MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Brewing stand bug fix
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

Kiedyś były wątki co do bugu z prywatnym statywem, w 2k20 kończyło się na braku src'ka i niemożności naprawy błędu, a co było potem to już idk. Zgaduję natomiast, że w tym momencie jesteście w posiadaniu kodu źródłowego pluginu.

Dla przypomnienia - prywatny statyw działa tylko osobom, które są obecne podczas ładowania gry. Gdy wejdziemy na tryb, gdy gra będzie rozpoczęta, nasz statyw nie będzie działał!

Zmodyfikowany kod pięknego wenezuelczyka od annihilacji:
Kod:
@EventHandler(priority = EventPriority.MONITOR)
    public void enderFuraceManagement(PlayerJoinEvent event) {
      if (Game.isGameRunning()) {
        AnniPlayer p = AnniPlayer.getPlayer(event.getPlayer().getUniqueId());
        if (p == null)
          return;
        if (Version.getServerVersion().isOlder(Version.v1_11_R1)) {
          if (p.enderfurnace == null)
            p.enderfurnace = EnderFurnace.getCreator().createFurnace(p);
          if (p.enderBrewing == null)
            p.enderBrewing = EnderBrewing.getCreator().createBrewing(p);
        } else {
          p.enderBrewing = EnderBrewing.getCreator().createBrewing(p);
          p.enderBrewing.load(EnderBrewing.getBrewingData(p));
        }
      }
    }

Dodana została 10 i 11 linijka.

Znajdujemy się w package: com.hotmail.AdrianSRJose.AnniPro.anniGame.AnniPlayer.class

Jak wyszła jakaś inna wersja tego pluginu i nie jestem z moim bestem friendem na bieżąco to sorki

Kod działa na 99%, nie wrzucaliśmy go nigdzie, bo szkoda zaśmiecać vps'a tym pluginem. Więc co za tym idzie - nie sprawdzaliśmy poprawności, ale jakieś wyżyny możliwości to to nie są i będzie działać!
Niestety nie korzystamy z paczki o ktorej piszesz i podmiana na ten kod nie jest możliwa. Nie mniej dzięki za chęci.
Generalnie jeśli chodzi o obecną paczkę to prawdopodobnie już prościej byłoby wyrejestrować aktualny event z obecnej paczki i napisać na to osobny plugin.
Przekierowanie