Buff dla smoka smok jest dosyć drogą klasą potrafi on latać i ziać ogniem i podpalać
jest to spoko ale hero ma wiele więcej do zaoferowania jest o wiele silniejszy i przydatny dla drużyny podpalenie nie zadaje zbyt wiele obrażeń więc przydało by sie coś dla smoka żeby coś walnąć moją propozycją jest aby smok dostał kule ognia którą mógłby strzelać co 15s
=======> Leszy <======== ---> 0,5% przy wybieraniu klasy potwora
=> Buffy wrodzone:
- absorbcja 8 (16 złotych serc) -> razem 10 zwykłych serc i 16 złotych
- speed I
- skok I
- odporność I
=> Umiejętności:
Prastara Laska (zaczarowany patyk) - atak dystansowy o zasięgu 20 kratek, który zadawałby 3 dmg i dawał trucizne taką samą jak pajęcza na 3s, można by jej użyć co 3s. Sam atak wygładałby jak śnieżka.
Gniew Lasu (brzozowy pień) - umiejętność o 1min cd, która by dawała siłe I i speed II na 30s, w obrębie 50 kratek (odpowiednik rogu dla potworów).
Ciernista Pułapka - umiejętność, która powadowałaby nadanie slow X i jump -X (uniemożliwia to poruszanie się) na 4s. Można by jej użyć co 30s, a także przeszywała by graczy, natomiast jej zasięg wynosiłby 14 kratek, a jej particle to byłyby zielony i czarny reddust (particle redston'a)
Sok Brzozowy (1 razowa potka) - Dawałby health boost I (2 czerwone serca) i regenerację III na 30s
Krzewomiecz - Drewniany miecz z sharpnessem I, knockback II
Jeśli ktoś ma jakieś pomysły czy obiekcje może o tym napisać w komentarzu.
Racja tylko młot mogą zostawić taki jaki jest ale szał mógłby zadawać poprostu pewne 10 serc żeby to mobki z mniejszej klasy takie jak rybik lub golem by padali na hita a np takiemu herobrinowi by zadawali po 10hp a wiemy że on tego hp ma dużo. Jak najbardziej podobają mi się wątki przedstawione w komentarzu i myślę ze powinny one zostać zaakceptowane dziękuję pozdrawiam.
=======> Leszy <======== ---> 0,5% przy wybieraniu klasy potwora
=> Buffy wrodzone:
- absorbcja 8 (16 złotych serc) -> razem 10 zwykłych serc i 16 złotych
- speed I
- skok I
- odporność I
=> Umiejętności:
Prastara Laska (zaczarowany patyk) - atak dystansowy o zasięgu 20 kratek, który zadawałby 3 dmg i dawał trucizne taką samą jak pajęcza na 3s, można by jej użyć co 3s. Sam atak wygładałby jak śnieżka.
Gniew Lasu (brzozowy pień) - umiejętność o 1min cd, która by dawała siłe I i speed II na 30s, w obrębie 50 kratek (odpowiednik rogu dla potworów).
Ciernista Pułapka - umiejętność, która powadowałaby nadanie slow X i jump -X (uniemożliwia to poruszanie się) na 4s. Można by jej użyć co 30s, a także przeszywała by graczy, natomiast jej zasięg wynosiłby 14 kratek, a jej particle to byłyby zielony i czarny reddust (particle redston'a)
Sok Brzozowy (1 razowa potka) - Dawałby health boost I (2 czerwone serca) i regenerację III na 30s
Krzewomiecz - Drewniany miecz z sharpnessem III, knockback II
Cytat:Nerf dla młota Thora chodzi o to że jak otrzymamy szał bitewny po zabiciu potwora młot robi one hit co wy przypadku zwykłego potwora jest git to przypadku bossów jest zbyt op
bo nie raz była sytuacja że ktoś wziął maga witchera a nawet hero i zginoł w 1s od strzału z młotka fakt wiem że szał bitewny działa na vortexa im łuk czy nawet potkę to najpierw łuk trzeba naciągnąć i trafić a wortexem tylko trafić a potka ma bardzo mały zasięg tak młotem można walić na miarę spoko odległość nie trzeba zbytnio celować i można walić przez ściany moją propozycją jest żeby młot na szale bitewnym zbijał bossowi absorpcje ale nie zabijał na one hit
IMO, ten
szał wgl nie powinien działać na bossy (na każdej broni, nie tylko młot), bez przesady, chłop sobie zabija szkieleta i po chwili mnie nie ma bo mnie zabił szałem bitewnym. Gdyby nie wpływał on wgl na bossa, i bron zadawałaby tyle obrażeń co bez niego, ubicie bossa byłoby kwestią przygotowania się lub dobrego cela z łuku, nie kliknięcia młotkiem z 13 kratek nawet nie wiedząc że zabiło się bossa.
Cytat:Propozycja nowego bossa dla każdego był by to boss bardzo rzadki występował by on losowo dla każdego gracza szansa na to by była bardzo mała nazywał by sie on Leszy
arsenał leszego składał by się z :
Prastarej Laski Leszego można by było wykonać z niej atak raz na 5s zadawał by on obrażenia równe jednego serca i zatruwał by on na 3s
Gniew Lasu - była by to umiejętność dzięki której potwory w pobliżu leszgo otrzymywałby siłe 1 i speed 2 na 30s cd umiejętności to 1minuta
Ciernista pułapka- można by było jej użyć raz na 30s zadawała by ona obrażenia w wysokości 3 serc i dawała bardzo duże spowolnienie(takie że nie da sie ruszyć) na 3s
zasiek ataku przeszywał by przeciwników a zasięk miał podobny do inferno wygląd umiejętności składał by się z czarnych i zielonych partikli
Troche nieklimatyczny ten leszy, to nie wvsp 2 czy 3, tu w większości bossy są jakoś wzięte z klocków - każdy poza herobrine to mobek z minecraft, a herobrine to poprostu mit który znany jest od dawna. Jeśli chcesz proponować losowego mini bossa, może pomyśl nad
Wither Skeletonem?
Cytat:=> Buffy wrodzone:
- absorbcja 8 (16 złotych serc) -> razem 10 zwykłych serc i 16 złotych
- speed I
- skok I
- odporność I
=> Umiejętności:
Same buffy są mocniejsze niż u zwykłego bossa, nie wspominając o reszcie z jego zestawu - i to ma być mini boss? rozumiem niską szansę na drop, ale przy ilości ubijanych potworków per rundę, takich może być nawet kilka.
(30-December-2022 09:43:12)GokuSSJ napisał(a): [ -> ]Cytat:Nerf dla młota Thora chodzi o to że jak otrzymamy szał bitewny po zabiciu potwora młot robi one hit co wy przypadku zwykłego potwora jest git to przypadku bossów jest zbyt op
bo nie raz była sytuacja że ktoś wziął maga witchera a nawet hero i zginoł w 1s od strzału z młotka fakt wiem że szał bitewny działa na vortexa im łuk czy nawet potkę to najpierw łuk trzeba naciągnąć i trafić a wortexem tylko trafić a potka ma bardzo mały zasięg tak młotem można walić na miarę spoko odległość nie trzeba zbytnio celować i można walić przez ściany moją propozycją jest żeby młot na szale bitewnym zbijał bossowi absorpcje ale nie zabijał na one hit
IMO, ten szał wgl nie powinien działać na bossy (na każdej broni, nie tylko młot), bez przesady, chłop sobie zabija szkieleta i po chwili mnie nie ma bo mnie zabił szałem bitewnym. Gdyby nie wpływał on wgl na bossa, i bron zadawałaby tyle obrażeń co bez niego, ubicie bossa byłoby kwestią przygotowania się lub dobrego cela z łuku, nie kliknięcia młotkiem z 13 kratek nawet nie wiedząc że zabiło się bossa.
Cytat:Propozycja nowego bossa dla każdego był by to boss bardzo rzadki występował by on losowo dla każdego gracza szansa na to by była bardzo mała nazywał by sie on Leszy
arsenał leszego składał by się z :
Prastarej Laski Leszego można by było wykonać z niej atak raz na 5s zadawał by on obrażenia równe jednego serca i zatruwał by on na 3s
Gniew Lasu - była by to umiejętność dzięki której potwory w pobliżu leszgo otrzymywałby siłe 1 i speed 2 na 30s cd umiejętności to 1minuta
Ciernista pułapka- można by było jej użyć raz na 30s zadawała by ona obrażenia w wysokości 3 serc i dawała bardzo duże spowolnienie(takie że nie da sie ruszyć) na 3s
zasiek ataku przeszywał by przeciwników a zasięk miał podobny do inferno wygląd umiejętności składał by się z czarnych i zielonych partikli
Troche nieklimatyczny ten leszy, to nie wvsp 2 czy 3, tu w większości bossy są jakoś wzięte z klocków - każdy poza herobrine to mobek z minecraft, a herobrine to poprostu mit który znany jest od dawna. Jeśli chcesz proponować losowego mini bossa, może pomyśl nad Wither Skeletonem?
Cytat:=> Buffy wrodzone:
- absorbcja 8 (16 złotych serc) -> razem 10 zwykłych serc i 16 złotych
- speed I
- skok I
- odporność I
=> Umiejętności:
Same buffy są mocniejsze niż u zwykłego bossa, nie wspominając o reszcie z jego zestawu - i to ma być mini boss? rozumiem niską szansę na drop, ale przy ilości ubijanych potworków per rundę, takich może być nawet kilka.
Mogłeś sprecyzować dokładnie jakich oczekujesz zmian, to by się doszło do jakiegoś kompromisu, sam boss właściwie niema prawie wgl jakiegoś większego dmg'a jak potki rzucane, a jedynie jest lekko thanky i ma umiejętność buffującą, debuffującom...
Jeśli o mnie chodzi to nerfy jakie u niego widze to:
- zmniejszenie czasu trwania ciernistej pułapki z 4 na 2,5s
- zmniejszenie absorbcji do IV lub V
- zmniejszenie sharpa na krzewomieczu z IV na I
- co do gniewu lasu uważam, że jest w porządku bo jednak miło jakby potworki mogły być w końcu w jakiś sposób też buffowane.
Dobra, fakt faktem jest to długo po terminie, jednak warto zaznaczyć:
- Smok dostał serię buffów i nerfów,
- Ogólnie klasy potworów zostały zmienione pod względem balansu,
- Wojownicy również otrzymali zmiany, które wychodzą mniej-bardziej lub w ogóle na korzyść potworów,
W związku z powyższym zamykam wątek, przy czym chcę poinformować iż jeżeli jakakolwiek klasa będzie dodawana na ten tryb (WvsP I Reborn), powinna, a nawet musi (jeśli chodzi o klasy potworów) mieć charakter Minecraftowy.