1) Miecz Dusz zostawiłbym bez zmian, idealnie wyważony
2) Łuk Zagłady/ewentualnie zastąpić kuszą i dodać jakieś zaklęcia(nie jestem zwolennikiem wyzszych wersji, takze ciezko mi tu doradzic) zostawiłbym bez zmian, idealnie wyważony
3) Inferno minimalnie zmniejszyłbym obrażenia oraz dodal jakis recoil dla broni, iż powinna to być broń dalekiego zasięgu do obijania przeciwnika, zwazywszy na fakt, ze czas oczekiwania nie byl dlugi nikt nie bedzie raczej temu przeciwko.
4) Róg wyrzuciłbym siłkę oraz zmniejszyłbym czas szybkości, natomiast dodałbym pewnego typu spirale po uzyciu (efekt po uzyciu przedmiotu, kwestia estetyki

) która by powodowała na 1 moze 2 sekundy krótkowzroczność wobec kazdego przeciwnika w obrębie 5 kratek, ewentualnie oszołomienie, siłka nie jest jakoś potrzebna według mnie, gracze bardziej zważaliby na możliwość tworzenia mikstur.
5) Vortex zlikwidowałbym mozliwosc przeciskania sie przez sciany, reszte zostawil bez zmian.
6) Trojzab Posejdona (Gryfcio) zaklec w tej kwestii nie doradze, aczkolwiek jesli chodzi o umiejetnosci to; W momencie trzymania Trojzabu dostawalibysmy efekt depth strider 1 na zbroje ktora posiadamy, pod prawym rzut trojzebem wywolujacy uderzenie trzech piorunow w miejscu w ktorym wyladowal na obszarze 3x3 ewentualnie powodowanie spowolnienia, dodalbym tutaj dluzszy czas oczekiwania na ponowne uzycie np 20 sekund. Mozna jeszcze dodac do takiej broni przykladowo mozliwosc tworzenia obszaru wodnego na 2 sekundy w celu spowolnienia przeciwnika naciskajac shift i prawy.
7) Tarcza Rycerska (pomysl michala, jednakze lekko bym ja doszlifował)
Oprocz efektu nasycenia po jej uzyciu dodalbym regeneracje 2 na 4 sekundy + ochronę 2 tez na 4 sekundy pod prawym, podczas jej uzycia nie mozna jej zdjac przez czas trwania tych efektow, a pod shiftem+lewym dalbym mozliwosc zamiany na normalna tarcze oraz wlasnie na ta druga, umozliwiajac szybkie wyleczenie swoich HP, jednakze w celu balansu dodalbym mozliwosc szybszego zniszczenia takiej tarczynizeli zwyklej z craftingu.
(Mozna jeszcze pokombinować z bossem, stworzyć jakiś unikalny boski item z mozliwoscia pozyskania wlasnie z bossa, taka luzna propozycja)