MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] blidness
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Blidness który daje iluzjoner jest za silny. mówię czemu, pierwsza rzecz nic nie widać, może nie jest to jakoś bardzo przeszkadzające ale 2 efekt który daje blidness który jest po prostu za potężny, blidness daje też brak możliwości użycia sprinta, nie dość że dostajesz weakness na 2 minuty od maga przez co nic nie bijesz i przywoływacz który tworzy 120 vexów tobie na twarzy to nie możesz sprintować, bo czasie walki albo umierasz albo po prostu nie możesz ruszyć się z miejsca bo nie możesz sprintować, więc podsumowując nie możesz biegać jeśli jest mag pewnie dostajesz slowness nie widzisz i zostajesz odpychany w każdą strone przez vexów już nie licząć reszty, moim zdaniem blidness musi zostać usunięty z postaci jaką jest iluzjoner albo przynajmniej powinnien zostać wymieniony na inny skill który nie niszczy ci szans na ucieczke. a jak zjesz tego koxa i uciekniesz to i tak przez całą mape będą cie gonić vexy.
Na tym polega trudność mobów i aby nie pchać się w "mrowisko" od razu Wink.
Problem polega na tym że dosłownie wszędzie są te mrowiska a problem z vexami nie polega na ich częstotliwości pojawiania się czy ich liczbie przy tworzeniu ale na ich limicie i długości życia oraz agro one potrafią łapać agro z 20 kratek a lata po prostu za dużo a blidness uniemożliwa nawet ucieczke na 5 kratek bo niemożność sprintowania uniemożliwia taktyczną ucieczke z pola walki w takiej sytuacji jest kilka opcji jesz koxa, umierasz, agrujesz potwory na innego gracza

z vexami problem też może polegać na tym że przywoływacze widzą gracza przez ściany a vexy normalnie przez ściany przelatują i dosłownie wszystkie przylatuje ich cała masa jak tylko gracz sie pojawi pisałem już to trawsonkowi na pw ale wolałem też to dać w wątku
Już bez przesady, że są takie trudne. Zależy od miejsca, w którym "farmisz".
Przekierowanie