MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Wyważenie ,,Wezwanie do broni,,
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, w tym wątku postaram się opisać swoją wersje wezwania do broni czyli bron biała.

Statystyki jak i bonusy zostawił bym takie jakie są obecnie ale przedstawię wam enchanty, które zaproponuję na każdy level broni (3 miecze - 80/90/100lvl)

Miecz 100lvl - enchanty:

Sharpness - 150
Smite - 20
Bane - 20

W danej broni dałem wszystkie 3 enchanty na miecz ponieważ jest to broń na 100level a poza tym trzeba mieć głowę aby dobre klejnoty włożyć, w skrócie można zrobić dobry miecz.

Miecz 90lvl - enchanty:

Sharpness - 130
Smite 20

W danej broni dałem 2 enchanty z tego względu aby nie był najlepszym mieczem ale można go zrobić strikte pod nieumarłe.

Miecz 80lvl - enchanty:


Sharpness - 100
Bane - 20

W danej broni dałem 2 enchanty z tego względu aby nie był najlepszym mieczem ale można go zrobić strikte pod pająki.
Według mnie, w mieczu na 100 lvl powinno być 160 sharpa 25 smite i 20 bane w mieczu na 90 lvl 140 sharpa 25 smite a na 80 lvl 120 sharpa i 20 bane. Te miecze mogą być dalej w podstawie gorsze od Dotyku ale mają 5 miejsc na klejnot, więc gdy dodamy 5 klejnotów z smite +9 to będziemy mieli 70 smite a w dotyku który miałby 25 smite mielibyśmy po dodaniu 3 klejnotów +9 52 smite. Niektórym może się wydawać to zbyt OP, jednak zdobycie 5 klejnotów +9 jest dość sporym wyzwaniem. Weźmy pod uwagę też to, że te miecze powinny dropić z czegoś cięższego niż boss na expowiskach. Chociaż można też zrobić losowe enchanty w tych broniach np. w wezwaniu do broni na 100 lvl 150-160 sharp 20-25 smite 15-20 bane w wezwaniu do broni na 90 lvl 130-140 sharp 20-25 smite a na 80 lvl 110-120 sharp 15-20 bane, ale to już pytanie do banana czy przy tych broniach chce zrobić stałą wartość enchantów czy też losową.
nie ma czegos takiego jak 80 90 100 lvl

bron ma losowe wymagania lvlowe od 90 do 105 lvlu i dostaje sie jedna jej sztuke wiec zmyslanie nizszych poziomow nie ma zadnego sensu.

Bron bedzie do pozyskania za wbicie 100 lvla, a mimo wszystko statyu beda nieco losowe.

Ewentualnie mozna zrobic ze za ukonczenie 4 questa na DT sie ja otrzymuje.
No to przedział enchantów dla tych nowym broni:

Sharpness 130-150
Smite 15-25
Bane - 15-25
Unbreaking 120 - stały enchant
Fire 1-5
W takim wypadku, to co napisał monster jest chyba najbardziej sensowne. Tylko po co losowy Fire?
(12-November-2021 20:04:57)Monster napisał(a): [ -> ]No to przedział enchantów dla tych nowym broni:

Sharpness 130-150
Smite 15-25
Bane - 15-25
Unbreaking 120 - stały enchant
Fire 1-5

czasem nie wiem po co was pytam...

przeciez to jest jest gorsze od setu niesmiertelnych a te 3 dodatkowe miejsca na klejnot tego przeciez nie zrekompensuja to gdzie tu logika?

miecz niesmiertelnych ma sharp 140-180 w podstawie wiec po co komu da bron szczegolnmie ze jeszcze trzeba w nia inwestowac. Smite to 5-30 a bane 10-20.

3 dodatkowe najlepsze kleje legendarne i praktycznie perfekcyjna bron daje SZANSE na doczolganie sie do statow bliskich broni z 75.


Sensowne parametry to bedzie 150-170 dla sharp tak sadze, jesli nie to change my mind.
Ja kuż się nie udzielam, gram na tym bescie juz troche czasu i dalem parametry takie aby nie bylo za op ale z tych enchantow dalo sie zrobic top bron.
Znasz sie to wywaz po swojemu, z setem ci nie pyklo i jest do kitu
Troche grasz a dales staty kompletnie bezsensowne na pale ktore totalnie rujnuja jakikolwiek sens uzywania tego przedmiotu.

Co do setu to ja zadnych propozycji nie dawalem otrzymaliscie jedynie wzor gdzie tez ci nie wyszlo, choc po dodatkowych zmianach jest ok.

Bylem blisko w szacunkach wezwania - po testach z chlopakami ostatecznie wyszlo:

150-180 sharpness
15-25 Smite
15-25 Bane


efekt taki ze PERFEKCYJNA bron bez klejow jest slabsza od PERFEKCYJNEGO dotyku, nie mniej po wlozeniu 3 Legendarnych diamentow jest mocniejsza i taki balance jest idealny.
Dlaczego 3 a nie 6? bo do dotyku tez mozna zrobic 3 sloty i wlozyc wiec nie ma co liczyc wiecej.

I axe z hazardu rowniez zostal wywazony maxymalnie w teorii moze zdobyc bron do nawet 200 sharpa jednak szansa na to to praktycznie 1: 100000000 wiec raczej dla kogos kto w late game gdy weszystko osiagnie to dobra opcja na przepalanie gotowki, wczesniej nie ma to sensu.
(13-November-2021 17:12:14)Admin napisał(a): [ -> ]Troche grasz a dales staty kompletnie bezsensowne na pale ktore totalnie rujnuja jakikolwiek sens uzywania tego przedmiotu.

Co do setu to ja zadnych propozycji nie dawalem otrzymaliscie jedynie wzor gdzie tez ci nie wyszlo, choc po dodatkowych zmianach jest ok.

Bylem blisko w szacunkach wezwania - po testach z chlopakami ostatecznie wyszlo:

150-180 sharpness
10-15 Smite
10-20 Bane


efekt taki ze PERFEKCYJNA bron bez klejow jest slabsza od PERFEKCYJNEGO dotyku, nie mniej po wlozeniu 3 Legendarnych diamentow jest mocniejsza i taki balance jest idealny.
Dlaczego 3 a nie 6? bo do dotyku tez mozna zrobic 3 sloty i wlozyc wiec nie ma co liczyc wiecej.

I axe z hazardu rowniez zostal wywazony maxymalnie w teorii moze zdobyc bron do nawet 200 sharpa jednak szansa na to to praktycznie 1: 100000000 wiec raczej dla kogos kto w late game gdy weszystko osiagnie to dobra opcja na przepalanie gotowki, wczesniej nie ma to sensu.

nie wzialem pod uwage klejnotow emeraldowych ktore smite mocno podnosza, dlatego bedzie trzeba znacznie zmniejszych bazowy parametr do czegos kolo 5-10 - ale potestujemy jeszcze jak kwarc bedzie.
ok ostateczne staty broni:


150-180 sharpness
10-15 Smite
10-20 Bane

+ 6 miejsc na klejnot
Stron: 1 2
Przekierowanie