MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Dopełnienie Paladyna (mini buff)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

W tym wątku chciałbym poruszyć temat paladyna, a dokładniej jego runa boskiej tarczy.

A mianowicie chodzi o dodanie nowej funkcji, a żeby paladyn mógł również lekko chronić swoich sojuszników, co przydawałoby w questach drużynowych lub wspólnym wypadzie na bossa z palkiem.

Funkcja to polega na tym, że paladyn swoją runą boskiej tarczy w zasięgu 7 kratek (taki sam jak aura swiatla zasieg), dawałby sojusznikom odporność I oprócz paladynów (Dlaczego? Po to żeby nie psuł np Odporności III palkom z ich wlasnej runy, oraz nie poszło paru palków na coś i buffowało się w nieskończoność).

Poniżej przedstawiam proponowany czas odporności I, dla każdego poziomu runy:

I - 2s
II - 4s
III - 6s
IV - 8s
V - 11s
VI - 14s

Argumenty za buffem:
- Paladyn jest klasą z zamysłu buffująca, więc dodanie możliwości buffowania czegoś poza dmg jest naprawdę spoko rozwinięciem tej klasy i uczynienia z niej jeszcze bardziej wartościowego członka drużyny, dla każdej z klas ponieważ np. magowi niezbyt się przyda siła z aury światła, ale odporność I już jak najbardziej

- Stosunkowa mała ilość paladynów na serwerze

- Przedstawiona powyżej funkcja w ogóle nie czyni palka mniej unikatowym, bowiem wysoko levelowy może dostać z swojej runy odporność III/IV w zależności od posiadanej runy, więc odporność I nie jest absolutną przesadą, szczególnie przy
długim czasie użycia runy, który jest najdłuższy wsród run i wynosi 40s. Dla takich nie wtajemniczonych dodam jeszcze tylko że każdy poziom resistance do -20% ale tylko do ataków fizycznych, a na serwerze sporo bossów typu mefisto/baal/mrokul/xerethor itd posiada ataki magiczne, które i tak przebijają tarcze paladyna, jednakże nadal resistance I może być użyteczny np w przypadku robienia dt w pare osób / aq itd...
Moim zdaniem takie coś nie ma sensu i prawa bytu na paladynie,
sam gram paladynem i uważam, że nie mam zamiaru być chodzącą karetką bo ktoś akurat potrzebuje "resistance", gdybyś grał sam paladynem zamiast wojownikiem, pewnie nawet byś poparł moje zdanie, ale nie chce o to się kłócić.
Pamiętajmy, że każda inna klasa ma swoje runy, które są charakterystyczne dla danej klasy postaci Tongue
Mógłbym przyznać racje, jednakże jest pewien ważny szczegół w mojej propozycji. A mianowicie proponuję odporność I dla sojuszników która lekko zmniejszy dmg od ataków fizycznych, a nie tak jak runa palka sprawi, że możesz poprzytulać się z omegą lub baalem ponieważ masz odporność III lub IV (jeśli masz rune VI), które dają 60/80% redukcji obrażeń fizycznych a propozycja tyczy się dla innych tylko 20% więc moim zdaniem nadal paladyn przewyższa i wyróżniać się będzie runą co prawda, będzie to cenne wsparcie dla teamu, ale absolutnie nie żadna "karetka" bowiem, nie ma to aż tak ogromnej mocy jak efekt runy tarczy dla samego palka.
moim zdaniem zbyt dużo roboty dla tak małego efektu
Tu znów się nie zgodze ponieważ istnieje bardzo podobny kod, który prawdopodobnie wystarczy lekko przerobić i gotowe, a mianowicie kod z aury swiatla, bowiem daje ona też efekt tylko siły zamiast resistance, oraz ma inne particle, ale taki sam zasieg jak proponuje.
wiecej krytycznych opinii ntt uslyszalem na serwerze wiec odrzucam, szczegolnie ze sam cisowy palem nie gra a szuka uzytecznosci dla innych klas, sami grajacy nie byli czyms takim zainteresowani.
Przekierowanie