03-October-2022, 01:24:13
Hello! W tym wątku będę zamieszczał dokładne opisy aktualizacji
na skyblocku, a jako że ostatnio się takowa pojawiła to zaczynajmy.
Aktualizacja 1.1
1. Ułatwienie początku gry dla nowych graczy:
Jeśli pierwszy raz wejdziemy na serwer to zyskujemy tak zwanego buffa na 2 dni
który sprawia że zdobywany xp [na pasku lvla] zdobywa się po prostu o wiele szybciej przez co zdobycie kilofa z wszystkimi enchantami u górnika [/warp górnik]
staje się niezwykle proste.
2. Urozmaicenie sklepu:
W itemshopie zostały dodane kolorki chatu i suffixy.
3. Wprowadzenie bossbara życia dla mobów które tego wymagają:
Na SkyBlocku były moby takie jak np. strażnik którym nie wyświetlało się hp
a jednak jest to przydatna rzecz na moba który może się w jedną chwilę zregenerować więc od tej pory możecie zauważyć przy danym mobie u góry ekranu pasek ich życia
4. Znerfienie globalnie fortuny o połowę:
Od tej pory wszystkie kilofy zostały zmodyfikowane i z fortuny np. 9 spada ona do 4
5. Zwiększenie cen sprzedaży w sklepie jeśli chodzi o surowce takie jak żelaza itd:
Powyższa zmiana jako że nie ma celu sprawić abyście mniej zarabiali [bardziej kwestie optymalizacyjne] ceny sprzedaży surowców zostały podwojone abyście nie odczuli nerfa fortuny.
6. Ulepszenie tak zwanych "hitów" czy precyzyjniej knockbacka bazowego graczy.
Knockback bazowy gracza został zmodyfikowany, od tej pory pvp jest troszkę bardziej nastawione pod skill.
7. Wprowadzenie GILDI na SkyBlocku
Wprowadziłem gildie które głównie służą do ulepszania budowli gildyjnych w których możemy znaleźć cenne przedmioty do zakupu lub po prostu zdobycia.
Do gildii dostaniecie się komendą /warp gildia
8. Wprowadzenie RAJDÓW na SkyBlocku:
Rajdy czyli po prostu dungeon składający się z kilku bardziej rozwiniętych etapów na którym końcu stoi boss.
Rajdy są zawarte w gildii, a dokładniej w budowli "Portal Gildyjny"
9. Wprowadzenie BASZTY PRÓB na SkyBlocku:
Basztę prób można na spokojnie porównać do demon towera tylko że w tym przypadku mamy jedynie 5 pięter i na każdym z nich twoim zadaniem to pokonanie bossa, za pokonanie takowego bossa otrzymujemy 1 kluczyk do skrzynki prób, jednak ostatni boss jest tak wymagający że za pokonanie go otrzymujecie podwójna nagrodę czyli aż 10 kluczy.
10. Wprowadzenie nowego eventu POLE BITWY na SkyBlocku:
Pole bitwy to nowy event który występuje tylko 3 razy dziennie.
Sam event jest niezwykle prosty, mamy 2 drużyny które walczą o jako pierwsze zdobycie 100k punktów które zdobywa się zabijając graczy z przeciwnej drużyny lub co jest lepszą opcją, przejęcie kryształu znajdującego się na środku mapy który dodaje twojej drużynie biernie +200 pkt na sekundę.
Nagroda za wygranie takiego pola bitwy zależy od nazwijmy to serwera na którym się znajdujesz, istnieją 2 serwery, 1 jest dla graczy którzy nie osiągnęli tytułu "Komes Ziemski" a 2 analogicznie, dla tych którzy posiadają komesa lub wyżej,
jeśli wygrałeś na 1 serwerze twoją nagrodą będą 3 ordery [które wymienisz u villagera na /spawn przy npc od eventów] i +5% punktów twojego tytuły, jeśli jednak wygrasz na 2 serwerze nagroda różni się jedynie ilością zdobywanych orderów, bo wzrasta aż do 5
Jednak co kiedy drużyna przegra? W takim momencie na serwerze 1 otrzymujesz 1 order, a na drugim 3 JEDNAK, za przegraną również traci się 10% twojego tytułu [niezależnie od serwera]
11. Wprowadzenie nowego systemu eventów na SkyBlocku:
Jako że nowi gracze byli wręcz katowani na eventach przez weteranów to wszystkie eventy oprócz licytacji zostały podzielona na 2 "serwery" jeden dla osób które nie osiągnęły tytułu komesa ziemskiego i drugiego w którym są osoby które takowy tytuł osiągnęły lub mają wyższy.
na skyblocku, a jako że ostatnio się takowa pojawiła to zaczynajmy.
Aktualizacja 1.1
1. Ułatwienie początku gry dla nowych graczy:
Jeśli pierwszy raz wejdziemy na serwer to zyskujemy tak zwanego buffa na 2 dni
który sprawia że zdobywany xp [na pasku lvla] zdobywa się po prostu o wiele szybciej przez co zdobycie kilofa z wszystkimi enchantami u górnika [/warp górnik]
staje się niezwykle proste.
2. Urozmaicenie sklepu:
W itemshopie zostały dodane kolorki chatu i suffixy.
3. Wprowadzenie bossbara życia dla mobów które tego wymagają:
Na SkyBlocku były moby takie jak np. strażnik którym nie wyświetlało się hp
a jednak jest to przydatna rzecz na moba który może się w jedną chwilę zregenerować więc od tej pory możecie zauważyć przy danym mobie u góry ekranu pasek ich życia
4. Znerfienie globalnie fortuny o połowę:
Od tej pory wszystkie kilofy zostały zmodyfikowane i z fortuny np. 9 spada ona do 4
5. Zwiększenie cen sprzedaży w sklepie jeśli chodzi o surowce takie jak żelaza itd:
Powyższa zmiana jako że nie ma celu sprawić abyście mniej zarabiali [bardziej kwestie optymalizacyjne] ceny sprzedaży surowców zostały podwojone abyście nie odczuli nerfa fortuny.
6. Ulepszenie tak zwanych "hitów" czy precyzyjniej knockbacka bazowego graczy.
Knockback bazowy gracza został zmodyfikowany, od tej pory pvp jest troszkę bardziej nastawione pod skill.
7. Wprowadzenie GILDI na SkyBlocku
Wprowadziłem gildie które głównie służą do ulepszania budowli gildyjnych w których możemy znaleźć cenne przedmioty do zakupu lub po prostu zdobycia.
Do gildii dostaniecie się komendą /warp gildia
8. Wprowadzenie RAJDÓW na SkyBlocku:
Rajdy czyli po prostu dungeon składający się z kilku bardziej rozwiniętych etapów na którym końcu stoi boss.
Rajdy są zawarte w gildii, a dokładniej w budowli "Portal Gildyjny"
9. Wprowadzenie BASZTY PRÓB na SkyBlocku:
Basztę prób można na spokojnie porównać do demon towera tylko że w tym przypadku mamy jedynie 5 pięter i na każdym z nich twoim zadaniem to pokonanie bossa, za pokonanie takowego bossa otrzymujemy 1 kluczyk do skrzynki prób, jednak ostatni boss jest tak wymagający że za pokonanie go otrzymujecie podwójna nagrodę czyli aż 10 kluczy.
10. Wprowadzenie nowego eventu POLE BITWY na SkyBlocku:
Pole bitwy to nowy event który występuje tylko 3 razy dziennie.
Sam event jest niezwykle prosty, mamy 2 drużyny które walczą o jako pierwsze zdobycie 100k punktów które zdobywa się zabijając graczy z przeciwnej drużyny lub co jest lepszą opcją, przejęcie kryształu znajdującego się na środku mapy który dodaje twojej drużynie biernie +200 pkt na sekundę.
Nagroda za wygranie takiego pola bitwy zależy od nazwijmy to serwera na którym się znajdujesz, istnieją 2 serwery, 1 jest dla graczy którzy nie osiągnęli tytułu "Komes Ziemski" a 2 analogicznie, dla tych którzy posiadają komesa lub wyżej,
jeśli wygrałeś na 1 serwerze twoją nagrodą będą 3 ordery [które wymienisz u villagera na /spawn przy npc od eventów] i +5% punktów twojego tytuły, jeśli jednak wygrasz na 2 serwerze nagroda różni się jedynie ilością zdobywanych orderów, bo wzrasta aż do 5
Jednak co kiedy drużyna przegra? W takim momencie na serwerze 1 otrzymujesz 1 order, a na drugim 3 JEDNAK, za przegraną również traci się 10% twojego tytułu [niezależnie od serwera]
11. Wprowadzenie nowego systemu eventów na SkyBlocku:
Jako że nowi gracze byli wręcz katowani na eventach przez weteranów to wszystkie eventy oprócz licytacji zostały podzielona na 2 "serwery" jeden dla osób które nie osiągnęły tytułu komesa ziemskiego i drugiego w którym są osoby które takowy tytuł osiągnęły lub mają wyższy.