Dobrze, pozwól, że także się wypowiem na ten temat:
(12-April-2020 18:18:04)Zaaz433 napisał(a): 3. Klasy potworów są zbyt silne dla zwykłych wojowników. Będąc w full secie wojownika szkielet jednym strzałem z łuku zabrał mi 3,5 serca. Z kolei pigman zabrał połowę hp na 2 strzały, a to pewnie dlatego że jego broń ma aż 9 dmg, broń zombie również ma wysoki dmg w stosunku do tego u zwykłego wojownika bo wynosi 7 przy jednocześnie niewiele gorszej zbroi. Proponuję usunięcie powera z łuku szkieleta i zmniejszenie dmg na broni pigmana i zombie.
https://imgur.com/ivh6Iyu
https://imgur.com/77y2gBd
Oczywiście, zawsze tak było, że potwory były silne, lecz zgodzę się z jednym - potwory za dużo biją. Wiadome jest to, że gdy jesteś w smoczym secie i widzisz pigmena czy szkieleta to prosisz żeby nie umrzeć. Klasy
ZBYT dużo zadają jak na swoje możliwości, lecz nie trzeba ich aż tak bardzo nerfić, ponieważ zaraz będzie przysłowiowy "płacz", że potwory nic nie zadają i będzie multum zbędnych wątków na forum. Proponuje żeby pigmen zamiast 9dmg zadawał 7 oraz nie dostawał złotych butów (zawsze jakieś ułatwienie w walce), szkieletowi zmniejszyć power do I .
(12-April-2020 18:18:04)Zaaz433 napisał(a): 4. Boskie są zbyt op. Nie chodzi mi tutaj o płacz, że należy je absolutnie nerfić czy coś tylko według mnie głównym powodem dla którego psują rozgrywkę, jest to że można przywoływać je praktycznie non stop, bo co grę. Należy też powiedzieć że te bronie nie są op tylko w stosunku do potworów ale też i zwłaszcza do wojowników, bo gracz, który nie zamówił boskich praktycznie nie ma szans na zdobycie killi, bo gracz z boskimi jest w stanie zabrać każdego killa i jest to oczywiście logiczne, że mają mieć łatwiej, ale bez przesady. Dla wszystkich, którzy mieliby wątpliwości proponuję zagrać sobie zwykłą klasą wojowników bez boskich i vipa. Zdobycie nawet kilku killi jest bardzo trudne, nie wspominając nawet o tym, że gracz z samym vipem jest w stanie solo walczyć tak długo jakby miał już jakąś dobrą klasę wojownika. Proponuję cooldown na boskie i vipa tak aby można było je brać średnio raz na 2/3 rundy, wtedy wszystko będzie wg mnie odpowiednio wyważone gracze, którzy to zamówili nadal będą mieli duże ułatwienie ale nie będą mogli z niego notorycznie korzystać. Podobnie sprawa ma się z klasami wojowników. Ponadto gracze z boskimi nawet są w stanie pozwolić potworom przejąć 1 świątynię, tylko po to żeby potwory były bliżej, żeby zrobiły parę killi, więc pozwalanie jakkolwiek absurdalnie to nie brzmi na zabicie słabszych graczy (nie twierdzę, że wszyscy), a co za tym idzie żeby mogli farmić kille nawet jeśli nie na ich spawnie to tuż obok a potem i tak są w stanie uciec vortexem i rogiem to tylko pokazuje jak op są te przedmioty.
Tutaj zdania są podzielone przez graczy, jedni mówią, że boskie są zbyt op a drudzy mówią, że są zbyt słabe. Wiadome jest to, że boskich nie da się osłabić i nie chodzi mi tu o berło czy łuk ale o smoczy oddech, vortex czy wilczy hełm. Na tamtych edycjach berło zdejmowało również na strzała i nikomu to nie przeszkadzało, niemniej berło ma duży cooldown, uważam, że nerfienie jego możliwości byłoby bez sensu, lecz żeby zwiększyć jego używanie o 2-4 sekundy. Wilczy Hełm, mimo wszystko nie daje aż takiej "nieśmiertelności" jak każdy myśli, wielokrotnie dostawałem go do graczy i w momencie obrażeń od zaledwie 5-6 potworów hp schodziło poniżej połowy i w grę musiały wejść potki. Reszta boskich według mnie spełnia swoje wymagania i jest wyważona.
(12-April-2020 18:18:04)Zaaz433 napisał(a): 7. Magiczne berło według mnie jest jednym z kilku boskich, który zasługuje na nerfa w postaci zmniejszenia dmg o połowę, tak że aby zabić na strzała zwykłego potwora należy użyć zarówno ppm jak i lpm. Sam fakt atakowaniu kilku potworów na raz i przebijania ścian to wielki atut tej broni.
Wypowiedziałem się wyżej, berło nie powinno dostawać nerfa w postaci zmniejszenia obrażeń tylko zwiększenia cooldowna o 2-4 sekundy
(12-April-2020 18:18:04)Zaaz433 napisał(a): 8. Bezużyteczne zwycięstwo. Jak wiadomo za zwycięstwo nic się nie dostaje i o ile ma to sens w przypadku potworów, tak sądzę, że wojownicy powinni dostawać jakiś $. Myślę że najlepszą opcją byłaby równowartość 10% z $ otrzymywanych za lvl pieniędzy. Czyli jak teraz za lvl jest 300$( co mam nadzieję zmieni się na 500) to za każdą wygraną wojownicy otrzymują 30$. Zatem żeby osiągnąć z wygranych równowartość lvl należy wygrać 10 gier, co zdecydowanie jest bardzo trudne a zmotywowałoby to graczy do faktycznej gry zespołowej a nie tylko latania po fragi. Czasem nawet ci "lepsi gracze" działają na nie korzyść innych żeby było więcej potworów i więcej fragów.
Wojownicy którzy przetrwali a są to zazwyczaj osoby z boskimi przedmiotami i tak mają niezłą farmę na 50 (zazwyczaj jest taka liczba potworów) wbijają 1 czy 2 a nawet 3 lvl co im daje i tak niezłe pieniądze. Na poprzednich edycjach nic takiego nie było i teraz raczej nic takiego nie wprowadzą, ponieważ jest to totalnie bezużyteczne w tym momencie.
(12-April-2020 18:18:04)Zaaz433 napisał(a): 9. Niszczenie świątyni. Podobnie jak w poprzednim punkcie. Tak jak wojownicy chętniej latają po fragi niż bronią świątyń i grają zespołowo, tak potwory też chętniej lecą na pałę z nadzieją na zabicie vipa z all boskimi zamiast niszczyć świątynię. Dlatego proponuję aby za każdy zniszczony fragment potwory (drużyna) otrzymywała 1$, a gracz który zniszczył fragment 2$.
1$ czy 2$ nie robią różnicy nawet jeżeli nikt by nie niszczył świątyni to jeżeli wszystkie św. zostały zniszczone czyli 1*4 + 1*4 + 1*4 = 12$.
12$ w ciągu całej gry jest małowartościowe i zepsuło by to tylko ekonomię na tym trybie.
Świątynie niszczymy po to by wygrać a nie po to by zarobić
Pozdrawiam