08-March-2023, 19:04:53
Witam,
Chciałbym tutaj poruszyć temat dźwięku dla pozostałych run, dlatego iż dźwięki są dość istotnym elementem rozgrywki, który bardzo pomaga pro graczom, orientować się w sytuacji w gierce i lepiej/szybciej reagować.
Obecnie dźwięki mają tylko runy maga co jest bardzo krzywdzące, bo nie dość że są bardziej intuicyjne w użytku (nie musimy aż tak się skupiać na miejscu uderzenia lub informacji na czacie o cd), to jeszcze do tego po prostu robi to fajny klimat i po prostu milej się tego używa.
Dlatego aby inne klasy nie były tak pokrzywdzone w efektach swoich run proponuję dla nich oto taką listę dzwięków:
Runa: Dźwięk: Pitch: Volume:
===>
Trzesienie Ziemi entity.wither.break_block 0.6 2
===>
Wirujące Ostrze entity.blaze.shoot 1.35 1
(przy rzucaniu, bo
przy wybuchu pocisku jest)
===>
Aura Światła block.enchantment_table.use 1.4 2
===>
Boska Tarcza entity.iron_golem.hurt 0.5 2
item.shield.block 0.7 2
===>
Lodowy Pocisk entity.snowball.throw 1.4 1
block.snow.break 0.8 1
PS: Wszystkie dźwięki mają być odtwarzane przy użyciu, gdzie nie gdzie są mieszanki, by po prostu dźwięk złożony był naprawdę fajny i dopracowany <3
Chciałbym tutaj poruszyć temat dźwięku dla pozostałych run, dlatego iż dźwięki są dość istotnym elementem rozgrywki, który bardzo pomaga pro graczom, orientować się w sytuacji w gierce i lepiej/szybciej reagować.
Obecnie dźwięki mają tylko runy maga co jest bardzo krzywdzące, bo nie dość że są bardziej intuicyjne w użytku (nie musimy aż tak się skupiać na miejscu uderzenia lub informacji na czacie o cd), to jeszcze do tego po prostu robi to fajny klimat i po prostu milej się tego używa.
Dlatego aby inne klasy nie były tak pokrzywdzone w efektach swoich run proponuję dla nich oto taką listę dzwięków:
Runa: Dźwięk: Pitch: Volume:
===>
Trzesienie Ziemi entity.wither.break_block 0.6 2
===>
Wirujące Ostrze entity.blaze.shoot 1.35 1
(przy rzucaniu, bo
przy wybuchu pocisku jest)
===>
Aura Światła block.enchantment_table.use 1.4 2
===>
Boska Tarcza entity.iron_golem.hurt 0.5 2
item.shield.block 0.7 2
===>
Lodowy Pocisk entity.snowball.throw 1.4 1
block.snow.break 0.8 1
PS: Wszystkie dźwięki mają być odtwarzane przy użyciu, gdzie nie gdzie są mieszanki, by po prostu dźwięk złożony był naprawdę fajny i dopracowany <3