Nie przypadła mi do gustu zmiana ekonomii na WvsP3. Sytuacja prezentuje sie w następujący sposób:
Zwykły gracz - 300$ co poziom.
Vip - 450$. (50% więcej expa)
Gram na tym trybie 3 dzień. Każdego dnia rozegram sobie 2/4 rundki. Czasami umrę na początku rundy bez żadnego fraga, ponieważ potwory takie jak zombie, pigzombie, wilk w porównaniu do podstawowego wojownika są bardzo silne. Oczywiście nie tryharduję tylko gram dla funu. Jeżeli bardziej skupiłbym się na grze za pewne po 2 dniach miałbym 1 poziom. Przyjmuje więc, że 1lvl = 2dni. W takim razie aby odblokować klasę barbarzyńca/druid, które kosztują dokładnie 10k $ musimy osiągnąc poziom równy 34 (34*300=10.2k). Zgodnie z założeniem 1 lvl = 2 dni, 34lvl = 68 dni.
Czy 2 miesiące gry dla klasy, która na tle podstawowych nie wyróżnia się jakoś bardzo są opłacalne?
Może trochę przesadzam, ale w przybliżeniu 2 miesiące rozgrywki bez jakiejkolwiek gratyfikacji ze strony gry? Nie zdażyłbym odblokować wszystkich uprawnień, bossów, przedmiotów, profesji do następnej edycji

.
Sporo graczy oprócz mnie także narzeka na zarobek.