19-June-2022, 14:47:29
Witam,
W tym wątku chciałbym prosić o naprawienie 2 następujących błędów związanych z DT:
I.
Na 3 queście z tej mapy, mamy quest na zabicie 10k łuczników demonów, natomiast podczas jego wykonywania błędnie wyświetla nam się, że niby zabijamy elit łuczniki demony.
https://imgur.com/a/Ty55l99
II.
Na 1 i 2 piętrze DT, bardzo często bugują się spawnery szkieletów, a te następnie przez duszenie się lecą do góry i tak aż nam sufit, gdzie już nie da się ich uderzyć przez co końcowo, respi się o wiele mniej łuczników, a tych na suficie nie jesteśmy w żaden sposób w stanie odbugować poza próbą despwanu, ale do tego musimy resetować dt co jest strasznie irytujące i też nie zawsze się te łuczniki zdespewnują (o wiele ciężej o despawn na 1 piętrze). W wyniku mniejszego respu o wiele ciężej robi się questy pod łuczniki, oraz lekko dłużej samo przechodzenie dt zajmuje.
Dlatego proponuję ustawić radius wszystkich spawnerów łuczników (1 i 2 piętra) na 0, a dzięki temu łuczniki te nie będą się bugować w ścianach i nie będą lądować na suficie...
W tym wątku chciałbym prosić o naprawienie 2 następujących błędów związanych z DT:
I.
Na 3 queście z tej mapy, mamy quest na zabicie 10k łuczników demonów, natomiast podczas jego wykonywania błędnie wyświetla nam się, że niby zabijamy elit łuczniki demony.
https://imgur.com/a/Ty55l99
II.
Na 1 i 2 piętrze DT, bardzo często bugują się spawnery szkieletów, a te następnie przez duszenie się lecą do góry i tak aż nam sufit, gdzie już nie da się ich uderzyć przez co końcowo, respi się o wiele mniej łuczników, a tych na suficie nie jesteśmy w żaden sposób w stanie odbugować poza próbą despwanu, ale do tego musimy resetować dt co jest strasznie irytujące i też nie zawsze się te łuczniki zdespewnują (o wiele ciężej o despawn na 1 piętrze). W wyniku mniejszego respu o wiele ciężej robi się questy pod łuczniki, oraz lekko dłużej samo przechodzenie dt zajmuje.
Dlatego proponuję ustawić radius wszystkich spawnerów łuczników (1 i 2 piętra) na 0, a dzięki temu łuczniki te nie będą się bugować w ścianach i nie będą lądować na suficie...