Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mniejsze p2w? Why not!
Autor Wiadomość
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
Mniejsze p2w? Why not!
Jak wszyscy wiecie, aby zdobyć przedmioty boskie trzeba je zakupić za złotóweczki. Proponuję, aby przedmioty boskie można było zdobyć też w inny sposób, trochę jak na WD - nie masz boskich? też możesz je zdobyć. W jaki konkretnie?
Mam dwa pomysły:

1. Sposób

Na początku rozgrywki (powiedzmy 5 min po starcie, gracze muszą wybrać klasę) odbędzie się losowanie na wszystkie 7 przedmiotów boskich. System losowałby osoby, które nie mają danej usługi i dawał im przedmiot. Wyglądało by to tak, że gdy jakiś gracz ma zakupioną usługę, np. VorteX to system losowania nie może mu "rozdać" tego itemu(w tym przypadku VorteX'a) i losuje kolejnego gracza lub kolejny item (zależy od szczęścia). Każdy z 7 itemów otrzymałoby 7 różnych graczy.

2. Sposób

Nazwijmy to grobami, pewnie domyślacie się o co chodzi. Po śmierci wojownika z boskimi jego arsenał boskich przedmiotów znajdywałby się w skrzynce, która respiłaby się w miejscu śmierci. Gracze mogli by niszczyć oraz otwierać skrzynki i brać z nich itemy. Zaś potwory mogły by owe skrzynki niszczyć, ale przedmioty nie wypadałyby - aby utrudnić wojownikom rozgrywkę. Oczywiście potwory nie mogłyby otwierać tej skrzynki, bo nikt nie chce smoka/zjawy z infernem. Oczywiście można to trochę znerfić, aby w tych boskich nie było tam 7, a np. 2. Zależy też kto ile ma boskich w eq. Powiedzmy, że do skrzynki dropiłoby 50% boskich - czyli maksymalnie trzy/cztery. Zależy jak zaokrąglimy. Oczywiście nie zawsze będą tam 3 boskie, bo przecież nie każdy gracz ma pełen pakiet.

Dzięki temu gracze, którzy(niestety) nie chcą wspierać trybu będą mieli szansę na zdobycie tych itemów. Może nakłoni ich to do kupna. Jest wielu nowych graczy na WvsP3 i nie każdy wie z kąt wziąć takie itemy, a tym bardziej jak one działają.

DONE

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
30-April-2020 18:32:54
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Zaaz433 Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 174
Dołączył: Jan 2015
53
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 60.00
Post: #2
RE: Mniejsze p2w? Why not!
Na nie,
Sposób 1. Całkowicie bez sensu, są to przedmioty premium więc jak sama nazwa wskazuje ktoś za nie zapłacił, coś takiego sprawiłoby że jakieś randomowe osoby otrzymywałyby boskie całkowicie za darmo, gdzie inni musieli zapłacić prawdziwe pieniądze, nie wspominając nawet o tym, że zaburzyłoby to całkowicie balans gry. Specjalnie znerfiono sety vip itp żeby zmniejszyć różnicę pomiędzy graczem premium a zwykłym i zwiększyć sens gry potworów, coś takiego sprawiłoby, że nagle kilka randomowych osób mogłoby poskładać Herobrine'a, Szatana, Maga i prawie każdego innego bossa dzięki rogowi albo kampić i nabijać kille vortexem. Ponadto całkowicie bez sensu byłoby kupowanie boskich skoro i tak można je otrzymać podczas gry. Nie przepadam za p2w ale coś takiego byłoby wg mnie niczym więcej jak pokazanie tym, którzy zakupili usługę, że administracja ma gdzieś ich oraz ich pieniądze.

Sposób 2. Również bez sensu nie dość, że zniszczyłoby to balans, bo potwory po tym jak zabiją jakiegoś "koksa" w boskich będą się cieszyły, że będzie o 1 mniej, to nagle pojawi się ktoś kto te boskie przejmie i zepsuje balans gry. Nie wspominając o tym, że wtedy ci, którzy ponoć niewiedzą jak działają choć tak naprawdę widzą rozgrywkę i bez problemu mogą w necie znaleźć filmiki będą albo specjalnie przeszkadzać tym z boskimi (zabudowywać, blokować przejścia itp) lub też kampić w jakimś miejscu w nadziei, że ktoś padnie i zdobędą sobie fajne itki i będą mogli farmić.
Reasumując jestem absolutnie na nie w kwestii tych 2 pomysłów, bo zniszczyłyby balans gry i pokazały, że wydanie pieniądzy na tę grę nie ma żadnego sensu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-April-2020 19:28:04 przez Zaaz433.)
Oceny: kamil120 (+1), JanekPLPL (+1)
30-April-2020 18:52:29
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Mniejsze p2w? Why not!
Powiem tak, gdy boskie przedmioty (element p2w) zostaną wprowadzone do gry to już nic nie da się z tym zrobić.
1. Totalny nerf? Nikt tego nie kupi
2. Usunięcie? Oczywiście odpada
3. Boskie do zdobycia za $$? Tak samo jak 1., malo kto by kupił

Pozostaje nam tylko pogodzić się z tym, że i ta edycja będzie posiadać sporo elementów p2w, ale w zestawieniu z wvsp1/2 to różnica między vipem, a "maćkiem" jest najmniejsza.

Jednak możemy się cieszyć, że tryb nadal jest balansowany, a kto wie, może to p2w będzie jeszcze bardziej zredukowane, ale zniwelowane, nigdy.


Jak ktoś chce grać bez p2w, to niech zbiera na wszechmogącego/archanioła, klasy są bardzo silne bez dodatkowych przedmiotów premium.
(troche to zajmie)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-April-2020 21:16:10 przez JanekPLPL.)
Oceny: kamil120 (+1)
30-April-2020 19:13:29
Znajdź wszystkie posty
bomblus Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 183
Dołączył: Feb 2020
-39
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
bomblus2

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #4
RE: Mniejsze p2w? Why not!
1 sposob totalnie bez sensu 2 no vhyba zes na glowe upadl takto wyobras sobie ze osoby ktore zakupily boskie i wsparly serwer mialy by cierpiec bo jakies 7 randomow ma to za co trza zaplacic 25 zl za 1 item co jest dosc drogie wiec ty chcesz w taki bez senaowny sposob to zrobic ? rozumiem jeszcze ze mozna by bylo takie boakie kupic za $ w grze na runde np 500$ za razowy item no w koncu to min 200 kili wiec ok cenajak ktos chce miec boskie ale qedlug mnie nawet to jest bezsensu gdyby byl jakis karnet ze za powiecmy 2k mozna kupic na 1 dzien boski na jalies 2 dni powiedzmy
Oceny: bum35 (-1)
30-April-2020 20:10:37
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #5
RE: Mniejsze p2w? Why not!
(30-April-2020 20:10:37)bomblus napisał(a):  1 sposob totalnie bez sensu 2 no vhyba zes na glowe upadl takto wyobras sobie ze osoby ktore zakupily boskie i wsparly serwer mialy by cierpiec bo jakies 7 randomow ma to za co trza zaplacic 25 zl za 1 item co jest dosc drogie wiec ty chcesz w taki bez senaowny sposob to zrobic ? rozumiem jeszcze ze mozna by bylo takie boakie kupic za $ w grze na runde np 500$ za razowy item no w koncu to min 200 kili wiec ok cenajak ktos chce miec boskie ale qedlug mnie nawet to jest bezsensu gdyby byl jakis karnet ze za powiecmy 2k mozna kupic na 1 dzien boski na jalies 2 dni powiedzmy

Twoje obliczenia nie do końca się kalkulują - 25 zł płacimy za item na zawsze, a kupienie przedmiotu za 500 na rundę czy parę jest po prostu nie opłacalne, nie zwraca się.

Janka - nic dodać nic ująć.

Co do wypowiedzi ZaaZ'a - zakładasz trochę w pewnym stopniu negatywny scenariusz. Lecz nie mówię, że nie masz racji. Pamiętajmy, że nie każdy ma wszystkie/większość boskich. Więc z "grobu" nie zawsze będzie dropić multum boskich. Zazwyczaj będzie to 1/2/3 ewentualnie 4 przedmioty(zależy jak chcemy zaokrąglać). Można też dodać ograniczenie - MAX 1 grób do otwarcia per gracz albo coś typu klucz, aby taką skrzynkę otworzyć, którego będzie można stworzyć jakąś metodą craftingu. Oczywiście nie za łatwą.

Ogólny cel tematu jest taki, aby zmniejszyć w pewnym stopniu element P2W w taki sposób, żeby normalni gracze też mogli sięgnąć po takie wyposażenie. Albo chociaż mieli na to szansę. Możliwe, że to zatrzyma ich na dłużej przy tym trybie

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
30-April-2020 21:09:41
Znajdź wszystkie posty
Trawsonek Offline
Naczelnik Forum
******************

Liczba postów: 9,769
Dołączył: Aug 2015
1587
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #6
RE: Mniejsze p2w? Why not!
Miałem się nie wypowiadać, ale postanowiłem dorzucić swoje 3 grosze do tego wątku.

@bum35

Cytat:1. Sposób

Na początku rozgrywki (powiedzmy 5 min po starcie, gracze muszą wybrać klasę) odbędzie się losowanie na wszystkie 7 przedmiotów boskich. System losowałby osoby, które nie mają danej usługi i dawał im przedmiot. Wyglądało by to tak, że gdy jakiś gracz ma zakupioną usługę, np. VorteX to system losowania nie może mu "rozdać" tego itemu(w tym przypadku VorteX'a) i losuje kolejnego gracza lub kolejny item (zależy od szczęścia). Każdy z 7 itemów otrzymałoby 7 różnych graczy.

Jedno wielkie NIE, rozdawanie darmowych boskich? Nie ma to logicznego sensu z uwagi na fakt, że w takiej sytuacji na 100% pojawiłby się również multikonta aby zwiększyć % szans na otrzymanie takiej rzeczy + rozdawanie takich przedmiotów na lewo i prawo to fatalny pomysł. Osobiście proponowałbym rozwiązanie w stylu WD czyli drużyna musi coś zrobić aby takowe przedmioty zdobyć czyli np. Zabójstwo specjalnego bossa, który nie koniecznie musi być graczem, który respił by się w specjalnym miejscu bądź losowo na mapie, za zabójstwo którego osoby asystujące w zabiciu mogłyby otrzymać gwiazdę z wyborem boskiego przedmiotu - propozycja na szybko, myśląc dłużej można by było opracować coś znacznie lepszego chociażby QUESTY dla PROFESJI, które musiałyby być trudne w wykonaniu i przede wszystkim odpowiednio nagrodzone (niekoniecznie, boskim itemem, jak i oczywiście nie mówię o przedmiotach typu "MŁOT BUDOWNICZEGO").

Cytat:2. Sposób

Nazwijmy to grobami, pewnie domyślacie się o co chodzi. Po śmierci wojownika z boskimi jego arsenał boskich przedmiotów znajdywałby się w skrzynce, która respiłaby się w miejscu śmierci. Gracze mogli by niszczyć oraz otwierać skrzynki i brać z nich itemy. Zaś potwory mogły by owe skrzynki niszczyć, ale przedmioty nie wypadałyby - aby utrudnić wojownikom rozgrywkę. Oczywiście potwory nie mogłyby otwierać tej skrzynki, bo nikt nie chce smoka/zjawy z infernem. Oczywiście można to trochę znerfić, aby w tych boskich nie było tam 7, a np. 2. Zależy też kto ile ma boskich w eq. Powiedzmy, że do skrzynki dropiłoby 50% boskich - czyli maksymalnie trzy/cztery. Zależy jak zaokrąglimy. Oczywiście nie zawsze będą tam 3 boskie, bo przecież nie każdy gracz ma pełen pakiet.

Pomysł już lepszy, ale osobiście bym proponował żeby przedmioty w ogóle dropiły po śmierci na ziemię aby nie bawić się w skrzynki i ułatwienia w zdobywaniu takich rzeczy. ewentualnie aby nie było to zbyt przesadzone dodać możliwość szansy na wypuszczenie takowego boskiego przedmiotu np. 15%.

Cytat:Ogólny cel tematu jest taki, aby zmniejszyć w pewnym stopniu element P2W w taki sposób, żeby normalni gracze też mogli sięgnąć po takie wyposażenie. Albo chociaż mieli na to szansę. Możliwe, że to zatrzyma ich na dłużej przy tym trybie

Moim zdaniem idea jest dobra, ale propozycje są nieprzemyślane

@Zaaz433
Cytat:Reasumując jestem absolutnie na nie w kwestii tych 2 pomysłów, bo zniszczyłyby balans gry i pokazały, że wydanie pieniądzy na tę grę nie ma żadnego sensu.

W kwestii balansu wspierałbym się, bo obecnie można zauważyć to, że bez boskich przedmiotów trudno jest cokolwiek zdziałać, a nawet jest trudno ugrać osobom, które takowe przedmioty mają stwierdzam to z osobistej obserwacji gry na trybie i analizie tego wszystkiego. Aczkolwiek przede wszystkim należy zauważyć że tryb powinien być grywalny bez konieczności kupowania boskich przedmiotów, które moim zdaniem powinny być traktowane jako DODATEK DO UKŁADANKI.
Cytat: i pokazały, że wydanie pieniądzy na tę grę nie ma żadnego sensu.
totalnie się z tobą nie zgadzam, tryb powinien zachęcać do gry, a nie do kupowania boskich, na chwilę obecną można stwierdzić, że gra bez nich nie ma sensu - oczywiście wnioskuję to z twojego toku rozumowania. Natomiast jeśli ktoś się decyduje kupno to tak naprawdę jest to jego sprawa, bo w taki sposób sobie chce ułatwić sobie grę, ale nie oznacza to, że gracz w takim przypadku staje się BOGIEM. Na koniec zaznaczę to jasno: BOSKIE NIE MOGĄ BYĆ PRIORYTETEM.

@JanekPLPL

Cytat:Pozostaje nam tylko pogodzić się z tym, że i ta edycja będzie posiadać sporo elementów p2w, ale w zestawieniu z wvsp1/2 to roznica miedzy vipem, a "maćkiem" jest najmniejsza.

Grałem na obu W vs P gdzie miałem po 700 lvl i stanowczo mogę stwierdzić, że tam gra dla przeciętnego wojownika/moba, który nie wydał ani grosza, była znacząco łatwiejsza. Na chwilę obecną jedną z rzeczy, która przyczyniła się do trudności WvsP3 jest przede wszystkim PVP czyli wersja trybu na 1.12.2 i stwierdzam to z własnego doświadczenia, że osiągniecie idealnego pvp z 1.8 na wersji trybu 1.12.2 jest praktycznie niemożliwa.

Cytat:Jednak możemy się cieszyć, że tryb nadal jest balansowany, a kto wie, może to p2w będzie jeszcze bardziej zredukowane, ale zniwelowane, nigdy.

Nikt nie pisze, o zrezygnowaniu z tych usług, bo są podstawą do utrzymania danego trybu, lecz w tej kwestii nie należy przesadzać aby były priorytetem.

Cytat:Jak ktoś chce grać bez p2w, to niech zbiera na wszechmogącego/archanioła, klasy są bardzo silne bez dodatkowych przedmiotów premium.
(troche to zajmie)

Takiej determinacji nawet ja bym nie miał... Ponieważ walki na chwilę obecną stały się bardzo TRUDNE.
30-April-2020 21:35:45
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #7
RE: Mniejsze p2w? Why not!
po dzisiejszych zmianach w uzbrojeniu (smoczy set z prot 1 ==> prot 3) rozgrywka jest znacznie ułatwiona, niedawny nerf dla pigmana, który nie ma zbroi także sporo przyczynił się do tego, że zwykłym wojownikom gra się łatwiej. Zagrałem sobie dzisiaj grę testową z tym nowym smoczym setem i uważam, że nie jest jakoś ciężko wbijać poziomy, gdy mamy do dyspozycji klasy, które mają predyspozycje do walki z potworami: strzelec, chemik, alchemik, obrońca, kowal.

I nie napisałem, że wojownikom jest łatwiej, tylko że przepaść gracz-vip jest mniejsza.

Wiadomo, że kiedys było łatwiej, musieliśmy wytrzymać 15min, a nie jak teraz 50min
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-April-2020 22:16:28 przez JanekPLPL.)
30-April-2020 21:49:15
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #8
RE: Mniejsze p2w? Why not!
(30-April-2020 21:35:45)Trawsonek napisał(a):  Pomysł już lepszy, ale osobiście bym proponował żeby przedmioty w ogóle dropiły po śmierci na ziemię aby nie bawić się w skrzynki i ułatwienia w zdobywaniu takich rzeczy. ewentualnie aby nie było to zbyt przesadzone dodać możliwość szansy na wypuszczenie takowego boskiego przedmiotu np. 15%.

Pomyślałem o skrzynce ze względu, że itemy, które wypadałyby z graczy tworzyłyby dodatkowe obciążenie/lagi. Oraz ze względu, że potwory po zabiciu wojownika mogą taką skrzynkę zniszczyć przy tym usunąć itemy z niej. A wojownicy zebrać itemy, co nie byłoby łatwe w każdej sytuacji, bo musimy ją otworzyć/zniszczyć co zajmuję czas, w którym potwory mogą nas zabić.

Szczególnie jeśli chodzi o skrzynkę jako minecraft:chest to jest ona bardzo prosta do zniszczenia przez klasy takie jak zombie/pigzombie, ponieważ te profesje mają siekiery za deafultową broń. Chyba, że skrzynia byłaby jakimś customowym blokiem, albo enderchestem.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-April-2020 22:18:19 przez bum35.)
30-April-2020 22:16:30
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #9
RE: Mniejsze p2w? Why not!
Jak już, to pomysł trawy jest lepszy. Coś za coś, walka z bossem, bądź wykonanie jakiegoś zadania (gdzie jedna jak i druga czynność byłaby ciężka do wykonania) wynagradzałaby gracza, takie dawanie "za darmo" nie jest dobrym rozwiązaniem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-April-2020 22:23:08 przez JanekPLPL.)
30-April-2020 22:22:30
Znajdź wszystkie posty
Zaaz433 Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 174
Dołączył: Jan 2015
53
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 60.00
Post: #10
RE: Mniejsze p2w? Why not!
Cytat:W kwestii balansu wspierałbym się, bo obecnie można zauważyć to, że bez boskich przedmiotów trudno jest cokolwiek zdziałać, a nawet jest trudno ugrać osobom, które takowe przedmioty mają stwierdzam to z osobistej obserwacji gry na trybie i analizie tego wszystkiego. Aczkolwiek przede wszystkim należy zauważyć że tryb powinien być grywalny bez konieczności kupowania boskich przedmiotów, które moim zdaniem powinny być traktowane jako DODATEK DO UKŁADANKI.
Cytat:totalnie się z tobą nie zgadzam, tryb powinien zachęcać do gry, a nie do kupowania boskich, na chwilę obecną można stwierdzić, że gra bez nich nie ma sensu - oczywiście wnioskuję to z twojego toku rozumowania. Natomiast jeśli ktoś się decyduje kupno to tak naprawdę jest to jego sprawa, bo w taki sposób sobie chce ułatwić sobie grę, ale nie oznacza to, że gracz w takim przypadku staje się BOGIEM. Na koniec zaznaczę to jasno: BOSKIE NIE MOGĄ BYĆ PRIORYTETEM.

Zauważ, że nie wspominam nigdzie, że boskie mają być priorytetem na forum bez problemu znajdziesz wypowiedzi w których twierdzę, że boskie również powinny być słabsze niż obecnie ale obaj wiemy, że serwer musi się utrzymać więc gracz musi jakoś być zachęcony do kupienia ich. Sądzę, że boskie powinny być znerfione, ALE należy też wg mnie sprawić żeby vortex, inferno itp były dostępny tylko dla tych, którzy je zamówili, w końcu ma to być usługa premium nie twierdzę, że ma być mega op ale powinna być unikatowa, ponieważ zwykły gracz ma przecież alternatywę do tych boskich. Ponadto co do balansu, to zapominasz o 1 ważnej rzeczy mimo, że o niej wspomniałeś boskie dają wielką przewagę, zabicie zwykłym potworem gracza z boskimi jest bardzo trudne (wiem, bo sam ich nie mam) dlatego nie ma sensu sprawiać, że po zabiciu gracza z boskimi przejmuje go jakiś inny bo jaki sens będzie miała wtedy gra potworami skoro jeszcze więcej osób będzie latało z itami premium i właśnie o to mi chodziło.

Natomiast zgadzam się z tobą, że boskie powinny być dodatkiem (natomiast dodatkiem faktycznie ułatwiającym grę i unikatowym) oraz, że obecnie bez nich gra się dużo ciężej niż na 1 czy 2.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-April-2020 23:59:53 przez Zaaz433.)
30-April-2020 22:29:05
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości