25-May-2023, 22:20:41
Witam.
Jak pewnie każy grający na wvsp wie szanse zwycięstwa wojowników są bardzo znikome i około (na moje oko) 90% gier wygrywają potwory.
Według mnie powinniśmy troche pomóc wojownikom. Jak? Wystarczy dać im więcej możliwości obronnych. Nie jest to wcale trudne do zrobienia Wystarczy przeprowadzić kilka małych zmian. Jakich? A no:
1 Zwiększenie czasu przygotowania z 500 do jakiś 650 sek. Da to wojownikom więcej czasu na przygotowanie się do ataku. Myślę że znaczna większość graczy poparła by mnie w tym aspekcie gdyż 500 sek to nieco za mało. Zwłaszcza że przypomnijmy: czas do wygranej wojowników wynosi obecnie 1400 sek. Wydaje mi się więc że skoro czas do zwycięstwa jest na tyle długi to czas przygotowania powinien być większy.
2 Osłabienie eksplozji creeperów. Myślę że tutaj też wiele osób się ze mną zgodzi.
Chodzi tutaj głównie o to że budowane przez nawet cały czas przygotowywania się na atak pot mury padają od 3 creeperów. Co oznacza że budowanie ich nie ma większego sensu gdyż uzyskany efekt nie jest na tyle przydatny by było opłacalne robienie ich (murów). O ile sam dmg generowany przez creepery jest nawet dobrze wyważony to ich destrukcyjność jest za duża
3 Wzmocnienie uzbrojenia. Nie będę tutaj rozmawiać o setach emeraldowych (boga oraz vip) bo one są już teraz bardzo mocne. Chodzi mi tutaj o zwykłe smocze sety które ma każda klasa. Myślę że tutaj ponownie większość graczy się ze mną zgodzi że smoczy set jest po prostu mega słaby. Nie daje on większych szans na przeżycie nawet w walce ze zwykłymi mobami typu Pigman gdyż blokuje on po prostu za mało dmg. Dodajmy do tego jeszcze bardzo szybkie niszczenie się seta. Jak niby zwykły wojownik miałby przetrwać z taką zbroją (przypomnijmy 1400 sek) ?? Każdy kto grał na trybie doskonale zna odpowiedź: Nie da się. Dlatego moją propozycją było by aby Smoczy set dostał enchant Prot (I albo II). Ktoś powie: ej ale przecież możesz mieć set Prot III krawca. Masz rację możesz. Tylko musisz wybrać tę klase czym samym rezygnujesz z korzyści innych klas. Nie każdy chce to robić i woli sobie np zagrać alchemikiem i przygotować pół EQ pot leczenia. Ktoś inny powie: no to możesz poprosić krawca o to by ci zrobił set? No ale co jeśli:
1 krawiec nie chce ci go zrobić bo cie nie lubi itp.
2 krawca w ogóle nie ma??
No to wtedy jesteś zdany na łaskę smoczego setu w którym szybko padniesz.
Wtedy można by jako jakieś zadośćuczynienie dodać dodatkowy enchant dla krawca np unbreaking II albo jakąś ochrone przed pociskami I co było by nawet ciekawym rozwiążaniem kwestii bardzo dużych obrażeń od szkieletów i na pewno oddałoby tej klasie.
Mam nadzieję że spodobały wam się przedstawione przeze mnie propozycje i chętnie poczytam o waszych jeśli takowe macie
Dziękuję za przeczytanie zapraszam do skomentowania.
Jak pewnie każy grający na wvsp wie szanse zwycięstwa wojowników są bardzo znikome i około (na moje oko) 90% gier wygrywają potwory.
Według mnie powinniśmy troche pomóc wojownikom. Jak? Wystarczy dać im więcej możliwości obronnych. Nie jest to wcale trudne do zrobienia Wystarczy przeprowadzić kilka małych zmian. Jakich? A no:
1 Zwiększenie czasu przygotowania z 500 do jakiś 650 sek. Da to wojownikom więcej czasu na przygotowanie się do ataku. Myślę że znaczna większość graczy poparła by mnie w tym aspekcie gdyż 500 sek to nieco za mało. Zwłaszcza że przypomnijmy: czas do wygranej wojowników wynosi obecnie 1400 sek. Wydaje mi się więc że skoro czas do zwycięstwa jest na tyle długi to czas przygotowania powinien być większy.
2 Osłabienie eksplozji creeperów. Myślę że tutaj też wiele osób się ze mną zgodzi.
Chodzi tutaj głównie o to że budowane przez nawet cały czas przygotowywania się na atak pot mury padają od 3 creeperów. Co oznacza że budowanie ich nie ma większego sensu gdyż uzyskany efekt nie jest na tyle przydatny by było opłacalne robienie ich (murów). O ile sam dmg generowany przez creepery jest nawet dobrze wyważony to ich destrukcyjność jest za duża
3 Wzmocnienie uzbrojenia. Nie będę tutaj rozmawiać o setach emeraldowych (boga oraz vip) bo one są już teraz bardzo mocne. Chodzi mi tutaj o zwykłe smocze sety które ma każda klasa. Myślę że tutaj ponownie większość graczy się ze mną zgodzi że smoczy set jest po prostu mega słaby. Nie daje on większych szans na przeżycie nawet w walce ze zwykłymi mobami typu Pigman gdyż blokuje on po prostu za mało dmg. Dodajmy do tego jeszcze bardzo szybkie niszczenie się seta. Jak niby zwykły wojownik miałby przetrwać z taką zbroją (przypomnijmy 1400 sek) ?? Każdy kto grał na trybie doskonale zna odpowiedź: Nie da się. Dlatego moją propozycją było by aby Smoczy set dostał enchant Prot (I albo II). Ktoś powie: ej ale przecież możesz mieć set Prot III krawca. Masz rację możesz. Tylko musisz wybrać tę klase czym samym rezygnujesz z korzyści innych klas. Nie każdy chce to robić i woli sobie np zagrać alchemikiem i przygotować pół EQ pot leczenia. Ktoś inny powie: no to możesz poprosić krawca o to by ci zrobił set? No ale co jeśli:
1 krawiec nie chce ci go zrobić bo cie nie lubi itp.
2 krawca w ogóle nie ma??
No to wtedy jesteś zdany na łaskę smoczego setu w którym szybko padniesz.
Wtedy można by jako jakieś zadośćuczynienie dodać dodatkowy enchant dla krawca np unbreaking II albo jakąś ochrone przed pociskami I co było by nawet ciekawym rozwiążaniem kwestii bardzo dużych obrażeń od szkieletów i na pewno oddałoby tej klasie.
Mam nadzieję że spodobały wam się przedstawione przeze mnie propozycje i chętnie poczytam o waszych jeśli takowe macie

Dziękuję za przeczytanie zapraszam do skomentowania.