MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Buff dla drugiej strzały strzelca
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

W tym wątku chciałbym poruszyć temat, drugiej strzaly, gdyż naprawdę potrzebuje ona buffa, ponieważ:

- przeważnie strzała ta uderza, gdy mob jest nadal uderzony ( domyślny noDamageTicks = 10), przez to że większośc mobów posiada taką wartość nie możemy ich klepać cały czas, a z racji, że strzała ta jest odrazu wystrzeliwana po trafieniu moba, to przeważnie wgl nie uderza ona moba.

- strzała ta bije horendalnie mały dmg, wiadomo nie taka miała być jej funkcja, ale mimo wszystko jest to dość irytujące w przypadku używania lodowego pocisku, gdzie taka strzała potrafi zablokować dmg z 1-2 śnieżek w zależności od poziomu runy

- większość mobów posiada duży % knockback resistance, więc główny zamysł tej strzały czyli "knockowanie" mobków jest bez sensu, gdyż prawie w ogóle się to nie dzieje.


Ze względu na powyższe, wady proponuję oto taki buff:

Po pierwsze, warto by lekko zmienić odpalanie tej strzały tak aby:

w momencie gdy trafimy moba i wylosujemy bonusową strzałe (te 15%) to odtwarzany byłby istantowo dźwięk:
entity.wither.shoot, o pitch=0.5 i volume=1, następnie dopiero po opóźnieniu 0,5s wystrzeliwana byłaby ta strzała.

Dzięki takiej zmianie mechaniki, strzała ta w końcu miała by większą szansę wbić się w cel, a do tego dźwiek pomagałby zorientować się kiedy spojrzeć na moba, aby nie zmarnować tej bonusowej strzały.

================>

Po drugie warto by zrobić poza zmianom odpalnia tej strzały buff jej dmg, lub dać jej oto taki efekt:

Buff DMG:

- zbuffować aby strzała ta biła ok. 50% dmg tego co normalnie zadalibyśmy tym łukiem.

Buff z Efektem:

- dodać efekt słabości VI na 8s, który byłby nakładany przy trafieniu moba.


===========>

Oczywiście polecam wybrać jeden z tych buffów, albo z efektem, albo ten z dmg.

Mam nadzieję, że powyższe zmiany zostaną wprowadzone, aby w końcu ten bonus miał jakikolwiek sens.
I tak ta strzała nie jest często bo tylko 15% na odpalenie więc absolutnie nie będzie za op.
dzwiek masz dodany, buffa dla tej strzaly zadnego extra nie dostanie z prostej przyczyny - to projectile i bufowanie czegos co lata i nim trafi w cel można w miedzy czasie diametralnie zmienic parametry postaci, dlatego operacji w takich sytuacjach na projectilach nie robimy.

Zgodnie z twoja prosba czas wystrzelenia zostal wydluzony dwukrotnie z 5 tickow do 10 tickow czyli 0,5 sekundy w zwiazku z czym ten no damage tick o ktorym pisales moze sam sie rozwiaze.
I sie nie rozwiązało, nie dziala druga strzala, odbija sie od mobow
Nikt nie twierdzil ze sie rozwiaze. Zgodnie ze wskazaniem cooldown jest 2x wolniejszy. I z tego co pamietam dmg per tick jest co 20 tickow a nie 10 wiec druga strzala jest uzyteczna w sytuacji gdy druga strzeala uderzy w inny zywy cel czy jesli idzie wiecej niz jeden mob to po zabiciu pierwszego kolejna strzala ktora wyleci moze zadac obrazenia kolejnemu.
Nie mylisz się akurat bo domyślne immunity mobów wynosi 0,5s

20t = 1s
więc
10t = 0,5s.

Szczerze ide sam na strzelca potestować bo coś mi tu nie pasi...
Przekierowanie