MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Limit koxów? [PVP CLASSIC]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Hejo! na pvp classic jak dobrze wiemy mamy od paru dni limit pereł do 4 jednak koxow mozemy miec w swoin eq nieskonczonosc... wychodzę tutaj z propozycją dodania limitu koxow do 12-16 bo jak zauwazylem duza czesc osob posiada juz ponad pol staka w eq.
Przy okazji jesli juz mialby byc taki limit wprowadzony to refy tez mozna ograniczyc. Jak ktos nie ma miecza 5/6 to bedzie bil frixa w nieskonczonosc, poki zlote jablka mu sie nie skoncza. Testowane ;] (Proponowany limit 24-32)
imo 12-16 koxow to troche za duzo, ja bym dal tak z 8, walka nie bedzie trwala wtedy wiecznosci
Według mnie dalej był by to za mały limit, po daniu np. 12 nic by sie nie zmieniło bo dalej praktycznie taka osoba jest nie do zabicia (wątpie aby komuś sie by chcialo dalej bic kogos ponad 10 min tym bardziej że duzo osob ma po 3 sety 4/3 na zmiane)
według mnie sensowny limit to 6 koxów i 16 refili.
Co da ograniczenie koxów i refów, skoro wciąż będziemy mogli mieć pełno setów?
To, że perły zostały ograniczone było dobrym pomysłem, ale ograniczania limitu koxów i refów nie popieram.
(20-April-2022 21:22:04)_Quinlann_ napisał(a): [ -> ]Co da ograniczenie koxów i refów, skoro wciąż będziemy mogli mieć pełno setów?
To, że perły zostały ograniczone było dobrym pomysłem, ale ograniczania limitu koxów i refów nie popieram.

Tutaj dałeś właśnie argument za. Im mniej koxów to więcej zapasowych EQ traci sens, bo jak się skończą koxy to poliżesz wraz z tymi zapasówkami.
Ale po co je ograniczać skoro i tak sety szybciej padną niż koxy ci się skończą (zazwyczaj 2 koxy przypadają na seta 4/3)
(20-April-2022 21:15:33)rucolagamer napisał(a): [ -> ]imo 12-16 koxow to troche za duzo, ja bym dal tak z 8, walka nie bedzie trwala wtedy wiecznosci

Dla zwyklych graczy to duzo ale takie walki prawie nie istnieja, zazwyczaj ktos pada po max 2 minutach (np kit start vs kit start) a ograniczenie daje krotsze walki osob z full setami + zapasowymi w eq.

(20-April-2022 21:23:28)Trawsonek napisał(a): [ -> ]Tutaj dałeś właśnie argument za. Im mniej koxów to więcej zapasowych EQ traci sens, bo jak się skończą koxy to poliżesz wraz z tymi zapasówkami.

+plusik
Chciałbym zauważyć, że gdy ograniczymy liczbę koxów to tak naprawdę większe bitwy czy też klanówki będą traciły jakikolwiek sens z uwagi na to że osoby będą padać zbyt szybko, a w dużej mierze też na tym będzie się opierał classic. Chciałbym też przypomnieć że między innymi na tym polega classic żeby zarządzać w dobry sposób swoim ekwipunkiem w tym chodzi też o zmienianie setów używaniu potek itd., przewiduje że wprowadzenie takiego limitu zmniejszy wkład "skilla", czasu reakcji, skupienia uwagi w serwerowe potyczki. W przypadku większej ilości koxów a co za tym idzie także liczby setów cała walka będzie dłuższa a przez to można odwrócić losy walki, wręcz przeciwnie będzie gdy wprowadzimy limit wtedy jedna strefa może przesądzić o całej walce osobiście uważam że nie jest to dobre rozwiązanie.
(20-April-2022 22:19:41)piasek210 napisał(a): [ -> ]przewiduje że wprowadzenie takiego limitu zmniejszy wkład "skilla", czasu reakcji, skupienia uwagi w serwerowe potyczki.

Co to sa za bzdury? Wprowadzenie limitu zmniejszy wklad "skilla"? Niby w jaki sposob? Skoro jeden i drugi gracz bedzie mial taka sama ilosc przedmiotow to wtedy dopiero w bardziej sprawiedliwy sposob mozna pokazac swoje umiejetnosci, a nie to kto ma wiecej w portfelu.

Edit:

(20-April-2022 22:19:41)piasek210 napisał(a): [ -> ]Chciałbym też przypomnieć że między innymi na tym polega classic żeby zarządzać w dobry sposób swoim ekwipunkiem w tym chodzi też o zmienianie setów używaniu potek itd.,

Nastepna rzecz. Skoro jeden i drugi przeciwnik beda mieli ta sama ilosc koxow/refow/perel w ekwipunku to dopiero wtedy widac kto lepiej zarzadza swoimi zasobami. Gdzie tu sens i logika? Ze kto wezmie wiecej itemow z enderchesta to lepiej zarzadza koxami? No ultra logiczne
Stron: 1 2 3
Przekierowanie