02-January-2022, 02:17:45
Witam,
W tym wątku chciałbym poruszyć temat paladyna, a dokładniej jego runa boskiej tarczy.
A mianowicie chodzi o dodanie nowej funkcji, a żeby paladyn mógł również lekko chronić swoich sojuszników, co przydawałoby w questach drużynowych lub wspólnym wypadzie na bossa z palkiem.
Funkcja to polega na tym, że paladyn swoją runą boskiej tarczy w zasięgu 7 kratek (taki sam jak aura swiatla zasieg), dawałby sojusznikom odporność I oprócz paladynów (Dlaczego? Po to żeby nie psuł np Odporności III palkom z ich wlasnej runy, oraz nie poszło paru palków na coś i buffowało się w nieskończoność).
Poniżej przedstawiam proponowany czas odporności I, dla każdego poziomu runy:
I - 2s
II - 4s
III - 6s
IV - 8s
V - 11s
VI - 14s
Argumenty za buffem:
- Paladyn jest klasą z zamysłu buffująca, więc dodanie możliwości buffowania czegoś poza dmg jest naprawdę spoko rozwinięciem tej klasy i uczynienia z niej jeszcze bardziej wartościowego członka drużyny, dla każdej z klas ponieważ np. magowi niezbyt się przyda siła z aury światła, ale odporność I już jak najbardziej
- Stosunkowa mała ilość paladynów na serwerze
- Przedstawiona powyżej funkcja w ogóle nie czyni palka mniej unikatowym, bowiem wysoko levelowy może dostać z swojej runy odporność III/IV w zależności od posiadanej runy, więc odporność I nie jest absolutną przesadą, szczególnie przy
długim czasie użycia runy, który jest najdłuższy wsród run i wynosi 40s. Dla takich nie wtajemniczonych dodam jeszcze tylko że każdy poziom resistance do -20% ale tylko do ataków fizycznych, a na serwerze sporo bossów typu mefisto/baal/mrokul/xerethor itd posiada ataki magiczne, które i tak przebijają tarcze paladyna, jednakże nadal resistance I może być użyteczny np w przypadku robienia dt w pare osób / aq itd...
W tym wątku chciałbym poruszyć temat paladyna, a dokładniej jego runa boskiej tarczy.
A mianowicie chodzi o dodanie nowej funkcji, a żeby paladyn mógł również lekko chronić swoich sojuszników, co przydawałoby w questach drużynowych lub wspólnym wypadzie na bossa z palkiem.
Funkcja to polega na tym, że paladyn swoją runą boskiej tarczy w zasięgu 7 kratek (taki sam jak aura swiatla zasieg), dawałby sojusznikom odporność I oprócz paladynów (Dlaczego? Po to żeby nie psuł np Odporności III palkom z ich wlasnej runy, oraz nie poszło paru palków na coś i buffowało się w nieskończoność).
Poniżej przedstawiam proponowany czas odporności I, dla każdego poziomu runy:
I - 2s
II - 4s
III - 6s
IV - 8s
V - 11s
VI - 14s
Argumenty za buffem:
- Paladyn jest klasą z zamysłu buffująca, więc dodanie możliwości buffowania czegoś poza dmg jest naprawdę spoko rozwinięciem tej klasy i uczynienia z niej jeszcze bardziej wartościowego członka drużyny, dla każdej z klas ponieważ np. magowi niezbyt się przyda siła z aury światła, ale odporność I już jak najbardziej
- Stosunkowa mała ilość paladynów na serwerze
- Przedstawiona powyżej funkcja w ogóle nie czyni palka mniej unikatowym, bowiem wysoko levelowy może dostać z swojej runy odporność III/IV w zależności od posiadanej runy, więc odporność I nie jest absolutną przesadą, szczególnie przy
długim czasie użycia runy, który jest najdłuższy wsród run i wynosi 40s. Dla takich nie wtajemniczonych dodam jeszcze tylko że każdy poziom resistance do -20% ale tylko do ataków fizycznych, a na serwerze sporo bossów typu mefisto/baal/mrokul/xerethor itd posiada ataki magiczne, które i tak przebijają tarcze paladyna, jednakże nadal resistance I może być użyteczny np w przypadku robienia dt w pare osób / aq itd...