Miałem się nie wypowiadać, ale postanowiłem dorzucić swoje 3 grosze do tego wątku.
@bum35
Cytat:1. Sposób
Na początku rozgrywki (powiedzmy 5 min po starcie, gracze muszą wybrać klasę) odbędzie się losowanie na wszystkie 7 przedmiotów boskich. System losowałby osoby, które nie mają danej usługi i dawał im przedmiot. Wyglądało by to tak, że gdy jakiś gracz ma zakupioną usługę, np. VorteX to system losowania nie może mu "rozdać" tego itemu(w tym przypadku VorteX'a) i losuje kolejnego gracza lub kolejny item (zależy od szczęścia). Każdy z 7 itemów otrzymałoby 7 różnych graczy.
Jedno wielkie NIE, rozdawanie darmowych boskich? Nie ma to logicznego sensu z uwagi na fakt, że w takiej sytuacji na 100% pojawiłby się również multikonta aby zwiększyć % szans na otrzymanie takiej rzeczy + rozdawanie takich przedmiotów na lewo i prawo to fatalny pomysł. Osobiście proponowałbym rozwiązanie w stylu WD czyli drużyna musi coś zrobić aby takowe przedmioty zdobyć czyli np. Zabójstwo specjalnego bossa, który nie koniecznie musi być graczem, który respił by się w specjalnym miejscu bądź losowo na mapie, za zabójstwo którego osoby asystujące w zabiciu mogłyby otrzymać gwiazdę z wyborem boskiego przedmiotu - propozycja na szybko, myśląc dłużej można by było opracować coś znacznie lepszego chociażby QUESTY dla PROFESJI, które musiałyby być trudne w wykonaniu i przede wszystkim odpowiednio nagrodzone (niekoniecznie, boskim itemem, jak i oczywiście nie mówię o przedmiotach typu "MŁOT BUDOWNICZEGO").
Cytat:2. Sposób
Nazwijmy to grobami, pewnie domyślacie się o co chodzi. Po śmierci wojownika z boskimi jego arsenał boskich przedmiotów znajdywałby się w skrzynce, która respiłaby się w miejscu śmierci. Gracze mogli by niszczyć oraz otwierać skrzynki i brać z nich itemy. Zaś potwory mogły by owe skrzynki niszczyć, ale przedmioty nie wypadałyby - aby utrudnić wojownikom rozgrywkę. Oczywiście potwory nie mogłyby otwierać tej skrzynki, bo nikt nie chce smoka/zjawy z infernem. Oczywiście można to trochę znerfić, aby w tych boskich nie było tam 7, a np. 2. Zależy też kto ile ma boskich w eq. Powiedzmy, że do skrzynki dropiłoby 50% boskich - czyli maksymalnie trzy/cztery. Zależy jak zaokrąglimy. Oczywiście nie zawsze będą tam 3 boskie, bo przecież nie każdy gracz ma pełen pakiet.
Pomysł już lepszy, ale osobiście bym proponował żeby przedmioty w ogóle dropiły po śmierci na ziemię aby nie bawić się w skrzynki i ułatwienia w zdobywaniu takich rzeczy. ewentualnie aby nie było to zbyt przesadzone dodać możliwość szansy na wypuszczenie takowego boskiego przedmiotu np. 15%.
Cytat:Ogólny cel tematu jest taki, aby zmniejszyć w pewnym stopniu element P2W w taki sposób, żeby normalni gracze też mogli sięgnąć po takie wyposażenie. Albo chociaż mieli na to szansę. Możliwe, że to zatrzyma ich na dłużej przy tym trybie
Moim zdaniem idea jest dobra, ale propozycje są nieprzemyślane
@Zaaz433
Cytat:Reasumując jestem absolutnie na nie w kwestii tych 2 pomysłów, bo zniszczyłyby balans gry i pokazały, że wydanie pieniądzy na tę grę nie ma żadnego sensu.
W kwestii balansu wspierałbym się, bo obecnie można zauważyć to, że bez boskich przedmiotów trudno jest cokolwiek zdziałać, a nawet jest trudno ugrać osobom, które takowe przedmioty mają stwierdzam to z osobistej obserwacji gry na trybie i analizie tego wszystkiego. Aczkolwiek przede wszystkim należy zauważyć że tryb powinien być grywalny bez konieczności kupowania boskich przedmiotów, które moim zdaniem powinny być traktowane jako DODATEK DO UKŁADANKI.
Cytat: i pokazały, że wydanie pieniądzy na tę grę nie ma żadnego sensu.
totalnie się z tobą nie zgadzam, tryb powinien zachęcać do gry, a nie do kupowania boskich, na chwilę obecną można stwierdzić, że gra bez nich nie ma sensu - oczywiście wnioskuję to z twojego toku rozumowania. Natomiast jeśli ktoś się decyduje kupno to tak naprawdę jest to jego sprawa, bo w taki sposób sobie chce ułatwić sobie grę, ale nie oznacza to, że gracz w takim przypadku staje się BOGIEM. Na koniec zaznaczę to jasno: BOSKIE NIE MOGĄ BYĆ PRIORYTETEM.
@JanekPLPL
Cytat:Pozostaje nam tylko pogodzić się z tym, że i ta edycja będzie posiadać sporo elementów p2w, ale w zestawieniu z wvsp1/2 to roznica miedzy vipem, a "maćkiem" jest najmniejsza.
Grałem na obu W vs P gdzie miałem po 700 lvl i stanowczo mogę stwierdzić, że tam gra dla przeciętnego wojownika/moba, który nie wydał ani grosza, była znacząco łatwiejsza. Na chwilę obecną jedną z rzeczy, która przyczyniła się do trudności WvsP3 jest przede wszystkim PVP czyli wersja trybu na 1.12.2 i stwierdzam to z własnego doświadczenia, że osiągniecie idealnego pvp z 1.8 na wersji trybu 1.12.2 jest praktycznie niemożliwa.
Cytat:Jednak możemy się cieszyć, że tryb nadal jest balansowany, a kto wie, może to p2w będzie jeszcze bardziej zredukowane, ale zniwelowane, nigdy.
Nikt nie pisze, o zrezygnowaniu z tych usług, bo są podstawą do utrzymania danego trybu, lecz w tej kwestii nie należy przesadzać aby były priorytetem.
Cytat:Jak ktoś chce grać bez p2w, to niech zbiera na wszechmogącego/archanioła, klasy są bardzo silne bez dodatkowych przedmiotów premium.
(troche to zajmie)
Takiej determinacji nawet ja bym nie miał... Ponieważ walki na chwilę obecną stały się bardzo TRUDNE.