MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] przywrocenie starego systemu szczęścia
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam krótko mówiąc szczęście dostało nerfa i sa 3 pkt na 1% do kryta, ponieważ podobno szczęście to jedyna statysyka której potrzebuje kazdy. Tak naprawdę to kazda statystyka jest zdatna każdej klasie chociażby siła magowi poniewaz Mag tez uzywa miecza np do farmienia gemow bo czemu nie? zrecznosc do dmg z luku tez jest mu potrzebna chociazby do zrobienia wp lub mefisto. Gram paladynem i brakuje mi szczescia moim zdaniem to nie słuszny nerf i prosze o przywrocenie starego szczęścia czyli 2 pkt na 1% to tyle dziekuje.
Osobiście uważam że przywrócenie starego systemu szczęścia jest dobrym pomysłem.
Faktem jest że nerf szczęścia strasznie uwalił paladyna pod względem dmg, przypominam że jego bonus to 15% do obrażeń krytycznych i tylko dla obrażeń krytycznych. Problem jest w tym, że system 2 pkt szczęścia = 1% na kryta jest bardzo OP, a system 3 szczęścia = 1 % jest już lekko mówiąc ciężki do gry
Moim zdaniem, byłoby dobrze przywrócić stary system szczęścia. W wątku przez który banan znerfił szczęście początkowo chodziło o nerf zręczności https://mineserwer.pl/Temat-Rozwi%C4%85z...zesadzona. Teraz po zdobyciu maxymalnego szczęścia na talizmanach secie i mieczu możemy mieć maxymalnie 216 szczęścia co daje nam 72% na kryta, jeszcze raz przypomne PRZY MAXYMALNYM szczęściu na całym ekwipunku.
Zadnych zmian w tym zakresie z pewnoscia nie bedzie, jakiekolwiek proby wsparcia przez łapki tez tego nie zmienia.


Bylo to wielokrotnie testowane podczas beta testow, nawet ja jako mag nie inwestujac ani nie starajac sie posiadac jakiegokolwiek dobrego eq pod szczescie na 60 lvlu mam 1/3 szans na uderzenie krytyczne, paladyn ma na to szanse jeszcze wieksza:

dla przypomnienia paladyn ma 15% szans wiecej na trafienie krytyczne a jego krytyka zadaje obrazenia zwiekszone o 10%.



Paladyn ma najwieksze szanse na kryty z wszystkich profesji i bez inwestycji w szczescie i tak ma najwiekszy % szans na wspomniana krytyke, wiekszosc nawet nie ma setu niesmiertelnych a juz placze, nie mowiac o setach ostatecznych ktore dopiero wtedy wygeneruja kosmiczne boosty do krytyki.



Prosta symulacja:

SET PALADYNA DLA 90LVLA Z max statami pod Szczescie


helm: srednie szczescie 10 + zwiekszona szansa na krytyke +5
zbroja: srednie szczescie 20 + zwiekszona szansa na krytyke +20
nogawice: srednie szczescie 15 + zwiekszona szansa na krytyke +15
buty: srednie szczescie 5 + zwiekszone obrazenia krytyczne +5


reasumujac lacznie: 95pkt

talizmany moga dobic do 120 punktow szczescia oczywiscie trafienie na perf megatalki czy megaanihilusy bedzie trudne nie mniej to tylko symulacja znalezienie talkow na poziomie 20-30 szczescia bedzie duzo latwiejsze.

95+120=215/3 = 71,66% + bonus wrodzony palka 15% = 86,66% na krytyke + 10 pkt szczescia wrodzonych w palku czyli 3,33%+ szansy wiec już mamy 89,99%!

no i nie mozemy zapomniec rowniez o broni ktora uzywamy - najczesciej jest do - dotyk niesmiertelnych ma on do 20 punktow szczescia czyli kolejne +6,66% do krytyki oraz do 15 pkuntkow na zwiekszona szanse na obrazenia krytyczne czyli nastepne 5% = razem 89,99%+5%+6,66%= 101,65% < - i tyle mozemy osiagnac przy takim perf secie,
nawet jesli bedziecie mieli slabsze statystyki talizmanow czy setu to krytyka na poziomie 80-90% jest już obłedna sama w sobie

Powyższa symulacja wogole nie uwzględnia wkłądania statystyk w punkty szczęscia.

Oczywiscie symulacja zaklada dosyc perfekcyjny sprzet czy talizmany, nie mniej i bez tego gracz te 85%+ osiagnie bez wiekszych problemow, co jest w zupelnosci wystarczajacym wynikiem (niektorzy po prostu odlecieli i chyba mysla ze palek ma miec zawsze krytyke, ale to jacys odklejency ktore nie rozumieja na czym polega budowanie builda).


Komenda /info nie zlicza wam bonusow z przedmiotow od bonusu "zwiekszona szansa na obrazenia krytryczne" dlatego czasem moze wam sie tez czasem wydawac "mało", nie mniej przy zestawie z lepszymi statami dociagniecie do 70% na krytyke nie jest trudne i jest w pelni wywazone i zasluzone.


Mysle ze wyczerpalem temat.
(07-January-2022 20:58:28)Kendal555 napisał(a): [ -> ]Faktem jest że nerf szczęścia strasznie uwalił paladyna pod względem dmg, przypominam że jego bonus to 15% do obrażeń krytycznych i tylko dla obrażeń krytycznych. Problem jest w tym, że system 2 pkt szczęścia = 1% na kryta jest bardzo OP, a system 3 szczęścia = 1 % jest już lekko mówiąc ciężki do gry

nosisz gowno sprzęt to póki co nie komentuj.

przeciez wystarczy rzucic okiem na syf który nosisz https://bestrpg.pl/staty/profile/28b3fec...dec4d104b1
wiec o czym mowimy... pograj troche wyfarmuj sprzet jak przed latami a nawet i lepszy (bo taki jest juz dostepny) i wtedy komentuj, a nie ze pograles pare tygodni i placz ze nie walisz ciagle krytyki.

Tez sie nie obrazaj o stwierdzenie faktow bo sam nosze syf (moze procz tuniki) kazdy inny przedmiot kiedys wyrzuce lub sprzedam nizszopoziomowym graczom.


(07-January-2022 20:58:28)Kendal555 napisał(a): [ -> ]Faktem jest że nerf szczęścia strasznie uwalił paladyna pod względem dmg, przypominam że jego bonus to 15% do obrażeń krytycznych i tylko dla obrażeń krytycznych. Problem jest w tym, że system 2 pkt szczęścia = 1% na kryta jest bardzo OP, a system 3 szczęścia = 1 % jest już lekko mówiąc ciężki do gry

nie jest, po prostu nosisz poki co syf eq.
(07-January-2022 21:02:23)QwarceQ napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem, byłoby dobrze przywrócić stary system szczęścia. W wątku przez który banan znerfił szczęście początkowo chodziło o nerf zręczności https://mineserwer.pl/Temat-Rozwi%C4%85z...zesadzona. Teraz po zdobyciu maxymalnego szczęścia na talizmanach secie i mieczu możemy mieć maxymalnie 216 szczęścia co daje nam 72% na kryta, jeszcze raz przypomne PRZY MAXYMALNYM szczęściu na całym ekwipunku.

słabo liczysz, ok 70% to z samego seta paladyna masz, nie uzywajac broni ani talizmanow i bijąć pięscią zamiast broni.
Czyli dobrego kryta będę miał na samym koncu rozgrywki z najlepszymi itemami? i co dalej? po co mam dalej grac te 70% przydaloby sie duzo wcześniej. A i taka uwaga źle powiedziałeś o bonusie paladyna jego bonus to +15% obrazen z kryta a nie +15% szansy na kryta :/.
(08-January-2022 01:56:39)Gienek Jaworski napisał(a): [ -> ]Czyli dobrego kryta będę miał na samym koncu rozgrywki z najlepszymi itemami? i co dalej? po co mam dalej grac te 70% przydaloby sie duzo wcześniej. A i taka uwaga źle powiedziałeś o bonusie paladyna jego bonus to +15% obrazen z kryta a nie +15% szansy na kryta :/.

no pewnie po co grac w gta robic wszystkie questy i meczyc sie .... od razu powinno sie dostac guttling guna, najlepsze auta, wymaksowne zdrowie, szybkosc biegania od poczatku, po co sie meczyc aby to zdobywac... xX


z takim podejsciem najlepiej zrezygnuj z jakichkolwiek rpgow w swoim zyciu... bo najwyraznniej to nie tryb dla ciebie skoro budowanie builda cie nie kreci

jak widze takie wpisy to nie wiem czy smiac sie, płakać czy przytulic xX


co do bonusu to dobrze powiedzialem posiada +15% wiecej szans na trafienie krytyczne a jego uderzenia krytyczne sa zwiekszone o 10% a nie 15%.
Informacje ntt masz od zawsze przy wyborze klas od poczatku gry.
Argumentow dodatkowych jak widac brak, na zebraniu dc tez nikt slowem juz sie w tym zakresie nie odezwal - widocznie dotarło wiec zamykam.

Dodatkowo jak na zebraniu ktos slusznie zauwazyl w seta mozna wsadzac topazy na szczescie - lacznie 4x3 dziury = 12 miejsc na topazy ktore moga zwiekszyc szczescie o przynajmniej (przy epickich) 36 pkt szczescia.
Przekierowanie