(02-December-2020 12:24:11)Trawsonek napisał(a): (02-December-2020 11:11:12)PrawdziwyJezus napisał(a): (02-December-2020 07:18:06)Admin napisał(a): Administracja minefox nie zajmowała się survivalem tylko pomagał przy tym trawa na moja prośbę, wiec twoje strzały są całkowicie nietrafione, może wydawać ci się ze różnic nie ma natomiast są gigantyczne gdyż wszystkie pluginy i rozwiązania zostały przygotowane/przepisane pod nowy silnik na 1.12, po co? A no po to żeby nikt już nie płakał ze randomowo kicklo go z gry i straciłeś zbroje co jest głównym i najbadziej problematycznym elementem tego trybu na dzień dzisiejszy.
Z dnia na dzień tez nie było nic robione bo projekt już od dawna był przygotowywany.
Twoja opinia jest tu najmniej ważnym elementem bo kluczowym jest naprawienie problemu silnika a nie wprowadzanie twoich zachcianek podczas gdy sam silnik będzie dziurawy jak ser szwajcarski. No chyba ze dla ciebie update który np poprawi działanie jakiejś broni jest cenniejszy niż eliminacja crashy serwera.. to nawet nie podejmuje dyskusji bo szkoda palców.
W przypadku pilnej reedycji nikt tez kasy nie straci bo otrzyma to co wydał na obcenym survivalu odemnie na nowo w postaci doładowania serwerowego portfela.
Nie ma się tez co oszukiwać ze jest to experymentalna edycja (Czy może raczej była, choć coś co trwało jeden dzień ciężko nazwać edycja), podczas prostych zamkniętych testów błędów nie widać, po otwarciu publicznym jak widać już one są (problem z pingiem) dlatego wciąż pracujemy nad innym sensownym rozwiązaniem, które usatysfakcjonuje graczy. Czy ci się to podoba czy nie trzeba zakasać rękawy i raz a porządnie za to się wziąć zamiast udawać ze problem nie istnieje, No chyba ze sam jesteś tym który wykorzystywał ten błąd dla swoich korzyści (nic nie sugeruje), a terez irytacja bo przestał działać.
mówisz, że najważniejsza jest naprawa lagów i innych problemów z wydajnością serwera, niestety nie mogę ich zauważyć.
po naprawieniu tych wszystkich błędów o których napisałeś w odpowiedzi warto by było zrobić jakiś community meeting na tsie żeby gracze się mogli wypowiedzieć na temat balansu broni bo to (poza rzeczami technicznymi) jest najważniejsze.
dzięki za odpowiedź
pozdrawiam
Mówisz o tym community, które co drugie słowo używa wulgaryzmów i jedzie po naszej administracji tak, że tego się słuchać nie da? Podziękuje za taką "dyskusję". Od takich rzeczy jest forum na serwerze pisałem, tłumaczyłem setki razy - FORUM. Na forum jedyne co było to podczas beta-testów problem excalibura, który został rozwiązany i w zasadzie tyle. Jeśli myślicie, że pustym narzekaniem na chacie cokolwiek zdziałacie to grubo się mylicie. Więc jeśli nie piszecie nic na forum to nie dziwcie się, że obecnie to wygląda tak, a nie inaczej. Jak możesz zauważyć coś w czym nawet nie uczestniczysz? Bez komentarza. Do narzekania każdy jest pierwszy, ale do napisania czegoś sensownego na forum to już nie.
Faktem jest co banan już napisał, że jest to testowa edycja na silniku 1.12.2, bo 1.8 wiecznie trwać nie będzie ta wersja straciła wsparcie dla swojego silnika już 6 lat temu, a za niedługo (co prawda wolniej w przeciwieństwie do 1.7) straci wsparcie techniczne pod względem pluginów itp. Także krytykowanie tego jest zbędne, bo jedyne czego potrzebujemy to sensowych propozycji na forum, do których można wrócić, przeczytać je, przeanalizować i gdy są sensowne wprowadzić. Nawet takie pierdoły jak czy "chcecie aby lewa ręka była zablokowana?".
Nie bedziemy tak mowic jezeli sie ogarniecie i bedziecie robic dlugo edycje i tak zeby byla ogarnieta a nie na szybko byle jak byle zeby wystartowala, teraz gra mniej osob niz w polowie tamtej edy, a w tym momencie nawet zadnej bo wylaczyliscie tryb, to jest dobry start edy? nie wydaje mi sie, trawa zepsul ede na ms i mf poniewaz zadnych fajnych nowosci typu misje ani nic. tylko zmiana spawna i dodanie przez /enchant jakis smiesznych secikow i mieczow. Pozdrawiam