Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ogólna gra
Autor Wiadomość
Szymiii Offline
Forumowy Guru
***********

Liczba postów: 2,466
Dołączył: Jun 2019
342
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzYmiii

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 820.00
Post: #1
Ogólna gra
Cześć, od momentu kiedy banan wprowadził, że bossy nie mają mikstur krzywdy II coraz dłużej wojownicy się utrzymują i ostatecznie jak kiedyś było 10 minut do końca, było:
10 wojowników
40 potworów

Teraz sytuacja wygląda następująco kiedy zostaje 10 minut:
- 25 wojowników
- 20 potworów

Dlaczego??

Dlatego, że nie ma czegoś co rzeczywiście jest wstanie przeciwstawić się wojownikom.
Oczywiście, że bossy mają szansę zabić wojowników, nie mówię, że nie ALE..

Proponowałbym żeby klasa mag dostała chociaż te 32 mikstury krzywdy II, klasa jedynie może zabić z zaskoczenia, ponieważ 2/3 wojowników ma vortexy i po prostu uciekają, dlatego mag ma małe szanse w 1vs1 zwłaszcza kiedy dostał mikstury krzywdy I.

Herobrine i szatan, wcześniej były to postrachy gry, teraz kiedy mają mikstury krzywdy I i kiedy wchodzą do gry nie robi to zbytniej różnicy dlatego proponuję żeby szatan i hero mieli:
- 48 mikstur krzywdy I i 16 mikstur krzywdy II
ALBO
- 48 mikstur krzywdy II i 16 mikstur krzywdy I

Poza tym złote sety dostały mocnego BUFFA i teraz jeszcze trudniej jest zabić ludzi w złotych setach.
Natomiast VIP'y i tak zazwyczaj mają boskie i po prostu uciekną, to samo jest z wszechmogącymi, nawet jak nie mają boskich ma wysoki podskok, banana, elixir noi oczywiście nasz złoty ARMAGEDON.

To samo dotyczy innych bossów, zabierać reszcie bossów mikstury krzywdy II na I było słabe, DLACZEGO?

Magma:
Miksturki to była jej jedyna nadzieja na zabicie kogoś, reszta jej ataków służy do odwrócenia uwagi

Olbrzym:
Klasa w walce 1vs1 bardzo przydatna lecz uważam, że te 15 mikstur krzywdy II lepiej pasowały do tych broni, zwłaszcza pamiętajmy o tym, że olbrzym kosztuje 20,000$.

Mroczny Mag:
NAPISAŁEM WYŻEJ

Zjawa:
Klasa również do odwrócenia uwagi, lecz mikstury II pozwalały jej zabić co najmniej 2-3 osoby, teraz ledwo ubija 1.

Czy nie lepiej podnieść ceny klas podanych wyżej o 3,4 czy nawet 5 tysięcy ale dać im te mikstury krzywdy II?

Reasumując, gra stała się teraz dla potworów na minus - zwłaszcza dla bossów.
Mikstury krzywdy II pozwalały im "coś" zrobić, teraz przy berle, armagedonie, vortexach, podskokach - bossy robią bardzo mało w porównaniu do tamtych tygodni.

Bardzo proszę żeby banan przeanalizował jeszcze raz całą sytuację i przemyślał nad dodaniem chociaż paru mikstur II które robiły lekkie spustoszenie

Pozdro Heart
Oceny: Mateusz_Z (+1), ksen423 (+1)
03-May-2020 16:18:10
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
ksen423 Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 59
Dołączył: May 2020
3
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
_cobragames_

MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Ogólna gra
No tak mikstury krzywdy się przydają w zwlaczaniu woj

Cytat: Czarodziej nigdy się nie spóźnia, nie jest też zbyt wcześnie, przybywa wtedy kiedy ma na to ochotę.

,,Gandalf''

hehe
03-May-2020 16:34:20
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Ogólna gra
Imo potki krzywdy nie powinny być w innych klasach potworów z wyjątkiem hero, szatan, mag i warlock. W tej grze nie chodzi o to, aby jakieś brainlessy biegały z potkami, zabiły 6/7 osób i done finito, mogę umierać, bo potek już nie mam. Każda z klas z potkami krzywdy ma swoje inne umiejętności, nawet mag może być użyteczny dla drużyny. Może osłabiać mury i straszyć słabszych wojowników swoją postacią. Hero i szatan mają multum skilli, których inne klasy mogą tylko pozazdrościć. Jak tak gram na serwerze to tych hero i szatanów się nawet nie boję, bo oni tylko raszują i rzucają potkami, a potem giną jak bałwany Tongue Jakby gracze wykorzystywali pełny potencjał profesji to wierzę, że wvsp3 wyglądałoby o wiele inaczej. A tak to tylko potki im w głowie(żeby nie było - mówię o większości, nie o każym).

Mag jako klasa, która opiera się w 9/10 na potkach powinna faktycznie posiadać te krzywdy II. Nie ma możliwości szybkiej ucieczki(nie licząc portalu, ale przy portalu często jest farma :] ), ma ataki TYLKO I WYŁĄCZNIE NA BLISKO, więc wypadałoby, aby ten boss spełniał swoją rolę. Mógłby mieć nawet te 64 krzywdy II, bo uciec od niego to nie problem, możemy kłaść bloki pod sobą i uciekać (jako gracz "f2p") oraz przy wybraniu bossa przez gracza wyskakuje na czacie powiadomienie, że ktoś ją wybrał. Maga można w łatwy sposób pokonać nawet nie podchodząc do niego - wystarczy użyć głowy i łuku.
Więc dzięki krzywdą II mag mógłby pełnić rolę typowej klasy pod zabijanie, którą w teorii na być. Na średni/daleki mag to tylko frag dla wojownika, ale jak podejdzie to tylko wina wojownika, że go nie wybił na daleko.

Co do hero/szatana to jak wspomniałem wyżej klasy te mają multum umiejętności, które mogą wykorzystać na wszelakie sposoby, wystarczy tylko nimi grać taktycznie i z głową. Osobiście tym dwóm klasom dałbym 8/16 potek krzywdy II ze względu, że nie mają skilla, którym obroniliby się na blisko. Ale nawet jeżeli zostaną dodane to i tak gracze będą mówić: "ejjjjj banan te hero/szatany mają za mało potek, tylko jednego nimi zabiję" No tak, bo innych umiejętności to te klasy nie posiadają xD

Co do warlocka uważam, że krzywda II jest absurdalna dla tej postaci.

Done. Daj ktoś ręcznik, bo się spociłem xD

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
Oceny: kamil120 (+1)
03-May-2020 22:21:55
Znajdź wszystkie posty
Szymiii Offline
Forumowy Guru
***********

Liczba postów: 2,466
Dołączył: Jun 2019
342
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzYmiii

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 820.00
Post: #4
RE: Ogólna gra
(03-May-2020 22:21:55)bum35 napisał(a):  Imo potki krzywdy nie powinny być w innych klasach potworów z wyjątkiem hero, szatan, mag i warlock. W tej grze nie chodzi o to, aby jakieś brainlessy biegały z potkami, zabiły 6/7 osób i done finito, mogę umierać, bo potek już nie mam. Każda z klas z potkami krzywdy ma swoje inne umiejętności, nawet mag może być użyteczny dla drużyny. Może osłabiać mury i straszyć słabszych wojowników swoją postacią. Hero i szatan mają multum skilli, których inne klasy mogą tylko pozazdrościć. Jak tak gram na serwerze to tych hero i szatanów się nawet nie boję, bo oni tylko raszują i rzucają potkami, a potem giną jak bałwany Tongue Jakby gracze wykorzystywali pełny potencjał profesji to wierzę, że wvsp3 wyglądałoby o wiele inaczej. A tak to tylko potki im w głowie(żeby nie było - mówię o większości, nie o każym).

Mag jako klasa, która opiera się w 9/10 na potkach powinna faktycznie posiadać te krzywdy II. Nie ma możliwości szybkiej ucieczki(nie licząc portalu, ale przy portalu często jest farma :] ), ma ataki TYLKO I WYŁĄCZNIE NA BLISKO, więc wypadałoby, aby ten boss spełniał swoją rolę. Mógłby mieć nawet te 64 krzywdy II, bo uciec od niego to nie problem, możemy kłaść bloki pod sobą i uciekać (jako gracz "f2p") oraz przy wybraniu bossa przez gracza wyskakuje na czacie powiadomienie, że ktoś ją wybrał. Maga można w łatwy sposób pokonać nawet nie podchodząc do niego - wystarczy użyć głowy i łuku.
Więc dzięki krzywdą II mag mógłby pełnić rolę typowej klasy pod zabijanie, którą w teorii na być. Na średni/daleki mag to tylko frag dla wojownika, ale jak podejdzie to tylko wina wojownika, że go nie wybił na daleko.

Co do hero/szatana to jak wspomniałem wyżej klasy te mają multum umiejętności, które mogą wykorzystać na wszelakie sposoby, wystarczy tylko nimi grać taktycznie i z głową. Osobiście tym dwóm klasom dałbym 8/16 potek krzywdy II ze względu, że nie mają skilla, którym obroniliby się na blisko. Ale nawet jeżeli zostaną dodane to i tak gracze będą mówić: "ejjjjj banan te hero/szatany mają za mało potek, tylko jednego nimi zabiję" No tak, bo innych umiejętności to te klasy nie posiadają xD

Co do warlocka uważam, że krzywda II jest absurdalna dla tej postaci.

Done. Daj ktoś ręcznik, bo się spociłem xD


W głównej mierze napisałeś to samo co ja, więc post trochę bezsensu.
Nie rozumiesz idei potek krzywdy II, są one po to żeby zabijać szybciej. Mam herobrine i muszę rzucić 15 mikstur żeby zabić jednego złotego a wcześniej wystarczyło 5 lub 6 mikstur. Zwłaszcza, że napisałem by te klasy nie miały samych misktur krzywdy II a albo po równo albo po przewadze mikstur krzywdy I.
Proszę o wypowiedz banana niżej
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-May-2020 23:03:10 przez Szymiii.)
03-May-2020 22:57:59
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #5
RE: Ogólna gra
obecnie szlam jest najbardziej użytecznym bossem, który carruje większość gier

-małe slimy tankują wszystko
-resistance 4
-usuwa pozytywne efekty (czy tylko mi się tak wydaje)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-May-2020 23:01:49 przez JanekPLPL.)
03-May-2020 22:59:26
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
RE: Ogólna gra
(03-May-2020 22:57:59)Szymiii napisał(a):  
(03-May-2020 22:21:55)bum35 napisał(a):  Imo potki krzywdy nie powinny być w innych klasach potworów z wyjątkiem hero, szatan, mag i warlock. W tej grze nie chodzi o to, aby jakieś brainlessy biegały z potkami, zabiły 6/7 osób i done finito, mogę umierać, bo potek już nie mam. Każda z klas z potkami krzywdy ma swoje inne umiejętności, nawet mag może być użyteczny dla drużyny. Może osłabiać mury i straszyć słabszych wojowników swoją postacią. Hero i szatan mają multum skilli, których inne klasy mogą tylko pozazdrościć. Jak tak gram na serwerze to tych hero i szatanów się nawet nie boję, bo oni tylko raszują i rzucają potkami, a potem giną jak bałwany Tongue Jakby gracze wykorzystywali pełny potencjał profesji to wierzę, że wvsp3 wyglądałoby o wiele inaczej. A tak to tylko potki im w głowie(żeby nie było - mówię o większości, nie o każym).

Mag jako klasa, która opiera się w 9/10 na potkach powinna faktycznie posiadać te krzywdy II. Nie ma możliwości szybkiej ucieczki(nie licząc portalu, ale przy portalu często jest farma :] ), ma ataki TYLKO I WYŁĄCZNIE NA BLISKO, więc wypadałoby, aby ten boss spełniał swoją rolę. Mógłby mieć nawet te 64 krzywdy II, bo uciec od niego to nie problem, możemy kłaść bloki pod sobą i uciekać (jako gracz "f2p") oraz przy wybraniu bossa przez gracza wyskakuje na czacie powiadomienie, że ktoś ją wybrał. Maga można w łatwy sposób pokonać nawet nie podchodząc do niego - wystarczy użyć głowy i łuku.
Więc dzięki krzywdą II mag mógłby pełnić rolę typowej klasy pod zabijanie, którą w teorii na być. Na średni/daleki mag to tylko frag dla wojownika, ale jak podejdzie to tylko wina wojownika, że go nie wybił na daleko.

Co do hero/szatana to jak wspomniałem wyżej klasy te mają multum umiejętności, które mogą wykorzystać na wszelakie sposoby, wystarczy tylko nimi grać taktycznie i z głową. Osobiście tym dwóm klasom dałbym 8/16 potek krzywdy II ze względu, że nie mają skilla, którym obroniliby się na blisko. Ale nawet jeżeli zostaną dodane to i tak gracze będą mówić: "ejjjjj banan te hero/szatany mają za mało potek, tylko jednego nimi zabiję" No tak, bo innych umiejętności to te klasy nie posiadają xD

Co do warlocka uważam, że krzywda II jest absurdalna dla tej postaci.

Done. Daj ktoś ręcznik, bo się spociłem xD


W głównej mierze napisałeś to samo co ja, więc post trochę bezsensu.
Nie rozumiesz idei potek krzywdy II, są one po to żeby zabijać szybciej. Mam herobrine i muszę rzucić 15 mikstur żeby zabić jednego złotego a wcześniej wystarczyło 5 lub 6 mikstur. Zwłaszcza, że napisałem by te klasy nie miały samych misktur krzywdy II a albo po równo albo po przewadze mikstur krzywdy I.
Proszę o wypowiedz banana niżej

Właśnie o tym mówię - gracze chcą zabijać SZYBKO i łatwo, a do tego używając tylko prawego przycisku myszy -_- Chciałbym zobaczyć statystyki z każdego dnia z % wygranych wojowników i potworów. Założę się, że ponad 50% winów mają potwory. Dodając do hero/szatana krzywdę II potwory miały by napewno +80% winów. Wiadomo, że większość winów powinny odnosić potwory z wiadomych powodów, ale ta wartość nie powinna być czterokrotnie wieksza. W granicach zrównoważenia gry potwory powinny wygrywać około 60% gier, a woj 40% ze względu na siłę mięsa armatniego oraz bossów. Co i tak się nie dzieje, choć może to przez to, że bossy nie mają jeszcze nałożonych cooldown'ów. Wtedy rozgrywka wyglądałaby nieco inaczej.

Tak btw chętnie bym zobaczył statystyki winratio potworów&wojowników. Możnaby wtedy ocenić czy jakiś wprowadzony update nie jest gamebreakerem.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
03-May-2020 23:41:22
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #7
RE: Ogólna gra
Drobnica mikstur harm 2 pojawi sie w niektorych klasach na probe, mag czy hero na pewno ich nie dostana
po 10 do 20 mikstur moga sie pojawic u:

-gigant
-mroczny jezdziec
-szatan

dlaczego hero czy mag na pewno nei dostana? hero aktualnie jest tym samym co szatan tylko tanszym az dziwne ze jeszcze posiadacze szatana sie nie buntowali ^^ a mag to juz wgl smieszna cena klasy (polowa hero czy 1/3 szatana) wiec moze pomarzyc o takim buffie. I zadne argumenty tego nie zmienia.

Warlock krzywdy nie dostanie bo to juz klasa sama w sobie Smile i nie oszukujac sie gra nim to prawdziwa przyjemnosc

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

04-May-2020 07:57:16
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #8
RE: Ogólna gra
20k za maga to nie jest śmieszną ceną, jakby kosztował te 8k co kiedyś to zgodziłbym się z tobą w 100%. Gigant za te 20k eksplozją zabiera 7/8serc w diamentowej zbroi i na dodatek dostanie krzywdy 2, to jest dopiero śmieszne, już nie mówiąc o wytrzymałości giganta.

Obecne problemy maga oprócz małych obrażeń:
-mała mobliność (spd 1)
-mała wytrzymałość, od młota stracimy całą absorpcję, a od berła mamy ok. 3 serduszka
-wysoki podskok/vortex/róg = mag jest useless

Jak nie zabije w 1s, to w ogóle nie zabije, jest za wolny, ma za małe obrażenia, i jest za mało wytrzymały jak ma podchodzić na 2 kratki do ludzi, blaze, wither etc, mogą sobie bezpiecznie stać dalej i obijać przeciwnika.

A taki gigant za tę samą cenę, ma ogromne obrażenia z eksplozji, buff z krzywdami 2, dobrą broń do walki wręcz, ogromną wytrzymałość.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-May-2020 09:18:05 przez JanekPLPL.)
04-May-2020 08:40:06
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
bomblus Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 183
Dołączył: Feb 2020
-39
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
bomblus2

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #9
RE: Ogólna gra
wedlug mnie mag nie zasluguje na buffa bo jak wbije do portalu blisko farmy wojownikow lub do swiatyni yo gracz nie ma jak sie wydlstac lub np w 2 i 3 swiatyni ktore sa zabudowane prawie ze nie ma jak uciec przed magiem Tongue
04-May-2020 09:48:36
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #10
RE: Ogólna gra
nie musisz nawet uciekać, wystarczy zabić maga co nie jest trudne
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-May-2020 09:53:03 przez JanekPLPL.)
04-May-2020 09:50:07
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: