MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: propozycje na nowa edycje ehc
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam,
do konca nie wiem jaka wersja bylaby na nowej edycji wiec napisze to co niezbyt mi sie podobalo na tej edycji oraz to co bym zmienil. spodziewam sie ze bedzie 1.12/1.16.

rzeczy ktore mi sie nie podobaly:
-brak haste II w /efekty. sprawa wygladala tak, ze jesli nie posiadales w gildii beacona, nic nie mogles zrobic. kopanie na 5/3/3 diaxowym na boski kilof to lekka udreka. jesli na nastepnej edycji bylaby wersja 1.12 to apelowalbym o dodaniu haste II do /efekty a jesli 1.16 to niech zostanie tak jak jest
-obsydian farmery/sand farmery/kopacze fos. fajnym urozmaiceniem byloby jezeli po scraftowaniu danego farmera, zamiast 1 bysmy otrzymywali np 2-3, zeby poprostu byl jakis trud przebicia tych gildii.
-podstawowy generator swiata. na ehc przydalaby sie jakas wygenerowana mapa bez zadnych cave, zrodelek lawy, wody, rud pod ziemia oraz oceanow(oczywiscie na powierzchni powinny wystepowac jakies zdrodelka wody. nie widze sensu na trybie gdzie drop byl ze stone wystepowaly rudy.
-nie rowny bedrock. jesli chodzi o punkt wyzej to jesli bylaby zrobiona mapa pod ehc jakas no to rowny bedrock na poziomie 3 bylby mega spoko.

PROPOZYCJE JESLI BYLABY WERSJA 1.12:
-wszystkie punkty wymienione wyzej
-usuniecie totemow niesmiertelnosci oraz tarcz

PROPOZYCJE JESLI BYLABY WERSJA 1.16
-podpunkt 'RZECZY KTORE MI SIE NIE PODOBALY'
-zablokowanie craftingu tarcz. na edycji 1.16 zauwazylem ze bardzo duzo osob to sa 'tarczownicy' i jedyne co umia to stac 127637182minut z tarcza tylko po to zeby nie dostac hita. jesli crafting nie bylby zablokowany no w gre wchodzi limit tarcz w eq (1) i max enchant na nich unbreaking1
-znerfienie tridentu. jesli nie byloby limitu enchantu badz tez limitu na uzywanie tridentu (powiedzmy 10s) no to w gre wchodzi zmienienie durability in-game'owo na 32 i wtedy enchant unbreaking nie wplywalby na to czy trojzab zuzyje sie szybciej czy tez wolniej. oczywiscie fajnie by bylo jakby uzycie tridentu podczas walki automatycznie resetowalo nam czas antylogouta (np jak osoba ktora ma 13s antylogouta po uzyciu tridentu z powrotem mialaby te 30s)
-duzo ciezszy netherite. mysle ze netherite powinien byc rarytasem. wiec zmiejszenie OWIELE jego dropu byloby odpowiednim wyborem.
-antyafk zablokowany podczas pvp.

co do obecnej edycji nic bym nie zmienil. owszem, pojawialy sie bledy pokroju wywalanie za pakiety badz tez za punchowanie sie. moim skromnym zdaniem, jezeli tryb ehc dalej bylby wymarniety przez brak graczy no to tryb jest do zamkniecia. osoby ktore kiedys graly na ehc w glownej mierze juz nie graja w mc bo maja studia, rodziny oraz prace. mysle ze tryb jakim jest ehc powinien byc bardziej promowany niz napisanie w consoli na chatcie ogolnym serwera 'TRYB EHC WLASNIE WYSTARTOWAL' czy tez na discordzie dac pinga ze tego i tego dnia startuje ehc. uwazam ze powinna byc jakas reklama trybu tak jak w przypadku sv bylo na tej edycji ze nawet sheidenn sam z siebie sobie gral na sv i przyciagal osoby, bez jego osoby na trybie bylo 10-12os a gdy wbijal ta liczba przekraczala niekiedy 30os wiec cos jest na rzeczy. zdarzy mi sie ze siedze sobie na live u jakis graczy mc ktorzy maja po 10k subow nawet i chca za reklame po 80-100zl za pare h streama wiec kwestia reklamy nie jest jakas trudna, wystarcza checi i wklad wlasciciela serwera w rozwoj trybow.

pozdrawiam,
#1925
Cytat:spodziewam sie ze bedzie 1.12/1.16.

Pozostaje przy tym świetnym 1.8, który każdy tak bardzo chciał i tak bardzo nikt na tym nie gra. Propozycję przejrzę i skomentuje gdy nadejdzie moment robienia nowej edycji. Kiedy? Najwcześniej w kwietniu.
Witam, jeszcze dodam cos na propozycje:

- Tak jak powyzej napisal night na temat mapy to zmienilbym to zeby mapa byla w miare plaska i usunal góry czego kolega wyzej nie napisal oraz zmienil krajobraz pod /warp pvp na totalnie plaski co duzo by wplywalo na łatwość Minecraft'owej potyczki.

- Zmieniłbym limit z 03/12/03 (koxy, refy, perly) na 03/12/6, wieksza ilosc perel w eq dawalaby wieksze pole do popisu

- Poprawienie hitow, często zauwazam ze hity albo dzialaja prawidlowo albo ich nie ma w ogole sa same praktycznie puste hity co nie daje fun'u z tego zeby gorzystac godnie z przeznaczeniem trybu czyli pojedynku miedzy graczami

- Dodanie czegoś w stylu wyplacenia na raz z schowka calego staka (64) refow czy koxow bez cofniecia do schowka dajmy tam ze na 10s ale w aktualnej sytuacji mam na mysli refow, gdyz famery sa glownie na bazie refow i by to ułatwiło robienie ich bo gdy ma sie je w schowku bardzo utrudnia skakanie między schowkiem a craftingiem

- usuniecie itemow strikte p2w tak jak sety premium 5/5, ponieważ dajmy ze jakis gracz nakupi ogrom kluczy do PremiumCasow daje mu duza przewage nad innymi graczami posiadajac takie uzbrojenie, lub drugie wyjscie usuniecie setow 5/3 oraz 5/4 z mozliwosci kupienia za walutę trybowa lub itemy a zrobienie 5/3 jako premium bo wtedy tylko Protection daje minimalna przewage a juz zniszczalnosc tych setow jest na rownym poziomie

- Zmienilbym jeszcze "Buty Speed" na stara ich wersje gdy odrazu przy ich zakupie był na nich enchant 4/3 co dawal wiekszy sens zbierania na nie bo przy aktualnej sytuacji nie mozna ich laczyc z ksiazkami a enchanty moga wypasc tragiczne w enchantcie co sprawia ten przedmiot troszeczke bezużyteczny.

Edit: Dodalbym jeszcze /trade co ulatwialo by wymianę przedmiotow między graczami

Wiecej pomyslow mi aktualnie do glowy nie przychodzi.

Cieplutko Pozdrawiam, Il0ve ❤️

2 0 8 8
poprzez /trade jest kopiowanie wiec ta opcja odpada. wystarczy troche pomyslec i mozesz miec multum itemow przez to Smile
(21-February-2023 21:38:43)TheNightLiteX napisał(a): [ -> ]poprzez /trade jest kopiowanie wiec ta opcja odpada. wystarczy troche pomyslec i mozesz miec multum itemow przez to Smile

Na Pvp classic jest "zfixowana" wersja trade.
[Obrazek: f8sEtFt.png]
Przekierowanie