Ostatnio zacząłem dość często grać na tym trybie i spostrzegłem że ma on pewien problem, jakim są poziomy i zdobywanie expa, a co za tym idzie - doloary. Kille = exp = lvl = hajs. Każdy poziom to 100 killi, a za to dostaje się ile? 300$. To jest nic. Przykładowo chcę sobie kupić wszechmogącego i ojc nie stać mnie muszę wbić 100 lvl na tym trybie by mieć tą klasę. 100 lvl to 10 000 killi. Jako początkowy gracz lub po prostu gracz bez boskich broni klas ani vipa zajmie mu to około 200 dni jeśli będzie się grać gdzieś 5-7 godzin. A to tylko jedna klasa, więc mam kilka rozwiązań. Pierwsze to możliwość zdobycia więcej expa. Zabicie - 1, zniszczenie fragmentu świątyni - 3, wygrana jako potwór - 5, wygrana jako wojownik - 25. Myślę że bilanse są odpowiednie i że szybciej będzie zdobywać się exp co zadowoli wielu graczy. Drugie rozwiązanie to zwiększenie ilości expa za lvl. Tak jak było na WvsP1, gdzie otrzymywało się 500 za lvl. Tak zróbmy też tu, wtedy vipy będą dostawać po 750. Pewnie dla niektórych adminów będzie to szok że tak dużo, a wbrew pozorom to i tak mało patrząc na to ile jest możliwych rzeczy do kupienia w grze. Trzecia metoda to questy, które jak widziałem wiele osób proponowało (tyle że bez przykładów i pomysłów). Powinny to być questy dzienne, a nie tygodniowe czy miesięczne. By odnawiały się o określonej godzinie proponuję rano godziny od 8 do 11. Czemu questy dzienne? Dlatego bo zmusi to graczy do wchodzenia codziennie na serwer by je zrobić. Taki podstępny chwy. Przykładowe questy: zabij 25 potworów jako wojownik, zabij 3 wojowników jako potwór, zniszcz 3 fragmenty świątyni jako potwór, wygraj grę jako wojownik, wygraj 3 gry jako potwór. Przydałaby się też nazwy. Kolejno Zabójca potworów, Niszczyciel luckości, Świętokradztwo, zbawiciel świata, niszczyciel światów. Żeby nie było nagrody, nazwy i questy zrobicie sami (zwracam się do administracji) mogą być też questy specjalne dla VIP-ów trudniejsze rzecz jasna. To już wszystko na ten temat mam jeszcze propozycje na nowe profesje ale to gdzie indziej bo trochę się rozpisałem. A teraz moja własna ocena tego trybu. Daje takie mocne 2/10. Fajny tryb, potencjał niektórych klas i innych rzeczy jest niewykorzystany. Nie podoba mi się system zarabiania w tej grze jak również to że serwer jest pay to win - zapłać 25 zł za każdy boski przedmiot - kupisz takiego Vortexa i już ciężej cię zabić. Niektórzy gracze nie mogą nie chcą bądź po prostu nie mają hajsu. VIP tak samo według mnie za drogo kosztuje jak mam za niego zapłacić na zawsze to maksymalnie 80 zł. No i kupowanie 140 000 dolarów za 200zl lub innych ofert no po prostu totalna porażka. Skoro już kopiujcie nazwę od mc.hypixel.net na hypixel.pl to już zkopiujcie od razu rangi na zawsze i 2 razy taniej, to że nie ma trybów p2w oprócz jednego. Więc droga administracjo postarajcie się zmienić ten serwer na fair Play. Przepraszam że tak dużo i dziękuję za uwagę. Polecam się na przyszłość jako tester.
Cytat: mam jeszcze propozycje na nowe profesje
Dodajmy wiecej profesji bo aktualnie jest za malo, co z tego że połowa bossów może zabijac diaxów dwoma potkami II, dodajmy wiecej zeby nie bylo za latwo!
Jezeli o klasy dla wojowników to w podobny sposób, jedynym zwyklym mobem który jest w stanie coś zrobić to golem, pod warunkiem że będzie sie w ciasnym pomieszczeniu, taki pigmen czy pająk padają praktycznie na strzała od łuku, lub na 2 hity od miecza, dodajmy wiecej klas dla wojowników, żeby potwory miały jeszcze trudniej.
Co do ogólnej propozycji
Myślę, że osoby z boskimi i jakimś archiem o wiele szybciej sobie nafarmią na kolejne bossy/wojowników , a za to tacy gracze f2p będa mieć jeszcze trudniej bo zrobi sie tych bossow 2x wiecej i zamiast zabić 3 moby na runde to zabiją jednego z fartem.
Nie wiem do końca czy tak by napewno było ale jest to dosc prawdopodobe.
Podwyższenie $ za level? Jestem na nie
Ale takie dzienne które lekko by podboostowały $ to ok, ale bez tych specjalnych dla vipów.
Myślę , że za wygranie gry jako wojownik tez można by dać nagrodę jaką zasugerowałeś
Cóż każdy ma inną opinię (odpowiedź tyczy się obydwu twoich odpowiedzi) tylko że nie rozumiem czemu w 1 mówisz że dodajmy nowe profesje wojów a w 2 że nie opłaca się dodawać. Co do vipa według mnie się nie opłaca ale to jest tylko moja opinia. Trochę przesadziłeś z tym że zwykle potworki z wyjątkiem golema są słabe bo przecież cała siła drużyny potworów opiera się właśnie na zwykłych potworach. Nie wiem czy coś pominąłem ale twoja sugestia też może być tyle że o tym banan zadecyduje oby się nie poślizgnął i nie zrobił czegoś co graczom się nie spodoba lub nic z tym nie zrobił i zostawił tryb samemu sobie.
Cytat:nie rozumiem czemu w 1 mówisz że dodajmy nowe profesje wojów a w 2 że nie opłaca się dodawać
Myslalem ze widac w tym ironie, jak widac za trudne.
Cytat:Trochę przesadziłeś z tym że zwykle potworki z wyjątkiem golema są słabe bo przecież cała siła drużyny potworów opiera się właśnie na zwykłych potworach
Wczoraj zagralem sobie 1 gierke archem na jakies 14 osob i jakos nie widzalem tej sily potworow, tylko 1 potke leczenia przez cala gre wypilem, a mialem ich prawie cale eq.
Odpowiedz sobie sam, skoro potwory w 13 osob nie potrafia zabic 1 archa to czy powinnismy dodac wiecej klas dla wojownikow?
Cytat:twoja sugestia też może być tyle że o tym banan zadecyduje oby się nie poślizgnął i nie zrobił czegoś co graczom się nie spodoba lub nic z tym nie zrobił i zostawił tryb samemu sobie.
Jak dla mnie powinienes sie skupic bardziej na tym zeby bossy nie oneshotowaly diaxow, ale zeby tez mogly zabic wojownikow gdy jest ich troche wieksza ilosc, zamiast dodawac nowe klasy premium
Poza tym z tego co widzialem to ty nawet 1 levela nie masz, to po co ci kolejne klasy premium XD
Cytat:Pierwsze to możliwość zdobycia więcej expa. Zabicie - 1, zniszczenie fragmentu świątyni - 3, wygrana jako potwór - 5, wygrana jako wojownik - 25. Myślę że bilanse są odpowiednie i że szybciej będzie zdobywać się exp co zadowoli wielu graczy.
A zadowoli, niestety jedynie graczy p2w.
Zniszczenie świątyni jest ok, jak najbardziej, 3xp to nawet trochę za mało.
Exp za wygraną jako potwór zachęci jedynie do afczenia na spawnie, fakt faktem że 5xp to dużo więcej niż gracz f2p może zarobić w trakcie jednej gry potworem (średnia nie przekracza 1, chociaż zawsze jest szansa że ktoś dostanie laga pod portalem

)
Exp za wygraną wojowników to jeszcze gorszy pomysł. Zastanawiałeś się, jacy wojownicy przeżywają do końca wygranych gier? Wyłącznie p2w i kamperzy. Bilans z tego taki, że p2w dostaną jeszcze więcej expa za wygrane gry niż obecnie, a wojownicy f2p będą afczyc zamiast grać.
Cytat:Trzecia metoda to questy, które jak widziałem wiele osób proponowało (tyle że bez przykładów i pomysłów). Powinny to być questy dzienne, a nie tygodniowe czy miesięczne. By odnawiały się o określonej godzinie proponuję rano godziny od 8 do 11. Czemu questy dzienne? Dlatego bo zmusi to graczy do wchodzenia codziennie na serwer by je zrobić. Taki podstępny chwy. Przykładowe questy: zabij 25 potworów jako wojownik, zabij 3 wojowników jako potwór, zniszcz 3 fragmenty świątyni jako potwór, wygraj grę jako wojownik, wygraj 3 gry jako potwór.
Questy to jedyna rzecz która może uratować ten tryb i nie wymaga ingerencji w żadne mechaniki.
Ale... na pewno nie w takiej postaci. Zaczynam sądzić że próbujesz sabotować zmiany wspierając graczy p2w

Kto zyskałby zdecydowanie najwięcej na questach typu "zabij 46374 tego tamtego"? Odpowiedz sobie sam
Bzdurą jest to że nie było przykładów. Tutaj masz nieźle zaprojektowane questy pod obie grupy graczy, poza tym wcale nietrudno wymyślić coś w miarę kreatywnego.
https://mineserver.pl/Temat-Propozycja-q...w-wyzwania
Jedyny problem jest taki, że banan stanowczo stwierdził, że
QUESTÓW NIE BĘDZIE . Tak więc co poradzisz...
Nie jestem troche w temacie ale Questy dla Klas podstawowych wydawały by sie bardziej rozsądne a nie dla każdego w postaci drzewka najlepiej