11-October-2021, 00:16:49
Witam RPGowych,
W tym wątku chciałbym poruszyć temat run maga które powinny dostać zmiane dmg, wedlug ciezkosci uzytku i przeznaczenia jakie powinny mieć.
Dlaczego powinna być zmiana ?
I. Wiekszosc magow nagminnie korzysta z runy ognistego kregu ponieważ strasznie łatwo nim trafić i zadaje największe obrażenia.
II, Przez powyzsze nagminne stosowanie kregu, znacznie zmniejsza sie roznorodnosc uzywanych przez magow czarow przez co wiekszosc w ogole nie uzywa np trujacej chmury lub piekielnej fali po po prostu niezbyt sa uzyteczne.
III. Brak skilla w uzyciu, mowie tu o walce z najciezszymi bossami, ktore w wiekszosci sa bardzo szybkie. Wiekszosc klas musi sie odwrocic i w nie strzelic, trafic a zrobić to kregiem/chmura jest starsznie łatwo, a gdy to tego jeszcze krag posiada najwiekszy dmg to tak naprawde diablo lege boss robi sie posmiewiskiem przy takowym magu.
Sugerowana Zmiana (dla kazdego poziomu run maga):
Fala +20% dmg
Kula +20% dmg
Wiazka - bez zmian
Krag -35% dmg
Chmura -35% dmg
Po przeliczeniach % (zaokraglone polowki itd do liczb calkowitych) dla najważniejszych dla run gier (wysokopoziomowych) wychodzi:
Runy V:
- Fala = 216-300
- Kula = 180-240
- Wiazka = 150-200
- Krag = 130-195
- Chmura = 104-143
Runy VI:
- Fala = 300-336
- Kula = brak danych (niestety nie udalo mi sie dopasc screnna kuli VI)
- Wiazka = 250-320
- Krag = 178-228
- Chmura = 150-176
Jak widać po powyższych buffach fala w końcu mogłaby zostać runą docenioną i słusznie ponieważ strasznie wolno leci, kula zapewne służaby nadal na dlugie dystanse ale sprawowalaby się troszke lepiej niż poprzednio, wiazka zapewne pozstalaby do zabicia paru wrogow na wieksza odleglosc, natomiast runy obszarowe raczej bylyby uzywane czesciej zgodnie z przeznaczeniem czyli pod armie.
Wiem, że zmiany mogą się wydawać kontrowersyjne i krzywdzące, ale sądze
iż pozytywnie by to wpłynęło na różnorodność używanych czarów przez magów, a także
lekko podnioslaby wymaganego skilla do dobrego grania nim na np. epic/lege bossy
W tym wątku chciałbym poruszyć temat run maga które powinny dostać zmiane dmg, wedlug ciezkosci uzytku i przeznaczenia jakie powinny mieć.
Dlaczego powinna być zmiana ?
I. Wiekszosc magow nagminnie korzysta z runy ognistego kregu ponieważ strasznie łatwo nim trafić i zadaje największe obrażenia.
II, Przez powyzsze nagminne stosowanie kregu, znacznie zmniejsza sie roznorodnosc uzywanych przez magow czarow przez co wiekszosc w ogole nie uzywa np trujacej chmury lub piekielnej fali po po prostu niezbyt sa uzyteczne.
III. Brak skilla w uzyciu, mowie tu o walce z najciezszymi bossami, ktore w wiekszosci sa bardzo szybkie. Wiekszosc klas musi sie odwrocic i w nie strzelic, trafic a zrobić to kregiem/chmura jest starsznie łatwo, a gdy to tego jeszcze krag posiada najwiekszy dmg to tak naprawde diablo lege boss robi sie posmiewiskiem przy takowym magu.
Sugerowana Zmiana (dla kazdego poziomu run maga):
Fala +20% dmg
Kula +20% dmg
Wiazka - bez zmian
Krag -35% dmg
Chmura -35% dmg
Po przeliczeniach % (zaokraglone polowki itd do liczb calkowitych) dla najważniejszych dla run gier (wysokopoziomowych) wychodzi:
Runy V:
- Fala = 216-300
- Kula = 180-240
- Wiazka = 150-200
- Krag = 130-195
- Chmura = 104-143
Runy VI:
- Fala = 300-336
- Kula = brak danych (niestety nie udalo mi sie dopasc screnna kuli VI)
- Wiazka = 250-320
- Krag = 178-228
- Chmura = 150-176
Jak widać po powyższych buffach fala w końcu mogłaby zostać runą docenioną i słusznie ponieważ strasznie wolno leci, kula zapewne służaby nadal na dlugie dystanse ale sprawowalaby się troszke lepiej niż poprzednio, wiazka zapewne pozstalaby do zabicia paru wrogow na wieksza odleglosc, natomiast runy obszarowe raczej bylyby uzywane czesciej zgodnie z przeznaczeniem czyli pod armie.
Wiem, że zmiany mogą się wydawać kontrowersyjne i krzywdzące, ale sądze
iż pozytywnie by to wpłynęło na różnorodność używanych czarów przez magów, a także
lekko podnioslaby wymaganego skilla do dobrego grania nim na np. epic/lege bossy