MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] hity na WD
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
(12-October-2022 20:21:25)szumielxd napisał(a): [ -> ]
(12-October-2022 18:27:08)ImHexa napisał(a): [ -> ]@szumiel
Owszem w kodzie nigdzie nie znajdziesz "Math.rand()", co nie zmienia faktu że ostateczny damage jest pseudolosowy.
Chwile temu przeprowadziłem test na czystym 1.8.8.

[Obrazek: BOc1TZo.png]

Damage zadawałem łapką, drewnianym mieczem i "mieczem dusz", w full żelaznym prot 2.
Dla porównania, zwykła żelazna zbroja bez enchantów:

[Obrazek: EMABZfq.png]

Fakt, damage nie jest całkowicie statyczny, jednak nie jest to spowodowane stricte enchantem protection, a ogólnym modyfikatorem "magicznej" ochrony zbroji.
[Obrazek: PhEae5p.png]

Zawsze pozostaje możliwość wyłączenia obrażeń krytycznych z poziomu serwera

a jeżeli to wyłączysz to będzie lepiej? czy może po prostu ustawić tryb tylko na wersje 1.8+?
Cytat:a jeżeli to wyłączysz to będzie lepiej? czy może po prostu ustawić tryb tylko na wersje 1.8+?

Chyba nie rozumiesz o czym mówimy, wersja nie ma kompletnie nic do tego.
Niewiem przez co ale hity są zmienione na wd i goście raz biją skórzane na hita bez rogu i siłki a raz z rogiem nie mogą zabić nawet na 2 hity więc wypadało by to jakoś naprawić
@up
Wytłumaczyłem dlaczego tak się dzieje, Szumiel podał możliwe rozwiązanie, pytanie jak społeczność się na to zapatruje (tj. wyłączenie krytów). Osobiście myślę że zmniejszenie modifiera z 1.5 na 1.2 lub 1.25 powinno załatwić sprawę bez usuwania vanillowej mechaniki.
A jak wytłumaczysz to że na wd 2.0 hity były git a teraz jest jakiś błąd z hitami
(13-October-2022 17:17:29)koxpvp1337 napisał(a): [ -> ]Niewiem przez co ale hity są zmienione na wd i goście raz biją skórzane na hita bez rogu i siłki a raz z rogiem nie mogą zabić nawet na 2 hity więc wypadało by to jakoś naprawić

udowodnij bo brzmi jak totalny farmazon =) gdyby tak było ze goscie padają na 1 hita bez rogu to od pierwszego dnia byłyby płacze a tryb byłby nie grywalny.

@topic
imo wyłączanie krytów bo ktoś pada szybciej, gdy ktoś lepiej celuje to niedorzeczność.
@up i @szumiel
Jeżeli skargi i opinie graczy na temat knockbacku i zbugowanego dmg was nie przekonują to możemy zrobić nagrania na zwykłym MC i wd i pokazać jaka jest różnica w kb i w hittingu (głowny clue tego wątku) .
Tylko... jest jeden problem, bo nagrywanie tego na wd przy tej liczbie graczy to będzie koszmar, co chwile będzie nam ktoś przychodził i przeszkadzał. Jest mozliwość dodania jakiejś areny (wcześniej chyba były duelsy na WD) lub nwm jakiś specjalny warp z permisją per player, abyśmy mogli to nagrać?
(14-October-2022 10:50:18)bum35 napisał(a): [ -> ]@up i @szumiel
Jeżeli skargi i opinie graczy na temat knockbacku i zbugowanego dmg was nie przekonują to możemy zrobić nagrania na zwykłym MC i wd i pokazać jaka jest różnica w kb i w hittingu (głowny clue tego wątku) .
Tylko... jest jeden problem, bo nagrywanie tego na wd przy tej liczbie graczy to będzie koszmar, co chwile będzie nam ktoś przychodził i przeszkadzał. Jest mozliwość dodania jakiejś areny (wcześniej chyba były duelsy na WD) lub nwm jakiś specjalny warp z permisją per player, abyśmy mogli to nagrać?

nope poza tym w godzinach porannych to zaden problem, gra raptem po kilka osob, w ciagu dnia tez nie problem sie dogadac na kordach x/y. Zadnych duelsow nie bylo.
Cytat:Zadnych duelsow nie bylo

Jak to nie było... Były, co prawda połowa boskich nie działała.
Zawsze jest możliwość przetestowania silnika serwera. Na WD jest czysty silnik 1.8.8 bez możliwości modyfikacji knockbacka etc. Co za tym idzie jest domyślny knockback z wersji 1.8.
Dla testu mógłbym wgrać silnik z pvp classica, który umożliwia modyfikację knockbacka + sam w sobie zawiera jakieś fixy itd. Pytanie czy byście chcieli, zanim ocenicie polecam się poklepać na pvp classic by ocenić knockbacka.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie