Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[KITPVP 3.0] - BETA TESTY!
Autor Wiadomość
Trawsonek Offline
Naczelnik Forum
******************

Liczba postów: 9,769
Dołączył: Aug 2015
1587
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #11
RE: [KITPVP 3.0] - BETA TESTY!
Cytat:-Gdy damy item do drugiej ręki nie możemy z nim nic robić (wliczając późniejszą zmianę położenia tego itemu), jeśli jest to umiejętność lub zupka przestaje ona działać

I tak powinno być, a jeśli ktoś próbuje zbugować przy pomocy lewej ręki to ma nagrodę w postaci nie działającej umiejętności.

Cytat:-Jeśli przez przypadek zmienimy położenie naszej broni nie możemy później przywrócić jej na poprzednie miejsce

W jaki sposób?
01-December-2019 11:34:50
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
20staTOPAxd Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 417
Dołączył: Dec 2017
274
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
20stakIksDe

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 403.00
Post: #12
RE: [KITPVP 3.0] - BETA TESTY!
Gdy np przez przypadek klikniemy używając shifta to broń znika albo się przenosi na górny slot i nie można zmienić jej położenia (da się również zamieniając miejscami przedmioty używając pierwszych dziewięciu cyfr)

We ain't making it past 21
Oceny: Caynaz (+1)
01-December-2019 11:58:23
Znajdź wszystkie posty
Trawsonek Offline
Naczelnik Forum
******************

Liczba postów: 9,769
Dołączył: Aug 2015
1587
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #13
RE: [KITPVP 3.0] - BETA TESTY!
(29-November-2019 20:23:11)Afrapul napisał(a):  Podczas awansu pisze: Awansowales na range lvl {{a}}

Naprawione.
01-December-2019 14:38:24
Znajdź wszystkie posty
Mefisto720 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 324
Dołączył: Dec 2016
109
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Mefisto720

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #14
RE: [KITPVP 3.0] - BETA TESTY!
Po przegranej walce w trybie Duel nie zostajemy zabrani z mapy, na której był on rozgrywany.

May the Force be with you
Oceny: Caynaz (+1)
01-December-2019 18:35:58
Znajdź wszystkie posty
20staTOPAxd Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 417
Dołączył: Dec 2017
274
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
20stakIksDe

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 403.00
Post: #15
RE: [KITPVP 3.0] - BETA TESTY!
Można przejść przez tą bramę za pomocą 2 umiejętności Thunder Lord Ornn (można również przechodzić przez ściany)
https://zapodaj.net/7b88c121f20a7.png.html
https://zapodaj.net/aa1612dd8ab4a.png.html

We ain't making it past 21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-December-2019 20:34:52 przez 20staTOPAxd.)
01-December-2019 18:55:27
Znajdź wszystkie posty
Trawsonek Offline
Naczelnik Forum
******************

Liczba postów: 9,769
Dołączył: Aug 2015
1587
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #16
RE: [KITPVP 3.0] - BETA TESTY!
Cytat:-Nie można akceptowc pojedynku 1vs1
-Po wylosowaniu klasy którą już mamy nie dostajemy w zamian $
-NULL może się teleportować gdy klikamy shift jednak teleportuje nas również wtedy gdy bierzemy zupki lub piszemy na chacie (gdy np. chcemy wziąć szybciej zupki lub chcemy użyć dużej litery)
-Gdy użyjemy 1 umiejętności Teściowej Adams dostajemy mikstury o efektach pozytywnych jak i negatywnych. Problem polega na tym że każda z nich
jest pitna a nie rzucana
-Nie pokazuje nam naszego KD

Naprawione

Cytat:-Nie pokazuje cooldowna od użycia umiejętności u NULLA

Pasek XP.
01-December-2019 19:30:58
Znajdź wszystkie posty
Caynaz Niedostępny
✰ Pogodziarz ✰
***********

Liczba postów: 2,477
Dołączył: Apr 2017
961
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
愛してる

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 1,471.00
Post: #17
RE: [KITPVP 3.0] - BETA TESTY!
Le poprawki v1 by Caynaz

Ten post będzie edytowany. Dodatkowo jeśli można proszę skreślać, albo przynajmniej powiedzieć to, co zostało zrobione.


Zacznijmy od poprawek/nowości ogólnie na trybie.
1. Wprowadzenie darmowych zup:
a) Po wpisaniu komendy /kb soup otrzymujemy darmowe zupki do uzupełnienia naszego eq. Jednak działałyby w nieco inny sposób, aniżeli jest to na 2.0 - Z początku gry byłaby dostępna raz na 5 minut (Aktualnie jest to ciągle, o ile nie jesteśmy podczas walki). Wraz z wykonaniem questa koronnego otrzymalibyśmy skrócenie oczekiwania na komendę o 1 minutę oraz (Jednak, to już w innym queście koronnym, tak myślę...) zwiększenie liczby zupek dostępnych jednorazowo (Większa skrzynia). Nasunęła mi się myśl, o jeszcze innym działaniu tej komendy (Myślę, że ciekawszym):
b) Zamiast /kb soup komenda miałaby się nazywać /uzupelnienie - Po jej wpisaniu następowałoby automatyczne uzupełnienie zupek, czas oczekiwania początkowo również 5 minut, jednak po wpisaniu komendy będzie należało poczekać 5 sekund, aby zupy się uzupełniły. W questach koronnych otrzymamy skrócenie czasu oczekiwania na komendę o 1 minutę oraz natychmiastowe działanie komendy (Bez 5 sekundowego cooldown'a) [Czasy oczekiwania na użycie komend jest podany przykładowo, będzie można go edytować, jednak moim zdaniem podane przeze mnie nie sprawiają wrażenia zbyt przesadzonych. Dodatkowo, podałem to, że będzie można uzyskać to z questów koronnych, aby delikatnie zachęcić graczy do dalszej gry].
- Wymyslilismy tu nowy system - po wpisaniu /kb soup czeka 5 sekund i uzupelnia ci caly eq zupek. Kosztuje to 100% manny. Ponadto musisz poczekać przy nastepnym uzyciem:
- Emerald: 4 min
- Diamond: 6 min
- Gold: 7 min
- Iron: 8 min
- Gracz: 10 min

2. Wprowadzenie topek na lobby trybu:
Niektóre topki już zostały wprowadzone, ale proponuję jeszcze topki za:
- Ilość posiadanych monet,
- Ilość posiadanego expa,
- Najlepszych graczy 1vs1,
- Osób z największą liczbą spędzonego czasu (Heh, powinno zaliczać tylko czas podczas pvp)
- Najlepsze KD (Jeżeli będzie to możliwe + oczywiscie od jakiegoś progu zabójstw (Np. 500 killi)).
- JESLI DOPRACUJEMY 1vs1 W POZNIEJSZYM UPDATE DODAMY TOPKE 1vs1, CO DO TOP KD NIE DA SIE TEGO ZROBIC - PONIEWAZ KD NIE JEST ZAPISYWANE W BAZIE TYLKO OBLICZANE

3. Zmniejszenie AntyLogout'u:
Aktualnie 30 sekund AntyLogout'u, to stanowczo za dużo, o ile na takiej pustyni można byłoby się jeszcze kłócić, o tyle na małym zamku jest to przesadzona ilość, proponuje zmniejszenie o 10-15 sekund.
- ZMNIEJSZONE Z 35s DO 20s

4. Ulepszenie statystyk:
Moim zdaniem aktualne statystyki są zbyt.. Proste. Zawierają tylko podstawowe informacje, proponuje dodać jeszcze kilka innych:
a) Spędzony czas na trybie + spędzony czas podczas PvP
b) Ulubiona klasa (Klasa, którą gramy najdłużej/gramy nią najlepiej)
c) Klan (O ile ktoś go posiada, a jak nie, to "-")
d) Obok nicku można gdzieś walnąć też rangę (Czyli Gracz, Iron, Gold, Diament albo Emerald)
e) Pierwsze wejście na tryb
f) Ostatni raz widziany na trybie...
g) Najwyższe combo (PS: Patrz punkt 12).
- ULUBIONA KLASA - NA TEN CZAS NIE POTRZEBNE TO...

5. Dodanie osiągnięć:
Nie zaszkodzi również dodać kilku osiągnięć ukazujących, czy dany gracz się w czymś specjalizuje. Osiągnięcia ukazywały by się nam po wpisaniu komendy /osiagniecia:
a) Zabójca: Osiągnięcie otrzymywane za posiadanie największej ilości zabić na trybie,
b) Mistrz Klasy: Osiągnięcie za długą grę/odblokowanie dużej liczby ulepszeń klasy/dużą liczbę zabić daną klasą. Osiągnięcie to będzie można otrzymać za każdą klasę, czyli np. ktoś będzie mógł posiadać Mistrz Enotec'a i Mistrz Janush'a,
c) Head to Head: Osiągnięcie przyznawanie osobom specjalizującym się w pojedynkach 1vs1,
d) Bóg: Osiągnięcie przyznawane graczom, którzy zdobyli najwyższą rangę na trybie. Dzięki temu osiągnięciu również dostawalibyśmy specjalny kolor pisania na chacie,
e) (Anty-osiągnięcie) Łatwy cel: Osiągnięcie przyznawane graczom, którzy nie potrafią walczyć i ciągle ponoszą śmierć.
- SA JUZ OSIAGNIECIA

6. Rangi (Bardziej w formie przypomnienia):
Również prosta sprawa (Pewnie teraz są celowo zrobione w taki sposób). Należy zmienić ilość potrzebnego expa, za jaki będziemy awansować na kolejną rangę.


7. Kwestie AntyCheat'a:
No cóż, niestety będzie sporo do konfiguracji, bo aktualnie AC przy określonej sytuacji potrafi wywalić osobę, która tylko używa umiejętności skoku daną klasą.


8. Kwestie KnockBack'u:
Tutaj również będzie sporo do poprawy, ale moim zdaniem lepiej będzie uczynić to, po ukończeniu betatestow (Zaproszę kilka osób ogarniających KB i wspólnie podyskutujemy).
- TUTAJ BĘDZIE PROBLEM, PONIEWAŻ TRYB STOI NA SILNIKU 1.11.2 I KWESTIA KNOCKBACKU NIE BĘDZIE TAKA PROSTA DO ROZWIĄZANIA.

9. Spis rang:
Myślę, że dobrym pomysłem byłoby dodać komendę /rangi - po jej wpisaniu ukazywała by nam się lista wszystkich rang jakie do tej pory zdobyliśmy. Rang jest dużo, stąd też ten pomysł. Komenda ta również działałaby na innych graczy.


10. Awansowanie na kolejną rangę:
Proponuję dodać komendę /awans, czy coś w tym stylu - wpisując komendę otrzymujemy rozpiskę na chacie ile % mamy do kolejnej rangi, ile expa nam brakuje jak i dodatkowo jaką posiadamy aktualnie rangę. Komenda ta również działałaby na innych graczy.


11. Statystyki po prawej stronie:
Tutaj statystyki zbyt wolno aktualizują informacje, również przy wejściu zamiast naszej aktualnej rangi pokazuje często przez chwilę pierwszą rangę jaka istnieje na trybie (Czyli świeżak).


12. Błędne informacje w statystykach:
Błędnie wyświetla posiadane combo - Uważam, że nie powinno pokazywać najwyższego zdobytego combo przez całą naszą grę, tylko to, jakie posiadamy aktualnie. W punkcie 20 weszła również inicjatywa dotycząca chatu, w którym m.in. jest wspominka o combo.


13. Błędnie wyświetlany nick:
Czasami (Wersja 1.8.9, nie wiem jak pozostałe) nick oponenta jest tak jakby z boku; nie nad głową, tylko z boku głowy.
- WINA WERSJI PONIŻEJ 1.8.9 NA WERSJACH 1.9+ DZIAŁA TO NORMALNIE.

14. Usuwanie broni:
Sporadycznie (Prawdopodobnie za sprawą wkładania zup do eq (Z shiftem) - przez zabezpieczenia, aby broń była na tym slocie, na którym ma być) usuwa nam broń, zdarzyło mi się również, że zniknęła mi umiejętność. Będzie trzeba to jakoś zweryfikować, postaram sie nagrac to zjawisko w przyszłości.
NAPRAWIONE.

15. Null:
Podczas gdy drugi raz wylosujemy Nulla zamiast otrzymania pieniędzy dostajemy go do wyboru klas.


16. Bugujące się zupy:
Czasami, podczas gdy bijemy się z przeciwnikiem i chcemy szybko dobrać zupy bugują nam się, przez co nie zawsze wejdą nam do eq za pierwszym razem. Dodatkowo jest większy problem - Wielga zgroza graczy, czyli bug z niejedzeniem zup, gdy patrzymy w przeciwnika/ścianę występuje również tutaj. Jest to jedna z najgorszych rzeczy, jaka może wystąpić na takim trybie, gdzie właśnie wiele zależy od jedzonych przez nas zupek. Naprawdę, proszę się z tym jakoś uporać, bo jest to masakryczne, gdy musimy wciskać 5-6 razy, albo odwracać się od pola walki o 90 stopni, aby zjeść zupę ^^


17. Lagi na trybie:
Co jakiś czas KAŻDA osoba grająca na trybie ma lagi poprzez zauważalnie wyższy ping (Około 100-250 wyższy ping niż jest to normalnie, a czasami nawet jeszcze więcej). To również pozostawiam do weryfikacji.


18. Błąd z wybiciem na Zamku:
W pewnych miejscach na zamku (Spawn) zostajemy zlagowani, przez co za każdym razem po chwili wyrzuca nas ac: https://www.youtube.com/watch?v=UKPWO_Ii...e=youtu.be Jeśli w porę wpiszemy odpowiednią komendę dzieje się to: https://youtu.be/w0xk662FIiQ
- WINA REGIONU INACZEJ GO NIE USTAWIMY, PONIEWAŻ GRACZE BĘDĄ WSTANIE SIĘ PRZEDOSTAĆ NA SPAWN LUB POZA SPAWN NIE MAJĄC WYBRANEGO ZESTAWU.

19. Błąd z odblokowaniem klas:
Gdy losujemy klasę i wyjdziemy ze skrzyni losującej, po czym ponownie tam wejdziemy ukaże się nam błędnie ukazana informacja dot. losowania (Szyba): https://youtu.be/j3ZhCi-hmmE Dodatkowo jeśli będziemy klikać w te szyby istnieje szansa, że weźmiemy je do eq co przedstawia drugie nagranie: https://youtu.be/X_DbNxDHUCE


20. Wygląd chatu, informacje o zabiciach oraz rzeczy specjalne:
a) Podczas, gdy jakaś osoba zostanie zabita, a posiada wysokie combo (Jestem zdania, iż 50 w górę będzie okej) na chacie może pojawiać się odpowiedni komunikat: McTrawaPl powstrzymał Caynaz, gdy ten posiadał combo 73!

b) Różne informacje dotyczące zabić:
- Mefisto720 zginął z ręki KokeKoke!
- Caynaz rozgromił iTempest!
- 20staTOPAxd zabił Lauyer!
- McTrawaPl zamordował Anka_Koxu!
- Afrapul uśmiercił AfkaMod!
- SzybkiBanan zgładził KalisPro [Big Grin]

c) Więcej kolorów/wyróżnień na chacie: Trochę ten czat jest szary, albo mi się tak wydaje :<
d) Powiadomienie dotyczące ukończonego zadania przez gracza: Caynaz właśnie ukończył zadanie Początkujący wykonawca

21. Aktualizacje topek:
Nie wiem jak jest z tymi aktualizacjami, ale widzę, że topka zabójstw praktycznie automatycznie się aktualizuje, a topka posiadanych rang raz na ruski rok. Może lepiej (Dla mniejszych lagów) ustawić limit 2 aktualizacji dziennie dla każdej topki i co godzinę dla topki zabójstw/śmierci? O ile oczywiście to tak działa ^^
- Co do tych aktualizacji to aktualizuja sie co okolo. 1 min pobierajac staty z bazy. Tym sposobem nic nie obciaza serwera (na ultra jest ten sam system topek i dziala wszystko poprawnie wraz z aktualizacja) a co do rang zostala skonczona

Będzie tego oczywiście więcej, ale na ten moment tylko tyle wpadło mi do głowy.


Pora przejść do questów:
Questy dzienne:

Generalnie tak na wstępie, chciałbym, aby questy dzienne się dostosowywały do tego, jakie posiadamy klasy. A przynajmniej fajnie by było.
Uważam też, że niektóre questy dzienne są przesadzone, należy nałożyć poprawkę również na fakt, iż nie zawsze będzie dużo graczy – szczególnie w tygodniu nauki nie spodziewałbym się tłumów.
#### - Przeciez tak jest! i tak zrobilismy... Zadania przydzielaja sie takie jakie masz klasy i dodaje ci zadania ogolne. np. uzyj 50 umiejetnosci, zjedz 100 zup...
Odpowiedni balans questów przedstawię po betatestach.
A co do samych questów:
Questy aktualne:
1. Znajdź skrzynie: Skoro klas ma być docelowo 20, to moim zdaniem ten quest w dziennych nie powinien się znajdować. Zdobywanie klas powinno należeć do rzeczy trudniejszych, w taki sposób, aby w okolicach 30-40 rangi DOPIERO posiadalibyśmy wszystkie klasy. Nowe questy proponował będę później.
2. Demon vs Demon: Opis należy poprawić:
„Zabij 0/20 graczy posiadających klasę z personifikacją demona. Pamiętaj! Do wykonania tego zadania Ty również musisz posiadać klasę z tą personifikacją.”
3. Mistrz Żywiołu: Opis należy poprawić:
„Zabij 0/30 graczy posiadających klasę z rolą maga. Wykonując to zadanie sam musisz posiadać klasę z rolą maga.
4. (Nie pamiętam, jakie były jeszcze, więc na razie zostawiam).
Nowe questy dzienne (Liczby przykładowe, chodzi o same questy):
1. Zdobądź combo 15 zabójstw!
2. Zabij 25 magów posiadając klasę z rolą zabójcy!
3. Zabij 80 mobów utworzonych przez wrogów.
4. Użyj 50 razy umiejętności!
5. Zagraj 4 różnymi klasami.
6. Kup ulepszenie w klasie.
7. Wylosuj klasę, którą już posiadasz.
8. Wygraj 6 pojedynków 1vs1!
9. Zgiń na polu walki 3 razy!
10. Weź udział w evencie/wojnie klanowej.
I tego też można stworzyć znacznie więcej, jednak nie chcę zbytnio się rozpisywać, bo ważniejsze są tutaj „osiągnięcia”.
Ah, proponuję jeszcze nagrodę za wykonanie wszystkich questów dziennych – Proponuje boost do zdobywanego expa/monet na 5/15 minut ;p
co do questow jeszcze je konczymy wiec musisz nam dac chwile ale wlasnie takigo typu bedziemy je robic...

Osiągnięcia:
Trzeba zmienić nazewnictwo – zadania nie pasują do zdobywania osiągnięć. Nowa nazwa? Proponuję Questy stałe/Zadania stałe.
Część questów zostanie zmieniona, oraz dodam te w puste luki, później zaproponuje nowe, które będziecie mogli wpasować jakoś w te aktualne Wink
Questy aktualne (Będę wypisywał tylko te, do których mam jakieś „ale”):
2. Trzy questy dzienne dla początkujących, to chyba za dużo, zmienić tę liczbę na 2,
5. Generalnie każde zadanie koronne powinno być chyba wyróżnione nie tylko wagonikiem oraz kolorem zadania, ale też kolorem nazwy ;p Jest też kwestia tego https://zapodaj.net/e03e3580420b9.png.html, zadania koronne mogą oferować dodatki do większej ilości zdobywanego expa oraz monet, a przynajmniej tak uważam, dlatego: 10 minutowy boost zdobywanego expa (+20%), zła literka - odblokowywacze
7. Niepoprawna nazwa; korekta – Obowiązki przede wszystkim, zmniejszenie ilości zadań dziennych – Z 5 do 4,
10. Zła literka – odblokowywacze, 10 minutowy boost zdobywanych monet (+10%),
13. Niepoprawna nazwa; korekta – Pomocna dłoń,
14. Lepiej brzmiało by to: „Ponieś śmerć posiadając combo zabójstw równe 20”,
15. Brak dodatku, zła literka – odblokowywacze, 20 minutowy boost zdobywanego expa dla wszystkich osób w klanie (+30%),
19. Niepoprawna nazwa; korekta – Czy ja jestem czarnoksiężnikiem?!
20. Brak dodatku, zła literka – odblokowywacze, 5 minutowy boost podwójnych zupek za zabójstwo,
21. W opisie brakuje słowa „zupek”,
24. Zamiast 2 wojen początkowo lepiej dać jedną, bo to w końcu nasza pierwsza wojna,
25. Brak dodatku, zła literka – odblokowywacze, 10 minutowy boost zdobywanych monet (+50%),
27. Dwa razy jest „z”,
29. Niepoprawna nazwa; korekta – Czas mnie nagli,
30. Brak dodatku, zła literka – odblokowywacze, 5 minutowy boost za zabicie graczy (+50% expa i +50% monet), podmiana „Ultra-Fights” z zadaniem 35,
31. Można dodać „!” ;p
34. Niepoprawna nazwa; korekta – Nieumarły, zmniejszenie ilości potrzebnej do wykonania zadania: Ze 100 do 20 (To zadanie jest troche niesprawiedliwe, bo trzeba specjalnie psuć sobie staty, aby je wykonać, prawdopodobnie przedyskutujemy ta kwestię),
35. Brak dodatku, zła literka – odblokowywacze, 5 minutowy boost podwójnych zupek za zabójstwo,
37. Tutaj należy zastosować zamiast 1, to 2 wojny klanowe.
38. Zmiana zadania: Zjedz 2000 zupek – Nazwa: Największy głodomor w mieście…
39. Zmiana zadania: Wygraj 45 pojedynków 1vs1 – Nazwa: Walka na śmierć i życie,
40. Brak dodatku, zła literka – odblokowywacze, zbyt niska liczba expa, boost do zadawanych obrażeń podczas wojny klanowej dla wszystkich! (+10%) – trwa przez całą wojnę klanową, co do zadań: zabij 350 osób, kup 1 klasę, nie zgiń ani razu przez cały dzień pod warunkiem zabicia 50 przeciwników
41. Zmiana zadania: Użyj 300 razy umiejętności klasy o personifikacji zabójcy – Nazwa: Bilet pogrzebowy,
42. Zmiana zadania: Wygraj 2 walki klanowe – Nazwa: Zwycięzymy!
43. Zmiana zadania: Zdobądź combo 100 zabójstw – Nazwa: Przegrana nie wchodzi w rachubę,
44. Zmiana zadania: Pokonaj 300 magów – Nazwa: Nie straszny mi nawet władca magii,
45. Brak dodatku, zła literka – odblokowywacze, zbyt niska liczba expa, boost do zdobywanego expa dla wszystkich graczy na serwerze przez 30 minut (+25%), co do zadań: zabij 400 osób, kup 10 oblokowywaczy, zdobądź 4000 expa,
46. Zmiana zadania: Wykonaj wszystkie zadania dzienne – Nazwa: Bohater pamięta o wszystkim
47. Zmiana zadania: Zabij 30 osób łukiem – Nazwa: Celne oko
48. Zmiana zadania: Zdobądź combo 150 zabójstw grając klasą z rolą mag – Nazwa: Wizja śmierci
49. Zmiana zadania: Przertwaj na terenie PvP 30 minut – Niepokonany gladiator
50. Brak dodatku, zła literka – odblokowywacze, zbyt niska liczba expa, boost do zdobywanego expa (+10%) – kończy się w momencie zdobycia kolejnej rangi, co do zadań: wygraj 100 pojedynków 1vs1, zjedz 10000 zupek, wygraj 50 pojedynków 1vs1 z nierównymi klasami,
51. Nazwa: Władca miecza; Nowe zadanie: Zabij 600 przeciwników bronią białą – nagrody ustalalcie sami,
52. Nazwa: Wszystko, tylko nie szlam!; Nowe zadanie: Zlej się w całość 6 razy,
53. Nazwa: Pojedynek na szczycie; Nowe zadanie: Pokonaj 10 wrogów, pomimo braku zup w ekwipunku,
54. Nazwa: Brak zaufania; Nowe zadanie: Zabij 700 wrogów,
55. Zadanie Koronne: Zadania: Wbij rangę wyżej, pokonaj 300 wrogów z personifikacją X, zabij 200 osób posługując się łukiem – nagrody ustalcie sami,
56. Nazwa: Niech opanuje was ciemność; Nowe zadanie: Zrób combo 50 posiadają klasę z personalizacją X ,
57. Nazwa: Władca podwładnych; Nowe zadanie: Przywołaj 1000 sługusów,
58. Nazwa: Zakupoholik; Nowe zadanie: Kup 15 dodatków,
59. Nazwa: Mistrz Zup; Nowe zadanie: Zjedz 25000 zup,
60. Zadanie Koronne: Zadania: Zdobądź 12500 expa, wbij rangę wyżej, weż udział w 30 Ultra-Fights,
61. Nazwa: Ci sami; Nowe zadanie: Zabij 300 osób posiadających tą samą klasę co Ty,
62. Nazwa: Szaleństwo zakupów; Nowe zadanie: Kup 25 odblokowywaczy,
63. Nazwa: Za te wszystkie boje…; Nowe zadanie: Nie zgiń na terenie PvP 60 minut,
64. Nazwa: Rzeź w biały dzień; Nowe zadanie: Zabij 100 wrogów, którzy posiadają klasy specjalne
65. Ostatnie zadanie: Nazwa: Ostateczna misja Zadania: 1. Zabij 50 wrogów w czasie 10 minut, 2. Zabij 1000 wrogów, 3. Użyj umiejętności 200 razy, 4. Zabij 20 przeciwników posiadając mniej niż 5 serc, 5. Zabij 20 przeciwników pomimo braku zupek w ekwipunku, 6. Zjedz 1500 zupek, 7. Użyj umiejętności skoku 200 razy, 8. Zrób combo większe niż 200, 9. Zabij 600 wrogów posiadających klasę z personifikacją X, 10. Zdobądź ostatnią rangę – BÓG. Nagroda: KLASA SPECJALNA – ASTA
I tutaj od razu pytanie do Trawy, bo wiesz o jaką klasę chodzi… Fajnie by było, gdyby ta klasa była; istniała, ale tylko po ukończeniu wszystkich questów i wbiciu ostatniej rangi. Jest ona inna niż wszystkie, zresztą.. Doskonale o tym wiesz! Liczę, że coś takiego wypali i uda się ją dodać – Boga nie będzie miał każdy, więc będzie to miły prezent dla takiej osoby.
PS: Tam gdzie jest X, to nie wiedziałem jaką dać personifikację

Nowe questy:
A. Zabij X przeciwników, pomimo braku zupek w ekwipunku,
B. Zabij X przeciwników posiadając mniej niż X HP,
C. Pokonaj X przeciwników w pojedynkach 1vs1 na nierówne klasy,
D. Pokonaj X przeciwników w pojedynkach 1vs1 na równe klasy,
E. Pokonaj X przeciwników w wojnie klanowej,
F. Użyj umiejętności gwarantującej skok X razy,
G. Zabij X razy tego samego przeciwnika,
H. Zabij X razy przeciwników posiadających tę samą klasę, co Ty,
I. Spędź na trybie X liczbę godzin,
J. Wygraj X wojen klanowych,
K. Nie zgiń ani razu na wojnie klanowej, pomimo zabicia X przeciwników,
L. Otrzymaj X razy ulepszoną broń,
- co do questow dziennych dodalem wiekszosc - ale jeszcze nie zostaly w 100% zrobione, co do questow za 1vs1 jeszcze nie robie tak samo jak wojny klanowe (wojny klanowe nie sa jeszcze w 100% gotowe)

Tutaj również to nie wszystko, ale tyle na ten moment wymyśliłem/zauważyłem.


No i na koniec klasy:
Jeszcze przed samymi poprawkami coś wspomnę: Praktycznie każda klasa, która coś tworzy (Np. mobki, wieżyczki itp.) po śmierci ów rzeczy zostawia. Dowiedziałem się o tym tuż przed napisaniem tego wątku, więc nie chcę ponownie przeszukiwać każdej klasy, aby zdiagnozować, która ów elementy czyni. Robię to też, ponieważ Trawa nie może się doczekać tych poprawek ^^
PS: Jutro postaram się poszukać tych klas, więc na pewno post będzie edytowany.
Druga sprawa: Proszę przywrócić normalne proty na sety, te IV to totalna przesada, teraz umiejętności nie odgrywają żadnej roli (No chyba, że chodzi o Nulla xD).
Okej, zaczynajmy!

Thunder Lord Ornn:
Młot błyskawic:

1. Opis zawiera błąd, zamiast „Naładowany Młot” powinno być „Piekielny Młot Błyskawic”,
2. Jeśli ulepszymy młot (Menu ulepszeń), to działa to tylko na wersję podstawową, Piekielny Młot Błyskawic pozostaje niezmieniony (Np. Zwykły Młot strzela 4 piorunami po ulepszeniu, piekielny tylko 1),
3. Po zmianie młota na ten piekielny zostaje on przez cały czas, nie wiem czy to błąd, a jeśli nie, to proszę zmienić diametralnie ilość ładunków potrzebnych do naładowania,
4. Jeśli będzie to możliwe, proszę umożliwić strzelanie piorunami poprzez klikanie w gracza. Aktualnie działa tylko, gdy klikamy w ziemię, co jest nieco kłopotliwe (Ciężej trafić przeciwników piorumami),
5. Czy można jakoś ulepszyć Piekielny Młot Błyskawic? Nie mówię, że jest słaby, ale marzy mi się wizja, jak po kliknięciu pioruny uderzają w losowe miejsca w promieniu 20-25 kratek. Wyglądałoby to spektakularnie + odróżniałoby to zwykły młot, od tego piekielnego znacząco.
6. Młot podpala wszystko na mapie zamek.
Teleportacja:
1. Zmiana czasu oczekiwania dla LPM na 10 sekund oraz dla PPM na 35 sekund; aktualnie jest stanowczo zbyt często,
2. Czy można zamienić LPM i PPM? Chodzi o to, że lepiej wyglądać będzie, gdy po kliknięciu LPM tak jakby wyrzucamy perłę, która nas teleportuje w wybrane miejsce, aniżeli tak, jak jest teraz,
3. LPM działa dziwnie, zamiast tepać do wybranego przeciwnika, teleportuje nas bardziej do losowego. Proszę skorygować, aby teleportowało nas tylko i wyłącznie do wybranego celu.
Piekielne Wyzwolenie:
1. Zmiana czasu oczekiwania z 20, na 25 sekund,
2. Zmniejszenie liczby generowanych particlesów, aktualnie jest ich troszkę zbyt wiele,
3. Możemy używać nieskończona ilość razy umiejętności bez czasu oczekiwania.

Arktos:
Lodowa Kosa:

1. Zwiększenie Sharpu broni (+2 sharpy), klasa zadaje zbyt niskie obrażenia; ciężko jest nią zabijać,
2. Śnieżne sługi nie znikają, dopóki nikogo nie trafią, proponuje, aby znikały po 30 sekundach, jeśli nie trafią żadnego przeciwnika,
Gradobicie:
1. Zwiększenie czasu oczekiwania z 10 na 20 sekund, jednocześnie zwiększając zadawane obrażenia.
Pałac Arktosa:
1. Zmniejszenie czasu oczekiwania z 60 na 50 sekund,
2. Zwiększenie regeneracji w taki sposób, aby zawsze uzupełniało nam życie do pełna.

Janush:
Ostrze Janusha:

1. Nie jestem pewien czy wszystkie benefity jakie oferuje miecz działają – do weryfikacji.
Januszowa Oszczędność:
1. Moim zdaniem należy zmienić działanie tej umiejętności – po trafieniu w przeciwnika zamiast odbierać mu hp następowałoby zabranie życia i dodanie go nam. Efekt regeneracji myślę, że można pozostawić,
2. Zmiana czasu oczekiwania z 5 na 8 sekund.
Janushowy Tower:
1. Należy znerfić obrażenia, jakie zadaje ta wieża, są one zbyt duże.


Korosun:
Piekielna różdżka:

-
Ognisty krąg:
1. Zmiana regeneracji na odporność,
2. Zmiana czasu oczekiwania z 15 na 20 sekund,
3. Delikatne zwiększenie zadawanych obrażeń przez umiejętność.
Dymny skok:
1. Zwiększenie czasu oczekiwania z 20 na 25 sekund.


Teściowa Adam’s:
Kostur Mocy:

1. Zwiększenie sharpu w broni o 1,
2. Zmiana ilości obieranej many przez wciśnięcie PPM.
Stół zaklęć:
1. Wszystkie potiony są w zwykłej formie, nawet te negatywne, przez co stają się bezużyteczne,
2. Zamiast potionów natychmiastowego leczenia może lepiej dać zupki?
Tornado teściowej:
1. Zmniejszenie czasu oczekiwania z 60 do 40 sekund,
2. Zmniejszenie liczby particlesów jakie generuje tornado.
3. Czy tornado możemy respnąć w wybranym miejscu? Aktualnie jest to tylko możliwe pod nami, przez co automatycznie przy starcie wyrzuca nas w powietrze, co jest nieco irytujące...


Ziggs the Bomber:
Wybuchowy łeb:

1. Błędna informacja dotycząca zadawanych obrażeń przez pasywną umiejętność broni.
Wybuchowy pocisk:
PROPOZYCJA:

A może by tak zmienić nazwę na „Detonacja”? Uważam, że zbyt dużo w tej klasie słowa „Wybuch” i sądzę, że więcej osób podzieli moją uwagę.
1. Umiejętność chyba została zmieniona, bo już u mnie się nie dzieli na 4 osobne części. Tak czy siak należy zwiększyć czas oczekiwania z 5 na 20 sekund.
Atomówka:
1. Potrzebny jest nerf tego, 10,5hp to troszkę za dużo. Proponuje zmniejszenie tej ilości do 9hp oraz zwiększenie czasu oczekiwania do 50 sekund.


Enotec:
Młot diamentów:
PROPOZYCJA:

Ukradnę trochę pomysł Arktosowi, ale co mi tam...
Otrzymujemy szansę, aby odwróciło przeciwnika z którym toczymy aktualnie bój nadając mu dodatkowo efekt ślepoty.
Ewentualnie ten efekt mógłby powstawać przy kliknięciu PPM. - Będzie klasa w stylu ilussionera więc nie widzę tu sensu aby to wprowadzać, ALE dodaliśmy mu możliwość rzucania tym młotem.
Diamentowa pasja:
PROPOZYCJA:

Proponuję całkowicie zmienić tę umiejętność, wiele ona nie daje i mało ma związku z mistrzem teleportacji ;p
Co proponuje?
A. Nowa nazwa - Pauza,
B. Nowe działanie umiejętności - Po kliknięciu każdy najbliższy przeciwnik zostaje zatrzymany (Spowolnienie X), otrzymuje również 7 sekundowy efekt nudności. My w tym czasie otrzymujemy szansę na uderzenie krytyczne wynoszące 150% obrażeń podstawowych.
C. Czas oczekiwania - 65 sekund
D. Opis umiejętności -
PPM: Stań się Panem czasu, poprzez jego zatrzymanie! W tym czasie Twoi przeciwnicy nie będą mogli się ruszyć i otrzymają efekt nudności, a Ty dostaniesz szansę na zadanie zwiększonych obrażeń krytycznych!
- Nope to zostanie wykorzystane w ilussionerze.
Teleportacja:
1. A może by tak dodać jakiś benefit wynikający z pomyślnej teleportacji? Np. po teleportacji do przeciwnika zostaje mu nadany efekt spowolnienia na 1 sekundę. Nie daje to wiele, ale będzie jakoś wyróżniać teleportację Thundera, od teleportacji Enoteca.

2. Często teleportuje nas nie do tego przeciwnika, jakiego mamy na celu.
3. Z teleportacji zniknęła umiejętność, jaka się kryła pod LPM – Cofanie w czasie. Wcześniej działało to tak, że po kliknięciu LPM cofało nas o 5 sekund do tyłu; tam gdzie byliśmy 5 sekund temu, tam zostaliśmy tepnięci. Zgłaszam ten fakt, ponieważ Trawa mi rozkazał ;p - Znikło, bo thunder lord ornn tylko może mieć taki LPM, jest to celowe usunięcie przy enotecu.
YOU chellange me?
1. Nie wiem czy tak ma być, ale my również nie możemy używać umiejętności podczas walki.
- Nie da się tylko teleportacji aby nie doszło to bugów.
2. Błędny opis klasy – Czas trwania oraz czas oczekiwania się nie zgadza.[/s]

Tarul:
PROPOZYCJA:

Klasa niestety nie oferuje wiele, jeśli chodzi o ofensywę, dlatego zaproponuje tutaj poprawki poprawiające wartości bojowe tej klasy.
Ukąszenie:
1. Proponuje dać efekt trucizny IV (Albo V) na 2 sekundy. Będzie to w miare mocne połączenie z sharpem VI. Oczywiście ugryzienie usuwamy, bo nawet nazwa wskazuje na trucizne ^^
Uwiązanie:
1. Tak jak wspominałem kiedyś, czy jest jakaś szansa, aby podczas trwania umiejętności otrzymali speed jak w umiejętności Gurrena (Nie powstrzymasz mnie!)
Pajęczy Skok:
1. Myślę, że należy podrasować nieco odległość, na jaką możemy skoczyć.
2. Tak sobie pomyślałem, że w miejscu z którego wykonujemy skok zostawałaby na kilka sekund pajęczyna. A jak nie w dokładnie miejscu wybicia, to w jego okolicach kilka pojedynczych pajęczyn. Zawsze istnieje szansa, że jakiś gracz się na nią złapie ;p
[s]Kokon:
1. Czy można jakoś uniemożliwić, aby ktoś oprócz nas został „uwięziony” w kokonie? Umiejętność trochę traci sens, gdy ktoś w środku nadal może nas bić tylko i wyłącznie przez to że był wystarczająco blisko nas podczas aktywacji. Jeśli nie będzie się nie dało jakoś tego uczynić, to proponuje dać nietykalność przez czas, na jaki jesteśmy w kokonie – wtedy osoba będąca w śroku nic nie zrobi i drugi raz już nie będzie próbować takich sztuczek.
- Jest to dobre, bo niektórzy specjalnie używają tego przy przeciwniku aby go w tym kokonie zabić.[/s]

Malphite:
Topór Grawitacji:

-
Zgniatający skok:
1. Zmniejszenie obrażeń zadawanych przez umiejętność,
2. Zwiększenie czasu oczekiwania na umiejętność z 15 do 25 sekund.

Potęga fizyki:
Największy nerf jeśli chodzi o umiejętności moim zdaniem:
1. Zwiększenie minimalne zadawanych obrażeń przez wybuch,
2. Zmniejszenie czasu działania:
a) Dodatkowych serc: 10 sekund,
b) Regeneracji: 7 sekund,
c) Odporności: 7 sekund,
3. Zmniejszenie liczby generowanych particlesów przez umiejętność,
4. Zwiększenie czasu oczekiwania do 50 sekund.
Miazga:
1. Umiejętność działa na spawnie mapy zamek oraz pustynia,
2. W sumie nie wiem po co ta umiejętność w klasie, no ale:
a) Zmniejszenie zadawanych obrażeń przez umiejętność (Zamiast 6, 5hp),
b) Zmniejszenie nieco wysokości, na jaką się wybijamy.

Smaug:
Thnienie Smoka:
PROPOZYCJA:

Zamiast aktualnych śnieżek można by było wprowadzić coś na zasadzie wiązki (Coś jak ma Janush), z tym, że przypominałaby ona taką ogniową. Dlaczego? No a co ma ogień do śniegu?
1. Nazwa umiejętności zawiera błąd - powinno być „Tchnienie”, a nie „Thnienie”,
2. Umiejętnośc działa na spawnie mapy zamek oraz pustynia,
3. Zdecydowanie zbyt wysokie obrażenia zadają te kule ognia, prosiłbym coś tak około 2hp mniej.
Piekielne uderzenie:
PROPOZYCJA:

A może by tak zmienić nazwę ma "Plaga zniszczenia"?
1. Zwiększenie potencjalnie zadawanych obrażeń przez umiejętność,
2. Zwiększenie czasu oczekiwania z 5 do 25 sekund.
Wzniesienie:
PROPOZYCJA:

Czy będzie jakaś szansa, aby na wersjach niższych niż 1.11 dało się również latać? Oczywiście w inny sposób, jak za sprawą elytry, ale czy chociaż będzie się dało to zrobić? W czasie konwersacji z Trawą zaproponowałem, aby było to jak ta książka u magika na PvP Kits 2.0, jeśli się nie będzie dało w taki sposób, to proszę chociaż o jakiś skok, czy cokolwiek podobnego, bo klasa bez tego latania jest... Bezużyteczna - traci swoją wartość i unikalność.
-

Kenshi:
PROPOZYCJA:

Uważam, skoro to klasa władająca ogniem należy jej nadać nieskończony efekt odporności na ogień.
Ostrze Piekielnego Sługi:
1. Umiejętność działa na spawnie mapy zamek oraz pustynia,
2. Należy dodać +2 sharpy, ponieważ klasa zadaje zbyt niskie obrażenia.
Piekielny Szał:
1. Umiejętność działa na spawnie mapy zamek oraz pustynia,
2. Moim zdaniem zastosowanie tak słabego miecza i siłki II jest nieodpowiednie, proszę zamienić to siłką I, kosztem wyżej wspomnianej zmiany miecza na silniejszy.

Kompania Karakanów:
PROPOZYCJA:

Uważam, że Undeadowi i Remowi wystarczą słudzy, tutaj możemy zastosować coś takiego:
A. Nazwa – Potęga Żywiołu
B. Zmienione działanie umiejętności – Po kliknięciu każdy w promieniu 15 kratek zostaje zablokowany przez lawę (Tak, coś na zasadzie, jakby byli w słupie lawy – dosłownie). W tym czasie przeciwnicy otrzymują negatywne efekty osłabienia oraz spowolnienia (No i oczywiście się palą..), tak, aby nie mogli z tej lawy wyjść. Cała umiejętność ma trwać 4 sekundy.
C. Opis umiejętności – Zawładnij swoimi przeciwnikami umieszczając ich w pułapce z lawy! Dodatkowo zostanie im nadany efekt spowolnienia i osłabienia!
D. Czas oczekiwania – 35 sekund.
1. Umiejętność działa na spawnie mapy zamek oraz pustynia.
Piekielne Wyzwolenie:
1. Umiejętnośc działa na spawnie mapy zamek oraz pustynia.


Undead:
Krwawa siekiera:

1. Siekiera w momencie, gdy posiadamy 100% życia zadaje uwaga: 0hp xD Do naprawy.
Ja być głodny:
1. Umiejętność nic nie robi – nie zadaje obrażeń.
Chorda Zombie:

1. Te zombie są zbyt op, proszę umożliwić ich zabicie, bo aktualnie tracimy 10 sekund i kilka zupek na ucieczkę przed nimi.
POWSTANIE Z GROBU:
1. W opisie chyba jest błąd, bo widnieje tam „Jednorazowa umiejętność”, a mamy odliczanie po śmierci.


Gnar:
PROPOZYCJA:

Gnar poza skakaniem (Nawet podczas przemiany praktycznie nic nie oferuje. Jest to najsłabsza klasa, którą nie da się praktycznie nikogo zabić. Proponuję tutaj gruntowną przebudowę, ponieważ klasa naprawdę jest useless.
1. Przemiana w Gnara
Co do ilości potrzebnych uderzeń przeciwników - Akualnie jest to 10, a ma być z reguły 100. Proponuję zmniejszyć tą ilość do 75 oraz zastosować kilka poprawek:
a) Zwiększenie sharpu broni o 2-3, albo ogólnie zwiększenie zadawanych obrażeń (Np. Szansa na uderzenie krytyczne zadające 200% obrażeń, albo 150% obrażeń stałych bez obrażeń krytycznych - oczywiście chodzi o przemianę),
b) Zmiana działania pierwszej umiejętności: Zamiast tego pionowego skoku, można zastosować coś na zasadzie podrzucania graczy (Oczywiście się palą) i zadania im wysokich obrażeń (Około 5-6hp). Tak, abyśmy mogli uciec drugą umiejętnością, a oni i tak nie mogliby nas trafić.
Bumerang:
1. Myślę, że należy zmniejszyć koszt many do 50, a jak nie, to chociaż do 70 (Patrząc na inne klasy, jest to niesprawiedliwe).
Hipersiła:
PROPOZYCJA:

Aktualnie umiejętność ani trochę nie ma związku z tą „Nadludzką siłą”. Proponuję przebudować umiejętność:
A. Nazwa - myślę, że można pozostawić bez zmian,
B. Zmienione działanie umiejętności - Wszyscy gracze w pobliżu otrzymują efekt podpalenia utrzymującego się przez 8 sekund. My w tym czasie posiadamy:
- 50% szans na uniknięcie ciosu przeciwnika,
- 5% szans na zadanie podwójnych obrażeń,
- 10% szans na przechwycenie 1 serduszka przeciwnikowi,
- 20% szans na zadanie efektu cierni (Czyli jakby 2 uderzenia)
- 15% szans na zniwelowanie zadanych obrażeń o 60%
C. Czas oczekiwania - 55 sekund.
D. Opis umiejętności - Aktywując umiejętność Twoja postać zyskuje na sile i nowych artybutach! Klasa posiada wtedy:
[Blablabla, to co wymieniłem wyżej]
Hop:
1. Hm, a gdyby tak wszystko na naszej drodze podczas skoku zostało podpalone? Oczywiście chodzi tylko o graczy.

Sally Zac:
Toksyczny dotyk:

1. W opisie jest błąd, przez co broń idzie do nerfa – Zamiast Trucizny & Spowolnienia III należy zaaplikować Trucizne & Spowolnienie II, tak, jak jest to napisane w opisie klasy,
2. Umiejętność działa na spawnie mapy zamek oraz pustynia.
Plugawy skok:
-
Lepki jestem:
1. Podczas zadziałania umiejętności przez pierwsze 6 sekund proponuje, abyśmy otrzymali efekt odporności.
- Nope.

Gurren Sion:
Potężne uderzenie:

1. Zamiast 5hp zadaje 3, do poprawy.

Ryk Dusz:
PROPOZYCJA:

Wpadłem na pomysł, aby zamiast absorpcji (Występuje w 3 umiejętności) otrzymywaliśmy efekt odporności. Dodatkowo, zamiast śnieżki proponuje, aby przeciwnicy w pobliżu zostali delikatnie odrzuceni (Bo to w końcu tytan, a nie bałwan). Będzie to bardziej charakterystyczne dla samego "Ryku", bo można to wiązać ze strachem i próbą ucieczki.
Nie powstrzymasz mnie:
1. Zdecydowanie należy zmniejszyć tego speeda – raz: ciężko przy takiej prędkości kogoś trafić, dwa: jak już ktoś potrafi na takim speedzie grać to nie da się go trafić,

2. Umiejętność działa na spawnie mapy zamek oraz pustynia.
Powrót tytana:
PROPOZYCJA:

Chciałbym całkowicie przebudować tą umiejętność. Moim zdaniem jest ona zbyt słaba, brak seta i niewiele lepszy miecz, to stanowczo za mało.
Co proponuje?
A. Nową nazwę - Tytan Alpha - nie
B. Zmienione działanie umiejętności -
Po kliknięciu najbliżsi dostają efekt lewitacji. Otrzymują serię uderzeń (W ciągu 3 sekund trwania umiejętności 20 uderzeń 0,5hp każde - Coś jak ComboFly). My w tym czasie otrzymujemy efekt regeneracji życia.
C. Czas oczekiwania 70 sekund związku z tym, że umiejętność będzie op.
D. Opis umiejętności: PPM: Po aktywacji najbliższym przeciwnikom zostaje nadany efekt lewitacji, który następnie przechodzi w wielkie combo obrażeń. My w tym czasie otrzymujemy regenerację zdrowia!

Shadow Light:
Ostrze Mrocznego Władcy:

1. Umiejętność działa na spawnie mapy zamek oraz pustynia.
Mroczna Salwa:
1. Umiejętność działa na spawnie mapy zamek oraz pustynia,

2. Zmiana czasu oczekiwania na umiejętność z 10 na 20 sekund. 10s JEST OPTYMALNE WIĘC ZMIENIANE NIE BĘDZIE
Sarża w Mroku:
1.Umiejętność działa na spawnie mapy zamek oraz pustynia,
2. Zmiana czasu oczekiwania na umiejętność z 10 na 15 sekund. - ZMIENIONE
Wzmocnienie Mroku:
1. Umiejętność działa na spawnie mapy zamek oraz pustynia,
2. Zmiana czasu oczekiwania na umiejętność z 10 na 30 sekund, - ZMIENIONE NA 20s
3. Dodatkowe serca potrafią się zbugować, dzięki czemu mamy je przez cały czas.


King Rem:
Ostrze Nieumarłego:

1. Wydaje mi się, że 10 to przesadzona ilość, może lepiej robić to w jakichś sekwencjach? Co 5 zabitych osób otrzymujemy na okres 1 minuty Wzmocnione Ostrze Nieumarłego. Wiem z doświadczenia, że nie każdy gracz potrafi zrobić jednorazowo combo 10, więc myślę, że taka zmiana wpłynie pozytywnie na klasę.
Kusza Śmierci:
-

Przeklęta strzała:
Tutaj, to wszystko jest do poprawy!

a) Większe obrażenia: Aktualnie jest to 4hp, a 4.5 jeśli dzieli nas od przeciwnika 3 kratkek. Uważam, że jest to zbyt mała ilość, jest to jedyna klasa z łukiem, więc odgórnie łuk powinien sporym atutem klasy. Proponuję zwiększyć tę ilość do 6hp z odległości do 10 kratek oraz 7hp z odległości 3-4 kratek.
b) Trucizna: Każda strzała ma zadawać truciznę II na około 5 sekund, czas będzie się kumulował, jeśli poślemy w przeciwnika combo strzał.
c) Obumieranie: Ta sama sytuacja, co w przypadku trucizny.
d) Spowolnienie: Ta sama sytuacja, co w przypadku dwóch poprzednich benefitów.
e) Osłabienie: Ta sama sytuacja, co w przypadku trzech poprzednich benefitów.

f) Czas odnowienia: 1 sekunda to za mało, jestem zdania, że 2 sekundy będą bardziej odpowiednie.
Armia Nieumarłych:
1. Oh, na pewno należy znerfić te mobki.. Przede wszystkim powinniśmy je zabić, aktualnie jest tak samo, jak w przypadku Undeada, tracimy 10 sekund i kilka zupek na nich przez próbę ucieczki. Również myślę, że należy marginalnie zmniejszyć ich ilość oraz dodać kilka strzelców z nawiązaniem, że to są łucznicy ^^

Będę wam gratulował jak ogarniecie to wszystko xD

Jestem jedną z osób pamiętających złote czasy, w których na MS i MF grało 1000 osób, a RC i MC ISTNIAŁY.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-December-2019 16:07:07 przez Caynaz.)
Oceny: Shycoervx (+1), KokeKoke (+2), 20staTOPAxd (+1), pixieily (+2), Blazej309 (+1), xovez (+1), Mefisto720 (+1), Trawsonek (+2)
02-December-2019 17:36:09
Znajdź wszystkie posty
Trawsonek Offline
Naczelnik Forum
******************

Liczba postów: 9,769
Dołączył: Aug 2015
1587
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #18
[KITPVP 3.0] - BETA TESTY!
Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=PT0G]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją Forum
Pozdrawiamy!

28-January-2020 17:38:30
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: