MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Całkowity Rebuild Run
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej, dzis zajałem się runami, przygotowałem całkowity rebuild runek dla wszystkich profesji (procz palka), zmieni sie schemat zliczania dmg oraz sposob dzialania krytyki.

Po ostatniej aktualizacji z miesiac czy dwa temu w wyniku bledow na starym bescie nawet sila i zrecznosc zaczely przekladac sie na dmg run maga, w efekcie czego jego dmg wzrosl do kosmicznych rozmiarow co bylo nieporozumieniem, aktualnie zostal on mocno przebudowany pod wieloma wzgledami, oczywiscie dmg bedzie zadawal mniejszy ale nie powinno byc to problemem gdyz na tej edycji masa innych benefitow to plusy dla maga - chocby manashield czy rzucane potki many.

Przebudowane zostaly tez CALKOWICIE RUNY - od teraz kazda runa na tym samym poziomie moze miec inna wartosc - dlaczego? otoz dlatego iz kazda ma indywidualny dmg a nie zakres jak mialo to miejsce wczesniej.

Co to oznacza?
ze np Krag Ognia zamiast miec srednie obrazenia od 200 do 300 dmg ma obrazenia stale np 222 lub 231 lub np 300dmg.

Dzieki temu runy na kazdym poziomie zyskaja nowe wartosci, najbardziej wartosciowymi runami beda te ktore beda jak najblizej perfekcji.

Dodatkowo dzieki tej zmiane dmg zawsze bedzie staly a nie randomowy jak mialo to miejsce wczesniej.

Kolejna zmiana jest KRYTYKA ktora rowniez bedzie brana pod uwage przy uzywaniu run i wynosi ona STALE 50%+ do dmg, szansa na trafienie krytyczne bedzie wynikac w dalszym ciagu z waszego parametru SZCZESCIA 300 punktow szczescia = 100% na krytyke, 150punktow = 50% itd.


Betatesterzy moga sprawdzic obecne runy dla maga strzelca i wojownika - wszystkie zostaly przepisane - jesli chcecie otrzymac runy 6 poziomu oraz wszelkie inne to wpiszcie komende /SET pojawi sie krowa z ktorej wypadna wam wszystkei sety oraz wszystkie mozliwe runy - mozecie je przetestowac na warp trening (w sumie macie okazje by zrobic to wraz z setami i ostatecznie je wywazyc jesli cos sie nie zgadza w przypadku maga - bo to jego glownie dotyczy ta zmiana).


Ale nie zapominajmy o strzelcu i wojowniku - ich runy rowniez zostaly przebudowane - o ile w przypadku maga sa juz wywazone w szczegolnosci te na wyzszych lvlach, (jesli te na nizszych trzeba znerfic zbufowac to mozna podyskutowac), to w przypadku strzelca i wojownika sa one aktualnie zrobione na oko - i tu mozecie zaproponowac swoje zmiany podwyzszenia lub obnizenia zakresu dmg


aktualny zakres losowosci run na danych poziomach

strzelc/wojownik:

1: {5-10} dmg
2: {20-30} dmg
3: {40-70} dmg
4: {80-100} dmg
5: {130-150} dmg
6: {200-250} dmg

[Obrazek: thumb_show.php?i=ja4gm7z2q&view]
A mozna by prosic o zakresy run maga jakie obecnie mozna dropnac maksymalnie? Ulatwi mi to probe uzyskania jak najlepszych run do testow.
Hejo, o ile dobrze wiem to runy strzelca bazowały i na inteligencji i na zręczności. Czy obecnie większa zręczność również podnosi obrażenia runy strzelca?
ok skonczylem ponowny rebuild zostal wpraoawdzony dla strzelca - mozecie juz go przetestowac.

Runa bazuje wylacznie na inteligencji (celowo) bo w zrecznosc i tak strzelec zawsze pakuje ale teraz przez sam set dla strzelca moze on uzyskac +150 inta nie liczac talkow czy statystyk
przy 90 lvlu i secie pod dana profesje + dobrymi talkami

klasy beda srednio bily przy krytykach:


strzelec okolo 5tys dalekodystansowo pociskami - tu tylko inteligencja jest brana pod uwage + lvl postaci w dmg

wojownik podobnie przy obszarowce na bliski dystans

mag -tu tylko inteligencja wplywa sila/zrecznosc nie maja wplywu
okolo 9 tys przy kregu ognia obszarowo na maly dystans -
przy piekielnej fali okolo 12k
przy fireballu podobnie okolo 11k - tu procz inteligencji dodatkowo jest brany lvl postaci *3 ktory podnosi dmg bazowy runy np perf runa z dmg 400 + gracz na poziomie 90 to dmg bazowy 490 a dopiero od tego wyniku jest wykonywana operacja zwiekszajaca dmg przez inteligencje
Przekierowanie