12-January-2022, 18:55:40
Witam,
Chcialbym zaproponowac znerfienie klasy Asasyn, juz tlumacze dlaczego. Tak naprawde glowny powod jest jeden. Nie ma zadnej mozliwosci obronic sie przed umiejetnoscia tego zestawu (zloty miecz z sharpem 30) ktory zabija za jednym uderzeniem. Co prawda umiejetnosc jest jednorazowa ale losowy gracz nie ma szansy wtedy przezyc od takiej broni. Z tego co zaobserwowalem ta klasa dziala na wiekszosc lub nawet wszystkie inne (raczej wszystkie), wiec nie ma zestawu majacy w sobie set tak dobry aby mogl nas ochronic przed smiercia, i wedlugmnie wydaje sie to niesprawiedliwe bo jak wiadomo dla kazdego porzadnego gracza statystyki to wazna rzecz a przy tej klasie nie mamy za bardzo wplywu na to czy zginiemy czy nie.
Rozwiazanie?
Na przyklad umiejetnosc moglaby byc wielorazowa, ale zadajaca po prostu duzo hp a nie cale, oczywiscie z ograniczeniem czasowym. Powiedzmy tak na szybko ze mozna umiejetnosci uzyc co 20-25 sekund i zabiera +/- 6,5-8 no max 8,5 serca (wiadomo temat do dyskusji). Takie rozwiazanie wydaje mi sie bardziej sprawiedliwe bo gdy zostaniemy uderzeni to i mamy szanse przezyc jedzac szybko zupke ale tez gracz uzywajacy tej klasy ma szanse szybko dobic nas druga bronia. Na razie na zaden lepszy pomysl nie wpadlem, ale gdyby jeszcze cos mi przyszlo do glowy bede edytowal/pisal post. Jesli ktos ma inna propozycje lepsza/gorsza nie wazne to chetnie sobie poczytam, smialo mozna wypowiadac sie nizej.
Chcialbym zaproponowac znerfienie klasy Asasyn, juz tlumacze dlaczego. Tak naprawde glowny powod jest jeden. Nie ma zadnej mozliwosci obronic sie przed umiejetnoscia tego zestawu (zloty miecz z sharpem 30) ktory zabija za jednym uderzeniem. Co prawda umiejetnosc jest jednorazowa ale losowy gracz nie ma szansy wtedy przezyc od takiej broni. Z tego co zaobserwowalem ta klasa dziala na wiekszosc lub nawet wszystkie inne (raczej wszystkie), wiec nie ma zestawu majacy w sobie set tak dobry aby mogl nas ochronic przed smiercia, i wedlugmnie wydaje sie to niesprawiedliwe bo jak wiadomo dla kazdego porzadnego gracza statystyki to wazna rzecz a przy tej klasie nie mamy za bardzo wplywu na to czy zginiemy czy nie.
Rozwiazanie?
Na przyklad umiejetnosc moglaby byc wielorazowa, ale zadajaca po prostu duzo hp a nie cale, oczywiscie z ograniczeniem czasowym. Powiedzmy tak na szybko ze mozna umiejetnosci uzyc co 20-25 sekund i zabiera +/- 6,5-8 no max 8,5 serca (wiadomo temat do dyskusji). Takie rozwiazanie wydaje mi sie bardziej sprawiedliwe bo gdy zostaniemy uderzeni to i mamy szanse przezyc jedzac szybko zupke ale tez gracz uzywajacy tej klasy ma szanse szybko dobic nas druga bronia. Na razie na zaden lepszy pomysl nie wpadlem, ale gdyby jeszcze cos mi przyszlo do glowy bede edytowal/pisal post. Jesli ktos ma inna propozycje lepsza/gorsza nie wazne to chetnie sobie poczytam, smialo mozna wypowiadac sie nizej.