23-October-2021, 23:11:23
Witam,
W tym wątku poruszę temat strzelca, który powinien według mnie dostać pare nerfów i buffów.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Po 1 runa strzelca:
Lodowy Pocisk zmniejszenie obrażeń o ok ~5% od IV do VI (spowoduje to lekkie oslabienie, zauwazalne szczegolnie po przemnozeniach przez wzor dmg), a takze usuniecie % na wystrzelenie 2 strzaly gdy trafi sie sniezka z tej runy.
Czyli po przeliczeniach wychodziłoby:
Stary dmg => Nowy dmg:
Lodowy Pocisk IV
15-20 => 14-19
Lodowy Pocisk V
20-25 => 19-23
Lodowy Pocisk VI
25-30 => 23-28
Dlaczego takie nerfy ?:
Runa ta posiada tak naprawde najwiekszy dmg w grze (co prawda nie wyswietli sie on jako rekord poniewaz rozklada sie na 6 osobnych dmg rozlozonych w lekkim odstepie czasu [dla runy V i VI]), a takze jest dalekodystansowa (co prawda, posiada redukcje z odleglosci, lecz nie zmienia to faktu ze i tak jest bardzo mocna). Sam wyciągałem nią nawet ~41-42k dmg bez zwoju dmg a przypominam dla nie wtajemniczonych ze
rekord maga zostal wbity na zwoju, tak więc wracając gdyby został jeszcze nalazony na powyzszy zwoj dmg to wyszloby az 53k+, jest to jak dla mnie leciutko za duzo dlatego proponuje takowy nerf. Usuniecie strzaly to inna sprawa po prostu jest ona tak naprawde "wada produkcyjna" w tej runie poniewaz blokuje czasem dmg z jej pociskow.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Po 2 bonusowa strzala strzelca:
Powinna zadawać ok 20-30% bazowego dmg jaki strzelilismy 1 strzala, zamiast marnych 5-80, a takze ignurowac immunity mobów.
Dlaczego takie buffy ?:
Strzala ta nie jest az tak czesta bo ma tylko 15% na wystrzelenie, gdy trafimy moba czyli statystycznie raz na 6-7 trafionych strzal. Mimo swej rzadkosci jest tak naprawde do niczego, bo
knock, ktoremu ma ona sluzyc nie jest prawie w ogole istotny szczegolnie ze w wiekszosci przypadkow ta 2 wystrzelona strzala nie wchodzi w moba przez za maly odstep czasu pomiedzy nia a 1 strzala (trzeba z duzego dystansu strzelac ale nie za duzego + czasem podniesc ekran do gory bo ta strzala ma inne velocity niz podstawowa). Nawet gdy juz nam sie uda nia trafić co jest dosc rzadkie to wiekszosc bossow/mobow i tak posiada w jakims % knockback resistance lub calkowicie jest odporna na odrzut wiec na dluzsza mete strzala ta moze sluzyc jedynie jako utrudniacz w uzywaniu lodowego pocisku lub dodatkowa strzala do magazynku, co w sumie nie robi roznicy gdyz na Bescie strzaly sa bardzo latwe do zdobycia. Po prostu buff wymagany aby w ogole gracze zwrocili uwage ze taki bonus istnieje bo obecnie jest zapomniany i uwazany za smiec, bardziej utrudniajacy gre strzelcem (szczegolnie ze zdarza sie ze strzala z bliska odbija sie w nas i da nam negatywny efekt typu slowness lub poison...).
Ewentualnie jesli buff 2 strzaly wydaje sie za op można troszke wiecej odjąć od lodowego pocisku powiedzmy max ~10%
Na koniec jeszcze pragnę dodać, że powyższy rework tym bardziej jest trafiony, ze względu na to iż ostatnio nerfa dostalo szczęście, a przez to pośrednio strzelec, gdyż jednak buduje się go prawie zawsze w samą prawie zręczność, a mniejszy % kryt przez nerf szczescia = mniejszy dmg z miecza (średnio), co prawda nie jest to az tak istotne dla strzelca w koncu ma strzelac glownie, ale jednak sporo sie tez expi mieczykiem, szczegolnie ze nie zawsze jest czas naciagąć łuk lub się on nam zbuguje.
W tym wątku poruszę temat strzelca, który powinien według mnie dostać pare nerfów i buffów.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Po 1 runa strzelca:
Lodowy Pocisk zmniejszenie obrażeń o ok ~5% od IV do VI (spowoduje to lekkie oslabienie, zauwazalne szczegolnie po przemnozeniach przez wzor dmg), a takze usuniecie % na wystrzelenie 2 strzaly gdy trafi sie sniezka z tej runy.
Czyli po przeliczeniach wychodziłoby:
Stary dmg => Nowy dmg:
Lodowy Pocisk IV
15-20 => 14-19
Lodowy Pocisk V
20-25 => 19-23
Lodowy Pocisk VI
25-30 => 23-28
Dlaczego takie nerfy ?:
Runa ta posiada tak naprawde najwiekszy dmg w grze (co prawda nie wyswietli sie on jako rekord poniewaz rozklada sie na 6 osobnych dmg rozlozonych w lekkim odstepie czasu [dla runy V i VI]), a takze jest dalekodystansowa (co prawda, posiada redukcje z odleglosci, lecz nie zmienia to faktu ze i tak jest bardzo mocna). Sam wyciągałem nią nawet ~41-42k dmg bez zwoju dmg a przypominam dla nie wtajemniczonych ze
rekord maga zostal wbity na zwoju, tak więc wracając gdyby został jeszcze nalazony na powyzszy zwoj dmg to wyszloby az 53k+, jest to jak dla mnie leciutko za duzo dlatego proponuje takowy nerf. Usuniecie strzaly to inna sprawa po prostu jest ona tak naprawde "wada produkcyjna" w tej runie poniewaz blokuje czasem dmg z jej pociskow.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Po 2 bonusowa strzala strzelca:
Powinna zadawać ok 20-30% bazowego dmg jaki strzelilismy 1 strzala, zamiast marnych 5-80, a takze ignurowac immunity mobów.
Dlaczego takie buffy ?:
Strzala ta nie jest az tak czesta bo ma tylko 15% na wystrzelenie, gdy trafimy moba czyli statystycznie raz na 6-7 trafionych strzal. Mimo swej rzadkosci jest tak naprawde do niczego, bo
knock, ktoremu ma ona sluzyc nie jest prawie w ogole istotny szczegolnie ze w wiekszosci przypadkow ta 2 wystrzelona strzala nie wchodzi w moba przez za maly odstep czasu pomiedzy nia a 1 strzala (trzeba z duzego dystansu strzelac ale nie za duzego + czasem podniesc ekran do gory bo ta strzala ma inne velocity niz podstawowa). Nawet gdy juz nam sie uda nia trafić co jest dosc rzadkie to wiekszosc bossow/mobow i tak posiada w jakims % knockback resistance lub calkowicie jest odporna na odrzut wiec na dluzsza mete strzala ta moze sluzyc jedynie jako utrudniacz w uzywaniu lodowego pocisku lub dodatkowa strzala do magazynku, co w sumie nie robi roznicy gdyz na Bescie strzaly sa bardzo latwe do zdobycia. Po prostu buff wymagany aby w ogole gracze zwrocili uwage ze taki bonus istnieje bo obecnie jest zapomniany i uwazany za smiec, bardziej utrudniajacy gre strzelcem (szczegolnie ze zdarza sie ze strzala z bliska odbija sie w nas i da nam negatywny efekt typu slowness lub poison...).
Ewentualnie jesli buff 2 strzaly wydaje sie za op można troszke wiecej odjąć od lodowego pocisku powiedzmy max ~10%
Na koniec jeszcze pragnę dodać, że powyższy rework tym bardziej jest trafiony, ze względu na to iż ostatnio nerfa dostalo szczęście, a przez to pośrednio strzelec, gdyż jednak buduje się go prawie zawsze w samą prawie zręczność, a mniejszy % kryt przez nerf szczescia = mniejszy dmg z miecza (średnio), co prawda nie jest to az tak istotne dla strzelca w koncu ma strzelac glownie, ale jednak sporo sie tez expi mieczykiem, szczegolnie ze nie zawsze jest czas naciagąć łuk lub się on nam zbuguje.