(12-December-2020 10:37:32)Admin napisał(a): bład z wywalaniem masowym graczy faktycznie istnial bardzo dlugo i był winą starego silnika z którego nie chcieliśmy rezygnować od ostatniej edycji błąd już nie występuje i został całkowicie naprawiony. W kwestii pojedyńczych wyrzuceń o których mówisz przyczyna może być różnoraka, pojedyńcze ataki na twoje konto jeśli ktoś zna twoje ip (co nie jest trudne, wystarczy ze wejdziesz na publicznego tsa czy strone i już je ktoś ma), nie jest to błąd po stronie serwera. Od ostatniej łatki błedy o których wspominał insanes już nie występują. A disconectowac pojedyńczego gracza moge na kazdym serwrze swiata jesli znam jego adres ip, dlatego dbajcie by nie udostepniach takich rzeczy byle komu, szczegolnie jesli to ip jest statyczne, przy dynamicznym to poł biedy.
(12-December-2020 00:32:41)Suurface napisał(a): smiechu warte, żałosne, pozdrawiam 
zalosne i smiechu warte jest akurat oczekiwanie backupu po tym jak sobie wtyczke z kontaktu odlaczysz i stwierdzisz ze cie wywalilo czy wywali cie z przyczyn losowych, a to czy ktos cie pingowal czy miales odciety dostep do neta to juz wylacznie problem po twojej stronie. Lwia czesc graczy takiego problemu nie ma, maja go Ci bardziej naiwni ktorzy nie zadbaja o bezpieczenstwo wlasnego adresu ip, jesli masz watpliwosci ze to takie proste mozesz podac swoje ip wejsc na losowy serwer na swiecie a cie z niego wyrzuce...
I to dosyc powszechny problem, juz 15 lat temu gdy grywalem w tibie byl to sposob na pozbycie sie oponentow podczas PVP...
No okej, niby wszystko spoko i wszystko rozumiem, tylko jednak niemożliwą rzeczą jest aby 3/4 osób grających na tym trybie dostawało "ataki na konto", problem ten pojawia się kilkadziesiąt razy dziennie, i z relacji graczy wynika że właśnie większość z nich jest wyrzucana, także jest to niemożliwe aby ktoś ddosował ich wszystkich i to w jednym czasie, gdyż w jednym momencie z trybu zostaje wyrzuconych do lobby ponad 10 graczy. W dodatku problem nie polega na "disconectowaniu gracza" tylko przeniesieniu go do lobby, czego przez ip się chyba nie da zrobić.