MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] [WD 3] Efekty z beacona
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Tak jak było wspominane na ostatnim "meetingu", na środku mapy znajdować będzie się beacon którego należy postawić w stole ofiarowań przypisanym do naszej drużyny. Oczywiście z racji że beacon jest tylko jeden, w danym momencie dodatkowy efekt z ofiary może mieć tylko jedna drużyna. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie aby jedna z pozostałych drużyn zabrała beacon ze stołu i przeniosła do swojego własnego, w takim wypadku to oni otrzymają dodatkowy efekt.

I teraz pora wykazać się kreatywnością, efekty mają być mało znaczące, tak aby nie sprawiały że nagle jedna drużyna jest nie do pokonania (przykład dobrych efektow: regeneracja 1hp/10s; brak głodu lub jego regeneracja). Czas start, propozycje piszecie w postach poniżej.
ja bym zaproponował coś takiego że co każdy mecz efekt jest inny, żeby poprostu było ciekawiej.
Efekty mogą być takie
-co 10sekund jump boost 1 na 3-5s
-customowe np. 10% dmg na miecze/siekiery
Jeszcze jeśli mapy bedą bardzo różnorodne można wprowadzic efekty dotyczące mapy
np piekło to fire resistance, jakaś wodna to efekt delfina lub przewodni
sugestia losowych efektów raczej jest najlepsza, eliminuje to sytuacje gdzie jakis buf jest zbyt slaby lub zbyt mocny, przy losowosci ma to wiekszy sens bo jesli bufy beda za slabe to nikt tego nie bedzie robil jesli za silne to beda zbyt duza przewaga - losowosc rozwiazuje problem dosc mocno.

Mozna dodac:

-Infinity foood (BOOST ZYWNOSCI)
-Dodatkowa Regenacje 1 hp co XX sekund (BOOST REGENERACJI)
-Ochrone przed ogniem (BOOST OCHRONY PRZED OGNIEM)
-Ochrone przed utonieciem (BOOST PLYWAKA)
-ochrona przed upadkiem (50% mniejszy dmg) (BOOST OCHRONY PRZED UPADKIEM)
-dodatkowe 10% dmg+ z Luku (BOOST LUKOW)
-dodatkowe 10% dmg+ z Miecza (BOOST MIECZY)
-dodatkowe 10% dmg+ z Siekiery (BOOST SIEKIER)
-ochrona dmg -5%dmg (BOOST OCHRONY)
propozycje:

- wykrywanie graczy z niewidką (nakładanie im glowing) na 2s tak sługo aż znajdują się przy graczu z drużyny która ma beacona (co 2s taki radar by był i przy tym wydzielały by się particle jeszcze jakby kogoś wykryło)

- haste 1 na 2s co 7s

- naprawa zbroi (o 5 punktow durability co 10s)
Propozycja
-efekt Health Boost na poziomie 0,5
Ponieważ poziom 1 daje 2 serduszka co razem z berserkiem wydaje się zbyt op
Berserk na początek dostaje 9 HP niech odrazu z tym boostem dostaje 10 ale nie wpływa to na max HP 13 która klasa dostaje to po killach
(17-April-2022 21:24:12)Admin napisał(a): [ -> ]sugestia losowych efektów raczej jest najlepsza, eliminuje to sytuacje gdzie jakis buf jest zbyt slaby lub zbyt mocny, przy losowosci ma to wiekszy sens bo jesli bufy beda za slabe to nikt tego nie bedzie robil jesli za silne to beda zbyt duza przewaga - losowosc rozwiazuje problem dosc mocno.

Mozna dodac:

-Infinity foood (BOOST ZYWNOSCI)
-Dodatkowa Regenacje 1 hp co XX sekund (BOOST REGENERACJI)
-Ochrone przed ogniem (BOOST OCHRONY PRZED OGNIEM)
-Ochrone przed utonieciem (BOOST PLYWAKA)
-ochrona przed upadkiem (50% mniejszy dmg) (BOOST OCHRONY PRZED UPADKIEM)
-dodatkowe 10% dmg+ z Luku (BOOST LUKOW)
-dodatkowe 10% dmg+ z Miecza (BOOST MIECZY)
-dodatkowe 10% dmg+ z Siekiery (BOOST SIEKIER)
-ochrona dmg -5%dmg (BOOST OCHRONY)
Koncepcja jest dobra, wiec dorzuce pare pomyslow
-dodatkowe 15% szybkość (stałe)
-dodatkowe 1 serce (stałe)
-dodatkowe 15% pospiechu (stałe)
-absorbcja 2 na 10 sekund co x czasu


Jesli chodzi o efekty typu niewidzialnosc, jump boost odradzałbym, bardziej by to przeszkadzało niz pomagalo druzynie.
Tak to wygląda na razie w configu:
Kod:
sword-damage-boost:
  chance: 0
  value: 0.3
  mode: ADD_SCALAR
arrow-damage-boost:
  chance: 0
  value: 0.3
  mode: ADD_SCALAR
axe-damage-boost:
  chance: 0
  value: 0.3
  mode: ADD_SCALAR
max-health-boost:
  chance: 2
  value: 2.0
  mode: ADD_NUMBER
fast-damage-boost:
  chance: 2
  value: 0.1
  mode: ADD_SCALAR
speed-boost:
  chance: 2
  value: 0.2
  mode: ADD_SCALAR
slowness-boost:
  chance: 2
  value: 0.1
  mode: ADD_SCALAR
hunger-boost:
  chance: 2
  value: 10.0
  mode: ADD_NUMBER
suicidebomber-boost:
  chance: 2
  value: 0.30
  mode: ADD_SCALAR
light-steps-boost:
  chance: 200000
  value: 0.75
  mode: ADD_SCALAR
Nie wiem czy nie było by to za op ale ...

Jest w mc taki efekt jak Blask, i może beacon dawał by ten efekt przeciwnikom którzy wchodzą do przeciwnej bazy? Większość zaproponowanych efektów to efekty takie bardziej boostujące dla gracza, a przydał by się jeden taki taktyczny. Też żeby nie było to takie bardzo broken to może jakiś limit aby wykrywało max 2 graczy?
Przekierowanie