08-March-2023, 19:28:11
Witam,
W tym wątku chciałbym poruszyć temat, drugiej strzaly, gdyż naprawdę potrzebuje ona buffa, ponieważ:
- przeważnie strzała ta uderza, gdy mob jest nadal uderzony ( domyślny noDamageTicks = 10), przez to że większośc mobów posiada taką wartość nie możemy ich klepać cały czas, a z racji, że strzała ta jest odrazu wystrzeliwana po trafieniu moba, to przeważnie wgl nie uderza ona moba.
- strzała ta bije horendalnie mały dmg, wiadomo nie taka miała być jej funkcja, ale mimo wszystko jest to dość irytujące w przypadku używania lodowego pocisku, gdzie taka strzała potrafi zablokować dmg z 1-2 śnieżek w zależności od poziomu runy
- większość mobów posiada duży % knockback resistance, więc główny zamysł tej strzały czyli "knockowanie" mobków jest bez sensu, gdyż prawie w ogóle się to nie dzieje.
Ze względu na powyższe, wady proponuję oto taki buff:
Po pierwsze, warto by lekko zmienić odpalanie tej strzały tak aby:
w momencie gdy trafimy moba i wylosujemy bonusową strzałe (te 15%) to odtwarzany byłby istantowo dźwięk:
entity.wither.shoot, o pitch=0.5 i volume=1, następnie dopiero po opóźnieniu 0,5s wystrzeliwana byłaby ta strzała.
Dzięki takiej zmianie mechaniki, strzała ta w końcu miała by większą szansę wbić się w cel, a do tego dźwiek pomagałby zorientować się kiedy spojrzeć na moba, aby nie zmarnować tej bonusowej strzały.
================>
Po drugie warto by zrobić poza zmianom odpalnia tej strzały buff jej dmg, lub dać jej oto taki efekt:
Buff DMG:
- zbuffować aby strzała ta biła ok. 50% dmg tego co normalnie zadalibyśmy tym łukiem.
Buff z Efektem:
- dodać efekt słabości VI na 8s, który byłby nakładany przy trafieniu moba.
===========>
Oczywiście polecam wybrać jeden z tych buffów, albo z efektem, albo ten z dmg.
Mam nadzieję, że powyższe zmiany zostaną wprowadzone, aby w końcu ten bonus miał jakikolwiek sens.
I tak ta strzała nie jest często bo tylko 15% na odpalenie więc absolutnie nie będzie za op.
W tym wątku chciałbym poruszyć temat, drugiej strzaly, gdyż naprawdę potrzebuje ona buffa, ponieważ:
- przeważnie strzała ta uderza, gdy mob jest nadal uderzony ( domyślny noDamageTicks = 10), przez to że większośc mobów posiada taką wartość nie możemy ich klepać cały czas, a z racji, że strzała ta jest odrazu wystrzeliwana po trafieniu moba, to przeważnie wgl nie uderza ona moba.
- strzała ta bije horendalnie mały dmg, wiadomo nie taka miała być jej funkcja, ale mimo wszystko jest to dość irytujące w przypadku używania lodowego pocisku, gdzie taka strzała potrafi zablokować dmg z 1-2 śnieżek w zależności od poziomu runy
- większość mobów posiada duży % knockback resistance, więc główny zamysł tej strzały czyli "knockowanie" mobków jest bez sensu, gdyż prawie w ogóle się to nie dzieje.
Ze względu na powyższe, wady proponuję oto taki buff:
Po pierwsze, warto by lekko zmienić odpalanie tej strzały tak aby:
w momencie gdy trafimy moba i wylosujemy bonusową strzałe (te 15%) to odtwarzany byłby istantowo dźwięk:
entity.wither.shoot, o pitch=0.5 i volume=1, następnie dopiero po opóźnieniu 0,5s wystrzeliwana byłaby ta strzała.
Dzięki takiej zmianie mechaniki, strzała ta w końcu miała by większą szansę wbić się w cel, a do tego dźwiek pomagałby zorientować się kiedy spojrzeć na moba, aby nie zmarnować tej bonusowej strzały.
================>
Po drugie warto by zrobić poza zmianom odpalnia tej strzały buff jej dmg, lub dać jej oto taki efekt:
Buff DMG:
- zbuffować aby strzała ta biła ok. 50% dmg tego co normalnie zadalibyśmy tym łukiem.
Buff z Efektem:
- dodać efekt słabości VI na 8s, który byłby nakładany przy trafieniu moba.
===========>
Oczywiście polecam wybrać jeden z tych buffów, albo z efektem, albo ten z dmg.
Mam nadzieję, że powyższe zmiany zostaną wprowadzone, aby w końcu ten bonus miał jakikolwiek sens.
I tak ta strzała nie jest często bo tylko 15% na odpalenie więc absolutnie nie będzie za op.