Pod upadający server jail
Witam
Od pewnego czasu coraz więcej osób, które grały na serverze, zakończyły już swoją przygodę z jail'em.
Problem tkwi w tym, iż im dalszy sektor tym zadania są trudniejsze, ponadto trzeba ich zrobić dużo więcej.
Zadania są nudne i monotonne, na przykład przytoczę sytuację z sektorów J, M, N gdzie na każdym sektorze pierwsze zadanie dotyczy wykopania dużej ilości ziemi. Najgorsze jednak zaczyna się później, na sektorze "O" gdzie server uprzykrza grę człowiekowi, mam na myśli zadanie 3 i 4 gdzie w trzecim zadaniu trzeba sprzedać 1600 obsydianu a dopiero potem w 4 zadaniu trzeba tego obsydianu wykopać 2000, Dlaczego to nie jest odwrotnie?
Model serwerowy jest zbudowany pod celowe przedłużanie edycji, dzięki zadaniom nikt nie dotarł jeszcze do "Z".
W związku z tą sytuacją chciałbym zaproponować kilka małych, ale istotnych zmian, dokładnie opisuję je poniżej:
PROPOZYCJA #1
Zmieniony system awansu, zadania nie były by potrzebne do awansu, ale bardzo by w nim pomagały, oferowały by w zamian pieniądze wymagane na awans. Awansowanie było by drogie, a nagrody za zadania były by lepsze...
PROPOZYCJA #2
Proponuję dodać coś w rodzaju przepustki na normalny świat, każdy gracz mógłby tam wejść raz na dwa tygodnie, mógłby być tam jednak ograniczony czas (np 10 minut). Po tym czasie gracza by teleportowało do celi.
Sam pomysł ma służyć możliwości zdobycia przedmiotów nie dostępnych na sektorach, np barwniki, inne drzewa, Itp. Na takim świecie było by pvp i można by było stracić przedmioty.
Propozycja zatrzymała by duże grono osób na jailu z powodu nowych możliwości, możliwości rozbudowy celi, nowych rzeczy i oderwania się od kopania...
PROPOZYCJA #3
Proponuję dodać nowe przedmioty specjalne, służące do pomocy w kopaniu, np "wiertło" działało by na zasadzie minecrackera, po rzuceniu tworzyło by dół do dna kopalni którego szerokość odpowiadała by rzadkości wiertła.
Kolejnym takim przedmiotem może być potka, będzie się ją wypijało na hita, po spożyciu dała by efekt super breakera na określony czas, ponownie zależący od rzadkości przedmiotu.
PROPOZYCJA #4
Proponuję dodać coś w rodzaju "zwierzątek",
Na sprawnie pojawiłby się npc który działał by na zasadzie kowala różdżek z RPG, trzeba by było uzbierać dane przedmioty aby go zrobić, takiego zwierzaka otrzymuje się na poziomie pierwszym,
będzie dodawał on statystyki takie jak szybkość kopania, szybkość chodzenia, życie etc.
Ulepszanie zwierzęcia odbywało by się poprzez kopanie danego bloczku, wraz z ulepszeniem pet'a ulepszały by się jego statystyki.
PROPOZYCJA #5
Proponuję poprawienie skrzynek premium,
Obecnie nie opłaca się ich otwierać, dają tylko pieniądze, a kilofy możliwe do wydropienia są bez sensowne, dobrym rozwiązaniem było by zmienienie w takich kilofach możliwości naprawy. Ale dało by się je naprawić tylko poprzez legendarne zwoje naprawy...
Nadal nie można ich będzie ich enchantowac.
Takie rozwiązanie zachęciło by wiele osób do otwierania skrzynek, a co za tym idzie większe zyski servera.
Podsumowywujac, aktualizacja jaila bardzo by się przydała, zachęciła by wielu graczy do ponownego grania, i zostawania na serverze dłużej, rozkręciło by to rowniez ekonomię i handel na serverze.
Uprzedzając komentarze innych:
Wiem że jail służy do kopania, ale takie monotonne i długotrwałe kopanie bardzo zniechęca. Sama wizja wykopania 2000 obsydianu przy czasie kopania jednego bloku równemu 12,5 sekundy bardzo odstrasza, aż tym spotykamy się juz na "O".
Aktualizacja zachęciła by do gry wiele nowych użytkowników, ożywiła by ten tryb.
Mam nadzieję że jakaś propozycja zostanie wprowadzona...
Pozdrawiam Toficraft12.
|