21-September-2022, 18:57:24
Hejka, dziś sugeruje aby od podszewki zabrać się za wille gangowe a więc, tutaj moja propozycja na totalnie nowe budynki, jedynym pokojem którego nie zmieniamy jest Salon ( 1 osoba dodatkowo do gangu per lvl)
[b]Garaż: szansa raz na 24h na auto, system z rozdawaniem amunicji zostawić, jedynie zwiększyć limit osób do całego gangu i zwiekszyc liczbe paczek amunicji.
Szansa na auto
Poziom I: 20 %
Poziom II: 30
Poziom III: 50 %
Poziom IV: 75 %
Poziom V: 95 %
Kuchnia: Bezsens, skoro nie ma wojen gangowych, to po co mi regeneracja na terenie obiektu gangowego?
Sugestią moją jest aby wywalić tą regeneracje i wstawić możliwość dostania regeneracji po każdym
fragu na mapie głównej
Poz I: Regeneracja I na 3 sekundy
Poz II: Regeneracja I na 5 sekund
Poz III: Regeneracja I na 8 sekund
Poz IV: Regeneracja II na 3 sekundy
Poz V: Regneracja II na 5 sekund
Plantacja: Abstrakcja taka sama jak w przypadku kuchni - zero zastosowania a więc moja propozycja jest następujaca:
Efekt zwiększonego nasycenia przy jedzeniu czyli mamy % szans na to że po zjedzeniu befsztyka zamiast wyregenerować
nam 4 punkty głodu wyregeneruje 6
Poz I: 10 %
Poz II: 25 %
Poz III: 40 %
Poz IV: 60 %
Poz V: 75 %
Pokój spotkań - żadnego opisu, żadnego zastosowania a więc wnioskuje o jego absolutne usunięcie i dodanie bossa gangowego
tak jak ma to miejsce na bestrpg, tylko dostosowany do standardów naszego ukochanego trybu.
Biuro: Zostawię to bez komentarza, ten budynek daje nam... większe zarobki z magazynu na spawnie. Już sam magazyn woła o pomstę do nieba bo nigdy nie widzialem osoby ktora by z niego korzystala
Sugeruję zmienić formę budynku i dodać stały bonus do pieniedzy zarabianych z questów
Poz I: 5 %
Poz II: 7.5 %
Poz III: 12.5 %
Poz IV: 20 %
Poz V: 27.5 %
Silownia: Niby jest to jedyny budynek który ma sens ale no jednak nie do końca, sugeruję zamienić dotychczasowy bonus na nowy.
Nowym efektem byłby efekt siły i odporności po zabiciu gracza na mapie głównej.
Poz I: Siła I na 3 sekundy i Odporność I na 2 sekundy
Poz II: Siła I na 5 sekund i Odporność I na 3 sekundy
Poz III: Siła I na 7.5 sekundy i Odporność I na 3 sekundy
Poz IV: Siła II na 3 sekundy i Odporność I na 5 sekund
Poz V: Siła II na 5 sekund i Odporność II na 3 sekundy
DOTYCHCZASOWE BŁĘDY Z GANGAMI: ( gang )
1. /zamki taka komenda nie istnieje
2. /staty nie ma takiej komendy
3. Gang może mieć więcej czlonkow niz teoretycznie nam na to pozwala gra czyli 7/6 mimo nie ulepszonego salonu[/b]
Prośba moja jeszcze jedna, zmniejszenie cen o chociaż 25 % bo na gta naprawdę opornie zbiera się tą $ zważając ze są inne wydatki
[b]Garaż: szansa raz na 24h na auto, system z rozdawaniem amunicji zostawić, jedynie zwiększyć limit osób do całego gangu i zwiekszyc liczbe paczek amunicji.
Szansa na auto
Poziom I: 20 %
Poziom II: 30
Poziom III: 50 %
Poziom IV: 75 %
Poziom V: 95 %
Kuchnia: Bezsens, skoro nie ma wojen gangowych, to po co mi regeneracja na terenie obiektu gangowego?
Sugestią moją jest aby wywalić tą regeneracje i wstawić możliwość dostania regeneracji po każdym
fragu na mapie głównej
Poz I: Regeneracja I na 3 sekundy
Poz II: Regeneracja I na 5 sekund
Poz III: Regeneracja I na 8 sekund
Poz IV: Regeneracja II na 3 sekundy
Poz V: Regneracja II na 5 sekund
Plantacja: Abstrakcja taka sama jak w przypadku kuchni - zero zastosowania a więc moja propozycja jest następujaca:
Efekt zwiększonego nasycenia przy jedzeniu czyli mamy % szans na to że po zjedzeniu befsztyka zamiast wyregenerować
nam 4 punkty głodu wyregeneruje 6
Poz I: 10 %
Poz II: 25 %
Poz III: 40 %
Poz IV: 60 %
Poz V: 75 %
Pokój spotkań - żadnego opisu, żadnego zastosowania a więc wnioskuje o jego absolutne usunięcie i dodanie bossa gangowego
tak jak ma to miejsce na bestrpg, tylko dostosowany do standardów naszego ukochanego trybu.
Biuro: Zostawię to bez komentarza, ten budynek daje nam... większe zarobki z magazynu na spawnie. Już sam magazyn woła o pomstę do nieba bo nigdy nie widzialem osoby ktora by z niego korzystala
Sugeruję zmienić formę budynku i dodać stały bonus do pieniedzy zarabianych z questów
Poz I: 5 %
Poz II: 7.5 %
Poz III: 12.5 %
Poz IV: 20 %
Poz V: 27.5 %
Silownia: Niby jest to jedyny budynek który ma sens ale no jednak nie do końca, sugeruję zamienić dotychczasowy bonus na nowy.
Nowym efektem byłby efekt siły i odporności po zabiciu gracza na mapie głównej.
Poz I: Siła I na 3 sekundy i Odporność I na 2 sekundy
Poz II: Siła I na 5 sekund i Odporność I na 3 sekundy
Poz III: Siła I na 7.5 sekundy i Odporność I na 3 sekundy
Poz IV: Siła II na 3 sekundy i Odporność I na 5 sekund
Poz V: Siła II na 5 sekund i Odporność II na 3 sekundy
DOTYCHCZASOWE BŁĘDY Z GANGAMI: ( gang )
1. /zamki taka komenda nie istnieje
2. /staty nie ma takiej komendy
3. Gang może mieć więcej czlonkow niz teoretycznie nam na to pozwala gra czyli 7/6 mimo nie ulepszonego salonu[/b]
Prośba moja jeszcze jedna, zmniejszenie cen o chociaż 25 % bo na gta naprawdę opornie zbiera się tą $ zważając ze są inne wydatki