18-November-2021, 00:46:37
Witam, mam do przedstawienia dwa pomysły na runy dla wojownika jak i strzelca. Proponuję ponieważ te dwie klasy są jedynymi klasami, którym ich celem jest celowanie w przeciwnika, który wymaga skilla w jakiś stopniu.
Runa Wojownika nazywała by się - Szał Berserkera
Szał Berserkera I odporność na ogień 10s.
Szał Berserkera II - +2 serca + odporność na ogień 10s
Szał Berserkera III - +5 serc + odporność na ogień 10s
Szał Berserkera IV - +10 serc + odporność na ogień 10s
Szał Berserkera V - +15serc + odporność na ogień 10s
Szał Berserkera VI - +20serc + odporność na ogień 10s
koszt każdej runy to 35 many. Te dodatkowe serca to złote serca (chwilowe) a cd run to 30s
Teraz omówię dlaczego dodatkowe serca jak i odporność.
Dodatkowe serca mają podstawową zaletę leczenia wrazie nagłego respu bossa na expowisku, ponieważ nie mamy dużego dmg na szybkie zabicie armi jak i odporność ponieważ jest dużo miejsc/mobów gdzie strzelają firebolami albo jest po prostu efekt podpalenia. Dodatkowe +10 serc jest to celowe zagranie od runy IV ponieważ jesteśmy już na tyle powiedzmy przygotowani na starcie z bossem Np. bossy za gemy.
Proponuję aby ta runa została wprowadzona ponieważ wojownik ma jedyną jedyną runkę, która nie jest tak op jakby to się miało nie jednemu wydawać, brak doświadczenia robi swoje ;d.
Runa Strzelca nazywała by się - Strzałobicie
Strzałobicie I - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 1 - 10dmg
Strzałobicie II - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 1 - 20dmg
Strzałobicie III - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 1 - 50dmg
Strzałobicie IV - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 50 - 100dmg
Strzałobicie V - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 100 - 150dmg
Strzałobicie VI - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 150 - 200dmg
Koszt każdej runy to 60 many. Runa by działała jak chmura od klasy Mag tylko że tutaj animacja strzał i dmg opisany jak napisałem. cd run to 3s
Każda runa jest obszarowa ponieważ:
Strzelec wymaga skilla poprzez trafienie dobrze łukiem w cel jak i posiada skilową runkę. Runa przydatna jest do expienia ponieważ mamy expowiska z dużą ilością mobów i taki pojedyńczy strzelec nie da rady wybij armi łukiem/mieczem. Bo po prostu jest ich za dużo tym bardziej ma mały dmg z miecza, bo zmiana szcześcia z 2 na 3 pkt na 1% kryta to jest różnica.
Runa by bazowała na incie jak i zręce ;d
Runa Wojownika nazywała by się - Szał Berserkera
Szał Berserkera I odporność na ogień 10s.
Szał Berserkera II - +2 serca + odporność na ogień 10s
Szał Berserkera III - +5 serc + odporność na ogień 10s
Szał Berserkera IV - +10 serc + odporność na ogień 10s
Szał Berserkera V - +15serc + odporność na ogień 10s
Szał Berserkera VI - +20serc + odporność na ogień 10s
koszt każdej runy to 35 many. Te dodatkowe serca to złote serca (chwilowe) a cd run to 30s
Teraz omówię dlaczego dodatkowe serca jak i odporność.
Dodatkowe serca mają podstawową zaletę leczenia wrazie nagłego respu bossa na expowisku, ponieważ nie mamy dużego dmg na szybkie zabicie armi jak i odporność ponieważ jest dużo miejsc/mobów gdzie strzelają firebolami albo jest po prostu efekt podpalenia. Dodatkowe +10 serc jest to celowe zagranie od runy IV ponieważ jesteśmy już na tyle powiedzmy przygotowani na starcie z bossem Np. bossy za gemy.
Proponuję aby ta runa została wprowadzona ponieważ wojownik ma jedyną jedyną runkę, która nie jest tak op jakby to się miało nie jednemu wydawać, brak doświadczenia robi swoje ;d.
Runa Strzelca nazywała by się - Strzałobicie
Strzałobicie I - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 1 - 10dmg
Strzałobicie II - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 1 - 20dmg
Strzałobicie III - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 1 - 50dmg
Strzałobicie IV - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 50 - 100dmg
Strzałobicie V - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 100 - 150dmg
Strzałobicie VI - Grad strzał w promieniu 5 kratek. losowy od 150 - 200dmg
Koszt każdej runy to 60 many. Runa by działała jak chmura od klasy Mag tylko że tutaj animacja strzał i dmg opisany jak napisałem. cd run to 3s
Każda runa jest obszarowa ponieważ:
Strzelec wymaga skilla poprzez trafienie dobrze łukiem w cel jak i posiada skilową runkę. Runa przydatna jest do expienia ponieważ mamy expowiska z dużą ilością mobów i taki pojedyńczy strzelec nie da rady wybij armi łukiem/mieczem. Bo po prostu jest ich za dużo tym bardziej ma mały dmg z miecza, bo zmiana szcześcia z 2 na 3 pkt na 1% kryta to jest różnica.
Runa by bazowała na incie jak i zręce ;d