MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Propozycja Run dla woja jak i strzelca
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, mam do przedstawienia dwa pomysły na runy dla wojownika jak i strzelca. Proponuję ponieważ te dwie klasy są jedynymi klasami, którym ich celem jest celowanie w przeciwnika, który wymaga skilla w jakiś stopniu.

Runa Wojownika nazywała by się - Szał Berserkera

Szał Berserkera I odporność na ogień 10s.
Szał Berserkera II - +2 serca + odporność na ogień 10s
Szał Berserkera III - +5 serc + odporność na ogień 10s
Szał Berserkera IV - +10 serc + odporność na ogień 10s
Szał Berserkera V - +15serc + odporność na ogień 10s
Szał Berserkera VI - +20serc + odporność na ogień 10s

koszt każdej runy to 35 many. Te dodatkowe serca to złote serca (chwilowe) a cd run to 30s

Teraz omówię dlaczego dodatkowe serca jak i odporność.
Dodatkowe serca mają podstawową zaletę leczenia wrazie nagłego respu bossa na expowisku, ponieważ nie mamy dużego dmg na szybkie zabicie armi jak i odporność ponieważ jest dużo miejsc/mobów gdzie strzelają firebolami albo jest po prostu efekt podpalenia. Dodatkowe +10 serc jest to celowe zagranie od runy IV ponieważ jesteśmy już na tyle powiedzmy przygotowani na starcie z bossem Np. bossy za gemy.

Proponuję aby ta runa została wprowadzona ponieważ wojownik ma jedyną jedyną runkę, która nie jest tak op jakby to się miało nie jednemu wydawać, brak doświadczenia robi swoje ;d.

Runa Strzelca nazywała by się - Strzałobicie

Strzałobicie I - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 1 - 10dmg
Strzałobicie II - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 1 - 20dmg
Strzałobicie III - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 1 - 50dmg
Strzałobicie IV - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 50 - 100dmg
Strzałobicie V - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 100 - 150dmg
Strzałobicie VI - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 150 - 200dmg

Koszt każdej runy to 60 many. Runa by działała jak chmura od klasy Mag tylko że tutaj animacja strzał i dmg opisany jak napisałem. cd run to 3s

Każda runa jest obszarowa ponieważ:
Strzelec wymaga skilla poprzez trafienie dobrze łukiem w cel jak i posiada skilową runkę. Runa przydatna jest do expienia ponieważ mamy expowiska z dużą ilością mobów i taki pojedyńczy strzelec nie da rady wybij armi łukiem/mieczem. Bo po prostu jest ich za dużo tym bardziej ma mały dmg z miecza, bo zmiana szcześcia z 2 na 3 pkt na 1% kryta to jest różnica.

Runa by bazowała na incie jak i zręce ;d
No szczerze to tym klasą przydałaby się nowa runka, tymbardziej strzelcowi który ma łuk i najbardziej skillową runę ze wszystkich.
pomysł git bo obszarowa runa to przełom dla strzelca lecz zwiekszyl bym troche jej dmg poniewaz jest niski patrzac na hp mobow z wyzszych expowisk
Gienek Jaworski, ale ty wiesz ze to jest dopiero do postawienia do wzoru na dmg ?
o ile w przypadku runy dla strzelca mozna dyskutowac to wojownik na pewno runy na 2 paski hp nie dostanie, tak jakby jakakolwiek profesja miala problem z solowaniem wiekszosci kozackich bossow a tu jeszcze kolejny turbo op boost zblizajacy do god mode, wystarczajaco duzo nowych rodzaji tarcz, totemow i absorbcji zostalo dodane, takie ulatwienia na pewno sie nie pojawia. Szczegolnie ze gdy czary globalnie zostaly znerfione to z automatu wojownik/palek dostali ukrytego boosta wzgledem innych klas.

W przypadku strzelca sam efekt blyskawic bedzie dosyc irytujacy, glosny, szczegolnie gdy chcecie robic z tego spam blyskawic, nie mniej nie zamyka sie na propozycje jesli uwazacie ze obszarowa runka by mu sie przydala.

Ew mozna dodac cos typu :

Gradobicie - jakis czar typu krag lodu czy cus (mozna pomyslec nad zrobienie efektu wizualnego w mm - moze ktos ma sugestie - a ja napisze dmg w swoim pluginie opartym o statystyki) co dmg moze sporego nie zada ale slabsze moby ponizej 10k hp bedzie mogl zamrozic na kilka sek, na pewno ciekawe do roznych taktyk expienia czy uciekania przed armiami mobow.
Runa dla strzelca by dzialala tam samo jak opisalem, czyli to jest chmura (maga) przepisana na rune dla strzelca tylko inne efekty i dmg. Zaprozenis czy tam spowolnienie napewno nie poniewaz mamy gadzety od tego.

A co do runy woja to potem pomysle.
Propozycja nowej runki dla woja.

Nadchodząca Burza I - co 4 minuty - przyrost obrażeń od ataku lub mocy umiejętności.
Nadchodząca Burza II - co 3 minuty - przyrost obrażeń od ataku lub mocy umiejętności.
Nadchodząca Burza III - co 2 minuty - przyrost obrażeń od ataku lub mocy umiejętności.
Nadchodząca Burza IV - co 1 minuta i 30s - przyrost obrażeń od ataku lub mocy umiejętności.
Nadchodząca Burza V - co 1 minuta - przyrost obrażeń od ataku lub mocy umiejętności.
Nadchodząca Burza VI - co 50s - przyrost obrażeń od ataku lub mocy umiejętności.

Buff polega na tym aby dawało nam to efekt siły na jakiś czas + dodatkowy efekt szybkości uderzenia. (cd run robi swoje jak i mana będzie dosyć duża do zapotrzebowania użycia runy).
(18-November-2021 09:21:24)Monster napisał(a): [ -> ]Runa dla strzelca by dzialala tam samo jak opisalem, czyli to jest chmura (maga) przepisana na rune dla strzelca tylko inne efekty i dmg. Zaprozenis czy tam spowolnienie napewno nie poniewaz mamy gadzety od tego.

A co do runy woja to potem pomysle.

nie masz co myslec bo dla woja zadnej dodatkowej nie bedzie. Nazmyslanie to nie sztuka a balansu zero, robienie z woja paladyna czy bufowanie go w jakikolwiek sposob to strzal dla niego z liscia.
Namyśliłem się i mam koncept na te runę strzelca.

Nazwyłaby się Krystaliczne Zlodowacenie
a dzialalaby tak:

Poziom: -> Koszt Many: -> Efekt: -> Sugerowany Zakres dmg (dropiacy):
I 20 Slowness II 2s 3-5
II 25 Slowness II 3s 10-15
III 30 Slowness III 2s 20-30
IV 35 Slowness III 3s 40-50
V 40 Slowness IV 3s 60-75
VI 40 Slowness IV 3,5s 90-110

Cooldown dla wszystkich run to 10s, by nie spowalniać wrogów caly czas, także nie zrobi to z strzelca wybitnej klasy obszarowej typu mag...
Natomiast zasieg wynosiłby 5 kratek.


Dlaczego nie calkowite zamrozenie ?:
W grze mamy cos takiego jak spowalniacz czasu, jednakże wymaga on nakladu real $ i wykonania masy questów, jednakże potrafi za darmo co 10s zamrażać potwory w obszarze 7 kratek.
Dlatego uważam że runa dla strzelca opierająca się na tym samym efekcie powinna być znacznie slabsza przez swą większą dostępność. Dlatego właśnie dla tej runki proponuje nie całkowite zamrożenie a jedynie częściowe, mniejszy zasięg o 2 kratki względem spowalniacza, oraz spory koszt many. Trzeba wziąść też pod uwage iż runka ta będzie mieć jakiś lekki dmg.

Podsumowując powyższe zalety i wady, obu przedmiotów to runa ta będzie słabszą wersją spowalniacza z lekkim dmg, przez co ten drugi nie straci sensu w rozgrywce, szczególnie że jest dla all klas a nie tylko jednej Smile

Wyglad runki txt (przekaże fangartowi, jeśli się przyjmie):
https://imgur.com/a/gHAkiHS

Kod na efekt, dzwiekowy i wizualny runy w MM:

https://www87.zippyshare.com/v/0kIRiIms/file.html
w zyciu, z twojej strony to juz wgl nie spodziwalbym sie takiej niedorzecznosci, obszarowa klatwa jako wprowdzona runa? dobre sobie, wolalbym takie gowno niz 60 sekundowego armagedona- najlepszy item na serwerze.
Stron: 1 2
Przekierowanie