MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Błąd z Bonami Klasy Paladyna
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

W tym temacie chciałbym poruszyć sprawę klasy Paladyna, który posiada złe bonusy klasowe a mianowicie:

Przy wyborze klasy w sali przeznaczenia pisze nam, ze paladyn posiada +15% do szansy na krytykę, oraz +10% do obrazen krytycznych, screen z tej sali => https://imgur.com/a/VMDxi1X.

Tymczasem, po rozpoczęciu rozgrywki i wpisaniu /info wyswietla nam się taka informacja:

https://imgur.com/a/rXTjGKj

Z czego jasno wynika, że klasa paladyna ma źle zrobiony bonus klasy...

Aby się upewnić czy to +15% do dmg nie jest błędem, poszedłem na /warp trening i zadałem testowo, aż 150 ciosów, na co przypadły tylko 4 KRYTYKI !, co skłania mnie do wniosku, że zadziałało tu podstawowe szczęscia paladyna (10), ktore daje na 3,33% na kryta, ale nie te +15% do szans, ktory powinno być zawarte w tej klasie..., bowiem wtedy powinienem zadać o wiele więcej ciosów krytycznych.

Dodatkowo pare argumentow za naprawą paladyna:
- Przez wielu graczy, klasa jest nazywana "Świętym Śmietnikiem" lub "Gorszym wojem" i to nie bez powodu, bowiem klasa ta niema żadnych run offesywnych, wiadomo nadrabia to swoimi runami buffującymi, ale to co przede wszystkim czyni te klase useless jest jej obecny błędny bonus klasowy, który jest beznadziejny, bowiem na tej edycji zostało zmienione przeliczanie kryta z 2 pkt = 1% kryt na 3 pkt = 1% kryt, przez co właśnie ta klasa najmocniej oberwała..., a stawiając jej bonus przy bonusie wojownika, który zawsze wali +20% z broni białej można się tylko śmiać szczególnie, że przeciętny gracz ma 30-50% kryta...

- Większa różnorodność i odrębność względem wojownika, oraz być może nowe opcje budowania paladyna, bowiem przez nerf szczęścia inne buildy paladyna niz pod siłe po prostu nie mają sensu i umarły, tak samo jak sama klasa, a można to zobaczyć po topce lvli, w której na samym szczycie w ogóle niema paladynów i to nie bez powodu, bowiem po prostu rozgrywka tym jest niezwykle cięzka i nieoplacalna (przykład Doriana, który z maga zmienił się na chwilę na paladyna ale potem wrócił na maga bo zorientował się jak słaba i nieoplacalna jest to klasa)...

================================================>

Podsumowując:

Proszę o poprawę bonusu klasowego paladyna z:

+ 15% do dmg z kryta

na:

+ 10% do dmg z kryta (więc mniejsze, obrażenia, ale częściej będą użyteczne, przez bon z linijki poniżej)
+ 15% do szansy na krytykę (+15%, które sprawi, że klasa ta będzie się wyróżniać i w końcu może gracze ją docenią, a nie nadal będa głosić, że to totalny syf, w czym obecnie mają rację...)
@refresh
@refresh
@refresh
@refresh
@refresh
@refresh
juz to tlumaczylem wielokrotnie na forum i serwerze, twoj test nie byl nic wart bo to dostajesz +15% tylko twoja szansa jest zwiekszona o +15%, nie dodajesz tego a zwiekszasz szanse, wiec robiac testy na nowej postaci to roznicy nie zauwazysz zadnej, roznice zobaczysz dopiero gdy masz postac z wyzszym lvlem z rozwinietym eq. Symulacje nt rowniez gdzies robilem z przykladami, wystarczy poszukac. Dlatego twoje testy slusznie nic nie wykazaly.

i nawet opis jest slyszny w sali wyboru klas "szczescie posiada 15% wiecej szans" juz pomijam ze skrajny pedant by sie o to musial czepiac Smile

propozycja odrzucona bo jest bezzasadna podparta bezsensownym testem, symulacje krytyk oraz tego jak je liczyc rowniez publikowalem na forum.
Przekierowanie