MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] MOBY! ! !
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: 4f940901aa45d.png]

Dobrua mowisz i masz, wiec niech moze bedzie w punktach krotkich i tresciwych:

1. Drop z mobow cos aka porownanie do starego 4.0, po pierwsze tam szansa byla lekko wieksza na dostanie czegokolwiek i po szybkim przemysleniu % na drop itemkow moglyby zostac bo jest nawet git, ale trzeba zwiekszyc znaczaco ilosc jakis tam kosci czy mies do dropniecia. Nie wiem w sumie ile moze byc ale nigdy nie dostalem wiecej niz 1 czyli to raczej max. Na poprzedniej edycji bylo mozna wydropic z 1 mobka nawet 10/11 sztuk danego itemku na raz i tu sie zgadzam ze to bylo zbyt op, wiec mysle ze teraz powinno sie dac dropnac 1-4 sztuki i to bylaby raczej optymalna liczba patrzac w przeszlosc.

[Obrazek: 942708c42f7a5.png]

2. Wiecej expa i $ z mobkow. Teraz jako gracz za kazdego mobka dostaje sie 1 expa i 1$ za zabicie, booster i rangi lekko to zwiekszaja ale dalej jest to troche malo, tym bardziej ze nagroda za zabicie moba z lvl 1 i takiego z lvl 5 jest identycznie taka sama. Moja mysle ze w miare rozsadna propozycja jest taka:

Moby z levelami 1 i 2 - nagroda 2xp i 2$

Moby z levelami 3 i 4 - nagroda 3xp i 3$

Moby z levelem 5 - nagroda 4xp i 4$


Rozpisane oczywiscie na basic playera, bez zadnej rangi i bez aktywnego boostera. Rangi i boostery zwiekszajace zostaja takie jakie sa czyli np dla osoby bez rangi premium, z aktywnym serwerowym boosterem ktora zabije moba lvl 4 dostanie za niego 6xp i 6$. Wydaje sie to rozsadna liczba, ale wiadomo jak zawsze pierw trzeba wprowadzic takowa zmiane i potestowac dopiero wtedy dowiemy sie ile w tym prawdy.

3. Niektorzy narzekaja jeszcze na zbyt maly drop dusz wzgledem pozostalych itemow, i ciezko jest mi sie wypowiedziec w tym temacie bo dla mnie jako dla osoby z ranga GOLD dropia calkiem podobnie, choc tez zastanawiam sie czy ranga ma wplyw na to w ten sposob bo wydaje mi sie ze nie. Moim zdaniem roznica miedzy dropem dusz a kosci/miesa/zlota jest dobra bo jakby nie patrzec za dusze mozna kupic pol trybu a za tamte przedmioty zaledwie pare rzeczy i zrobic w przyszlosci zadania kurierskie ale to temat do dyskusji jakby ktos chcial. Sprobowac zawsze mozna..

[Obrazek: 185a82977af2a.png]

No i poki co to chyba tyle w temacie mobow. Jakbym o czyms zapomnial to dopisze w poscie/edicie i jak ktos ma cos dododania to tez moze swoje cenne 3 grosze dorzucic, a bedzie wiecej wizji dla innych na sytuacje. Niaura
Napiszę w skrócie ten wątek, przydałoby się zwiększyć ten % dropu na mobach, od kiedy robiłem zadania na mobach, to nie wydropiłem więcej niż 1 mięso, kości czy złota, więc trochę by to zajęło gdyby trzeba było zbierać np na te ''zadanie kurierskie' więc z wątkiem się zgadzam. A co do dusz, nie będę się wypowiadać.
odwołam się do 2.
Proponuje zamiast dawania typowej ilości expa i $ za danego mobka to losowe ze za moba 1/2 lvl od 1-3$/exp itp. i to całkiem losowe (z boosterem x2) mysle ze jest to ciekawsze niz zwykle rozwiązanie ze stalym dropem
(25-November-2023 22:09:02)misterhenriques napisał(a): [ -> ]odwołam się do 2.
Proponuje zamiast dawania typowej ilości expa i $ za danego mobka to losowe ze za moba 1/2 lvl od 1-3$/exp itp. i to całkiem losowe (z boosterem x2) mysle ze jest to ciekawsze niz zwykle rozwiązanie ze stalym dropem

Tez dobry pomysl, ale jednak wolalbym stale nagrody, chce zapobiec sytuacji rodem z zabijania na pvp, ze raz dostaje za killa 13xp a za nastepnego dostaje 76 xd. Troche mi sie to nie podoba ale no to moje zdanie.
1. DROP z mobów zmodyfikowany i teraz jest od 1 do 3 sztuki na mięso zombie, kości szkieleta czy złoto pigzombie.
2. Zarobki zmodyfikowane:
Mobek poziom 1: 1-1 exp, 1-1 monet
Mobek poziom 2: 1-2 exp, 1-2 monet
Mobek poziom 3: 1-3 exp, 1-3 monet
Mobek poziom 4: 1-4 exp, 1-4 monet
Mobek poziom 5: 1-5 exp, 1-5 monet
3.
Cytat:3. Niektorzy narzekaja jeszcze na zbyt maly drop dusz wzgledem pozostalych itemow, i ciezko jest mi sie wypowiedziec w tym temacie bo dla mnie jako dla osoby z ranga GOLD dropia calkiem podobnie, choc tez zastanawiam sie czy ranga ma wplyw na to w ten sposob bo wydaje mi sie ze nie. Moim zdaniem roznica miedzy dropem dusz a kosci/miesa/zlota jest dobra bo jakby nie patrzec za dusze mozna kupic pol trybu a za tamte przedmioty zaledwie pare rzeczy i zrobic w przyszlosci zadania kurierskie ale to temat do dyskusji jakby ktos chcial. Sprobowac zawsze mozna..

Wszystko jest DOKŁADNIE rozpisane pod /drop, w przypadku GOLD jakieś boskiej różnicy nie ma, ale mimo to jest.
Przekierowanie