MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] /efekty classic pvp
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Uważam, że komenda /Efekty powinna zostać komendą która jest odporna na antylog czli, jestem podczas pvp mam anty log aut wpisuje na chacie Komendę /Efekty i ona działa. Sądze, że zmieni to wiele w pvp tych (zwykły graczy) czli ludzi którzy nie wydają prawdziwych PLN'ÓW,. Jak to pomoże? No jest na to prosta odpowiedz, przytoczmy sobie taką sytuacje
Ja: bije sie z ludzmi w armorze diaxowym prot III którzy mają podobne rzeczy co ją
typ: 5/5 ma kit efekty zwój ogólnie giga pros w itemach
Ja: umieram w 5 sekund (3,4 uderzenia mieczem shaprness 6 z siłką II) ponieważ nie mam zakupionych zwoi które dają szybkość II oraz siłe II które pozwolą mi albo zabić przeciwnika albo uciec przeciwnikowi.
W takiej sytuacji mógłbym zakupić na szybko efekt absorpcji który z odpowiednim refleksem wiązał by sie z przeżyciem, jest też opcja taka, że mógłbym zjeść koksa ale czasu w jakim zjem koksa po prostu nie zmienię ani go nie wytrenuje ponieważ go się je a nie clicka oraz wpisuje komedę.
Po zakupieniu absorpcji zjadłbym koxa którego czas zamienił bym na zakup efektów takich jak speed oraz siła które umożliwiły by mi walke albo ucieczke przez bardzo silnym przeciwnikiem. Co to zmieni dla graczy wysokiego tieru czli najlepsze itemy i 7 setów w eq nic, co to zmieni dla graczy w średnich itemach tu już pomoże walczyć w jaki kolwiek sposób z silniejszymi graczami a dla graczy ze słabymi itemami owi gracze dopiero zaczynają grać ale gdy osiągną już te troszke lepsze itemy bardzo dużo to zmieni podczas ich walk oraz taktycznych ucieczek przed zawodowcami.

Zapewne będą tu nie do pomówienia ale w każdej tego typu wiadomości jest chociaż mała luka która pozwoli graczom na pytania.
Kwestia jest taka, że to wzmocni obie strony i tą słabą i tą mocną, obawiam się że odblokowanie tej komendy mając antyloga zrobi więcej problemów niż pożytku przykładowo osoby mające dużo monet będą mogły co chwilę kupować np. efekt absorpcji czy zwiększonego życia co w rezultacie da nam niezniszczalnego gracza.

Istnieje też opcja, że zrobił bym podobną komendę np. /efekt i dał tam kilka efektów np. siła, szybkość.
Wydaje mi się że to rozwiązanie z /efekt byłoby bardzo wygodne oraz przyjemne, myślę że to byłby dobry pomysł żeby urozmaicić rozgrywkę oraz troszkę bardziej ją zbalansować pod względem zwykłych gracz.
Jest też nowy pomysł, co sądzisz o tym żeby efekty z /efekt byłby możliwe do zakupienia za np: Emeraldy albo i diamenty które możesz zdobyć podczas np: ucieczki ze skrzynek albo wcześniej je farmiąc, nie wykluczam też że byłby dwie opcje aby za emeraldy oraz $ dało się zakupić dany efekt.
I to z emeraldami i diamentami brzmi mi bardziej sensownie, dlatego pozostawiam propozycję jakie to mają być efekty i ich cenę (oczywiście ceny pewnie skoryguje).
Propozycje:
Siła I
czas trwania: 4 minuty
Koszt:
1: 64 Emeraldów
2: 192 Diamentów

Speed II
Czas trwania: 3 minuty
Koszt:
1:48 Emerlady
2:160 diamentów

Odporność na ogień ?
Czas trwania: 6 minut
Koszt:
1: 27 Emeraldów
2: 64 diamenty

Absorpcja 4 (8 serduszek)
Czas trwania 3 minuty
Koszt:
1: 56 Emeraldów
2: 128 diamentów

Health Boost 5 (dodatkowe ❤️❤️❤️❤️❤️)
Czas trwania: 5min
1: 96 Emeraldów
2: 288 diamentów

Nasycenie 2
Czas trwania: 6 minut
1: 32 Emeraldów
2: 96 diamentów

Jump_Boost 2
Czas trwania: 4 minuty
1: 16 Emeraldów
2: 48 diamentów

Może być to przesadą, uważam że gdyby był quest efektowy nie na 10 pełnych serc aż do śmierci tylko na 5 pełnych serc aż do śmierci byłoby to też dobra opcją, quest byłby trudny oraz wymagający musiałbyś zrobić 2 rzeczy zakupić każdy efekt za emeraldy oraz zakupić każdy efekty za diamenty 3 razy dwoma sposobami płatności za efekty. Quest ten nie byłby możliwy w wykonaniu na Mk a póki co mało jest owych questów które są nie możliwe do przełożenia
@up

Silka 1 troche droga, moze lepiej dac zamiast 1, 2 poziom efektu. Ten aktualny wydaje mi sie nieoplacalny Tongue
Tylko siłka II wydaje mi sie po prostu za mocna oraz bezsensowna ponieważ już są bimbry za emeraldy na siłe II trwającą 4 minuty, a efekt siły I jest tylko na 3 minuty i nie ma innego rodzaju (Rodzaju mam na myśli np: czat trawania 3,minuty, 90sekund, 5 minut itp) moim zdaniem albo zostawienie tego tak jak jest tylko zmiana ceny za emeraldy albo dodanie dodatkowyej 1 albo 2 minut czasu trwania i zostawienie ceny aktualnej.
Musimy też pamiętać że to są efekty są na szybko a nie na których będziemy się bili zawsze i zawsze.
No to i tak, gracze z kitami zwoi sprzedaja je czasami, po jakies 500$/sztk co jest rowne mniej wiecej 5-10 minut na pvp, ta cena jak za silke 1 jest troche przesadzona. Proponowalbym 32 emeraldy lub 100 diamentow.

[Obrazek: kE1tfkT.png]
Przekierowanie