjan HP 2700 DMG 6, Specjalne umiejętności : Przywołanie Marsjanina (z exp. lvl 55), Kosmiczny promień DMG6 + spowolnienie (II), Burza Gwiezdna DMG 7 + atakuje wszystkich i Marsjański znak dodaje mu reg (III) przez 3s.
No i to są wszystkie Mega Bossy, i nie piszcie w komentarzach że są za silne.Dlaczego ? No to poco robiłem bonusy do tych "uni" "her: i "leg"?
Teraz przechodzimy do Herosów. Będą z nich wypadały przedmioty Heroiczne i Artefakty...
CIĄG DALSZY NASTĄPI... (Każda łapa w górę=dalsze edytowanie
)