01-November-2021, 17:40:37
Cześć
Wiele graczy narzeka że balans klas jest "do bani" Więc pisze ten wątek z poprawkami które według mnie powinny zostać wprowadzone do gry. (Nie wymagam dodania wszystkiego i od razu bo wiem że Trawa nie będzie się zgadzać ze mną w 100%)
KLASY
Teściowa:
Zmniejszenie potek z 8 do 2 i dodanie mechaniki potek za kill (tak samo jak z zupkami)
Thor:
Zwiększenie cooldownu piorunu na 10s
Chronos:
Dodanie sharpness 2 do broni
Zmniejszenie cooldownu umiejętności do 35s
Zombie:
Dodanie prot 1 na armor
Zmniejszenie ceny do 700$
Somsiad:
Zmniejszenie cooldownu umiejętności do 10s
Dodanie sharpness 1 na broń
Kamikadze:
Dodanie 1 prota na armor
Zwiększenie dmg Atomówki
Zwiększenie obszaru wybuchu Atomówki
Asasyn
Dodanie sharpness 5 do złotego miecza
Duch:
Dodanie sharpness 1 do broni
Wiking:
Dodanie prot 1 na cały armor
Dodanie sharpness 1 do broni
Piroman:
Dodanie sharpness 1 do broni
Zwiększenie ceny do 1200$
Zwiększenie ilości strzał do 80 z 64
Strzelec:
Dodanie knockback 1 na miecz
Zwiększenie ilości strzał do 150 z 64
Zwiększenie ceny do 700$
Tank:
Dodanie sharpness 3 do broni
Strażnik:
Zwiększenie czasu trwania umiejętności o 10s
Dodanie sharpness 1 do broni
Kaktus:
Dodanie thorns 3 do broni (thornsy dzialaja na broni jesli sie ja trzyma)
Stomper:
Zwiększenie obrażeń od skoku o 35%
Ninja:
Dodanie prot 1 na klate i spodnie
Budowniczy:
Dodanie prot 1 na klate i spodnie
Spiderman:
Dodanie sharpness 2 do broni
Wojownik ++:
Dodanie prot 2 na hełm
Wojownik+:
Dodanie prot 1 na hełm
Kucharz:
Dodanie sharp 1 do broni
Smok:
Zwiększenie czasu palenia się po użyciu umiejętności
Dodanie fire aspect 1 do bron
Zwiększenie obrażen umiejętności
Zmniejszenie cooldownu umiejętności o 5s
Zwiększenie ceny 2500$
Zmiany dodatkowe:
Zmiana ilości $ po zabiciu gracza z 1-2 na 5-10 (Vip 5-15)
Zmiana ilości XP po zabiciu gracza z 1-3 na 2-4-6 (Vip 4-6-10)
Bugi:
Kucharz po użyciu umiejętności robi miski nazwane "Zupa" zamiast zup
Jeśli ktoś biegnie i zamkniemy go w klatce (Klasa Strażnik) to wybiegnie z klatki bez problemu. Proponuje zmianę wielkości klatki
Klany:
Możliwość zwiększenia limitu graczy w klanie o 2 (Każdy nowy slot by kosztował lidera klanu 5000$)
Osiągnięcia:
Dodanie dodatkowych osiągnięć za zupki
Dodanie dodatkowych osiągnięć za kille
Dodanie dodatkowych osiągnięć za combo
Dodanie dodatkowych osiągnięć za użycie umiejętności
Dodanie nowych osiągnięć za exp/awansy
Dodanie nowych osiągnięć za $
To by było na tyle.
Pozdrawiam!
Wiele graczy narzeka że balans klas jest "do bani" Więc pisze ten wątek z poprawkami które według mnie powinny zostać wprowadzone do gry. (Nie wymagam dodania wszystkiego i od razu bo wiem że Trawa nie będzie się zgadzać ze mną w 100%)
KLASY
Teściowa:
Zmniejszenie potek z 8 do 2 i dodanie mechaniki potek za kill (tak samo jak z zupkami)
Thor:
Zwiększenie cooldownu piorunu na 10s
Chronos:
Dodanie sharpness 2 do broni
Zmniejszenie cooldownu umiejętności do 35s
Zombie:
Dodanie prot 1 na armor
Zmniejszenie ceny do 700$
Somsiad:
Zmniejszenie cooldownu umiejętności do 10s
Dodanie sharpness 1 na broń
Kamikadze:
Dodanie 1 prota na armor
Zwiększenie dmg Atomówki
Zwiększenie obszaru wybuchu Atomówki
Asasyn
Dodanie sharpness 5 do złotego miecza
Duch:
Dodanie sharpness 1 do broni
Wiking:
Dodanie prot 1 na cały armor
Dodanie sharpness 1 do broni
Piroman:
Dodanie sharpness 1 do broni
Zwiększenie ceny do 1200$
Zwiększenie ilości strzał do 80 z 64
Strzelec:
Dodanie knockback 1 na miecz
Zwiększenie ilości strzał do 150 z 64
Zwiększenie ceny do 700$
Tank:
Dodanie sharpness 3 do broni
Strażnik:
Zwiększenie czasu trwania umiejętności o 10s
Dodanie sharpness 1 do broni
Kaktus:
Dodanie thorns 3 do broni (thornsy dzialaja na broni jesli sie ja trzyma)
Stomper:
Zwiększenie obrażeń od skoku o 35%
Ninja:
Dodanie prot 1 na klate i spodnie
Budowniczy:
Dodanie prot 1 na klate i spodnie
Spiderman:
Dodanie sharpness 2 do broni
Wojownik ++:
Dodanie prot 2 na hełm
Wojownik+:
Dodanie prot 1 na hełm
Kucharz:
Dodanie sharp 1 do broni
Smok:
Zwiększenie czasu palenia się po użyciu umiejętności
Dodanie fire aspect 1 do bron
Zwiększenie obrażen umiejętności
Zmniejszenie cooldownu umiejętności o 5s
Zwiększenie ceny 2500$
Zmiany dodatkowe:
Zmiana ilości $ po zabiciu gracza z 1-2 na 5-10 (Vip 5-15)
Zmiana ilości XP po zabiciu gracza z 1-3 na 2-4-6 (Vip 4-6-10)
Bugi:
Kucharz po użyciu umiejętności robi miski nazwane "Zupa" zamiast zup
Jeśli ktoś biegnie i zamkniemy go w klatce (Klasa Strażnik) to wybiegnie z klatki bez problemu. Proponuje zmianę wielkości klatki
Klany:
Możliwość zwiększenia limitu graczy w klanie o 2 (Każdy nowy slot by kosztował lidera klanu 5000$)
Osiągnięcia:
Dodanie dodatkowych osiągnięć za zupki
Dodanie dodatkowych osiągnięć za kille
Dodanie dodatkowych osiągnięć za combo
Dodanie dodatkowych osiągnięć za użycie umiejętności
Dodanie nowych osiągnięć za exp/awansy
Dodanie nowych osiągnięć za $
To by było na tyle.
Pozdrawiam!