Hejka!
W tym wątku będą zamieszczane wszystkie informacje dotyczące zmian wprowadzanych na trybie
WvsP I Reborn.
Aktualizacja 11.08.2023r.:
- Poprawiono informacje na hologramach na poczekalni (z tego wątku https://mineserver.pl/Temat-Rozwi%C4%85z...82%C4%99dy),
- Poprawiono na poczekani widok przedmiotów Premium (z tego wątku https://mineserver.pl/Temat-Rozwi%C4%85z...82%C4%99dy),
- Poprawiono wszystkie literówki w opisach przedmiotów, profesji, uprawnieniach, etc. (z tego wątku https://mineserver.pl/Temat-Rozwi%C4%85z...82%C4%99dy),
- Poprawiono długość trwania efektu siły mikstur alchemika (z tego wątku https://mineserver.pl/Temat-Rozwi%C4%85z...ki-chemika),
- Usunięto możliwość kopania pod świątynią na lodowej mapie,
- Usunięto możliwość otwierania pieców i statywów alchemicznych przez potwory,
- Skrócono czas trwania efektów umiejętności smoka (nie powinno już na tak długo pozostawać),
- Skrócono czas trwania ataku potworów z 1400 sekund do 1200 sekund,
Aktualizacja 13.08.2023r.: Rozdział I - Zbiorowe łowy
Jest to pierwsza, większa aktualizacja pod tryb
Wojownicy Vs Potwory I Reborn, która wprowadza pogrom nowości i kontrowersyjnych zmian! Więc lecimy kolejno ze wszystkimi...
Nowy wojownik: Strzelec
Sokole oko to jego główna domena, w walce na dystans nie pozostawia żadnych niedobitków.
Podstawowe informacje:
- Koszt: Darmowy,
- Umiejętności: Zadaje dodatkowe obrażenia z każdego łuku,
- Specjalne przedmioty: Brak,
Nowy boss: Slime
Ten zielony przyjaciel jest w stanie zaskoczyć swą dużą mobilnością niejednego wojownika, jednak nie ryzykowałbym pakować się w gromadę walecznych amatorów!
Podstawowe informacje:
- Koszt: 6000$,
- Umiejętności: Atak Szlamu + Wysoki Podskok
- Cooldown: 1500 sekund
Zmiany w mechanikach ogólnej gry:
- Wydłużono czas brania mikstur przez wojowników z 100 sekund do 120 sekund,
- Po wyjściu z gry (już jako potwór) zawsze będziemy ginąć,
- Skrócono czas przygotowania z 560 sekund do 480 sekund,
- Skrócono czas walki/ataku potworów z 1200 sekund do 1000 sekund,
- Skrócono czas rozpoczęcia rozgrywki z 90 sekund do 60 sekund,
- Zwiększono nagrodę za wygraną wojowników do 50$,
Zmiany w klasach
Budowniczy
- Buff: Dodano szansę 35% na otrzymanie 2 punktów doświadczenia za stawianie bloków,
- Nerf: Zwiększono cooldown użycia książki z 20 sekund do 30 sekund,
Alchemik
- Buff: Zwiększono ilość posiadanego bazowego czerwonego proszku z 5 do 6,
- Nerf: Zwiększono cooldown użycia książki z 20 sekund do 30 sekund,
- Nerf: Zmniejszono szansę na otrzymanie mikstur leczenia,
Kowal
- Buff: Zwiększono ilość otrzymywanych punktów doświadczenia z 15 do 30,
- Buff: Zwiększono wartość zaklęcia ostrość z 4 do 5,
- Buff: Zwiększono ilość bazową posiadanego złota z 30 do 32,
- Buff: Zwiększono ilość bazową posiadanych stołów rzemieślniczych z 1 do 3,
- Nerf: Usunięto pochodnie,
- Nerf: Zwiększono cooldown użycia książki z 20 sekund do 30 sekund,
- Nerf: Zmniejszono wartość zaklęcia niezniszczalność z 10 do 8,
Krawiec
- Buff: Zwiększono ilość bazową posiadanych kości z 10 do 12,
- Nerf: Usunięto zbędne przedmioty z profesji,
Obrońca
- Buff: Zwiększono ilość obrażeń zadawanych przez grale o 1,
- Nerf: Zmniejszono ilość wszystkich grali z 20 do 15,
Drwal
- Buff: Zwiększono ilość obrażeń zadawanych przez Drwala o 1,
- Buff: Dodano odporność na upadek,
Chemik
- Buff: Zwiększono ilość mikstur krzywdy z 10 do 15,
- Buff: Dodano odporność na eksplozje,
- Nerf: Zwiększono cooldown użycia książki z 20 sekund do 30 sekund,
Paladyn
- Buff: Zwiększono ilość posiadanych mikstur regeneracji z 1 do 2,
- Buff: Zwiększono wartość zaklęcia moc na łuku z 3 do 4,
- Buff: Dodano odporność na upadek i ogień,
Warlock
- Buff: Zwiększono wartość zaklęcia ostrość na broni Durandal z 1 do 3,
- Buff: Zwiększono prędkość Ognistej Kuli o 20%,
- Buff: Dodano odporność na ogień i eksplozje,
- Nerf: Zwiększono cooldown użycia Ognistej Kuli z 4 sekund do 6 sekund,
- Nerf: Zmniejszono obrażenia dodatkowe Ognistej Kuli z 5 do 4,
Bóg
- Buff: Dodano odporność na ogień, eksplozje i upadki,
- Nerf: Zwiększono cooldown użycia Armagedonu z 100 sekund do 120 sekund,
PigMan
- Buff: Dodano odporność na ogień,
Pająk
- Buff: Zwiększono szansę na nałożenie efektu oślepienia o 2%,
Wilk
- Buff: Zwiększono obrażenia zadawane przez wilki o 1,
Wither
- Buff: Dodano przy każdym trafieniu pociskiem efekt obumierania na 3 sekundy,
Blaze
- Buff: Zwiększono czas trwania podpalenia przez Netherowe Zaklęcia o 0.5 sekundy,
- Buff: Zwiększono zasięg Netherowych Zaklęć o 1.5 bloku,
Smok
- Buff: Zwiększono ilość użyć Ataku Ognistego z 40 do 60,
- Nerf: Zwiększono cooldown użycia Smoczego Oddechu z 8 sekund do 12 sekund,
- Nerf: Zwiększono cooldown użycia Ognistego Strzału z 3 sekund do 5 sekund,
Zmiany w przedmiotach
Różdżka Energii
- Buff: Skrócono cooldown użycia obu ataków z 15 sekund do 12 sekund,
- Nerf: Zmniejszono obrażenia zadawane z 10 do 9,
Młot Thora
- Buff: Nieznacznie zwiększono prędkość rzutu młota,
- Nerf: Zmniejszono zasięg młota z 15 do 12,
Elficki Łuk i Łuk Przeznaczenia
- Nerf: Zmniejszono ilość otrzymywanych strzał z 20 do 16,
Boski Róg Mocy
- Nerf: Skrócono czas trwania prędkości z 120 sekund do 100 sekund,
Na wstępie, ze względu na spore kontrowersje związane z początkowym zamiarem Rozdziału II, większość zmian została odrzucona, stąd też aktualizacja została wprowadzona w trybie przyspieszonym.
Rozdział II - Monstrualne Trzęsienie
Witajcie!
Nadszedł czas, aby na trybie
Wojownicy vs Potwory I Reborn zawitał
Rozdział II. Nazwa rozdziału dobrze mówi - trzęsienie na trybie nie będzie miało końca, ale do rzeczy...
Nowy wojownik: Berserker
Opis profesji:
Wrodzony wojownik, gotowy do walki z każdym przeciwnikiem. Żyje ciągłą walką, nie odstępuje od niej na krok.
Szał Berserkera
Rozpoczyna grę mając niespełna 9 serc, jednak za każde 15 zabitych potworów, jego życie wzrasta, aż do 13 serc.
Posiada również magiczne jabłko, dzięki któremu jest w stanie bardzo długo wytrzymać na mapie.
Nowy potwór: Gigant
Opis profesji:
Potężne monstrum, które zostało wybudzone ze snu. Ogromny stwór, który potrafi zatrząsnąć ziemią. Jest w stanie przyjąć niezliczoną ilość ataków na siebie.
Trzęsienie Ziemi
Prawdziwy terror znajduje się tóż pod twoimi nogami.
Wszyscy wojownicy znajdujący się w zasięgu 7 metrów od ciebie, zostaną podrzuceni w górę oraz zadasz im niewielką ilość obrażeń.
Umiejętności możesz użyć raz na 10 sekund.
Zmiany w ogólnych mechanikach gry:
- Od teraz tylko osoba, która postawiła statyw alchemiczny, może go niszczyć,
- Zmieniono wynagrodzenie za wygraną wojowników zliczając ilość fragmentów świątyni,
Zmiany w klasach
Strzelec
- Buff: Zwiększono wartość zaklęcia Moc do 3 poziomu,
- Nerf: Usunięto pasywną umiejętność zadawania dodatkowego obrażenia,
Krawiec
- Buff: Zwiększono wartość zaklęcia Niezniszczalność do 2 poziomu,
Warlock
- Rework: Zastąpiono umiejętność Ognista Kula - Zaklęciami Warlocka - lewy przycisk - strzał kulą (tak jak poprzednio), prawym przyciskiem obszarowy promień, który zadaje obrażenia,
EnderMan
- Buff: Dodano stały efekt Siły 1,
Smok
- Buff: Zwiększono wartość efektu Odporność do 3 poziomu,