MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Fix issues
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
"Nowa" edycja wystartowała a w raz z nią masa błędów bądź idiotycznych decyzji, które nie mają kompletnie sensu i prawa bytu na trybie, a więc po kolei :
1. Dodanie klanów na tego typu tryb, to jeden wielki żart, zamiast rzeczywistego naparzania się mieczami 1v1, dostajemy masówkę jednego klanu składającego sie z 10 osób na biednego jednego gracza, który staję się zwierzyną dla głodnych miłośników PVP.
Wniosek : Usunięcie klanów
2. Zakazanie sojuszy. Samo zlikwidowanie klanów nic nie da, gdyż można dokładnie robić to samo co ze znaczkiem na tab, ba nawet ułatwia to grę, bo jak gonią kogoś w 10 to mogą cały czas się boostować, aby złapać bezbronnego delikwenta.
Wniosek : Zakazanie sojuszy na trybie.
3. CD Spawn'u oraz beznadziejny system combo. Naprawdę zastanawiam się czy chociaż myślicie czasem nad tym co robicie. Jak można ustawić CD komendy /spawn na 5 sekund kiedy cały tryb polega na jednej wielkiej masówce? Taki gracz bez wyjścia z serweru nie ma szansy uciec przed bandą spoconych goryli. Drugą absurdalną rzeczą jest topka comba, która nie resetuje się gdy pójdziemy na spawna. Rozumiem, że zostało to zapożyczone z Classica, tam się to sprawdziło, ale nie na kitpvp. Taka topa nie ma w ogóle sensu. aby była.
Wniosek : Brak CD spawn'u, Powrót starego systemu combo.
4. Usunięcie kompasu z EQ. Okej ogólnie podstawą kitpvp są zupki, które są kluczowym elementem pvp tego trybu. Ten 1 slot, który został przeznaczony na kompas jest wbrew pozorom bardzo cenny i uważam, że kompas powinien zostać usunięty. Nie widzę zastosowania takiego kompasa, owszem pokazuje najbliższych graczy, ale z tego co zauważyłem podczas rozgrywki i tak bez kompasa bez problemu da się odnależć gracza i nie zuważyłem podczas rozgrywki, żeby ktoś w ogóle używał tego.
Wniosek : Usunięcie kompasu z EQ.
5. Usunięcie lub możliwość wyłączenia hologramu pokazującego HP. Okej może tak, nie widzę sensu tego elementu, gdyż kitpvp opiera się na zupkach, które używa się gdy ma się stosunkowo niski poziom życia.
Wniosek : Usunięcie lub możliwość wyłączenia podglądu życia przeciwnika.
6. Hity. Tu nie trzeba się rozpisywać, z własnych obserwacji i z tego na co skarżyli się gracze najczęściej są zdecydowanie hity na trybie. Może jest to kwestia przyzwyczajenia poprzednimi hitami ze starej edycji, ale uważam osobiście, że można poprawić ten system hitboxów na trybie.
Wniosek : Korekta hitów na trybie.
7. Bezsensowne losowanie klas. Okej, można wylosować pewne klasy, ale błagam, żeby nie dało się losować najbardziej OP klas na trybie. Nie minęło 3h, a już kilkanaście osób na trybie ma czarodzieja, jedną z najpotet klas na trybie.
Wniosek: Nerf systemu losowania klas.
8. Opóźnienia jedzenia zupek. Okej tego podpunktu jestem najmniej pewny, dlatego został uszeregowany na samym dole. Chodzi mi o to, że wielokrotnie jedząc zupki na niskiej wartości życia (1,2 serca) mimo, że jadłem zupkę to padałem gdyż było jakieś minimalne opóźnienie, przez które zupa jadła się dłużej niż powinna.
Wniosek : Brak, gdyż nie jestem pewien błędu.


Peace.
1 & 2 -> https://mineserver.pl/Temat-Sojusze-na-K...HYPIXEL-PL

3. Sam sobie zaprzeczyłeś "tryb polega na jeden wielkiej masówce", skoro jest to masówka to nie powinno być możliwości łatwego zoorania, bo jest to tryb PvP, a nie Parkour...
Co do systemu COMBO, to tutaj pojawia się kolejna sprawa pt "Jak to ma działać" czyli ankieta.

4. Zawsze możesz kompas wywalić przy użyciu /zupki, mi się zdarzało go używać i są osoby, które pewnie z niego używają by znaleźć tego co im orał i się gdzieś schował.

5. Nie czaje argumentu przeciw.

6. Nie ma czego tutaj naprawiać, bo to jest w pełni PvP 1.8, jedynie co jest customowe to knockback z poprzedniej edycji, może to też kwestia że wcześniej tryb był postawiony na jakimś forku TacoSpigota, a obecnie jest na FlamePaperze.

7. Dostałem listę 3 klas, których miało nie losować (Eskimos, Avatar oraz Ninja).

8. Może być to też kwestia wartości leczenia, a otrzymywanych wartości, bo aktualnie zupki dodają 3 serca (6 hp).
Cytat:7. Dostałem listę 3 klas, których miało nie losować (Eskimos, Avatar oraz Ninja).
To dodaj do tej listy jeszcze czarodzieja.

Wątek do zamknięcia.
Zrobione, oprócz tego wywaliłem jeszcze kompas.

[Obrazek: kE1tfkT.png]
Przekierowanie